Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princ Smrti - Pátý vládce 9. kapitola


Princ Smrti - Pátý vládce 9. kapitola

„Už nikdy nechci zažít tu chvíli, kdy jsem si myslela, že jsi mě opustil,“ zašeptala, cítil jsem, jak mi po kůži stékají její slzy. Sklonil jsem obličej a také zabořil obličej do důlku mezi jejím ramenem a krkem. Po chvilce se odtáhla a pohladila mě po tváři.

IX. Ráj na zemi

Ráno se Alice probudila velice brzy, byla ještě tma.

„Lásko, proč ještě nespíš?“ zeptal jsem se jí, když se nadzvedla na loktech a rozhlížela se.

„Už se mi nechce,“ pokrčila rameny a položila znovu hlavu na mou hruď.

„Tak já ti půjdu udělat snídani,“ řekl jsem a začal se zvedat. Ihned mě přirazila zpátky na postel.

„Nikam nepůjdeš,“ řekla mi s jiskřičkami v očích. Zasmál jsem se, ale neprotestoval. Alice se znovu položila na mou hruď. Mlčky jsme leželi a užívali si jeden druhého.

Po dvou hodinách začalo Alici kručet v břiše, poraženě zasténala. Zvedla se a chtěla odejít.

„Kam jdeš s mou dekou?“ Chytil jsem ji kolem pasu, zasmála se, pustila deku a rychle přes sebe přetáhla mé tričko. Odešla do ložnice, zakroutil jsem nad ní hlavou a šel se převléknout. Hodil jsem na sebe nějaké oblečení a uklidil v koupelně a pokoji věci, které jsme tu včera nechali.

„Jazzi, můžu dovnitř?“ uslyšel jsem za dveřmi Diega.

„Jasně, pojď dál,“ vyzval jsem ho.

„Chtěl bych něco uspořádat, ale potřebuji tvou pomoc,“ řekl mi.

„Tak povídej,“ pobídl jsem ho, aby se posadil.

„Chtěl bych uspořádat nějaký pořádný taneční battle o pořádné ceny,“ řekl.

„A jak by sis to představoval?“ zajímal jsem se.

„Byly by větší skupiny a větší škála tanců,“ vysvětlil mi, „ale ještě jsem to moc nepromyslel.“

„No jsme tu docela vyrovnaní v pohlaví, co třeba skupiny po osmi nebo deseti,“ zamyslel jsem se, „stejně mužů a žen.“

„To je dobrý nápad, mohli bychom tam dát třeba nějaké společenské tance,“ přikývl, „ale jaké budou ceny?“

„Myslím, že bych něco měl,“ napadlo mě.

„Tak povídej,“ pobídl mě.

„Mám ještě nějaké domy chráněné stejně, jako je Sídlo. Jsou tam i zvířata, která můžeš lovit, aniž bys musel někam chodit,“ řekl jsem mu, „ty zvířata tam jsou přemnožená, takže se nemusíme bát, že bychom nějak narušili životní prostředí.“

„Jak jsou velké?“ zeptal se.

„Asi něco jako hlavní křídlo,“ odpověděl jsem mu.

„Dobře, nějak to promyslím a kdybych něco nevěděl, přijdu za tebou,“ přikývl a odešel.

„O čem jste tu diskutovali?“ ozvala se Alice ode dveří.

„To brzy uvidíš,“ usmál jsem se na ni, „pojď, udělám ti snídani.“

„Nemohla bych si ji udělat dneska sama?“ zeptala se mě. „Dlouho jsem si nevařila.“

„Jestli chceš,“ pokrčil jsem rameny a společně jsme odešli do kuchyně. Alice si začala sama připravovat snídani.

„Jazzi?“ podívala se na mě, když se jí zrovna smažila palačinka.

„Ano?“

„Nenaučil bys mě tančit?“ zeptala se mě.

„Vážně to chceš?“ podivil jsem se.

„Znemožnila jsem se před tebou na naší vlastní svatbě,“ řekla mi, „chci umět tančit, chtěla bych někdy zkusit s tebou tančit v battlu.“

„Tak dobře,“ přikývl jsem, „kdy chceš začít?“

„Po snídani,“ usmála se na mě a otočila se zpátky k palačinkám. Rychle je dodělala a snědla. Společně jsme se vydali do tělocvičny, kde jsme s kluky trénovali, když bylo ošklivo. Přešli jsme ke stěně, která byla pokrytá zrcadly.

„Na co jsou ta zrcadla?“ zeptala se mě.

