Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pred koncom je začiatok (prológ)

Alice a Bella


Pred koncom je začiatok (prológ)Tento príbeh sa odohráva po Úsvite, nebudú tu veľmi Cullenovci, skôr je to zamerané na vlkolakov z La Push. Katherine sa s rodičmi presťahuje do La Push, ale narazí do nich nákladiak a Katini rodičia zahynú. No ujmú sa jej Clearwaterovci, ako sa to bude ďalej vyvíjať?

(malý opis hlavnej postavy) 
Meno: Katherine Elissabeth Leisshalová 
Vek: sedemnásť
Výzor: dlhé sýtočervené vlasy po pás, jemne kučeravé, oči dofialova, vysoká asi stošesťdesiatosem centimetrov, stredne štíhla postava
Rodina: matka - Renáta Leisshalová, otec - Charles Leisshal 
Bydlisko: Nanaimo, nové La Push
 
Prológ 
 
Vyprskla som čaj po stole.
„No tak, Kat.″
„Mali sme sa sťahovať až keď zmaturujem. Tak prečo sa sťahujeme už zajtra?″
Vtedy mi to došlo, my sme mali zbalené už skôr. Mama balila už niekoľko dní a ja som to ignorovala. Bože, ja som hlúpa! Nič som si nevšimla!
„Mrzí ma to, zlato, ja viem, že si tu chcela zmaturovať, ale otca už prijali a dom sme museli kúpiť už teraz, inak by ho ponúkli inému kupcovi,″ snažila sa ma mama uchlácholiť, no veľmi sa jej to nedarilo. No nič, na dnes mám dosť.
„Mami, ja si idem ľahnúť. Kedy zajtra vyrážame?″
„O pol desiatej.″
„Okej. Dobrú noc, mami, tati.″
„Dobrú, zlato,″ ozvali sa rodičia unisono.
Vybrala som sa do izby. Po ceste som chytila môjho kocúra Moona a šup do postele. V posteli som sa ako vždy schúlila nabok a k nemu sa schúlil Moon. (Moon je čierny s malými fliačikmi pripomínajúcimi hviezdy, preto to meno.)

(Deň D)
Ráno som sa zobudila a po zbežnom skontrolovaní telefónu som zistila, že je deväť hodín, čiže za pol hodinu odchádzame. 
Ale aspoň som sa trochu vyspala. Vyliezla som z postele a išla rovno do kúpeľne, kde som sa umyla a obliekla, a tak som zišla do kuchyne na raňajky. Mama nám oznámila plán na cestu.  
„Tak, vyrážame len čo si Kat dobalí tašku, ktorá ide do auta. Cesta bude trvať asi štyri a pol hodiny. Jedlo máte v tej oranžovej nádobke a fľašu v druhej taške,″ oznámila nám mama.

