Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak minulosti - Sad end

Viktorie


Přízrak minulosti - Sad endA máme tady můj dlouho očekávaný konec.
Povídka sice ještě bude pokračovat k Happy endu, ale musíte uznat, že takhle by to mohlo dopadnout a mě osobně se to líbí daleko víc.
No nic, nebudu zdržovat. Přeji příjemné čtení a zenechte prosím komentář. Pajam

 

Sad end

Pohled nikoho



Před Edwardem se objevil obrovský vlk čokoládové barvy. Na nepatrný okamžik se vlk zastavil a zkoumal, co se s ním stalo. Dívka, jenž ještě před chvílí stála na jeho místě, byla zmatená, ale její zloba, nenávist a touha zabít toho, kdo tolik ublížil její babičce byla tak velká, že se tím nezdržovala.

Nakrčila se a připravovala se ke skoku. Edward také chvíli nechápal co se děje, ale věděl jediné. Zaslouží si smrt. Toužil po ní už mnohokrát a teď ji dostane z rukou dívky, do které se zamiloval. Pevně stiskl oční víčka k sobě.

„Rychle, prosím,“ zašeptal a celý se uvolnil. Bella, ta dívka, která byla nyní vlkem, ho zaslechla a rozhodla se, že mu alespoň poslední přání splní. Vyskočila na něj a začala mu dělit nejdříve jednu ruku od těla. Na jeho tváři se ale neobjevila bolest, nýbrž úsměv. Vzpomínal, vzpomínal na svou jedinou lásku a i když tuto dívku měl také rád, nikdy ne tak moc, jako jeho Bellu.

Vlk se sápal po upířím těle, ona nevěděla jak usmrtit takové monstrum jenž byl on, ale něco v podvědomí jí napovídalo, že dělá správně. Nakonec oddělila i hlavu od trupu a odhodila. Až nyní si uvědomila, co provedla a vystrašeně klopýtala dozadu. Její tělo se uklidnilo natolik, že se přeměnila zpátky. Postavila se tedy na vlastní nohy a nahá pozorovala své dílo.

Čin, který předtím udělala v afektu, ji začal neuvěřitelně bolet zevnitř. Ozvala se opět ta velká rána v hrudníku, ale tentokrát už ji neposílala její babička ve snaze, aby alespoň ona měla šťastný život po boku její vyvolenýho. Tentokrát to byla její vlastní bolest, protože si uvědomila, že zabila muže, ke kterému necítila pouhé sympatie.

Věc se možná podařila a oba se do sebe zamilovali, ale osud to smýšlel jinak. Nechtěl, aby ti dva nalezli šťastného konce. Už jednou dal Edwardovi šanci a on ji hloupě zahodil. Už si nezasloužil druhou, promrhal první, a proto měl být zatracen.

Ve svém životě způsobil mnoho hříchů. I když je Bůh milosrdný a snažil se ho získat k sobě, nepodařilo se mu to a jeho duši, o níž během života stále pochyboval, si ulovilo peklo a vztahovalo si ho k sobě.

Bella stále stála nad jeho tělem, které bylo už příliš zničeno, než aby se samo zotavilo. Jejím tělem se otřásaly tlumené vzlyky a ona se pomalu přesunula k němu. Chtěla si kleknout a pomoci mu ještě nějak, ale otevřely se vstupní dveře a v nich se objevila malá hlavička, který patřila Alice. Chvíli tam nechápavě stále a nemohla uvěřit. Přiřítila se sem, protože neviděla ani vzdálenou budoucnost svého bratra a myslela si, že s Bellou chce zůstat na věky, ale nikdy by nečekalo tohle. Hlavou jí kolovala její vize, když byla před několika lety na pohřbu své kamarádky. Tam přece viděla jejich šťastnou budoucnost, tak co se pokazilo.

Bella, jakmile uviděla blížící se Alice, se nahrbila a byla připravena k útoku, chránit jeho tělo. Opět se samovolně přeměnila, ale než mohla zaútočit objevili se ve dveřích i ostatní a ona zbaběle prchla do lesa. Utíkala zpět k svému domu a byla rozhodnuta k jediné věci. Byla monstrum, a tak neměla na tomto světě co dělat.

Ještě v lese se pokusila o nemožné. Sama se chtěla přeměnit do lidské podoby. S vypjetím všech sil se jí to nakonec i podařilo a ona rychle běžela do svého pokoje, kde popadla všechny deníky a zapalovač. Ještě vzala z kuchyně nůž a šla na jediné místo, kde věřila, že ji nikdo nenajde. Netušila jestli se tam dostane, ale věřila deníkům, že ji tam zavedou.

Zavedou na louku. Na louku uprostřed lesů, kde Edward s Bellou prožili svůj první polibek, a kde věděla, že ji tam nikdo nebude hledat, protože o tom nevědí.

Nejprve položila deníky na zem a rozdělala pomocí zapalovače malý oheň. Stále se celá klepala a vzlykala, takže se jí nepovedlo škrtnout hned na poprvé. Po chvilce vhazovala i poslední deník a jen čekala až shoří i poslední stránky. Nikdo nesměl vědět o existenci upírů, to jí bylo jasné, proto všechny spalovala, aby náhodou se nedostaly do nepověřených rukou.

Hned, jak poslední stránka shořela, udupala bosou nohou plamínek a vzhlédla k nebi. Loučila se se všemi na tomto světě a doufala, že ji oni příjmou a ona se bude moci omluvit Edwardovi za to, co udělala. Nečekala z jeho strany pochopení, ale nemohla už zůstávat tady.

Všude přinášela smrt. V mládí její babička, potom otec a teď i vlastníma rukama zavraždila člověk a nebo upíra, ale to jí bylo teď upřímně jedno.

Naposledy se pomodlila, utřela si slzy a chopila obouma rukama nůž. Nasměřovala ho na místo, kde bušilo její srdce a s vydechnutím si zasadila smrtelnou ránu.

Její tělo se svalilo k zemi a krev barvila trávu do červena, jako na povel se z nebe začaly snášet kapičky deště, které vypadaly, jako by někdo brečel. A pravda nebyla až tak daleko. Nebe skutečně brečelo, protože už podruhé prohrálo svou bitvu a nezískalo její duši. Nepsaným zákonem bylo už kdysi rozhodnuto, že všichni jenž někoho zabili musejí do pekla, a tak to nebylo jinak ani v tomto případě.



Isabellino tělo se nikdy nenašlo. Nikdo nevěděl, co se s ní stalo. Cullenovi ji nehledali, neměli proč. Cítili k ní zlobu a nenávist a v koutku duše jí smrt přáli.

Ona se ale nakonec setkala s Edwardem, ale to už je zase o ničem jiném...

 


 

15. kapitola <<< Shrnutí >>> 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak minulosti - Sad end:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!