Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Renesmeeina budúcnosť - 6. kapitola

Angels love


Renesmeeina budúcnosť - 6. kapitolaRodina Cullenovcov pôjde na párty k Louisovi a dozvedia sa nepríjemné tajomstvo.

Ráno som sa zobudila celá vzrušená z dnešnej párty. Dala som si rýchlu sprchu, horúčkovito, ale svedomito, som si vyčistila zuby a zbežne som si prečesala vlasy. Hodila som si učebnice do tašky a zbehla som dole do kuchyne. Nikto tam ešte nebol. Dosť ma tým naštvali, pretože dnešnú školu som chcela mať čím skôr za sebou, aby som sa mohla dostatočne dobre pripraviť na párty.

Kým som si robila raňajky, premýšľala som, aké to tam asi bude. Ešte nikdy som nebola na žiadnej párty, tak som nevedela, ako to tam chodí. Keď som už doraňajkovala, umyla som misku a čakala som, kým niekto príde. Nemusela som ani dlho čakať. Teta Alice s ujom Jasperom zbehli dolu po schodoch a sadli si ku mne za stôl.

„Dobré ránko,“ pozdravila ma teta Alice naraz s ujom Jasperom.

„Dobré, kde sú všetci?“ opýtala som sa.

„Šli ešte pred párty na lov,“ vysvetlila mi.

Ďalej som sa nič nepýtala, no zišlo mi na um, že Jacob s nimi asi nešiel. Vstala som od stola a vybehla som do jeho izby. Jasné, to som si mohla myslieť, pomyslela som si. Jake spal rozvalený krížom cez celú posteľ. Určite v noci zasa behal po lese. Keď sme sem sťahovali, vedela som, že nemôže potlačiť svoje vlčie gény celkom, ale nemyslela som si, že bude skoro každú noc behať niekde vonku po lese.

„Jacob Black, okamžite zdvihni ten svoj zadok a bež sa obliekať,“ povedala som nahnevaným hlasom.

„Ešte chvíľu,“ zastonal unaveným hlasom.

„Okamžite vstávaj,“ skríkla som a stiahla som z neho paplón.

„Veď už idem.“ Otočil sa a škaredo na mňa pozrel.

„Už nech si dole v kuchyni,“ zagánila som na neho.

Vyšla som z jeho izby a zbehla som dole po schodoch do kuchyne. Už tam všetci sedeli.

„Dobré ránko,“ pozdravila som všetkých.

„Dobré,“ odzdravili ma.

Premiestnila som sa do obývačky, kým sa Jake obliekol. Hneď po tom, ako konečne prišiel, sme vyrazili do školy. Prišli sme už dosť neskoro, tak sme zaparkovali na prvom voľnom mieste, pretože veľa ich už asi nenájdeme. Do triedy som takmer bežala. Ujo Emmett bol hneď za mnou. Keď sme vpálili do triedy, už tam bol učiteľ. Rýchlo sme sa ospravedlnili za meškanie a šli sme si sadnúť na svoje miesta. Celý deň prebiehal rýchlo a na moje prekvapenie aj v pohode, až kým som neprišla na telesnú. Teta Rose mi ešte pred hodinou oznámila, že budeme mať fyzické testy. Vôbec ma to nepotešilo, aj keď to pre mňa nebol žiaden problém, keďže som na polovicu upírka.

Zvyšok dňa prebiehal v obyčajnom rytme. Po angličtine sa všetci študenti ponáhľali domov pripraviť sa na párty. Bolo to ako keby bol na parkovisku nejaký výpredaj a ja s mojimi „súrodencami“ sme boli, samozrejme, medzi nimi. Do auta som takmer utekala. Bola som celá vzrušená. Keď sme dorazili domov, bežala som spolu s tetou Alice, mamkou a tetou Rosalie do veľkej kúpeľne, kde sme si navzájom robili vlasy a mejkap.

Najprv mi teta Rose vyžehlila vlasy a potom mi teta Alice urobila neuveriteľný mejkap. Tvár mi natrela BB-cremom a potom sa pustila do očnej linky a očných tieňov. Do kútika oka mi votrela kúsoček čierneho tieňa a na celé viečko mi rozotrela bledo ružový tieň. Doplnila to tenkou čiernou linkou a maskarou. Obočie mi trošku zosvetlila a na pery mi naniesla transparentný rúž na pery. Skvelo sa to hodilo k môjmu outfitu. Keď som sa pozrela do zrkadla, bola som sama so seba ohromená.

