Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezna Volturi - 9.kapitola

KEC


Princezna Volturi - 9.kapitolaVkládám vám sem krátkou kapitolku z pohledu Ara, Aleca a Thomase. Co všechno se dělo ve Voltéře po Bellině zmizení? Snad se bude kapitola líbit a necháte nějaký ten komentář ... další kapitolka je na princes Volturi

9. kapitola – Upíří poplach

Mezitím ve Voltéře - Alec:

Co to Ara proboha napadlo? Provdat Bellu za Thomase?! Moji Bellu provdat za Thosase! Uvnitř mě se všechno proti jeho slovům bouřilo a já si nechtěl přiznat, že bych o Bellu mohl přijít takovýmto způsobem. Ona si ho přece nemůže vzít. Sama mi přece říkala, že ho nenávidí.

Vstal jsem z trůnu, na kterém jsem seděl a chtěl jsem se vydat za Arem a něco mu říct, ale zastavila mě Janina dlaň, kterou mě chytla za paži. Tušila, že bych se přestal ovládat. Dokonce i Marcus to vytušil a jenom se trochu zamračil. Posadil jsem se tedy zpátky a dál přihlížel jak se Aro s Thomasem plácají po zádech, když v tom se Bella pohnula a začala utíkat ze sálu.

Chtěl jsem se vydat za ní, ale Jane mě zase zastavila. Aro si toho nejprve nevšiml, ale hluk v sále ho donutil ohlédnout se po Belle. Když spatřil vedle sebe prázdné místo poslal hned ty dva Thomasovy poskoky za ní. Nelíbilo se mi, koho vybral, aby ji přivedl zpátky, ale nemohl jsem nic namítnout. Aro zase pobídl k tanci a se zachmuřeným výrazem čekal, až se Bella vrátí. Thomas zaujal místo vedle jeho trůnu a zuřivě hypnotizoval dveře, kterými Bella odešla.

V sále se znovu rozproudila zábava, ale stále jsem slyšel to, jak se o Belle a jejím útěku všichni dobře baví. Já jsem jenom netrpělivě poposedával na trůnu a koukal střídavě na dveře a na Thomase. Po hodně dlouhé době se konečně dveře otevřely, ale do sálu vešli jenom ti dva Thomasovi poskoci.

„Kde máte Bellu?“ otázal se vztekle Thomas a v sále bylo zase ticho jako v hrobě. Byla to morbidní připomínka, když se vezme v potaz, že jsme všichni de facto mrtví, ale sedělo to přesně.

„Utekla.“ promluvil potichu James. Thomas na něj zavrčel a Aro se napřímil na trůnu a po hodně dlouhé odmlce přece jenom promluvil.

„Vážení a milý, omlouvám se vám za tyto nepříjemnosti, kterých jste tu byli svědci a které nyní vyústily až k předčasnému konci naší zábavy, ale povinnosti volají. Snad se jindy sejdeme za podobně šťastných chvil a nebudeme nijak více rušeni.“ Po jeho slovech byly slyšet jen tiché hlasy a šustění šatů. Najednou se sál vyklidil a já čekal, co se bude dít dál.

„Alecu, Jane, běžte do svých pokojů.“ Promluvil naprosto klidně Marcus. Jane se zvedla, ale já jsem chtěl zůstat. Stačil však jeden Marcusův křivý pohled a hned jsem se přizpůsobil a po sestřině boku jsem se vydal do pokoje. Doufal jsem, že nám potom Marcus všechno řekne, jak bývá jeho zvykem.

Mezitím ve Voltéře - Aro:

Jeden by si myslel, že dceru vychoval, jak nejlépe uměl a ona se nakonec takto vybarví. Věděl jsem, že se s Thomasem na první pohled nesnesla, ale doufal jsem, že až se dozví, že je to její budoucí manžel a trochu se poznají, její chování k němu se změní. Ale ono nic, slečinka si jen tak uteče.

Čekal jsem, až ze sálu odejde i Alec a Jane a pak jsem pokračoval.

„Omlouvám se Thomasi, my ji najdeme a potom se vezmete.“

„Myslíš, že se nechá jenom tak přivést zpátky?“ zeptal se pochybovačně Thomas. Nechtěl jsem si ho znepřátelit, přece jen je mocný a jeho schopnost také není k zahození, ale zároveň jsem znal svou dceru a věděl, že pokud by to bylo čistě jenom na ní, tak bych ji nikdy nenašel.

„Jak se, ale dostala z hradu?“ přidal se do diskuze i Caisu.

