Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prečo láska bolí? 19. kapitola

4


Prečo láska bolí? 19. kapitolaNa vaše želanie, som sa rozhodla, čo najskôr pridať ďalšiu kapitolku. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Veľmi pekne ďakujem za povzbudivé komentáre, strašne moc mi pomáhajú. ĎAKUJEM!!!!! Príjemné čítanie prajem.

19. kapitola

 

Hudba

Edward

 

Konečne som bol na kraji lesa, pri jej dome. Počúval som, či začujem jej srdce, ktoré by som spoznal na tisícky kilometrov ďaleko, ale počul som v ich dome len jedno srdce a Bella to nebola. Počul som televíziu, kde dávali nejaký zápas, čiže to bol zrejme Charlie.

No zrazu som ju ucítil, ale nebola sama. Bol s ňou Nick. Ako som predpokladal, že jej bude chcieť pomôcť, tak aj bolo. Išli z kina a rozprávali sa o nejakom filme. Teda skôr on rozprával. Bella vyzerala dosť zahľadená. Bola taká krásna. Keby moje srdce mohlo biť, tak by sa rozbúchalo, ako to kedysi robievalo Belline vždy, keď som ju pohladil, pobozkal, alebo sa na ňu zadíval. Bol som tak zabraný do svojich myšlienok, že som nepočul tie Nickove. Stihol som zachytiť len niečo s bozkom a už sledoval to, ako bozkáva moju Bellu.

Vlastne teraz už nie je moja, ako vidím. Prečo ma Alice klamala? Prečo povedala, že sa trápi? Keby sa trápila, nebozkávala by sa s iným mužom! Bolelo to. Ten pohľad, to vedomie, že sa jej dotýka niekto iný. Ale veď predsa toto som chcel. Chcel som, aby žila svoj ľudský život, tak ho žije. Mal by som byť rád. No ja nie som. Som nešťastný.

Znova som sa tak strašne zamyslel, že som videl už len Nicka, ako odchádza od Belly, ale Bellu už nie. Mal som chuť ísť za ním. Mal som chuť ho zabiť. No mohol som to spraviť? Predsa Belle pomohol. Už nevyzerala tak zúbožene, ako keď som ju videl pred dvoma mesiacmi. Sledoval som ho až domov. Ale čo som mohol robiť? Nesmel som mu ublížiť. Ublížil by som tým znovu Belle. A to som nechcel.

Musel som ju ešte aspoň poslednýkrát vidieť. Počkal som kým zaspí. Opäť som sa k nej vkradol oknom. Bola taká krásna, taká kľudná. Nemohol som si pomôcť. Podišiel som k nej, musel som ju pohladiť po tvári. Cítiť znovu jej jemnú pokožku. Jemne som prešiel chrbtom ruky po jej líci. Srdce jej trošku poskočilo. Bolo to ako predtým, keď som ju pohladil. Vždy jej poskočilo srdce. Bola to automatická reakcia na môj dotyk. Pokožku mala takú istú, ako som si ju pamätal. Môcť tak plakať, plakal by som.

„Milujem ťa láska moja, strašne mi chýbaš!“ zašepkal som do prázdna a nedalo mi inak, jemne som obtrel svoje pery o tie jej. Bol to tak krásny pocit. Ona sa len jemne zavrtela.

„Edward,“ zašepkala a ja som sa zľakol, že ma vidí, ale ona pokojne spala ďalej. Ešte hodnú chvíľu som ju tam pozoroval. Zblízka, aby som si zapamätal všetky jej črty, všetky jej vrásky. Teraz som si nadával za to, že som ju opustil. Strašne moc som si nadával. Tak veľmi mi chýbala. Nechcel som byť bez nej. Som taký strašný idiot. Čo som to spravil? Na čo som myslel? Aha, už viem. Na jej šťastie a ochranu.

Ešte raz som ju pohladil a ona otvorila prudko oči. Rýchle som sa ukryl do tmy.

„Edward?“ Posadila sa na posteli. Musel som vyskočiť z okna, lebo sa načahovala za lampou. Utekal som na okraj lesa. Tam som videl, ako sa vyčahuje z okna. Niečo si zamrmlala a zavrela okno. Videl som, ako sa zhaslo svetlo. No ona bola ešte stále hore.

„Milujem ťa, zbohom láska,“ zašepkal som znovu a rozbehol sa do lesa.

 

Do Kanady som cez lesy dobehol. Hneď ako som sa ocitol pred dverami nášho domu, som ich rozrazil a zakričal na Alice.

„Alice, kde si?“

„Prečo ziapeš, tu som. A počuť ťa aj bez kriku!“ odpovedala mi a už aj bola pri mne.

