Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princ Smrti - Fantom 4. kapitola

Edward


Princ Smrti - Fantom 4. kapitolaAhojky, tady je další kapitolka Fantoma, Jasper se rozhodne pro jednu zásadní věc, která mu změní celý život, a dozvíte se trochu, kdo to ten Fantom vlastně je. Hezké čtení a zanechte, prosím, aspoň nějakého smajlíka. :) Looca

IV. Fantom se vrací

 

Jasper

„Danny, co se děje?“ zeptal jsem se, jakmile jsem zvedl telefon.

„Mám pro tebe asi dobrou zprávu,“ řekl mi, povytáhl jsem obočí a nechal ho pokračovat: „Tvá rodina žije, ale je pod nadvládou Volturiových. Aro získal náhrdelník tvé matky.“

„Musíme je odtamtud dostat,“ řekl jsem.

„Ale víš, co to bude znamenat?“ zeptal se mě.

„Ano,“ přikývl jsem, „ale musím to udělat pro jejich dobro.“

Alice se na mě nechápavě podívala, jen jsem zavrtěl hlavou a zavěsil.

„Musíte odejít,“ řekl jsem jim.

„A co ty?“ zeptala se mě Lizz.

„Musím si něco zařídit, ale vy se mnou nemůžete,“ odpověděl jsem jí.

„Ale, tati,“ odporovala, zavrtěl jsem hlavou. Popadl jsem obě za ruce a vytáhl z obchodu. Došli jsme do slepé uličky a já mávl rukou. Obě jsem přenesl ke Cullenům, kde budou v bezpečí. Sám jsem se přenesl do Sídla do svého pokoje.

 

Alice

Jasper nás přenesl k domu ve Forks, kde právě byli ostatní.

„Alice, jak ses sem dostala?“ přiběhla ke mně Esme.

„Já ani nevím,“ přiznala jsem.

„A kdo je tohle?“ zeptala se Esme.

„Jsem Elizabeth,“ představila se Lizz.

„Má dcera,“ dodala jsem, Esme zalapala po dechu a ostatní sem přiběhli.

„Vždyť je to člověk,“ řekl Edward, který dorazil i s Bellou.

„Ne, jsem poloupírka,“ vysvětlila jim Lizz, „mamka otěhotněla jako člověk s mým tátou.“

„A kdo je tvůj otec?“ zeptal se zájmem Carlisle.

„Můžeš hádat třikrát,“ řekla jsem mu a Carlislovi to hned docvaklo.

„Jasper?“ zalapal po dechu, přikývla jsem.

*****

Uběhl týden, co jsme se s Lizz ocitly doma ve Forks, ale o Jasperovi jsme neměly žádné informace. Jenže se prý objevilo nové nebezpečí, objevil se Fantom se svou armádou, která dokázala vyhladit všechny upíry. Nikdo neznal Fantomovu identitu a Volturiovi se ho báli.

 

Jasper

Našel jsem svou vzpomínku na svou temnou minulost, maska, která posilovala mou sílu Prince Smrti. Byl jsem tenkrát znám jako Fantom, ale po čtyřiceti letech jsem se toho vzdal a přidal se na chvíli ke své rodině, která zmizela měsíc po mém návratu. Tenkrát jsem se zapřísáhl, že se této masky už nikdy nedotknu, ale teď jsem to potřeboval. Fantom byl jediný, koho se Volturiovi kdy báli.

„Víš to jistě, Jaspere?“ zeptal se mě Seth.

„Ano, musím to udělat,“ přikývl jsem, „vím, že teď to dokážu kontrolovat.“

„Tenkrát jsi byl na straně temna,“ řekla mi Leah.

„Teď to bude jiné, věřte mi,“ řekl jsem jim a seskočil z balkonu. Prošel jsem davem svých lidí a postavil se před ně.

„Vím, že jsem říkal, že se toho zbavím, ale nyní je potřeba znovu Fantomovy armády a ne Princovy,“ řekl jsem, „tak se vás ptám, jdete do toho se mnou znovu?“

„Že se ptáš,“ řekl mi Danny a sevřel levou ruku v pěst. Místo znaku Prince Smrti se objevil znak Fantoma.

„Fantom se vrací,“ řekl jsem a nandal si masku.

 

Alice

„Kdo je to vlastně ten Fantom?“ zeptala jsem se.

