Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prvá - 3. kapitola

111


Prvá - 3. kapitola„Volám sa Edward."
„Talia."

3. kapitola

Pustím ju a takmer odskočím dvadsať metrov preč. „Nie," poviem. Rozhodne ju nedám dokopy s tým... Na neho ani neexistuje nadávka.

Riin pohľad sklesne a otočí sa mi chrbtom. Počujem tiché vzlyky. Ako malé dieťa.

„Ja s ním nie som kamarátka, Ria! Ja ho z duše nenávidím. Lenže ty to cez tvoje ružové okuliare nevidíš. Odkedy si sa so mnou prestala normálne rozprávať, si slepá. Rovnako ako všetky tie sliepky," zamrmlem.

Utrie si oči chrbtom ruky. Vidím to aj cez jej husté a hnedé kučery. „Tak ja som slepá? Bože, Bella, si obyčajné nič a vraj ja sa na niekoho hrám..."

„Obyčajné nič?" vyšteknem.

„To obyčajné nič s tebou bolo, keď ti umreli tvoji rodičia. A tá tvoja skupinka ťa zďaleka obchádzala. Ale fajn. Ak som nič, radšej ním budem, než aby som sa bavila s tebou, Ria."

Pripadám si ako moja matka. Kričím, urážam, nadávam. Lenže ja som v sebe mala toľko hnevu, že... Sa to nedalo udržať na mieste. Som vlastne ako bomba. Vybuchnem pri najmenšom zahrkotaní.

„Bella, ja -"

„... som to tak nemyslela, však? Smola."

Vykráčam preč zo záchodov a idem na hodinu. Zhodou okolností tam sedí Cullen a veľkou zhodou okolností vedľa mňa. Čo som komu urobila? Do čerta, dnešný deň ma zabije. Raz.

Sadnem si a ignorujem posmešné pohľady spolužiakov. Mám chuť si zatlieskať a hrubou centrofixkou si na čelo napísať: „Najväčšia krava ročníka."

Nebola som od toho ďaleko.

„Slečna Swanová, kde ste boli?" spýta sa učiteľ, keď si ma všimne. Pokrčím plecami.

„Je to moja súkromná vec."

Nakrčí čelo. „Ako myslíte. Po hodine sa zastavte u riaditeľa."

„Fajn."

Začne pokračovať v príbehoch o krutých dejinách Francúzska, keď bola vojna medzi Anglickom a Francúzskom. Namiesto toho, aby to hovoril po anglicky, nohami a aj rukami to vysvetľuje po francúzsky.

Niekto do mňa hodí papierik.

Zlý deň?

Pozriem sa okolo seba, ale nikoho nevidím. Zamračím sa a papierik roztrhám na franforce.

Opäť do mňa niečo vrazí. Ten papier za to nemohol... Swanová.

Okamžite sa pozriem na Cullena, ktorý sa na mňa pozerá. Hodím mu ho naspäť. Vyberie si pero a niečo naň naškriabe. Položí mi ho na lavicu.

Nudím sa ako ešte nikdy v živote. Zabiť ho, lebo zle artikuluje.

Nadvihnem obočie a napíšem mu: A ty vieš po francúzsky, génius?

E: Áno.

B: Neverím ti.

E: Nemusíš.

B: Prečo ti vlastne odpovedám?

E: Môj šarm je sám o sebe nedoceniteľný. To si zapamätaj.

B: To už viem...

E: Čože?

Nič. To napíšem na ten prekliaty papierik, ale napokon ho roztrhám. To on nemusí vedieť. Ani to nič.

Celý zvyšok hodiny sa na neho nepozerám - vlastne ani nemám prečo. Keď zazvoní, hodím si učebnice do skrinky a idem domov. Nemám náladu ani na Riu, ani na Cullena a už vonkoncom nie na riaditeľa. Jeden otravnejší než ten druhý.

Ak totiž chcú mať všetci vojnu, majú ju mať.

