Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princ Smrti - Fantom 10. kapitola

Cullens-Tapetka


Princ Smrti - Fantom 10. kapitola

„Kdy už konečně pochopíš, jak tě vidíme my?“ zeptala se mě. „Ty hraješ úžasně, za tohle se nemusíš stydět, za nic se nemusíš stydět. Krásně maluješ, hraješ, jsi úžasný manžel a otec.“

„Když to říkáš,“ pokrčil jsem rameny, moc jsem tomu nevěřil, protože já jsem nebyl úžasný, já byl zrůda, už kvůli své minulosti.

X. Nový domov 

Jasper

Emmett se prostě ještě nesmířil s tím, že nás prostě nedokáže načapat při něčem pikantním, jak on sám říkal.

„Sakra, vy snad spolu nikdy nic nemáte,“ zabrblal Emmett.

„Máme, jinak bychom neměli spolu Lizz,“ odpověděl jsem mu. Chtěl ještě něco říct, ale já mávnul rukou a dveře se samy zavřely. Alice se začala smát, až málem spadla ze stolu, jak se smála.

„Alice,“ zaklepala Lily na dveře, Alice ji vyzvala dál a Lily vešla.

„Chceme jet s holkami nakupovat, jedeš s námi?“ zeptala se jí, Alice přikývla a podívala se na mě.

„Udělám ti nějaký návrh pokoje,“ políbil jsem ji na čelo a odešel do svého pokoje. Uslyšel jsem povzdech a klapnutí dveří. Zasmál jsem se a začal malovat nějaký návrh pokoje Alice. Věděl jsem zhruba, co by tam chtěla, takže jsem se ani na nic nemusel ptát, akorát jsem nevěděl, jakou by chtěla barvu, takže jsem udělal několik návrhů v různých barevných kombinacích.

„Jazzi, jsi tam?“ uslyšel jsem Alici.

„Jistě, pojď,“ vyzval jsem ji a dobarvil poslední detail.

„Jak jsi na tom?“ zeptala se mě a přešla k mému stolu.

„Mám několik návrhů,“ ukázal jsem jí, „takže si můžeš vybrat, nebo si pokoj udělat po svém, nebo to nějak zkombinovat.“

„Nebudu nic dělat po svém ani kombinovat, protože jsi navrhl ten nejkrásnější pokoj,“ ukázala mi můj poslední návrh, byla tam kombinace barev světle žluté a světle hnědé na nábytek.

„Jak to že tohle všechno umíš?“ zeptala se mě.

„Udělal jsem si architektonickou školu, zaměřil jsem se spíše na interiér, ale umím dělat i exteriéry,“ odpověděl jsem jí.

„Proč jsi nikdy nepomohl Esme s rekonstrukcí?“ povytáhla obočí.

„Nechtěl jsem jí lézt do zelí, navíc mám radši, když si můžu zařídit pokoj jen sobě,“ pokrčil jsem rameny.

„Takže jsem taková výjimka z pravidla?“

 

Alice

Zasmál se a políbil mě na tvář: „Ano, važ si toho.“

Usmála jsem se a posadila se mu na klín, jenže on si mě trochu posunul a já jsem na něm skoro ležela. Záda mi podpíral jednou rukou a já byla opřená z části o jeho rameno a paži.

„Jak jste si užily nákupy?“ zeptal se mě, zatím co si hrál s prsty mé ruky.

„Suprově, Lily a Rosalie jsou skvělé společnice na nakupování, akorát Bella trochu kazila partu,“ odpověděla jsem mu s úsměvem.

„Ta má z vás čtyř aspoň trochu soudnosti, co se týče nákupů,“ řekl mi, narovnala jsem se a založila ruce na prsou.

„Já mám hodně soudnosti,“ řekla jsem uraženě.

„Vážně?“ povytáhl obočí. „Kolik obchodů jste dnes vykoupily?“

„Tss,“ odfrkla jsem si a chtěla se z něj zvednout. Nenechal mě, protože si mě pevně k sobě přivinul. Chtěl mě pohladit po tváři, ale já uraženě otočila hlavu. Tiše se zasmál, zvedl ruku, kterou mě podpíral, a tím si mě k sobě přizvednul. Přejel mi nosem po lícní kosti, zavřela jsem oči. Ten dotyk byl tak příjemný, jeho nos vystřídaly jeho rty, které mi jemně putovaly po čelisti. Odhrnul mi mé krátké vlasy ze spánku a políbil mě tam.