„Fantom byl nejmocnějším upírem na světě, nikdo nevěděl, kdo to je,“ vysvětlil mi Carlisle, „měl k dispozici armádu, která si říkala Fantomova armáda. Tenkrát bojovali proti Rodu Smrti, který je pravý královský rod.“

„Myslíš, že táta bojoval také proti němu?“ zeptala se mě tiše Lizz, jen jsem pokrčila rameny a dál poslouchala Carlislovo vyprávění: „Všichni se ho báli, dokonce i Volturiovi, kteří se proto spojili s Rodem Smrti a snažili se ho porazit, ale bezvýsledně, Fantom je vždy porazil.“

„Jakto, že je tam mocný?“ zeptala se Lizz.

„Ovládá jeden živel, oheň, navíc dokáže pouhým mrknutím oka zabít upíra,“ odpověděl jí Carlisle, „tenkrát to bylo hodně tvrdé.“

„A co se s ním stalo?“ zeptala se Rose.

„Jednoho dne zmizel a o měsíc později zmizel i Rod Smrti, všichni si myslí, že za to může právě Fantom,“ řekl Carlisle.

„Říká se, že Rod Smrti je v zajetí Volturiů,“ řekl Edward, „byl jsem v Evropě a slyšel o tom.“

 

Jasper

„Běžte všem oznámit, že jsem se vrátil,“ nařídil jsem nekompromisně.

„Jistě, pane.“ Poklonili se mi, tohle se mi líbilo. Konečně jsem zase měl plnou moc.

„Nyní budeme pomalu a jistě ničit Volturiovy,“ oznámil jsem Dannymu a ostatním mistrům, kteří přikývli.

„Jděte a najděte všechny spojence Volturiů,“ nařídil jsem jim, „začneme jimi.“

„Jak si přeješ, Fantome,“ poklonili se mi a přenesli se až na Leah a Setha.

*****

Uběhl už týden od mého návratu k temnému životu a my jsme pomalu likvidovali spojence Volturiů. Začali jsme v Austrálii, kde měli velice silnou skupinu. Pomalu, ale jistě jsme je oslabovali, Volturiovi se začínali klepat strachy, což se mi líbilo. Chtěl jsem je zabít pomalu a velmi poníženě.

Přenesl jsem se nedaleko Forks, chtěl jsem zkontrolovat svou rodinu, jestli jim nic není.

„Kdo je tam?“ uslyšel jsem Alici, chtěl jsem se přenést, ale už bylo pozdě, všimla si mě.

 

Alice

Běžela jsem na lov, když jsem si všimla zvláštní postavy v černém plášti a masce. Otočil se na mě a já uviděla černé oči, které se na mě zvláštně dívaly. Pak mi to došlo, to byl Fantom.

„C-co t-tu c-chceš?“ zeptala jsem se ho.

„To nemohu přijít na území, které mi patřilo?“ zeptal se mě.

„Teď je naše,“ zašeptala jsem.

„Já vím,“ přikývl, v očích měl zvláštní lesk. Chtěla jsem utéct, ale jakoby mě mé tělo neposlouchalo.

„Proč děláš ty hrozné věci?“ zeptala jsem se ho se strachem.

„Chci pomstít někoho,“ odpověděl mi, „už budu muset jít, ale brzy se znovu uvidíme, Alice.“

Vzduch se kolem něj zavlnil a on se rozplynul. Ztuhle jsem zírala na místo, kde před chvilkou stál.

„Alice,“ uslyšela jsem křik Esme, rozběhla jsem se k ní. Vběhla jsem jí do náruče a celá se klepala.

„Zlatíčko, co se stalo?“ zeptala se mě.

„Byl tu Fantom,“ zašeptala jsem.

„A není ti nic? Co chtěl? Chtěl nás zničit?“ vychrlila ze sebe otázky.

„Prý chtěl přijít na území, které mu dřív patřilo, ach, Esme, on zná mé jméno,“ drmolila jsem, Esme mě k sobě přitiskla a hladila po vlasech. Měla jsem strašný strach, že si pro mne přijde.

„Prý chce někoho pomstít,“ dodala jsem po chvilce.

„To ti řekl?“ zeptala se mě, přikývla jsem. Po chvíli jsem už byla klidná a mohli jsme vyrazit domů.

Doběhli jsme a já uviděla modré auto, které k nám přijelo. Vystoupil z něj Jasper, rychle jsem k němu přiběhla a objala ho.

„Nic ti není,“ zašeptala jsem.

„Proč by mi mělo něco být?“ zeptal se mě.