„Jsou na to, abychom viděli, jestli při tanci děláme nějaké chyby,“ odpověděl jsem jí, „tak čím chceš začít?“

„To nechám na tobě,“ usmála se, přikývl jsem a ukázal jí pár kroků. Zkusila je po m,ě zopakovat, moc se jí to nepovedlo. Stoupl jsem si vedle ní a pomalu krok za krokem jsme je zkoušeli znovu.

Po chvíli už nám to šlo, tak jsme zrychlili. Alice se moc nechytala do rytmu, který tam byl.

„Musíš si počítat,“ poradil jsem jí.

„Raz, dva,“ udělal jsem dva taneční kroky, „tři, čtyři.“ Vyskočil jsem a udělal otočku. Společně jsme začali tančit a já počítal doby, šlo jí to lépe. Postupně jsme zrychlovali, až jsme došli k tempu písničky tohoto tance.

„Zkusíme to teď na písničku,“ řekl jsem jí, „v duchu si počítej.“

Přikývla a postavila se do počáteční polohy. Pustil jsem písničku a stoupl si vedle ní. Čekal jsem, až začne doba, kdy začneme tančit. Odpočítal jsem to a společně jsme začali, díval jsem se do zrcadla a sledoval naše pohyby. Alice se pořád dívala na mě a snažila se kopírovat mé pohyby.

„Dobře,“ přikývl jsem, „trochu se uvolni, jinak to bylo dobré.“

„Dobré?“ řekla ironicky. „Oproti tobě to je hrozný.“

„Lásko, teprve se to učíš,“ pohladil jsem ji po tváři, „zkusíme to ještě.“

Pustil jsem hudbu a zase jsme začali tančit. Šlo jí to lépe, byla trochu sebejistější.

*****

Uběhly dva týdny od našeho usmíření a my prožívali krásné období. Každý den jsem učil Alici tančit a každou chvilku se zlepšovala. Diego už ohlásil, že bude taneční battle. Vytvořili jsme týmy po osmi, byl jsem já, Alice, Lucas, Lily, kterou jsme také naučili pořádně tančit, Leah, Seth, Danny a Alison.

„Tak fajn, poslední tanec,“ řekl Danny, „zkusíme ještě Alici a Jaspera ve společném tanci.“

„Co kdybys šel raději ty s Alison,“ řekl jsem mu, jen zavrtěl hlavou a popostrčil nás na parket. Pustil hudbu, chytil jsem Alici a začali jsme tančit. Vedl jsem ji, plně se mi odevzdala a nechala se mnou vést.

„Výborně, jde vám to suprově,“ chválil nás Danny a ostatní přikyvovali.

„Dnešek vyhrajeme,“ řekl nám Seth, „jestli budeme tančit jako teď.“

„A co jsou vlastně ceny?“ zeptala se Lily.

„To se nechte překvapit,“ usmál jsem se.

„Ty to víš?“ zeptala se mě Leah, chránil jsem si myšlenky, takže mi z nich nic nevyčetla, já jen přikývl. Podíval jsem se na mobil, byl tak akorát čas, abychom se šli připravit a půlka z nás se ještě najedla. Šli jsme se převléknout a pomoct dopřipravit sál. Alice, Lily, Leah a Seth se šli ještě najíst.

Po chvilce přišli za námi, bylo to tak akorát, už jsme začínali.

„Takže vítejte na našem prvním větším tanečním battlu,“ uvítal nás Diego, „pravidla jsou stejná, jako znáte z normálních battlů, ale tady budeme mít více tanců, větší skupiny a větší ceny, o kterých se dozvíte až na konci. A postup skupin nebude vyhlašován jednotlivě, ale na konci kola.“

První dvě skupiny začaly proti sobě tančit, šlo to docela rychle, my jsme přišli na řadu až poslední. Začali jsme párovým tancem, Alison a Danny to zvládli skvěle. Battle ubíhal dál a každý ze skupiny se vystřídal.

„Lásko, byla jsi úžasná,“ zašeptal jsem a políbil ji do vlasů.

„Ne, ne, zkazila jsem to,“ zavrtěla hlavou a zabořila mi obličej do hrudi. Diego začal s vyhlašováním, začal těmi s nejmenším počtem hlasů, kteří ale ještě postoupili. My jsme mezi nimi nebyli, Diego postupoval dál. Už zbývalo jediné místo, všichni už ztráceli naději, že to budeme my.

