Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Puma – 23. kapitola

alicebythaely


Puma – 23. kapitolaJe tu další dílek. Jak se zachovají druhý den k sobě, budou to brát jako úlet? A nebo bude vše tak jak si přejeme?

23. kapitola – Zakázaná láska, a co?

Probudily mě motýlí polibky na mé tváři. Musela jsem se usmát, jelikož to potvrzovalo, že ten krásný zážitek byl skutečný. Našpulila jsem pusu a poté, co jsem zaslechla melodický smích, mě políbily studené rty. Přitáhla jsem si ho blíž k sobě a ruce mu zamotala do vlasů. Když se ode mě odtáhl, konečně jsem otevřela oči a dívala se přímo do těch jeho zlatých.

Usmála jsem se ještě víc a ještě jednou ho zlehka políbila.

„Ahoj,“ zašeptala jsem k němu.

„Ahoj, měla bys vstát, jelikož musíme do školy.“ Přikývla jsem, ale poté mi zase padl zrak na jeho rameno. Opatrně jsem po něm přejela prsty. Ještěže tam nebyly další z večera. Edward ze mě po chvíli slezl. Omotala jsem okolo sebe pevně deku a šla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu a poté se oblékla do připravených věcí. Normální kalhoty s trikem, které ale mělo docela velký výstřih, a mikinu.

Šla jsem rovnou do kuchyně, jelikož Edward už v pokoji nebyl. Snědla jsem snídani od Esme a vrátila se do obýváku, kde byli všichni. Emmett se přiblbě usmíval. Varovala jsem ho zavrčením, ale on si nedal pokoj.

„Hele, Bell, víš, že bys mohla soutěžit o kousání upírů do ramene?“ Vykulila jsem oči. Jak to sakra ví? A pak jsme zjistila důvod. Edward se tu ještě producíroval bez košile, kterou na sebe rychle házel. Naštvaně jsme se podívala na oba dva a šla do garáže. Mlčky jsem nasedla do auta a čekala, až se milost pán ukáže. Jen co jsme vyjeli, jsme spustila.

„To si to musel ukazovat celýmu baráku?“ Byla jsem naštvaná. Omluvně se usmál.

„To Emmett, začal se se mnou prát a roztrhl mi triko.“ Zakroutila jsem nad tím hlavou, chovali se jako malí.

Zaparkoval před školou a o kus dál stál, jako vždy Paul. Počkala jsem, až mi Edward otevře dveře, a vystoupila. Krásně se na mě usmál, a když zabouchl dveře, natlačil mě na ně. Zvědavě jsem se na něj dívala. Teď, když ví, že si může dovolovat víc, bude toho před Paulem využívat. Byl jako malý, ale i proto jsem ho milovala. Usmíval se na mě a začal se pomalu přibližovat. Vrátila jsem mu úsměv a vrhla se na jeho rty. Přitiskl mě víc na dveře. Usmála jsem se a odtáhla se od něj. Akorát zazvonilo, a tak jsme se vydali na hodinu. Šli jsme ruku v ruce a všichni se na nás otáčeli. Ignorovala jsem je a soustředila se jen na Edwarda. Jako první hodinu jsme měli biologii s Paulem v naší společné lavici.

Edward si celou hodinu hrál s mojí rukou, nebo mě hladil po stehně, či mě nenápadně líbal na krk. Toho, že jsme v lavici tři, jsem si nevšímala.

Celý den proběhl krásně a v klidu, než nastal konec školy, jelikož mě čapla Alice. Násilím mě vtáhla do Jeepu a i s Rose jsme jeli na nákupy. Doufám, že je přežiju, jelikož jsem nestačila dát Edwardovi pusu.

Jelo se do nákupního střediska v Seattlu. No, díky bohu, že chce Alice jen šaty a nic víc. Jinak by jsme tu strávily dlouhou dobu a i tak to bude dlouho. Zatáhla nás do obchodu se šatami a mě i Rose natahala kupu šatů na zkoušení. Ty šaty měly všechny možné barvy i tvary. V kabince bylo přeplněno a já si zkoušela jedny šaty za druhými, a vždy se musela ukázat Alici i Rose, které to komentovaly. Nic se jim nelíbilo, dokud nebyly na řadě další šaty.

Byly tmavě modré, těsně obepínající mou postavu a až na zem. Bez ramének a s výstřihem na zádech. Byly posety kamínky, které se ve světle třpytily a dělaly barevné odlesky. Asi jako Edward na slunci, ale ten byl krásnější. Když jsem vylezla z kabinky, Rose i Alice se usmívaly. Šaty se jim líbily, a tak jsem skončila s převlíkáním, a na řadě byla Rose. Nakonec si vybrala červené, které zvýrazňovaly její přednosti. A Alice si vybrala zelené. Teď následovaly boty, v tom se Alice vyžívala. Mně koupila na hodně velkém podpatku a vypadaly jako by byli přímo dělané k mým šatům. Byly tmavě modré s kamínky.

