Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Povedz mi pravdu! - 4. kapitola


Povedz mi pravdu! - 4. kapitolaBitka, monokel a bozk. Prajem príjemné čítanie. :)

4. kapitola

Keď Bella s ešte jedným poďakovaním vyprevadila Edwarda z dverí, cítila sa šťastne. Dokola si v hlave prehrávala dnešný večer a stále sa dokázala zasmiať nad istými vecami, ktoré si povedali. Mala z neho dobrý pocit. Správal sa k nej milo, bol zábavný a pôsobil uvoľnene... a bol hriešne sexi.

Bella zistila, že si s ním aj mala čo povedať. Rozprával jej o miestnych obyvateľoch, okolí, miestach, kde sa dá dobre tráviť voľný čas, a samozrejme, nevynechal ani strašidelné historky, na ktoré by Bella pokojne vsadila celú svoju výplatu, že si ich len vymyslel, aby ju vystrašil. Bella sa na nich nakoniec len zasmiala a Edward sa k nej po čase vždy pridal.

Samozrejme, niekedy nastala chvíľa trápneho ticha, ale našťastie sa vždy našla nejaká téma, ktorá ich oboch zachránila. Počas večere naňho viackrát – nenápadne– pozrela a vždy, keď jej pohľad opätoval, sa neubránila začervenaniu.

Jednoducho si musela priznať, že to bol dobrý spoločník a tento večer by si ešte rada niekedy zopakovala. Nevedela, či sa aj jemu páčil, ale mala tušenie, že áno, pretože sa u nej zdržal dlhšie a skutočne sa jej nezdalo, že by sa mu chcelo odísť. Keď už však hodiny odbili pol jedenástej, vyhlásil, že už musí odísť, nakoľko má zajtra ráno službu a potrebuje sa vyspať. Bella si ani neuvedomila, že sa u nej zdržal tak dlho. Akoby ten čas doslova letel.

Vyšla po schodoch a nesmelo kráčala smerom ku spálni. Edward ju uistil, že sa o tie netopiere postaral a že sa skutočne nemá čoho báť. Nepýtala som ho, čo s nimi spravil, pretože ju to vôbec nezaujímalo. No napriek tomu bola stále nervózna. Ľutovala, že ho nepožiadala, aby tam s ňou šiel a dokázal jej, že sa tam naozaj nič lietajúce, ani skákajúce nenachádza. Pomaly stisla kľučku na dverách a nechala, nech sa dvere samy otvoria. Pristúpila k nim ešte bližšie, ale stála len pred prahom. Dlaňou nahmatala vypínač a izbu v momente zaplavilo svetlo.

 Jednou nohou vkročila dnu a pohľad jej v okamihu padol na šatník. Tam sa pozrie až neskôr. Radšej sa zamerala na celú izbu a s úľavou si vydýchla, keď tam nič nepoletovalo. Všimla si špinavú dlážku a v duchu zaúpela, keď si uvedomila, že zajtra ju bude musieť umyť. Ako sa jej len nechcelo. Nakoniec sa šla pozrieť do šatníka a takmer šťastne vypískla, keď sa presvedčila, že ani tam nič nie je. Ten Edward je hotový poklad! preblesklo jej hlavou.

 

Celý týždeň ubehol Belle, aj napriek chýbajúcej fantázii k písaniu, tak rýchlo, že si to ani nestihla uvedomiť. Na jej prekvapenie mala vždy čo robiť a neprišla chvíľa, kedy by sa nudila. Zoznámila sa so susedmi a bola rada, keď zistila, že si ju jedna susedka obľúbila. Volala sa Jane a bývala oproti. Bola síce možno o desať rokov staršia od Belly, ale na tom predsa nezáležalo.

Mala aj deti, šesťročné dvojičky Patricka a Thomasa. 

Bellin dom už bol relatívne v poriadku. V stredu poumývala okná na prízemí a vo štvrtok sa pustila na poschodie. Vytepovala malý koberec v obývačke, ale neskôr ho vyhodila, pretože sa jej nepáčil. Aj steny by sa mohli premaľovať, ale keďže sa Bella v tomto meste nechcela zdržať na dlhý čas, prišlo jej to ako vyhadzovanie peňazí. Tie dva mesiace, čo tu pobudne, sa predsa vydrží pozerať na bielu, miestami mierne zašedivenú stenu.