„Takže skupina s největším počtem hlasů je Jasperova,“ zakřičel do mikrofonu, ozval se obrovský potlesk. Alice se na mě šokovaně podívala, přikývnul jsem. Postoupili jsme do dalšího kola, společně jsme to zvládali až do finále. Alice byla velice nervózní, stejně jako Lily, Seth byl jako vždy uvolněný, Lucas se z Lily skoro chytal za hlavu. Poslal jsem na Alici a Lily vlnu klidu a ony se hned trochu uklidnily. Lucas se na mě děkovně podíval, usmál jsem se.

„Takže tu máme poslední kolo, o kterém rozhodují diváci,“ řekl Diego, „z jedné skupiny bude tančit Mario se Stelou a z druhé Jasper s Alicí, kteří začínají.“

Alice se na mě úzkostlivě podívala, povzbudivě jsem se na ni usmál a společně jsme šli na parket. Ozvala se hudba, roztočil jsem Alici v jejím rytmu. Dívala se mi do očí, připadal jsem si, jako bychom si četli myšlenky, protože dělala každý krok, který jsem po ní chtěl. Ke konci jsem na ni trochu kývl, vyskočila a já ji zvedl do složité zvedačky. Ozval se potlesk, položil jsem Alici na zem a uklonili jsme se. Mario se Stelou nás vystřídali, tančili také fantasticky. Dotančili a začalo hlasování. Alice znovu byla nervózní, povzdechl jsem si, tady je moje schopnost už krátká.

„Lásko, ať už vyhrajeme nebo ne, dostali jsme se až sem, což je také velký úspěch.“ Pohladil jsem ji po tváři.

„Takže měli jsme tu teď boj o první, druhé a třetí místo, takže prosím, aby ty čtyři skupiny přišly k nám,“ řekl Diego, vzal jsem Alici za ruku a společně jsme šli na podium.

„Boj o třetí a čtvrté místo vedla Raynova skupina s Tylerovou a já vám s radostí oznamuji, že třetí je Ryanova skupina,“ řekl Diego, Ryan s jeho skupinou propukli v jásot.

„A třetí cena je měsíční pobyt na Cejlonu ve vile, která je chráněná jako naše Sídlo a kde je rezervace s tygry, kteří vám budou sloužit jako potrava,“ oznámil Diego, přešel jsem k Ryanovi a ostatním. Natáhl jsem ruku, aby se mě chytili. Přemístil jsem je k vile a řekl jim: „Je tu všechno, co potřebujete. Užijte si to.“

„Díky, Jazzi,“ usmál se na mě Ryan a já se přemístil zpět.

„Výborně, náš soutěžící je zpět, takže pokračujeme,“ zasmál se Diego, „druhé místo získává…“

„Nenapínej nás,“ řekl jsem mu a přitiskl k sobě nervózní Alici.

„Mariova skupina,“ dořekl se smíchem, který byl nasměrován mně.

„Pro druhé místo tu máme pobyt na Sibiři s ledními medvědy, také v Jasperově vile, která má vlastní lyžařský vlek,“ řekl Diego, přešel jsem k Mariově skupině a přemístil je k vile. Bylo tu krásně nasněženo, Mario měl zimu rád, takže viděl, jak mu jiskří oči. Přemístil jsem se zpátky, čekalo se jen na mě.

„Tak už známe vítěze, je to Jasperova skupina,“ řekl s úsměvem Diego, „tu čeká dovolená na ostrově poblíž Afriky se lvy.“

Alice se ke mně přitiskla, natáhl jsem ruku, ostatní se mě chytili a já nás přenesl.

Objevili jsme se před obrovskou vilou, všichni na ni okouzleně koukali.

„To je paráda, Jazzi,“ řekla mi Alison, usmál jsem se na ni. S touhle vilou mi pomáhali kluci z Volterry, byl jsem na nás pyšný, když jsme ji dostavili.

„Nemáme tady žádné věci,“ řekla mi Lily.

„To nemyslím,“ usmál jsem se a zavedl je do suterénu, kde bylo oblečení všeho druhu.

„Bree to všechno nakoupila, když mně a Diegovi pomáhala to tu zařídit,“ řekl jsem jim.

„To musela vykoupit fakt celý obchodní dům,“ podotkla Alice.

„A na nás si stěžovala,“ dodala Leah.

„Co kdybychom oslavili naše vítězství?“ zeptal se Danny.

„Můžeme to oslavit u bazénu,“ přikývl jsem, všichni souhlasili. V rychlosti jsem si našel plavky a šel se někam do soukromí převléknout. Našel jsem svůj pokoj a převléknul se tam. Ostatní kluci si také našli pokoje. Zašel jsem ještě do kuchyně a vzal několik láhví s krví a několik láhví se šampaňským. Danny se objevil vedle mě a pomohl mi s láhvemi a skleničkami. Po chvilce přišel Lucas se Sethem. Asi po deseti minutách přišly holky, já s kluky jsme už leželi na lehátkách okolo bazénu a bavili se.

