Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prečo láska bolí? Prológ + 1. kapitola

natáčení


Prečo láska bolí? Prológ + 1. kapitola Mám tu pre vás môj pokus o kapitolovku. Je to príbeh samozrejme o Belle a Edwardovi. Samozrejme začína to klasicky ich stretnutím, ale postupne naberie príbeh spád. Je to len prolôg a 1. kapitola. Je to skôr taká zoznamovacia kapitola, tak dúfam, že to hneď neodsúdite na zánik. Ale bola by som rada, keby ste mi zanechali hocaký komentár. Ďakujem. Príjemné čítanie vám praje Lettynka.

K tejto poviedke ma inšpirovala táto pieseň z môjho obľúbeného filmu:-DD

 

1. Stretnutie

 

Prológ

 

Stretnete lásku a tá vás pohltí celého. Pohltí vás psychicky aj fyzicky. Tomu človeku, ktorého milujete patrí vaša prvá a aj posledná myšlienka. Patrí mu vaše srdce, vaše ruky, vaša tvár, celé vaše telo aj duša.

Láska, ktorú som cítila bola obrovská. Nedokázali ju zničiť ani dlhé roky, ani náruč niekoho iného. Nech sa človek bráni akokoľvek, tomuto sa neubráni.

Ale teraz... Teraz je všetko iné. A bude to tak už navždy. No aj napriek šťastiu, ktoré cítim v srdci, budem mať v srdci aj veľký smútok a vďaku voči človeku, ktorý mi vrátil zmysel života.

Nikdy nebudem môcť zabudnúť na veľkú obeť veľkého človeka. Pretože, ak sa človek obetuje kvôli šťastiu niekoho iného, je to veľká obeť. Ešte väčšia obeť je, ak niekto kvôli tomu obetuje život. Tomu jednému človeku, ktorý rozžiaril celý môj život patrí moja obrovská a neprekonateľná vďaka.

 

Pohľad : Edward

 

Volám sa Edward Cullen. Žijem s rodinou v mestečku Forks. Mám dve sestry, Alice a Rose a dvoch bratov, Jaspera a Emmetta. Nie sú to moji biologický súrodenci. A my nie sme ani obyčajná rodina. Sme upíry, ale pijeme len zvieraciu krv. Preto môžeme chodiť bez  takmer bez problémov medzi ľudí a aj do školy. Ale tam sa s nikým extra nebavíme. Sme radšej len pri sebe a rozprávame sa len medzi sebou. Je to tak najlepšie.

Ľudia nás považujú za nádherných. To aj sme. A sme aj veľmi rýchli a silní. A tým sme nebezpečný.

Niektorí členovia rodiny majú aj iné špeciálne schopnosti. Napríklad ja viem čítať myšlienky.

Alice má vízie budúcnosti. Ale tie vízie sa menia podľa toho, ako sa osoba, o ktorej je vízia rozhoduje.

Jasper má schopnosť ovplyvňovať nálady ostatných.

Potom sú to aj schopnosti iného typu, ako napríklad Carlisle, môj otec, vie dokonale odolávať ľudskej krvi. Dokonca pracuje v nemocnici ako doktor.

Emmett je veľmi silný, oveľa silnejší ako hociktorý iný upír.

A Esme... Esme má toľko materinskej lásky, že aj na upíra je to dosť.

Rose, tá je neuveriteľne nádherná.

 

V ten deň, keď sa všetko v mojom nekonečnom živote zmenilo, mala prísť k nám do školy nová študentka. Odvšadiaľ sa na mňa valili vzrušené myšlienky všetkých tých deciek. Nevedeli sa dočkať, kedy ju konečne uvidia a budú môcť zhodnotiť.

„Videli ste už tú novú babu?“ pýtal som sa bratov.

„Ešte nie. Prečo, ty už áno? Aká je?“ odpovedal mi Emmett.

„Nie nevidel, len tu z každej strany počúvam myšlienky tých deciek, tak som zvedavý.“

A v tej chvíli prichádzal na parkovisko postarší nákladiačik a z neho vystúpila nádherná osoba. Bola taká krásna až som prestal dýchať. Niežeby som to ako upír potreboval.

Mala nádherné hnedé vlasy, ktoré jej splývali na lopatkách. Oči mala farby tmavej čokolády.

Keď sa nám stretli pohľady, jej srdce začalo byť rýchlejšie. Ani neviem prečo, ale potešilo ma to. Najzaujímavejšie bolo, že som nepočul jej myšlienky a to ma nehorázne frustrovalo.

 

Pohľad : Isabella

 

Keď sa rodičia rozviedli a súd ma pridelil otcovi nebola som z toho dvakrát nadšená. Hoci, čo iné som mohla čakať, keď moju matku dal súd na protialkoholické liečenie.

Nebola vždy taká. Predtým, ako prepadla alkoholu bola usmievavá a plná radosti. Nikto nechápe, kde sa stala chyba. Možno potrebovala po práci vypnúť a odreagovať sa. Lenže po čase jej nestačil pohár vína. Za večer dokázala vypiť aj dve fľaše. Keď sme jej prehovorili do duše, tak sme mysleli, že to prešlo. Ale ona to len veľmi dobre zakrývala. Peniaze čo zarobila prepila. To bol hlavný dôvod prečo sa vlastne rozviedli. Nedokázali sme jej pomôcť. A ešte stále ma to trápilo.