Šerifa Cullena však od príhody s netopiermi nevidela. Ani v meste, ani nikde inde. Možno mal veľa práce, možno sa jej vyhýbal zámerne. Nevedela to určiť s istotou, ale nemohla si nahovárať, že by ho nechcela vidieť. Chcela a to veľmi.

Dnes bola Bella dohodnutá s Jane, že k nej zavíta na návštevu. Jej manžel John bol v práci, a tak sa čas bez neho rozhodla vyplniť kamarátskou debatou s Bellou. Thomas a Patrick odišli na dlhočizných päť dní do tábora, a Bella sa pousmiala, keď si spomenula, akí boli smutní, keď sa s nimi Jane lúčila pred autobusom. Áno, vždy je to tak. Najprv sa deti do tábora tešia, ale keď príde ten deň D, príde na nich smútok z faktu, že svoju mamku a tatka neuvidia na dlhší čas a premýšľajú, ako si bez nich počnú. Samozrejme, v niektorých prípadoch tento pocit upadne.

„Ahoj,“ ozvala sa Bella, keď jej Jane otvorila dvere.

„Ahoj. Poď ďalej, už som ťa čakala.“

„Hm... Tu to krásne vonia,“ povedala Bella a zhlboka sa nadýchla. Cítila vôňu škorice.

Jane sa usmiala. „Hej, pečiem koláč, ale ešte chvíľu potrvá, kým bude hotový. Posaď sa zatiaľ v obývačke.“

„Nevolala si s Patrickom alebo Thomasom?“ spýtala sa Bella, keď sedela na gauči.

Jane si povzdychla. „Ale áno. Včera večer.“

„A ako sa majú?“

„Povedali, že dobre. Vraj tam svieti slnko a je tam veľmi teplo. Zobrali ich aj na kúpalisko, takže boli natešení,“ zasmiala sa Jane.

„Tak aspoň im je dobre,“ odvetila Bella. Jane prikývla.

„Ozaj, nedáš si kávu?“ spýtala sa.

„Hej, rada.“

„Ok, hneď ti ju prinesiem.“ Jane odbehla do kuchyne a Bella si zatiaľ prezerala izbu. Steny boli limetkovej farby a na zemi bola vsadená plávajúca podlaha. Vedľa televízora bola postavená polička na knihy, kde boli umiestnené aj nejaké fotografie. Bella si ich šla pozrieť zblízka. Na jednej fotografii bola Jane s Johnom v deň ich svadby a na druhej boli dvojčatá, keď boli bábätká. Bella sa pousmiala, akí boli zlatí.

„Ani by si nepovedala, že to sú oni, však?“ ozvala sa so smiechom Jane, keď vstúpila do obývačky. 

„To teda nie,“ odvetila Bella.

„Aj keď sú niekedy zlí, nevymenila by som ich za nič na svete.“ Jane podišla bližšie k Belle a vzala fotku do rúk. Keď sa Bella pozerala, ako Jane zasnene hľadí na svojich synov, pocítila smútok. Ona to nikdy nezažije. Nikdy nepocíti ten pocit,  keď žena drží v náručí svoje bábätko. Niežeby nechcela. Bella nemohla mať deti, ale o tejto téme sa tiež nerada bavila s ľuďmi. Preto sa na Jane len usmiala a šla sa posadiť na gauč, kde si vypila kávu.

„Bella a ty už nemáš s domom žiadne problémy?“ spýtala sa Jane a sadla si na gauč vedľa Belly.