Ja som si utekala rýchlo zbaliť tašku do auta a rovnako aj Moona. Keď to bolo hotové, odpojila som mobil z nabíjačky, zišla dole a nastúpila do auta. Po chvíli nastúpili aj rodičia a mohlo sa vyraziť. Ja som si zapla mp3 a započúvala sa. Po chvíli som zaspala.
Keď som sa zobudila, bola som v bielej miestnosti, na nohách mi ležal Moon a pri mne sedel muž. 
„Konečne si sa zobudila. Už si tu dva dni,″ ozval sa doktor.
„Kde to som? Prečo som tu? Kde sú moji rodičia?″ vychrlila som rýchlosťou blesku, ale neušlo mi, že pri slove rodičia mužov výraz trochu zosmutnel.
„Teraz si v nemocnici vo Forks. Som doktor Carlisle Cullen. Keď ste sem cestovali, narazil do vás nákladiak a jediný, kto prežil, si ty a tvoj kocúr. Je mi to ľúto.″
„Moji rodičia sú mŕtvi? A kam teraz pôjdem? Čo bude so mnou?″ spýtala som sa už skoro hystericky a s každou otázkou mi stúpal hlas, až som si uvedomila, že naňho kričím. 
„Keďže si bola mimo dva dni, stihlo sa to rozkríknuť a ujala sa ťa rodina Clearwaterovcov.″
„Aha... Kedy budem môcť isť k ním?″
„No, keď sa oblečieš, budeš môcť ísť.″
„To je super,″ povedala som so značnou dávkou pesimizmu.
„A ešte ti mám odkázať, že na teba čakajú v čakárni.″ Potom doktor odišiel a ja som sa mohla v pokoji prezliecť. Keď som bola hotová, zobrala som na ruky Moona a chytila som svoju tašku s vecami, ktorú som našla vedľa postele a vyšla do čakárne. Nachádzali sa tam traja ľudia. Sedela tam asi ich mama s kratšími čiernymi vlasmi a s milým materským úsmevom, pri ktorom mi bolo do plaču, pretože mi došlo, že úsmev mojej mamy už neuvidím. No nechcela som pred nimi plakať a tak som prešla očami po ďalšom členovi rodiny. Vedľa nej som uvidela sedieť krásnu mladú ženu, tiež s krátkymi vlasmi a rysmi po mame. A vedľa nej sedel ten najkrajší chlapec, akého som kedy videla. Bol zhruba v mojom veku. Ich matka sa postavila a predstavila sa. 
„Ahoj, ja som Sue Clearwaterová. Pokojne mi tykaj. Toto je Leah a  Seth,″ predstavila tých dvoch. Tak Seth, to je pekné meno.
 
SETH
Čakali sme na ňu v čakárni. Mama sa o nej dopočula od Charlieho Swana, miestneho šerifa. Okamžite sa ponúkla, že môže zostať u nás. Už sme počuli, že ide. Keď som ju uvidel, akoby ma už nedržala zemská príťažlivosť. Došlo mi, že som sa k nej pripútal. Bol to úžasný pocit a ona bola prekrásna. Ryšavé, takmer červené, jemne kučeravé vlasy jej siahali až po pás. Bola priemerne vysoká a štíhla. No najviac ma na nej upútali oči - boli fialové. Taká farba by sa normálne k ničomu nehodila, ale k nej patrila, to som vedel naisto.
Po tomto nás mama predstavila. Išli sme k nám domov. Len čo sme nastúpili do auta, na kolená si mi ľahol jej kocúr. Cesta do La Push trvala len pár minút. Keď sme dorazili k nám, v kríkoch som si všimol niečo veľké. Po chvíľke som spoznal Sama, nášho alfu. Hlavou mi kývol, aby som ho nasledoval. V lese, asi tak päťdesiat metrov od nášho domu, zastal a premenil sa. 
„Kto je to dievča?″ 
„Katherine Leisshalová, ona jediná prežila tú nehodu pri hranici. Sam, môžem jej o nás povedať?″
„Nie! Zbláznil si sa?″
„Nie, ale pripútal som sa k nej,″ povedal som ticho. 
„No, v tom prípade je na tebe, či jej to povieš, alebo nie. Rozhodni sa.″ S týmito slovami sa opäť premenil a rýchlymi skokmi mi zmizol z dohľadu.


Ja viem, že vám to večne prosenie o komenty asi lezie na nervy,, ale mne by stačilo aspoň pár na niektoré, aby som vedela, či má zmysel pokračovať alebo či mám niečo zmeniť, či je to vôbec dobrý nápad atď. Keby mal niekto záujem mi nejako pomôcť, môj email je: kaja.kozinkova@gmail.com

Vaša Liss


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pred koncom je začiatok (prológ):

 1
8. Kika
31.01.2015 [11:00]

Wow tak to je dobrý Emoticon Emoticon Doufám že budeš pokračovat Emoticon Emoticon Emoticon

08.01.2015 [14:37]

trefi133Napad je dobry, ale prilis uspechany.