On prostě věděl jak na mě, zvedla jsem ruku a pohladila ho po vlasech. Něžně mě políbil na krk a já zaklonila hlavu. Nechala jsem ho, aby mě tam líbal, měl mě dokonale ve své moci.

 

Jasper

Alice najednou ztuhla a já poznal, že má vizi. Odtáhnul jsem se od ní a pohlédl jí do jejích prázdných očí, které se po chvilce vrátily k normálu. Jen zavrčela a já poznal, že se nás zase snaží načapat Emmett. Posadila se a vzala do ruky ten návrh, který si vybrala.

„Kdy s tím chceš začít?“ zeptala se mě, chtěla, abychom se soustředili na něco jiného, než na tu chvilku předtím.

„Mohli bychom zítra,“ odpověděl jsem jí, „zajedeme do obchodu, nějaký nábytek dokážu vyrobit sám. Takže-.“

„Mám vás,“ vletěl sem Emmett a přerušil mě. Vzhlédli jsme od návrhu a podívali se na něj.

„Co zase chceš, Emmette, nezapomeň, že jsi u mě v domě, takže se tu budeš chovat slušně,“ vyjel jsem na něj docela naštvaně, „jinak odsud poletíš.“

Mávnul jsem rukou a dveře se opět zavřely. Alice se na mě udiveně podívala, tohle ode mě asi nečekala.

„Nebudu mu tohle tolerovat,“ řekl jsem jí, „zvlášť ve vlastním domě.“

Chápavě přikývla a řekla mi: „Půjdu ještě za Lily, chtěla s něčím pomoc.“

Zvedla se a odešla z pokoje, také jsem se zvednul a přešel na balkon.

„Chybí mi hraní,“ řekl mi Lucas, který se objevil na druhém balkoně.

„Mně docela také, zahrajeme si něco?“ zeptal jsem se ho, přikývl a já nám přivolal nástroje. Já jsem měl kytaru a on housle, byla to zajímavá sestava, ale nám se to líbilo.

 

Alice

Šla jsem za Lily do přízemí, kde mě čekala.

„Půjdeme se projít?“ zeptala se mě, přikývla jsem.

„Tak co Lucas?“ zeptala jsem se jí cestou.

„Všechno je při starém, ale pořád já mám výčitky za tu noc se Spektrou,“ odpověděla mi.

„Vím, jak se cítíš,“ přitkala jsem, „s Jasperem to nezažívám, ale jakmile jsem sama, výčitky mě dostihnou.“

„Přesně tak jsem na tom já,“ přikývla, „nevím, co mám dělat, jsem zamilovaná do obou. Oba miluji stejně.“

„Ze mě jako by se ta láska k Fantomovi s Jasperem vytrácela,“ řekla jsem.

„Tak to ti závidím,“ povzdechla si a já uslyšela nádhernou hudbu.

„Slyšíš to také?“ zeptala jsem se jí, ona přikývla: „Zní to jako housle s kytarou, což je neobvyklá kombinace.“

Rozeběhly jsme se k domu a pak uviděly Jaspera a Lucase na balkonech, jak sedí na zábradlí a hrají na ty nástroje. Jasper hrál na kytaru a Lucas na housle, oba byli tak synchronizovaní, že to vytvořilo úžasnou melodii. K nám přibyli i Edward s Bellou a Carlislem, kteří to také okouzleně poslouchali. Po chvilce přiběhnul i zbytek rodin a všichni jsme poslouchali tu úžasnou melodii, kterou ti dva hráli.

Po chvilce to přestalo a my se probrali z jakéhosi opojení, okamžitě jsem vyběhla nahoru do Jasperova pokoje. Jasper si zrovna uklízel kytaru do skříně, kterou tu měl.

„Co se děje?“ otočil se na mě.

„Ty se mě ptáš, co se děje?“ povytáhla jsem obočí. „Proč jsi mi neřekl, že tak krásně hraješ?“

„To myslíš to brnkání?“ Také povytáhl obočí. „Vždyť to nic zázračného není.“

 

Jasper

Přišla ke mně a objala mě kolem pasu.