 

:Edward:

„A ona ti povedala, že chce vzťah? Naivka," povie Frank, keď mu Emmett povie svoju príhodu s jednou ryšavkou z baru. S Emmetom sa nepoznáme dlho, vlastne je to plus-mínus týždeň. Presne odvtedy, ako sme sa prisťahovali.

Nenávidím život niekde v zapadákove a Nebraska bolo jedno z tých miest. Ale Florida? Dokonalý raj. Pekné ženy, autá a slnko. A more. Žijem na dovolenke.

„Kamoško, vyzerala totálne zruinovaná," ozve sa Emmett a chytí sa za hlavu. Vybuchneme do smiechu. Môj život sa veľmi nelíšil od toho z Nebrasky. Žiadne vzťahy, iba sex na jednu noc.

Zatiahol ma do toho môj bratranec. On prišiel o panictvo v hotelovej izbe so svojou slečnou vyvolenou, ktorá mu o týždeň nato zlomila srdce. Vždy mi prízvukoval, že ženské sú dobré iba na jedno. A, že nechcem žiadny vzťah. Vraj je to čosi príšerné. A ja som si jeho radu zobral k srdcu. Dnes je riaditeľ známej firmy a na každom prste má päť dievčat. Nie je to milé pre dievčatá, ale je to túžba. A uspokojenie.

Dnes sme opäť boli v jednom z tých barov, kde to všade žije. A záchody neslúžia iba na obyčajné veci. Z dievčat tu vyžaruje tá úplná chtivosť a chlapi sú ako predátor. Ochutnajú a zahodia.

„Edík, pozri sa na tie dievčatá pri bare," vyberie ma zo zamyslenia Frank a kývne hlavou na dve blondínky a jednu hnedovlásku.

„Už som ti povedal, žiadny Edík. Iba Edward."

„Dobre, Rómeo, viem, že ty radšej hnedovlásky. Čo takto Júliu?" povie Emmett.

„Dnes sme brali Shakespeara," ozrejmí mi môj nechápavý pohľad Frank. Zasmejem sa. Všimnem si, že hnedovláska ostane sama. Usmejem sa sám pre seba a opustím moju ,chlapskú' skupinu.

Sadnem si vedľa nej. Má príjemný, vanilkový parfum a je... No, sexi. Dlhé nohy, úzky pás a sivé oči. Jej postoj jasne hovoril za všetko: Dostanem každého. Venuje mi jeden úsmev.

„Volám sa Edward," poviem a oplatím jej ho.

„Talia."

„Krásne meno." 

„Krásny úsmev." 

 

„Moja obľúbená pesnička!" vykríkne a schmatne ma na parket. Vyberiem sa za ňou a tam sa začne naša predohra. O pár minút lačného bozkávania ma zatiahne na záchody a tam sa odohrá to, čo sa odohrá.

„Prídeš aj nabudúce?" spýta sa odrazu. Šaty si potiahne nadol a pokúsi sa napraviť si účes. Pokrútim hlavou.

„Je to iba jednorazové. Mám niekoho iného," zaklamem. To ich po väčšine odradí a sami odídu. Lenže Talii to nestačí a začne sa na mňa zase lepiť.

„No tak... Veď aj ty si cítil tú iskru."

„Nie, necítil. A teraz ma ospravedlň." Uškrnie sa a pustí ma.

„Ja ťa nájdem. Stretneme sa."

Pri stave jej alkoholu v krvi pochybujem. Zajtra si nebude pamätať ani moju tvár. Napravím si opasok a idem k nášmu stolu. Položím naňho peniaze za moju čiastku alkoholu a idem preč. Domov.

Ak je náš dom vlastne považovaný za domov.


Hello,

áno, zase otravujem. A áno, baví ma to. :D Ale teraz sa viac-menej musím sústrediť na svoj blog, takže... Menšia náhrada za stratu času. Uvažujem o založení zhrnutia. Oplatí sa to? :)

-AGirl


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prvá - 3. kapitola:

 1
1. miky
17.01.2016 [19:12]

Kapca dokonala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon vylepsila si mi naladu Emoticon Emoticon Emoticon rychlo pokracuj Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!