„Tak konečně můžeme začít oslavovat,“ řekl Danny a otevřel láhve s krví a šampaňským. Nalil nám, co jsme si poručili, a podal skleničky.

„Tak na vítěze,“ řekl a pozvedl skleničku, zopakovali jsme gesto a napili se.

„Bráško, kdy jsi tohle vlastně získal?“ zeptala se mě Lily.

„S Demetrim a Felixem jsme to tu sami postavili, přišel jsem na to, jak to tu zabezpečit jako Sídlo,“ odpověděl jsem jí.

„To bylo, jak jsi s Demetrim a Felixem zmizel na půl roku?“ podivila se, přikývl jsem.

„Nechápu, jak jsi Ara přesvědčil,“ zakroutila nade mnou hlavou.

„Proč bych ho musel přesvědčovat?“ Pozvedl jsem obočí. „Využil jsem svého postavení a prostě mu to oznámil.“

„No, ne nadarmo jsi nejmocnější z pěti vládců,“ přikývla.

„To bylo jen jednou, co jsem svého postavení zneužil,“ řekl jsem, „jinak jsem si kluky třeba bral na týden s sebou, abychom to tu rekonstruovali a stejně ostatní vily.“

„Hele, neřešte teď tady nějaké mocenské věci a užívejte si dovolenou,“ řekl nám Danny, přikývl jsem a plácl sebou na lehátko. Alice si sedla na kousek mého lehátka a pohodlně se opřela o mé skrčené nohy. Lucas skočil šipku do vody a Lily ho zkufrovala, když se vynořil.

„Lily,“ zavrčel hraně a stáhl ji do vody.

„Jak malí,“ zasmála se Alison

„Děláš, jako bys je neznala,“ řekl Danny. Vlkodlaci seděli dál od nás a upíjeli šampaňské.

„Leah, Sethe, pojďte k nám,“ pobídla je Lily, když se vynořila.

„Ne, díky,“ řekli jednohlasně.

„Vlčata, jdeme se projít,“ řekl jsem jim autorativním hlasem, neodvážili se odporovat. Vstal jsem se sklenkou v ruce a šli jsme na pláž.

„Tak co se děje?“ zeptal jsem se jich.

„Nic, co by mělo?“ zalhala Leah.

„Znám vás už dlouho, takže mi nelžete,“ řekl jsem.

„Nechce vám dělat křeny,“ řekl Seth.

„Dělat křeny?“ podivil jsem se. „Vy nám přece neděláte křeny.“

„Vždyť se podívej, jste tu tři páry a pak my,“ podotkla Leah.

„No a co?“ pokrčil jsem rameny. „Jste pořád součástí naší party, jste pro mě důležití jako oni.“

„Ale to třeba někdy nestačí,“ řekl Seth.

„Ale ano, stačí,“ řekl jsem, „jste má rodina, i když jsem ženatý, i když miluju Alici, vy jste pořád moji strážci, moji přátelé, má rodina.“

Nabídl jsem jim ruku, váhavě se na mě podívali a chytili se mě.

„Nikdy si nemyslete, že bych vás odstrčil na druhou kolej,“ usmál jsem se na ně.

„Díky, Jazzi,“ řekl Seth a objal mě, Leah se k nám také přitiskla.

„Tak pojďte, jdeme si pořádně užít dovolenou,“ pobídl jsem je, Seth mi vzal skleničku z rukou a utíkal pryč. Rozběhl jsem se za ním a shodil ho na zem, přičemž jsem mu sklenku vzal, než se stačila vylít. Došli jsme zpátky a oba skočili do vody. Položil jsem se zpátky na lehátko, kde seděla Alice. Dal jsem nohy do tureckého sedu a vytáhl si ji na ně. Opřel jsem se a ona o mou hruď. Společně jsme se dívali, jak Lily, Lucas, Seth a Leah dovádějí ve vodě. Danny s Alison se věnovali sami sobě a nevnímali svět.

Po půl hodině se Seth s Leah rozhodli, že si půjdou lehnout.

„Půjdeme na pláž,“ oznámil nám Danny a společně s Alison odešli. Podíval jsem se na Alici, přikývla. Vyhoupl jsem si ji do náruče a zvedl se.

