Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proměna - Vstupenka do ráje! 3 (1/2)

jednorázové


Proměna - Vstupenka do ráje! 3 (1/2)Zdravím..vím, je to hodně krátký. Je to jen část 3. kapitoly a musí to být prostě odděleno! Omlouvám se haffo moc.. Prosím, buďte trpěliví. Když to půjde dobře, hooodně brzy se dočkáte další kapčy!

 

3. Kapitola 1.část

Milá Bello,

je mi velmi líto, co se stalo Tvojí mamince. Nedokázal jsem jí pomoci a navždy si to budu vyčítat. Ale zapomeň na ni, tak jako zapomeň na mě. Určitě se Tvoje maminka má dobře a navždy Tě bude opatrovat, jen už kvůli ní nebreč. Žij si svůj život. Alespoň Ty ho proměň ve šťastný, když já jsem to nedokázal.

Sbohem



 

     S dopisem v ruce došla k oknu. Rameno už jí skoro přestalo bolet, protože to co si teď přečetla, to, co drží v ruce je naprosto reální, ne žádný sen! A je to mnohem víc důležitější než nějaký naražený rameno! Stála nehnutě u již dávno zavřeného okna. Pozorovala rám, a potom co ho otevřela, podrobně zkoumala i zeď pod oknem. Hledala nějakou stopu. Něco... Něco co by jí zavedlo za tím, co psal tenhle dopis. Za tím, který chtěl, ačkoli to tak opravdu nevypadalo, zachránit její matku. Ještě teď viděla živě, jak se doslova zakousl do krku její matky. Jak se tedy mohl pokusit jí zachránit? Neviděla žádný pádný důvod pro tento čin. Vždyť jí mohli odvézt do nemocnice a tam by jí doktoři určitě zachránili. Ale ne..tenhle až příliš krásný mladík se rozhodl jinak a za to ho tak nenáviděla.

     Zmuchlala papírek a s poslední myšlenkou na tu strašnou noc a na Ty dvě stvůry s rudýma očima, z nichž jedna byla ta, která tenhle papír poslala, jej vyhodila z otevřené okna...

     Zašla ještě jednou do koupelny, namočila si znovu ony dva kapesníky, podívala se na dívku se slzami v očích v zrcadle a jen aby to ona slyšela řekla: „Sbohem.“ Řikala to tomu obrazu. Loučila se s tou starou Isabellou Marii Swan. Teď nastupovala na pomyslný trůn v jejím srdci Isabella jiná. Silná, neústupná, plná odhodlání. Poslala poslední pohled té nemožné Belle, otočila se a odešla.

     Zavřela okno, přece jen už nebyla připravená na další návštěvy. Z pod polštáře vyhodila ještě nedávno srovnanou hromádku kapesníků, lehla si do postele, zachumlala se do peřin a s čistou hlavou usnula..

nedočkavcí!!!

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/promena-vstupenka-do-raje-3-2-2/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proměna - Vstupenka do ráje! 3 (1/2):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!