Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pred koncom je začiatok (1.kapitola)

Official poster - Cullens and Bella


Pred koncom je začiatok (1.kapitola)V tejto časti vypláva pravda na povrch...

1. kapitola

 

SETH

Rozhodol som sa. Poviem jej to. No nie teraz, nie po tom všetkom čo si prežila. Keby som na ňu vybafol, že som vlkolak, asi by to nezobrala najlepšie. Skončila by v blázinci. Ak nie horšie. Dobre, poviem jej to na nový rok. S týmto som sa rozbehol do izby kde som si ľahol na posteľ a začal kukať do stropu. No neustále som myslel na ňu.

 

KATHERINE

Vedela som skrývať emócie. Vďaka tomu si nikto nevšimol ako veľmi trpím.

Moji rodičia sú mŕtvy. Nikoho už nemám. Oni boli moji jediný príbuzný a teraz nemám nikoho. Som sama. Sťahovaním som prišla i o tu jedinú kamarátku, ktorú som mala.

A Seth?

Seth!

Že ma to nenapadlo skôr. Jeho mama vravela, že vie neuveriteľné rozprávať príbehy. A ja som sa potrebovala prebrať.

Ani som si to neuvedomila už som stala pred Setrovými dverami a klopala na ne.

Pozvanie dnu sa ozvalo okamžite. Tak som dlho neváhala a vkročila dnu. Jeho izba bola perfektná. Steny mal polepené fotkami vlkov, mojich obľúbených. V strede oproti dverám mal okno a pôdnym na dĺžku manželskú posteľ na ktorej teraz sedel.  

„Ahoj tvoja mama vravela, že vieš úžasne rozprávať príbehy. Neporozprával by si mi nejakú miestnu legendu?″

 

SETH

„Ahoj tvoja mama vravela že vieš úžasne rozprávať príbehy. Neporozprával by si mi nejakú miestnu legendu? ″

To je moja šanca! Šanca povedať jej, kto som, bez stohy, aby som ju dostal do blázinca. Radoval som sa v duchu.

„No dobre, čo napríklad legendy kmeňa Quiletových?″ Po jej prikývnutí som začal rozprávať.

„Je to príbeh z roku 1750, keď dvaja bojovníci kmeňa Quiletových pristihnú cudzincov španielskeho pôvodu nad mŕtvymi telami dievčat z ich kmeňa. Neznámi cudzinec je iný ako ostatný ľudia. Je veľmi bledý až biely a vyžaruje s neho zvláštny sladký oder. Quiletový ich nazývajú studení a ako tam stoja, tí bojovníci celý sa roztrasú a bum! Stoja na štyroch. Okamžite zaútočia na cudzinca, ktorý je tvrdý ako mramor. Bol to krutý boj skoro aj vyhrali, no cudzinec zabil jedného z vlkov. Ľudia z kmeňu sa boja, že prídu ďalší studený. No ich strach sa vyplní, keď sa objaví ďalšia studená v španieských šatách prahnúca po pomste za smrť druha. No jediný kto s ňou bol schopný bojovať boj náčelník Taha Aki. No aj keď vedel, že ide na istú smrť, premenil sa a vrhol sa na tu ženu. Náčelníkova žena bola obyčajná žena no keď videla, ako Taha Aki prehráva, zobrala nôž tak aby to studená videla no namiesto aby zaútočila na ňu bodla sa do srdca. Pach krvi odpútal studenú na dosť dlhy čas aby Taha Aki stihol studenej odtrhnúť hlavu. Zatiaľ čo sa tretia žena obetovala a zachránila celý kmeň Quiletových.″

 

KATHERINE

„To bolo zvláštne, ale páčilo sa mi to. Aké by to asi bolo keby to bolo naozaj ako to s tými vlkmi?″

Keď v tom sa stály dve veci.

Prvá - okolo Setha sa zjavil vlk ale len akoby taký obrys vlka a ta druha - v hlave som započula hlas.  Ten hlas stále opakoval, aby som sa spýtala na otisk. No mne to nedalo a opýtala sa, ale aj preto že ten hlas naberal na intenzite.

„Seth, čo je to otisk?"

 

SETH

„Seth, čo je to otisk?″

Tu chvíli by sa mi krvi nedorezali. Došlo mi, že toto pred ňou už nemám šancu utajiť kto som. To mi teda nevydržalo dlho, iba pár hodín som dobrý.

„Kde si počula o otisku?″ povedal som prvé čo ma napadlo.