„My vám tu necháme soukromí,“ řekl jsem sestřičce a Lucasovi a odnesl Alici do našeho pokoje. Postavil jsem ji na zem a trochu se od ní odtáhl. Dívala se mi do očí a hladila mě po nahé hrudi.

„Ani jsme si neužili bazén,“ pohladila mě po jizvě.

„Mám tu vířivku, větší než doma,“ usmál jsem se.

„To zní slibně,“ přikývla, „zajdu ji napustit, můžeš zase udělat romantickou atmosféru.“

Políbila mě na jizvu a odešla do koupelny. Trochu udiveně jsem se za ní díval, takhle se ještě nechovala, ale poslechnul jsem ji. Zašel jsem pro svíčky a láhev s krví, Alice už seděla ve vířivce. Bylo zhasnuto, postavil jsem svíčky po obvodu koupelny a rosvítil je. Zbavil jsem se plavek a šel za svou láskou do vany.

„Takhle sis představovala romantickou atmosféru?“ Políbil jsem ji na krk. Cítil jsem, jak se usmála, sedla si na mě.

„Víš, že jsme ani neměli líbánky?“ zeptala se mě tiše a hladila po hrudi.

„Tak si je také někdy vynahradíme,“ usmál jsem se na ni.

„A co kdybychom zůstali tady déle?“

„Bohužel, musím do Volterry, bude velký sjezd za účelem se dohodnout, jak budeme postupovat s těmi Vyvrženci,“ odpověděl jsem jí. Zatvářila se zklamaně.

„Ale slibuju ti, že, jakmile skončí ten boj, vrátíme se sem, na jak dlouho budeš chtít,“ slíbil jsem jí.

„Co když to ale nikdy neskončí a já tě ztratím?“ zeptala se mě.

„Neztratíš, ať se děje, co se děje, já se k tobě vždy vrátím,“ slíbil jsem jí. Přitiskla se ke mně, pevně jsem ji objal a hladil po vlasech. Zabořila obličej mezi můj krk a rameno, cítil jsem z ní obrovský strach.

„Už nikdy nechci zažít tu chvíli, kdy jsem si myslela, že jsi mě opustil,“ zašeptala, cítil jsem, jak mi po kůži stékají její slzy. Sklonil jsem obličej a také zabořil obličej do důlku mezi jejím ramenem a krkem. Po chvilce se odtáhla a pohladila mě po tváři.

„Nedokážu si představit, když bych už neměla vidět tvé nádherné oči plné smíchu, lásky a šibalkými jiskřičkami,“ zašeptala, usmál jsem se a políbil ji.

*****

„Lásko, pojď už z vody, chceme jít přeci na ten lov,“ přemlouval jsem Alici. Zasmála se a znovu se potopila. Skočil jsem za ní do vody a chytil ji kolem pasu. Vynořili jsme se, Alice tu už nestačila, takže měla nohy omotané kolem mého pasu. Využil jsem toho a vyšel z vody. Uraženě se na mě podívala, zasmál jsem se a donesl ji do našeho pokoje. Postavil jsem ji na zem v naší šatně, pořád si hrála na uraženou a nemluvila se mnou. To mi vykouzlilo na tváři úsměv, zašel jsem se převléknout a mohli jsme vyrazit.

Zašli jsme do rezervace a já se hned vrhl na svou kořist. Alice se také chtěla na jednoho lva vrhnout, ale on ji skolil a chtěl kousnout. Odtrhl jsem se od své kořisti a rychle mávl rukou. Lev odletěl a narazil do stromu, který byl za ním. Bouchl se do hlavy, což ho zabilo.

„Jsi v pořádku?“ zeptal jsem se a zvedl ji ze země.

„Jsem, neboj,“ přikývla, „ale myslím, že lvy tedy lovit nebudu.“

„Nějakého ti ulovím,“ pohladil jsem ji po tváři.

„Teď mám,“ kývla hlavou ke stromu, přikývl jsem a vrátil se ke své kořisti. Dopil jsem krev a zapálil tělo, držel jsem oheň pod kontrolou, aby se něco nestalo. Alice ke mně po chvilce přišla a hodila druhé tělo do ohně, který jsem během chvíle uhasil.

„Už zase máš ty své smaragdy, které mi chyběly,“ pohladila mě po tváři.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princ Smrti - Pátý vládce 9. kapitola:

 1
4. Jana
23.12.2012 [19:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. love
22.12.2012 [13:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krásná kapitolka honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. GabrielaCullen
22.12.2012 [12:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Niki
22.12.2012 [9:25]

Pě,š,ěknéé ! :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!