6. Zuzana
05.01.2015 [10:32]

Ahoj.
Je to super nápad ale zdá sa mi že príbeh ode až moc rýchlo. Má to moc rýchli spád a niektoré veci tam sú naozaj nepravdepodobné Emoticon
Ale určite ťa tu nechcem iba kritizovať ale aj chváliť za nápad a mám z toho taký pocit že tp budem čítať až do konca Emoticon Emoticon

5. Sannnyy
04.01.2015 [18:17]

Je to fajn, pokračuj v tom :-)

03.01.2015 [23:34]

No, zajímavé téma ... Seth. Moc se mi líbí. Taky jsem moc nepochopila to v té nemocnici, ale pak mi došlo že mohla mít třeba jen otřes mozku, nějaké modřiny a oděrky - to pustí za pár dní každého. Skvělý prolog a moc se těším na další kapču. :) Konečně něco kde je hlavním tématem Seth. :D ne že by jich tu nebylo požehnaně, ale spíš mě to nebaví hledat, i když se k tomu někdy budu muset dokopat. Děkuji za hezké počtení. Emoticon Emoticon
P.S.: Když už jsi začala Sethem, nechceš časem napsat i něco o Leah. Chuděra. Zasloužila by hezký happy end. :D

3.
Smazat | Upravit | 02.01.2015 [16:42]

Až na to, že by ju nepustili s tej nemocnice len tak.... tak to bolo dobre :) Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nessienka admin
30.12.2014 [21:35]

NessienkaAhoj,
článok ti opäť vraciam na opravu. Ešte stále tam máš veľmi veľa chýb, hoci si si už nejaké opravila. Skús si článok vložiť do Wordu, ten by ti mal podčiarknuť tie najzávažnejšie gramatické chyby. Ale s čiarkami ti nepomôže. Možno by si si mohla skúsiť text prečítať nahlas a podľa toho, kde by si dala v reči prestávky, skús dopĺňať čiarky. Mne to pomohlo. Ak by však ani to nefungovalo, skús si nájsť toho korektora.
Keď si opravíš aj zvyšné chyby, znovu zaškrtni, že je článok hotový.
Ďakujem

1. Nessienka admin
22.12.2014 [15:19]

NessienkaAhoj
V prvom rade - mala si naozaj obrovský perex obrázok. Nahrala som ti ho do miestnej galérie a potom zmenšila. Pre ďalšie kapitoly používaj tento odkaz:
www.stmivani.eu/gallery/thumbs/cervenovlaska-150923.jpg

V kapitole si oprav nasledovné:
*Medzera sa píše len za interpunkčnými znamienkami, nikdy nie pred nimi (za také znamienko sa počítajú aj dvojbodky)
*Číslovky sa nepíšu číslicou, ale slovom. Výnimku tvoria len letopočty a vyjadrenie času
*Chýba ti diakritika a to doslova všade. Dĺžne a mäkčene iste poznáš, možno by si mala pouvažovať o ich používaní.
*Každá nová priama reč - hlavne taká, ktorú vysloví nová postava - patrí na nový riadok. Text je tak oveľa prehľadnejší
*V texte ti chýbajú čiarky a to všade. Pred základnými spojkami (že, ale, aby, keď, kde), ale aj v súvetiach a v osloveniach. Oslovenie sa z oboch strán vymedzuje čiarkami, nie len z jednej.
*I/Y v koncovkách prídavných mien - I len v Nominatíve plurálu
*Rozlišuj Z a S, lebo je z koho/z čoho a s kým/s čím. Rozdielne pády
*Pozor na hrubky! Je kratšími, nie kratčšými.
*České výrazy - v nás sa vlkolaci pripútajú, v Česku sa otiskujú. Takisto my máme rodinu Cullenovcov, Clearwaterovcov, len v Češku sú Cullenový/Cullenoví a podobne.
*Pozor na písanie mien hlavných postáv - je Carlisle, nie Carlile alebo Carlise
*Preklepy
*Máš nedostatky v priamej reči. Prečítaj si tento vzor a postupuj podľa neho:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"


Pozorne si všetko prečítaj a potom si oprav chyby. Ak budeš s tým mať problémy, zájdi si do Pomoci autorom a požiadaj niektorého z korektorov o pomoc.
Keď všetko opravíš, zaškrtni, že je článok hotový.
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!