Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přísahal jsem, že tě zabiju! - 3. kapitola

Chudinka Alice...


Tahle kapitolka je o tom, jak se Cath s Davidem zabydlují.

3. kapitola

Po tom, co jsme vybalili náš skromný šatník, který jsme si s sebou přivezli, jsme se rozhodli, že pojedeme nakupovat. Ségra byla natěšená, jako kdybychom slavili druhé Vánoce a já vlastně také, ale ne na oblečení. Rozhodl jsem se, že koupím jedno auto a novou televizi. Po cestě jsme se ještě zastavili u školy, kde jsme si vyzvedli potřebné dokumenty a dohodli jsme se se sekretářkou ředitele, že nastoupíme v pondělí. Pak už jsme vyjeli na ty nákupy, kterých se nemohla dočkat, a už v autě mě bolela hlava z toho, co všechno plánovala koupit. Poté, co jsme dojeli do obchoďáku, jsme se rozešli a já šel do elektra a ona nejspíš do nějakých bot. Asi po dvou hodinách jsme se potkali v jedné kavárničce a dali si kafe. Když jsem uviděl Cath, která vypadala jako vánoční stromeček, myslel jsem, že smíchy umřu. Po kafi mi zase vyjmenovala vše, co ještě nemá, a tak sem jí dal klíčky od auta, ať si tam může odnést svůj náklad a sám jsem se vydal ke kinu, abych nějak zabil čas. Nakonec jsem si vybral nějakou komedii. Po skončení filmu jsem se potkal s Catherine a společně jsme se vydali koupit auto. Výběr jsem radši nechal na ní, protože jinak by to skončilo katastrofálně. No co dodat, prostě ženský…

Nakonec jsme odcházeli s klíči od dvou aut, protože jsme se nemohli rozhodnout, a tak teď máme jednu Audinu, Jeepa a Volvo, které máme ještě z cesty z Phoenixu.

Po pár minutách cesty jsme dorazili zpátky domů a já zapojil tu novou televizi. Náramně jsem se bavil, když jsem viděl, jak Cath tahá do schodů tašky s oblečením. Zajímalo by mě, jak to do té malé skříně narve, ale ona je schopná všeho. Když o tom tak přemýšlím - ten nový život ji rozptyluje od toho starého, což je velmi dobře, alespoň nemyslí na nic zlého. Bylo asi deset hodin, když Cath přestala nosit tašky a zůstala nahoře. V jedenáct jsem šel spát i já. Umyl jsem se, a pak jsem ještě před spaním nahlédl do pokoje mé sestry. Když sem ji uviděl spát na posteli se všemi taškami kolem, tak jsem si uvědomil, jak musela být unavená…

O víkendu jsme zajeli ještě na pár nákupů a v pondělí jsme šli do školy. Cath nás pěkně oblékla a vyrazili jsme. Když jsme vystoupili před školou, všichni se na nás dívali, a mně došlo, že už tady někdo nový pěkně dlouho nepřibyl. Šli jsme přes parkoviště a každý měl oči jen pro nás a já si to užíval. Mám velmi rád pozornost, a tak mi rozhodně nevadí, když se na mě lidi dívají. To se ale nedalo říct o mojí sestřičce, která se za mnou krčila, jak nejvíc mohla. Šli jsme do kanceláře, a pak jsme se na chodbě rozešli a vydali se každý na svou hodinu…

Znovu jsme se viděli až na obědě, kde jsme si sedli k našim novým kámošům. Catherine si sedla vedle jednoho kluka a poměrně hodně se vžívala do jejich rozhovoru a já si zatím toho kluka měřil pohledem. Pěkný celkem byl, samozřejmě na mě neměl, taky smysl pro humor měl a já doufal, že to nebude nějaký parchant, který by si s ní jen užil, a pak by ji odkopl, protože to by pro něj neskončilo dobře a navíc Cath už měla za svůj život dost hrůzných zážitků a nepotřebovala další.

„Hej, Elizabeth," zavolal jsem na holku, co seděla vedle mě, „prosímtě, jak se jmenuje ten kluk, co se s ním baví moje sestra?" zeptal jsem se.

„To je Jassie, je celkem fajn," odpověděla mi a jakoby věděla, na co se chci zeptat, řekla, „za tu dobu, co studuje na střední, měl jen dvě holky a obě pustily k vodě jeho," řekla.

„Díky, jsi zlato," řekl jsem a usmál se.


Dufám, že jste alespoň trochu spokojení s prozatímním dějem. XD


 << 2. kapitola ; 4. kapitola >>


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přísahal jsem, že tě zabiju! - 3. kapitola:

 1
22.09.2012 [10:03]

JoheeeCullenHele, řeknu ti, ty po mně ještě někdy chtěj dlouhý kapitoly. Emoticon Emoticon
Zajímalo by mě, kde ten... David? Blbě paměť na jména. Emoticon Emoticon Tak kde našetřil tolik peněz, aby si mohl koupit luxusní barák, auta, hromadu hadrů a ještě jednu televizi. To mu nestačí ta v koupelně? Emoticon
A taky mi přijde, že ten děj bereš (nebo jsi spíš brala) nějak hopem. Emoticon
Ale co ti můžu přičíst k dobru, je jméno Jassie, moje nejoblíbenější. Emoticon Emoticon A ten námět je fakt zajímavej, takže jdu číst dál. Emoticon Emoticon

6. Kačka
26.05.2012 [18:01]

Zatím se mi to moc líbí!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jen teda nechápu, kde na všechno berou prachy Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [17:46]

fleursdobry a to dost Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. DreaCullen
18.11.2011 [14:22]

Nevím... možná zajímavý námět. Zdá se mi, že je to takové mluvení o ničem. Taky nechápu, kde dva NEDOSPĚLÍ lidé bez rodičů, kteří utekli od "nevlastního otce" vzali tolik peněz. Vždyť si to vem... ten barák, dvě auta, celý nový šatník, televize. Je to takové dost nereálné. Ale jsem zvědavá, takže budu číst dál. :)

3. UV
29.09.2011 [18:57]

Emoticon Emoticon Emoticon

29.09.2011 [11:12]

Mishule Emoticon Emoticon Emoticon

29.09.2011 [8:02]

zuzinecckaaHoj, tak tahle kapitolka mi přišla taková... Nemastná, neslaná. Je to takové nudné, o ničem. Nevím, sálá z toho na mě nuda, ale snad se to další kapitolkou zlepší.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!