A mohlo se jet domů. Jen co zastavila na příjezdové cestě - ani jsme nezjišťovala, jestli je Edward doma -, jsem se přeměnila a běžela do lesa. Potřebovala jsem chvíli klidu a čas pro sebe. Věděla jsem kam běžím - na louku. Už  při běhu jsem přemýšlela. V tuhle chvíli jsem si byla jistá, že jsem se do Edwarda otiskla, ale nevěděla jsem, jestli už ve zvířecí podobě. Jak jsem přemýšlela, tak až moc pozdě jsem si uvědomila, že na louce nejsem sama. Byl tady i Edward. Teď už jsem nemohla odejít, věděl o mě. Díval se na mě, a tak jsem se pomalu vydala až k němu. Usmíval se a hned, jak jsem byla u nějm mě začal drbat. Lehla jsem si k němu a hlavu si položila na jeho nohu. Bylo to krásné, do chvíle než promluvil.

„Stejně tě mám raději jako pumu, když nemůžeš mluvit.“ Zavrčela jsem na něj a postavila se. Zatahala jsem ho za rukáv košile.
„Chtěla bys košili? To ale budu chtít odměnu,“ řekl s úsměvem a začal si ji sundávat. Stoupla jsem si za něj, přeměnila se zpátky a hned mu vytrhla košili z ruky.

„Nevím, proč se schováváš, když jsem tě viděl.“ Zavrčela jsem na něj.

„Nebudu ti tu dělat přehlídku, a myslím, žes mě viděl už dávno. A s tím, jak mě máš raději, sis u mě udělal mínus, chlapče,“ řekla jsem naštvaně a posadila se vedle něj. 

„No, když ses přede mě skácela nahá, vážně jsem neměl čas tě zkoumat. A to druhé byl vtip. Jen jsem chtěl, aby ses vrátila do mojí nejmilovanější podoby,“ zašeptal a přitáhnul si mě na klín. Udělala jsem uražený výraz a otočila hlavu od něj. Usmál se, a poté mě políbil na krk.

„Vážně, když jsi puma, připadám si jako zoofil.“ Jen co to dořekl, začala jsem se smát. Podívala jsem se na něj a políbila ho.

„To jen potvrzuje mojí teorii,“ špitla jsem a on se zatvářil nechápavě.

„No, víš, puma má dvojí otisk. A já se otiskla třikrát,“ špitla jsem a čekala. Nadzvedl obočí a čekal.

„Aby byl otisk celý, musí se puma otisknout do té osoby jako člověk i jako puma. A já mám podezření, že jsem se do tebe otiskla, když jsme se tu potkali a poté, když si pro mě přišli.“

„Jak podezření? Nemáš to náhodou vědět?“ zeptal se překvapeně.

„To je právě to. Ani já jako puma si nejsem jistá. A na rozdíl od vlků, se otisknu do lidí, co miluju. Není to tak, že se zamiluju, a za rok se otisknu do někoho jiného. Narozdíl od vlků jsem věrná,“ vysvětlila jsem.

„Neříkala jsi, že ses otiskla třikrát?“ Hlas neměl vůbec uvolněný.

„Jo, jako puma se neotisknu jen do milované osoby, ale i do lidí, co mám ráda, jako třeba rodiny. No, a já se otiskla ke všemu do upíří rodinky. Myslím, že až se to dozví smečka, tak je klepne,“ zasmála jsem se. Zvláštně se na mě podíval, až jsem cítila, jak mi hoří tváře. Usmál se a lehce mě po nich pohladil.

„Takhle ti to sluší ještě víc. Koukám, že s tebou se nudit nebudu, ale i přesto tě miluju.“ Překvapeně jsem zamrkala, jestli se mi to nezdá, ale podle jeho výrazu ne. Vrhla jsem se po něm takovou silou, až jsme se svalili k zemi. Byla jsem nad Edwardem a drtila jeho rty v polibku.

„Miluju tě,“ špitla jsem, když jsem se odtáhla.

Na louce jsme spolu strávili celý den a užívali si blízkost toho druhého. Když se zatáhlo, vrátili jsme se domů. Já jsem se ovšem zase přeměnila. Běžela jsem rovnou do koupelny, kde jsem se přeměnila a zalezla pod sprchu. V ručníku jsem se vrátila do pokoje a chtěla si ze skříně najít něco na spaní, ale zabránily mi v tom silné paže kolem mého pasu a studené rty na mém krku…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Puma – 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!