S otcom sme sa presťahovali do malého upršaného mestečka menom Forks. A práve preto som nebola nadšená, že budem bývať s otcom. Nenávidím dážď. A hlavne budem musieť začať v novej škole.

 

A bol tu deň, keď som mala ísť prvýkrát do novej školy. Otec mi zaobstaral starší nákladiačik. Bola som tomu veľmi rada, aspoň nebudem na ňom až tak závislá.

Keď som sa na parkovisku vytrepala z auta, tak som cítila na sebe všetky pohľady. Nikdy som nebola rada stredobodom pozornosti. Pomaly som sa rozhliadla a môj pohľad spočinul na nádherných očiach, nádherného chalana. Srdce sa mi rozbúchalo ako divé. Nechápala som to. Veď som ho videla prvýkrát. Nejakým zázrakom sa mi podarilo odtrhnúť od neho oči. Stála pri ňom malá dievčina so strapatými vlasmi. Žeby jeho priateľka? A prečo ma tá predstava hnevá? Je to normálne, keď som ho zhliadla prvý raz a navyše nepoznám ani jeho meno?

Z dumania ma prebralo to, že som nevedela kam vlastne idem. Nemala som potuchy, kde sú tu informácie. Zostala som stáť na mieste.

Už som tak stála asi 3 minútky,  keď ma prebrala basketbalová lopta, ktorá ma trafila a samozrejme sa mi rozsypali všetky knihy. Úžasný začiatok v novej škole. Pomaly som sa zohýnala, že si pozbieram knihy, keď som zrazu začula za sebou otázku a zočila bledú ruku, ako mi podáva pár kníh.

„Pomôžem ti nejako?“ bol to ten nádherný chalan. Mal prekrásny hlas. A tie oči... Vpíjala som sa do nich, hypnotizoval ma pohľadom. Prebrala som sa až keď na mňa znovu prehovoril.

„Haló... Žiješ?“ a krásne sa usmial. Potriasla som hlavou na prečistenie myšlienok a odpovedala.

„Uhm, áno. Hľadám informačnú budovu. Nemám ani potuchy kam mám ísť.“

„Volám sa Edward, ak chceš pomôžem ti ju nájsť.“ Mal tak nezvyčajné meno. Veď také mená sa už dávno nepoužívali.

„Budem veľmi rada,“ odpovedala som trasľavým hlasom.

„A tvoje meno?“ spýtal sa a ja som si uvedomila, že som sa mu nepredstavila.

„Isabella Swanová, ale mám radšej, keď ma volajú Bella.“

 

V informačnej kancelárii  mi Edward všetko vybavil. Na moje potešenie sme mali všetky, teda skoro všetky hodiny spolu. Okrem telesnej, čo som bola veľmi rada. Nebola by som veľmi nadšená, keby ma vidí tento Boh, ako sa nemotorne snažím hrať volejbal, alebo cvičiť.

Šli sme po chodbe, Edward ma viedol do triedy na hodinu. Zrazu ku mne pristúpil jeden chalana a dal mi otázku, ktorá ma dostala do kolien a napriek tomu, že sme sa nepoznali ma to nehorázne zranilo. A asi to bolo hlavne kvôli tomu, že ma vôbec nepoznal.

„Ahoj ty si tá nová študentka? Dcéra tej alkoholičky, čo poslali na liečenie?“ spýtal sa a začal sa smiať na plné kolo, spolu so svojimi kamarátmi, ktorí postávali neďaleko.

Ja som sa na neho len nemo zahľadela.  Do očí mi nabehli slzy. Myslela som, že tu začnem nový život. No hneď prvý deň sa mi odtiaľto chce vypadnúť.

Vedľa seba som začula akoby vrčanie a to ma prebralo. Pozrela som sa na Edwarda. Skutočne vyzeral nahnevane, ale že by skutočne vrčal?

„Tak a teraz ma dobre počúvaj ty kus namysleného blbečka. Ešte raz niečo podobne povieš alebo spravíš tomuto dievčaťu a budeš mať nehorázne problémy. A to nie len so mnou, ale aj s mojimi dvoma bratmi. Je ti to jasné?“ vravel pokojným, ale strašidelným hlasom. Nechápala som prečo si ma tak zastáva, keď sme sa ledva spoznali, ale bola som z toho šťastná. Ten chalan sa na neho vystrašene pozrel a len prikývol.

Edward sa pozrel na mňa a ťahal ma preč.

„Nevšímaj si toho kripla. Nestojí ti za to, aby si kvôli nemu plakala.“ Povedal mi kľudným  tónom.

„A kto to vlastne je? Ako mohol vedieť, že moja matka je na liečení?“

„Je to syn miestneho starostu. Vie vždy všetko. Aj veľa vecí, do ktorých ho nič nie je.“ Odpovedal mi.

Nevedela som ako to tu vydržím, keď tu o mne vedia všetko. Ale ak sa má zastávať Edward, tak to zrejme nejako zvládnem. Cítila som k nemu niečo, čo som nepoznala. Ale bol to nádherný cit.

 

Zhrnutie

 

2. kapitola

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prečo láska bolí? Prológ + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!