Tete Rose sme taktiež vyžehlili vlasy a ja som jej namaľovala obdivuhodnú čiernu linku a s maskarou, čím som jej z rias vytvorila malý vejárik. Na pery som jej naniesla krvavo červený rúž. S jej platinovo blond vlasmi vyzerala omračujúco. Tete Alice mamka nasadila príčesky po lopatky a teta Rose jej na očiach vytvorila umelecké dielo. Bola nádherná. Mamka mala svoje hnedé vlasy natočené do veľkých vĺn. Na očiach mala kombináciu bieleho a čierneho očného tieňa a dramatickú maskaru. S jej tmavými vlasmi a červenými šatami bude dokonalá.

Toto nám zabralo väčšinu času vyhradeného na prípravu. Keď sme už boli nalíčené a s upravenými vlasmi, sme všetky vybehli do svojich izieb obliecť sa. Vbehla som do tej svojej a vytiahla som svoje perfektné šaty zo skrine. Natiahla som si ich na seba a potom som opatrne vybrala čierne lodičky zo škatule a nasadila som si ich na nohy. Postavila som sa pred veľké zrkadlo a s úžasom som na seba zízala. Kombinácia mejkapu, vlasov, šiat a topánok, bola neuveriteľná. Bola som zo svojho výzoru totálne dojatá. Neverila som, že môžem vyzerať tak dobre. Po chvíli zízania na seba v zrkadle, som si uvedomila, že sa ponáhľame a chytila ma nervozita. Vyšla som z izby a potichu som sa premiestnila do Jacobovej izby. Tichučko som zaklopala na dvere.

„Môžem?“ opýtala som sa tichým hláskom.

„Jasné, poď,“ odpovedal.

Vošla som do jeho izby. Jake si akurát zapínal košeľu. Ocko mu zrejme urobil niečo z vlasmi, pretože to, čo mal na hlave, nebol jeho štýl, ale skôr ockov. Otočil sa na mňa, až som počula, ako mu padla sánka. Samoľúbo som sa usmiala.

„Ty, ty vyzeráš dokonale, si nádherná,“ koktal.

„Ďakujem, aj ty,“ sklonila som mu poklonu so smiechom v hlase.

„Tak si pripravený?“

„Jasné, môžeme,“ zajachtal sa.

Spoločne, ruka v ruke, sme zišli dole po schodoch. V obývačke sedela teta Alice s ujom Emmettom a nadšene o niečom diskutovali. Teta Alice mala na sebe tmavomodré mini šaty s trištvrťovým rukávom a čierne semišové lodičky na vysokom podpätku. Ujo mal tmavomodré rifle a voľnú sivkastú košeľu.

S Jakeom sme si prisadli k nim a zapli sme si telku. Asi po piatich minútach zišla dole teta Rose. Mala na sebe čierne šaty s hlbokým výstrihom a zapínaním do krku. Obuté mala smaragdové lodičky na opätku. Hneď po nej prišla aj mamka s ockom. Mamka mala červené mini šaty s hrubými ramienkami a čierne lodičky na vysokom opätku s ostňami na päte. Boli sme tam už všetci a tak sme vyrazili. Bola som strašne nervózna.

Louis býval vo veľkom oranžovom dome. Vyzeral, že sú poriadne prachatí, no Louis vôbec nebol nafúkaný. Vošli sme dnu. Hudba hrala na plné pecky, všetci tancovali, bola tam úžasná atmosféra. Pri bare som si všimla Carlee. Mala na sebe tmavo fialové mini šaty a vysoké topánky. Neďaleko nej sedel aj jej brat Matt. Vtom som sa obrátila na päte a ťahala som za sebou aj Jakea.

„Ness, čo to robíš?“ prekrikoval hlasnú hudbu.

„Nič, len si chcem zatancovať,“ klamala som a ďalej som ho ťahala na parket.

Začali sme tancovať na nejakú trápnu hudbu, no ja som si to vôbec neužívala. Na párty má byť každému všetko jedno ja som si mala svoju prvú užiť. Opiť sa do nemoty, vydrať si päty od topánok z tancovania, smiať sa so svojimi kamarátmi a priateľom a ja sa tu namiesto toho obzerám a tŕpnem, kedy Matta zazrie niekto z rodiny, alebo ešte horšie, kedy on uvidí ich. Prvá pesnička sa skončila a Jake chcel ísť k baru, no ja som ho tam zdržovala, pretože som odtiaľ mala dobrý výhľad na Matta. A zrazu sa pri Mattovi zjavila teta Rose

„Tak, nedáme si drink?“ navrhla som Jakeovi a už som sa hnala k baru.