„Prečo si mi povedala, že jej chýbam? Prečo si ma poslala za ňou? Aby som videl naživo, ako sa bozkáva a objíma s iným? Chcela si sa mi pomstiť?“ chrlil som na ňu jednu otázku za druhou. Bol som tak na dne, ako ešte nikdy.

„Ukľudni sa prosím. Ako to že má iného?“

„Chcel som ísť za ňou, no nebola doma. Počkal som ju. Prichádzala domov s Nickom a potom sa pobozkali. Alice, prečo? Povedz, vedela si to?“ musel som sa spýtať, aj keď podľa výrazu jej tváre som súdil, že nie.

„Nie,“ odpovedala mi smutne a objala ma, „prepáč!“

 

Bella

 

V noci sa mi stala veľmi zvláštna vec. Buď som už totálny blázon, alebo on tu naozaj bol! Snívalo sa mi o ňom. Cítila som jeho dotyk, jeho pery na mojich, počula jeho hlas. Bol to tak živý sen. A možno nie. Ale neviem to ani posúdiť. Nijak mojej mysli nepomáha rozpoznať skutočnosť od sna ani fakt, že keď som otvorila oči, nachvíľu som ho vzhliadla a okno bolo otvorené.

Otvorila som oči a pri mojej tvári bola tá jeho. Nádherná, ako som si ju pamätala, no utrápená.

„Edward?“ zašepkala som. Rýchle som sa posadila, no už ho nebolo. Zapla som svetlo, ale nikoho som nevidela. Ale moje okno bolo otvorené. Určite viem, že by som ho nenechala otvorené ja. Bolo dosť chladno. Vstala som z postele a šla k nemu. Cítila som tu jeho vôňu. Nahla som sa von oknom a žmúrila do tmy. Samozrejme som nič nevidela.

„Už mi fakt hrabe. Ako by tu mohol byť? Bol to len sen!“ zamrmlala som si a zavrela okno. Ale tak strašne moc som chcela veriť tomu, že tu bol. Ľahla som si do postele a už som nevedela zaspať. Možno som čakala, či sa tu znovu nezjaví. Rozmýšľala som aj nad Nickom. Čo s ním mám spraviť. Mám skúsiť ho milovať alebo sa od neho držať ďalej? Už len predstava, že by som bola bez neho mi zovrela srdce. On bol ten, čo mi pomohol. Musím mu zajtra zavolať a ospravedlniť sa za moje chovanie po tom, čo ma pobozkal.

 

Už to nezvládam. Nick je už skoro dva týždne preč. Prichádzajú na mňa stavy úzkosti. Znovu mi po rozume začína chodiť Edward. Áno, ešte stále mi chýba. Ešte stále sa mi o ňom sníva. Viem, je to zlé, ale nedá sa inak. Opäť nezvládam situáciu. Ešte ako dlho to bude trvať?! Myslela som, že to bude lepšie, keď sa pokúsim milovať Nicka. Aj chvíľu bolo, lenže musel ísť na služobku. Ani neviem kedy sa má vrátiť. Neviem čo ďalej. Tie stavy úzkosti a beznádeje sú neznesiteľné. Diera v mojej hrudi opäť narastá. Už nielen kvôli Cullenovcom, hlavne Edwardovi, ale už aj kvôli Nickovi, ktorý mi v tejto chvíli strašne chýba. Zvykla som si na neho. Aj som ho svojim spôsobom ľúbila. Samozrejme láska k Edwardovi tu vždy bola a mám pocit, že aj vždy bude. On ma proste úplne zničil. Vzal mi radosť zo života, chuť žiť a aj moje srdce, ktoré mu aj tak navždy bude patriť. Nick mi toto všetko pomaly začal vracať, ale keď odišiel, tak mi opäť začalo byť zle. Nebolo mi zle len na duši, ale fyzicky. Nemohla som jesť poriadne.

Ja už ďalej takto jednoducho nemôžem. Som odkázaná na dvoch ľudí, z ktorých tu teraz so mnou ani jeden nie je. Zrejme už nedokážem žiť bez jedného, alebo druhého. Áno Nick sa narozdiel od Edwarda vráti, no keď som mnou nebude, tak vždy mi bude takto zle? Veď to sa nedá vydržať! A je to čím ďalej, tým horšie.

Šla som do kúpeľne a vzala zo skrinky tabletky na upokojenie. Chcela som prekonať  toto celé a spať. Možno som chcela zaspať už navždy a práve preto som si vzala hneď vyše polku balenia... Ľahla som si a čakala na uvolnenie. Viečka mi oťažievali a aj celé telo, akoby stuhlo. Pohlacovala ma tma.

 


 

Prosím Vás, nebite ma. Vedzte, že nie je všetko, ako vyzerá. Ešte Vás hádam prekvapím:-DDD

 

20. kapitola

 

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prečo láska bolí? 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!