„Kdy už konečně pochopíš, jak tě vidíme my?“ zeptala se mě. „Ty hraješ úžasně, za tohle se nemusíš stydět, za nic se nemusíš stydět. Krásně maluješ, hraješ, jsi úžasný manžel a otec.“

„Když to říkáš,“ pokrčil jsem rameny, moc jsem tomu nevěřil, protože já jsem nebyl úžasný, já byl zrůda, už kvůli své minulosti.

Už se nadechovala, že něco řekne, ale já jí položil prst na rty. Zavrtěl jsem hlavou, aby nemluvila. Zabořila mi obličej do hrudi a nechala se zvednout do mé náruče. Posadil jsem se do křesla i s ní, pořád měla obličej zabořený v mé hrudi. Hladil jsem ji jemně po vlasech a ona se pomalu uvolňovala. Vytvářela se mezi námi znovu ta atmosféra, kterou jsme tu měli, než přiletěl Emmett.

Po chvilce mi chytila ruku a podívala se na mě. Propletla se mnou prsty a druhou rukou si mě přitáhla k sobě. Políbil jsem ji na čelo, zavřela oči a nechala mě, abych si s ní doslova dělal, co jsem chtěl. Polibky jsem jí cestoval po obličeji, trochu se usmívala.

„Miluju tě,“ zašeptala těsně předtím, než jsem ji políbil. Dal jsem do polibku všechnu svou lásku, takže jsem ji na to ani nemusel odpovídat slovy. Pochopila mě, stiskla mě rukou, kterou měla se mnou propletenou. Nepotřebovali jsme slova, abychom si rozuměli, stačilo nám být pouze v blízkosti toho druhého.

 

Alice

Jasper mě něžně líbal a já byla v sedmém nebi. Volnou rukou jsem mu zajela do jeho hebkých vlasů a začala mu je cuchat. Cítila jsem, jak se něžně usmál a prohloubil ještě polibek. Byla jsem naprosto ztracená, jediné, na co jsem mohla myslet, byl on.

Pomalu jsem mu sjela po zátylku na krk a pak na rameno, odkud jsem mu shrnula košili, kterou měl na sobě na tričku. Pustil mou ruku, abych mu mohla košili z ní sundat. Když ji měl venku, podepřel mě druhou rukou, abych mu mohla košili sundat úplně.

Zvednul se a postavil mě na zem, našla jsem lem jeho trička a začala mu ho opatrně vyhrnovat. Zabloudil mi jednou rukou za krk, kde jsem měla zavázené tílko, a rozvázal tkaničku. Odtáhli jsme se na moment od sebe, abychom to přebytečné oblečení ze sebe mohli sundat.

Pomalu jsme se přesouvali k posteli, ještě předtím, než jsme se na ni posadili, Jasper mi sundal kalhoty a sobě také. Něžně mě položil do peřin a jemně políbil na rty, ale nezůstal tam, něžnými polibky mi putoval po tváři, přes čelist až na krk. Ležel vedle mě, přejížděla jsem mu po hrudi a vypracovaných břišních svalech. V jednu chvíli jsem mu přejela po břišních svalech velice jemně a on je zatnul. Vynikly tak ještě více, tiše jsem se zasmála a on se odtáhnul od mého dekoltu, kde mě velice příjemně líbal. Podíval se mi do očí, v jeho očích byla bezmezná láska a něha. Usmál se, trochu mě nadzvednul a rozepnul mi podprsenku. Sundal mi ji a začal se věnovat mým prsům. Bradavky mi ztuhly a on si s nimi něžně hrál, byla jsem jako v extázi. Sundal mi mé poslední oblečení, které jsem měla na sobě, a já nebyla pozadu.

Opatrně si na mě lehnul, políbil mě a proniknul do mě. Tiše jsem zasténala, když se ve mně začal pohybovat. Přejížděla jsem mu rukama po zádech a hladila ho, kam jsem jen dosáhla. On také nebyl pozadu, jenže do svého hlazení přidával i polibky. Ke konci zrychlil přírazy a mě zalila vlna orgasmu a extáze. Zastavil se a díval se mi do očí, oba jsme zrychleně oddechovali, i když jsme to nepotřebovali.

Lehnul si vedle mě a já mu položila hlavu na hruď. Něžně mě hladil po zádech a my si užívali tuto chvíli.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princ Smrti - Fantom 10. kapitola:

 1
1. Leník
10.12.2012 [20:38]

suprové Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!