„Ja viem, že si teraz pomyslíš že som blázon, ale keď si dorozprával, ozval sa mi v hlave hlas, ktorý mi kázal aby som sa to opýtala,″ odpovedala a bolo vidieť, že ju to stálo veľa námahy, aby mi odpovedala po pravde.

„Poď som mnou, niečo ti musím ukázať, ale musíš mi sľúbiť, že nikomu nič nepovieš, dobre?″ spýtal som sa napriek tomu, že som vedel že to nikomu nepovie.

Chytil som ju za ruku a ťahal von. Cestou sme prešli okolo mami, ktorá sa zo zdvihnutým obočím dívala opýtala či už to Sam vie. Na dvore za domov som zastal a začal sa vyzliekať.

 

KATHERINE

Povedal, že mi musí niečo povedať, niečo, čo sa nikto nesmie dozvedieť.  A potom ma chytil za ruku a ťahal von. Ja som ani nevnímala kade ideme iba som si užívala jeho dotyk.

Moje zamyslenie skončilo keď sme zastali. Set sa postavil predo mňa a stiahol si tričko. Nemohla som sa naňho vynadívať, bol prekrásny. Bol svalnatý no nie moc. A bol fakt krásny.

„Dobre, ta legenda, čo som ti hovoril, je pravdivá a naozaj sa meníme vo vlkov,″ povedal a vyzul si boty a stiahol nohavice a zostal predo mnou stáť iba v trenírkach. No skôr ako som si ho mohla prezrieť odstúpil odo mňa niekoľko krokov a roztriasol sa.

„Si sa zbláznil veď prechladneš!″ povedala som mu a pristúpila bližšie.

No vtom vybuchol, a mne prešla cez prednú časť tela bolesť ostrá ako žiletky. To ma prebralo a rozhliadla som sa okolo. Stále som bola na dvore, ale teraz som sedela a predo mnou ležal Seth ako vlk a kňučal. A dala by som ruku do ohňa, že keby by bol človek tak by plakal. Chcela som ho utešiť, ale keď som sa pohla, sykla som bolesťou. Cez celé rameno sa mi tiahly dlhé škrabance. Aha, tak preto Seth kňučí, ublížil mi. A došlo mi, že mi to je jedno hlavne ak sa prestane trápiť. No v hlave sa mi ozval opäť ten hlas. Tentoraz hovoril, aby mi to Seth oblízal že mi to pomôže.

„Olíž mi tu ranu, Seth.″ Menovaný na mňa prekvapene kukol, že či to myslím vážne, či potom všetkom aj tak chcem, aby ku mne išiel.

„Olíž mi ju!″ Po tomto príkaze poslúchol a začal mi ju jazykom čistiť. Pripravila som sa, že ma to bude bolieť, no nič. Pozrela som sa na rameno a po rane nezostal nič iné ako roztrhnuté tričko, ktoré bolo trochu zakrvavené. Zdvihla som a opäť položila rameno - nebolelo. A Seth tiež na to pozeral trochu vygúľane. Využila som toho a poškrabkala ho za ušami. Najskôr ním trhlo, ale videl, že som to len ja, tak sa nechal a začal trochu vrnieť ako mačka. No mňa prešla zima. Boli predsa Vianoce. No pocítila som teplú náruč ako ma chytila  pritisla k sebe a odviedla do vnútra.

 „Ty si ale horúci. Jak to?″

„Hreje ma vlk.″

„No dobre,″ povedala som keď sme si sadli a on si ma uložil do náruče. Nenamietala som pretože sa ani nedalo. Vyčerpanie ma premohlo a ja som zaspala. 


Ja viem že to trochu no trochu dosť uponáhľam, ale snáď sa vám to bude páčiť aj tak 

Vaša Liss


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pred koncom je začiatok (1.kapitola):

 1
1. Nessienka admin
22.12.2014 [15:24]

NessienkaAhoj
Kapitolu vraciam na opravu z rovnakého dôvodu ako tú predchádzajúcu - máš v nej veľké množstvo chýb.

*Názov sa píše s veľkým začiatočnými písmenom
*Za radovou číslovkou sa píše bodka a za ňou zastupuje medzera, slovo nasledujúce za radovou číslovkou sa píše malými písmenom
*Chýbajúce čiarky
*Chýbajúca diakritika
*České tvary - otiskol, Quiletových, boty (na Slovensku máme jedine topánky!)
*Priama reč
*I/Y v koncovkách prídavných mien
*S/Z v pádoch
*Občas máš zle vyskloňované niektoré slová

Keď si všetko opravíš, znovu zaškrtni, že je článok hotový.
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!