„Jako by sis, drahý bratře, nepamatoval, že s Jane měly nějakou tajnou cestu, na kterou jsme ani v nejmenším nepřišli.“ Připomenul mu Marcus a já si zase začal nadávat za to, že jsem nechal Bellu jako malou šmejdit po celém hradě. Řekli byste, že za těch několik tisíciletí, kdy tady žijeme, budeme znát hrad dokonale, ale jedna tajná chodba nám stále zůstává skryta a ví o ní jenom Jane a Bella.

Thomas přecházel po sále jako lev v kleci. Snažil jsem se ho uchlácholit, že se Bella co nevidět vrátí a svatba se bude konat podle plánu, ale když se ani to nepovedlo a vypadalo to, že Thomas i se svými přáteli odejde zpátky tam, odkud přišli, nevěděl jsem, co všechno bych mu měl slíbit.

„Doufám, že se brzy vrátí. Mám ještě jiné povinnosti než na ni čekat!“ podotkl jen tak mimochodem Thomas a já jsem se lekl, že by mohl odejít a nějak se pomstít za nedodržení slibu, který jsem mu před osmnácti lety dal.

Nakonec odešel ze sálu a já jsem začal organizovat skupinu upírů, kteří se vydají Bellu hledat. Vybral jsem ty, kterým jsem nejvíce věřil, ale stejně jsem moc nespoléhal na to, že Bellu najdou. Přesto jsem potřeboval, aby si Thomas aspoň myslel, že se pokouším ji najít.

Mezitím ve Voltéře – Thomas:

Zuřil jsem, ale před Arem jsem si hrál na klidného upíra a dělal jak mi to je jedno, že moje nastávající manželka mi utekla. Třešínkou na pomyslný dort byla zpráva, že utekla s tím mladým Cullenem, se kterým dneska tančila.

Ze sálu jsem si to zamířil do svého pokoje.

„Co si o sobě ta malá děvka myslí?!“ připadal jsem si jak sopka, která čeká na to, až bude nejlepší chvíle bouchnout a zničit co nejvíce věcí v její blízkosti.

„Thomasi uklidni se.“ snažil se James, ale moc to nepomáhalo. Lucas seděl na pohovce pod oknem a hleděl ven. Bylo mu jedno, v jaké situaci se teď nacházíme a co musíme všechno řešit, on se vznášel někdy v oblacích, protože se nám zamiloval!! To je vrchol!

„Lucasi!“ promluvil jsem na něj poměrně hlasitě a vytrhl ho z jeho snu o princezně Jane.

„Ano?“

„Co budeme dělat?“ jeho nápady se docela hodily, a proto jsem ho pořád tahal sebou. Kdyby mu to tak nepálilo, dávno bych se ho zbavil.

„Půjdeme z Jamesem po její stopě a ty tu ještě den dva počkáš. Pokud ji do té doby nenajdeme, budeš považovat Arův slib za nesplněný a odejdeš. Co vlastně bylo dohodnuto, když si tě Bella nevezme?“ připomněl mi podmínku, která se vázala na nesplnění slibu, který mi Aro za pomoc a získání trůnu, dal.

„Plán je to dobrý, ale myslí, že to můžeme udělat?“

„Proč by ne. Není nás sice moc, ale s tebou to bude hračka.“  Divil jsem se, že by chtěl jít proti Jane a jejímu příbuzenstvu, ale nijak jsem to neřešil. Bella měla být moje a pokud se tak do svou dnů nestane, Aro si to odskáče.

„Tak běžte a dejte mi vědět, kdyby bylo něco nového!“ rozkázal jsem a propustil je z pokoje. Hlavou se mi honily myšlenky na všechno, co bych mohl udělat, kdyby došlo k porušení slibu a ta představa se mi snad líbila stejně jako držet nahou Bellu ve svém náručí. Ať už budu její manžel nebo ne, bude mi patřit. Po dobrém nebo po zlém!

 

 

<<< Předchozí kapitola oooo Další kapitola >>>

<<< Shrnutí princesVolturioooo Shrnutí Petronely >>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezna Volturi - 9.kapitola:

 1
1. kikuska
04.07.2011 [14:02]

Ako strašne ja nenávidím toho idiotského idiota Thomasa. Slizkejšieho muža som ešte nevidela. Ani medzi upírmi, ani medzi ľuďmi. Prosím, nech to pre Bellu a Edwarda dopadne dobre, ved o čom by to potom celé bolo, keby sa má vydať a ona si zdrhne s nejakým chlapom do ktorého sa zaľúbila? No a nakoniec b& ju chytili a ona by sa za toho idiota musela vydať. No to by bolo potom ozaj o ničom. Neznášam Thomasa. Kôli nemu nemôžu byť Bella a Edward, len tak bez problémov, spolu. Idiot.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!