Teta Rose sedela v tesnej blízkosti pri lovcovi upírov. Z tej myšlienky ma striaslo. Chcela som ju odtiaľ dostať, no medzitým Matt niekam zmizol. Po chrbte mi ešte väčšmi prebehol mráz. Čo keby stretol niekoho z rodiny? To nemôžem dopustiť, musím všetkým povedať, v akom sú nebezpečenstve.

Všetkých som pozháňala, aby som im to mohla oznámiť, no teta Rose tu ešte stále nebola. Keď už dlho neprichádzala, rozišli sme sa ju hľadať. Prekutrali sme celý dom aj záhradu, no nenašli sme ju. Strašne som sa o ňu bála a vtom som si spomenula, že sedela hneď vedľa lovca upírov. Stáli sme vzadu za domom a ja som sa rozvzlykala.

„Ness, čo sa deje?“ znepokojoval sa ocko.

„Viete, Carleen brat Matt je lovec upírov a sedel pri bare vedľa tety Rose,“ vzlykala som ešte hlasnejšie.

„Čože? Ako si na to prišla?“ Emmett sa dožadoval vysvetlenia.

„Bola som raz pri Carlee a sám mi to povedal a videla som aj jeho izbu, je plná poznatkov o upíroch,“ priznala som.

„Musíme ju okamžite nájsť.“

Všetci z toho boli vykoľajení.

„Viem, kde bývajú, musíme začať tam,“ oznámila som im.

„Ideme, okamžite.“ Ujo Emm sa rozbehol k autu a všetci ostatní za ním.

Ocko šoféroval ako blázon a ulicami sa doslova predieral ku Carleenmu domu. Zastal tesne pred chodníkom a chystal sa vraziť do domu.

„Počkajte, možno tu vôbec nie sú, ja sa tam pozriem, jej otec ma pozná,“ navrhla som.

„Dobre, ale ja idem s tebou,“ vyhlásil neoblomne ujo Emmett a ja som nenamietala.

Vyskočili sme z auta a rezkým krokom som kráčala ku dverám. Dvakrát som zazvonila a čakala, kto príde. Po chvíľke otvoril Carleen otec.

„Dobrý večer,“ pozdravila som.

„Ahoj, Ness, čo potrebuješ?“ opýtal sa.

„Nie je náhodou Matt doma?“ nenápadne som sa opýtala.

„Nie, zlato, je mi ľúto, ale šiel na párty k Louisovi.“

„Aha, samozrejme, tak nič, dovidenia,“ poďakovala som mu za ochotu a otočila som sa na odchod.

„Maj sa,“ zakričal za mnou a zavrel dvere.

Naskočili sme do auta a uháňali sme domov.

„Kde môžu byť?“ zúfalo sa opýtal Emmett.

„Netuším, ale musíme ju nájsť.“ Bola som úplne zúfalá.

Bála som sa, aby jej Matt neublížil. Doma sme si všetci sadli do obývačky, aby sme spoločne rozmýšľali, kde len môže teta Rose byť, keď sa zrazu zjavila vo dverách. Vyzerala úplne v poriadku.

„Teta Rose!“ Hodila som sa jej okolo krku.

„Rose, si v poriadku?“ Hneď po mne ju už ujo Emm dvíhal do vzduchu.

„Jasné, ten lovec upírov je v tom, že sa dáme zabiť dreveným kolíkom,“ pousmiala sa.

„Takže nám nevie ublížiť?“ vydýchol si ocko.

„Nie, ale pôjde po nás,“ poznamenala teta.

„Musíme ho zastaviť, hneď zajtra sa do toho dáme,“ vyhlásil ujo Emmett sebavedome.

Keď už bolo dosť neskoro, zašla som si s Jakeom ľahnúť, no obaja sme dlho nevedeli zaspať pre to, čo sa dnes stalo, ale bola som veľmi unavená, tak som časom zaspala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Renesmeeina budúcnosť - 6. kapitola:

 1
08.10.2013 [18:10]

kikinka82243Ďakujem Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 07.10.2013 [16:39]

Skvelá kapitola, ale to, ako vždy. Teším sa na ďalšie kapitoly!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!