 

Jasper

Přenesl jsem se o kousek dál a sundal si masku a plášť, dal jsem věci do batohu a nasedl do auta. Chtěl jsem jet za svou rodinou, aby nic nebylo moc podezřelé. Vystoupil jsem z auta a Alice mě hned objímala. Byla ráda, že mi nic není. Vždyť se mi také nic nemůže stát, nemohu si sám sobě ublížit.

„Ty jsi to neslyšel?“ zeptala se mě nevěřícně. „Objevil se znovu Fantom, prý zlikvidoval nějakou smečku v Austrálii.“

„Jo, tohle, o tomhle jsem slyšel, ale on mě nemůže najít, protože mám svou ochranu,“ řekl jsem jí tiše. Samozřejmě jsem lhal, ale to jsem jí musel, protože jak jí asi vysvětlím, že já jsem Fantom. Společně jsme vešli dovnitř, kde se na mě sesypali.

„Jaspere, jsi tu konečně,“ řekla mi Esme, „měli jsme o tebe strašný strach, hlavně poté, co se objevil Fantom.“

„Nemusíte se bát, jsem v pořádku,“ usmál jsem se na ni.

„Musíme teď být všichni opatrní,“ řekl Carlisle. „Fantom je velice nebezpečný a dokázal by nás zničit pouhým lusknutím prstů.“

„Neboj se, Carlisle, jsem si jist, že po vás nejde,“ řekl jsem mu.

„Jak to můžeš vědět?“ zeptal se mě Edward.

„Byl vždy nepřítel Volturiů a nás Volturiovi nesnáší, protože jsme velice silná rodina, takže na nás nepřijde,“ odpověděl jsem mu.

 

Alice

Něco mi na Jasperovi nesedělo, zdálo se mi, že nám něco tajil, ale nevěděla jsem co. Musím to zjistit, třeba nám to může pomoci v boji proti Fantomovi, o kterém jsem si byla jistá, že znovu přijde.

„Mami, děje se něco?“ zeptala se mě Lizz, když jsme osaměly.

„Nevím, ale Jasper se mi zdá nějaký divný,“ odpověděla jsem jí.

„Já vím, něco je na něm divného, je jiný,“ přikývla.

„Musíme zjistit, co se děje,“ řekla jsem jí, „dnes jsem potkala Fantoma, řekl mi, že se brzy znovu uvidíme. Mám strach, aby mu neublížil. Je poslední ze svého rodu na svobodě.“

Náhle jsem dostala vizi. Viděla jsem Ara Volturiho a jeho bratry, jak se o něčem radí. Pak padlo rozhodnutí, chtějí zničit Fantoma a chtějí k tomu použít nějaké Děti Smrti, kterých je okolo tří set.

„Alice, co jsi viděla?“ zeptal se mě Jasper, který zrovna přišel.

„Volturiovi vyhlásili válku Fantomovi, chtějí mu to oznámit za týden na velké schůzi upírů, která se bude konat v Tibetu, kde je málo lidí,“ odpověděla jsem mu, v jeho očích se něco zalesklo.

„Půjdu na lov,“ řekl a já viděla, že má úplně černé oči.

„Dej na sebe pozor,“ řekla jsem mu, přikývl a odešel.

Během chvíle jsem uviděla, jak jdou k nám zmučení vlkodlaci.

„Co se stalo?“ Rychle jsem k nim přiběhla.

„Fantom dostal Jaspera, snažili jsme se ho najít, ale nemůžeme, zablokoval nám pouto,“ oznámili mi.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princ Smrti - Fantom 4. kapitola:

 1
4. Leník
27.11.2012 [13:35]

no super, začíná to být napínavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. yikia
03.07.2012 [12:10]

je to dobrá povídka, ale místy trochu uspěchaná a zmatená
rozhodně piš dál

2. Leník
29.06.2012 [22:30]

povídka se mi líbí, jen se mi zdála tato kapitolka mírně neuspořádaná a bylo by dobré více vysvětlit jak děj, tak veškerou moc, kterou např. Jasper má. Abych řekla pravdu, tak jsem z toho trochu zmatená. těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.06.2012 [21:32]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na níže uvedené chyby. Děkuji. =)
* Slovesné třídy;
* čárky;
* přímá řeč;
* vsuvky;
* malá/velká písmena;
* I/Y;
* psaní smajlíků - píší se až za interpunkční znaménko, ne před něj. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!