Tá len pokrútila hlavou. „Našťastie nie.“

„To je fajn. Ehm... Vieš, napadlo mi, že som sa ťa ešte nespýtala na tvoju prácu.“

Bella zneistela, ale Jane si to nevšimla. „Teda, viem, že si novinárka, ale akým typom článkov sa venuješ?“

Bella začala premýšľať. Nebola si istá, či má povedať Jane pravdu. Nepoznala ju až tak dobre, rovnako ako jej ani až tak nedôverovala. Vedela, že keby sa priznala s tým, že píše pre bulvárny časopis, Jane by sa to asi veľmi nepozdávalo. Ale nielen jej. Bella však nepísala len o živote celebrít, ale aj o živote normálnych ľudí, poprípade vymýšľala príbehy o mimozemšťanoch, ktorí napadli územie severnej Ameriky, alebo iného kontinentu. Miestni ľudia by si mohli pomyslieť, že je tu kvôli tomu, aby začala písať o zvykoch v tomto meste, kde by týchto občanov ohovorila. A to práve nechcela. Nechcela, aby jej ľudia prestali dôverovať a odsúdili ju. Preto sa rozhodla, že povie klamstvo.

„Ja píšem o rastlinstve. Chápeš, o rozličných rastlinkách, ktoré sa nachádzajú na rôznych miestach sveta.“

„Oh, aha. Tak to by si možno našla niečo aj tu vo Forks. Určite sa v lese nachádza nejaká rastlina, o ktorej ľudia ani nevedia a je vzácna,“ usmiala sa Jane. Bella jej úsmev oplatila a v duchu zaúpela. Keby o tých rastlinách skutočne písala. Našťastie sa tejto téme už viac nevenovali.

Na ďalší týždeň v utorok bolo krásne slnečné počasie a Bella sa rozhodla, že sa vonku prevetrá behaním. V San Franciscu praktikovala behanie každú sobotu ráno. Vypila pohár minerálky na posilnenie, do uší si dala MP3 a mohla vyraziť.

 

Edward otvoril dvere do pohostinstva U ryšavej líšky, kde ho povolali, aby vyriešil menšie nedorozumenie. Na takéto blbosti nemal skutočne náladu. Dvaja jeho zástupci riešili nejaký prípad pri Port Angeles a Tyler sa motal niekde pol hodiny odtiaľto. Takže ostalo na Edwardovi, aby si obliekol policajnú uniformu, na hlavu nasadil klobúk a išiel sa postarať o tých hlupákov z Ryšavej líšky. Hneď ako sem vstúpil, spomenul si na NKLNONP, čiže pani Parkerovú, keď tu v prvý deň jej príchodu sedela ako kôpka nešťastia.

Edward si prestrčil cestu pomedzi divákov a ledva uhol rane, ktorá bola určená pre Georgea Barnesa. Ten nezaháľal a keď sa spamätal, vybehol na Jima Hydena. Edward sa ani nečudoval, že sa Jim zase bije. V tomto meste bol známy ako „malý parchant,“ ktorý rád vyvolával roztržky, a dnes to na najlepší prípad nevypadalo. Stál tam, stošesťdesiat centimetrov v topánkach šitých na mieru, postoj ako pitbull. K tejto kombinácii stačí pridať trošku alkoholu a máte Jima ako vyšitého.

Edward dal znamenie majiteľovi pohostinstva U ryšavej líšky, ktorý chytil Georgea do pevného medvedieho objatia. Edward sa postavil pred Jima a položil mu ruku na hruď. „Stačilo. Je po bitke,“ vyhlásil pevným hlasom.

„Nepleťte sa do toho, šerif!“ zavrčal Jim. „Ešte som Georgovi nenakopal prdel.“

„Čo keby si to proste nechal tak?“

Miesto odpovede sa Jim rozohnal a uštedril Edwardovi ranu priamo pod pravé oko. Síce bol poloupír, predsa mu hlavou prešli iskričky bolesti. Edward ďalší úder zastavil predlaktím, buchol útočníka do brucha a vyrazil mu dych, až šiel Jim k zemi. Tam mu Edward nasadil putá. „Teraz pekne lež a využi svoje právo mlčať.“

Ďalšie putá hodil majiteľovi, aby ich nasadil Georgovi.

„Tak teda,“ ozval sa Edward a otočil sa k hosťom, „čo sa tu stalo?“ Niekoľko hostí sa cez seba začalo prekrikovať.

„Jim jej kúpil pivo.“

„Niečo mu povedala a on ju začal prekrikovať.“

„Vtedy vošiel dovnútra George.“

„O koho ide?“ spýtal sa Edward. Pozrel sa na svoje prsty, ktoré našťastie nekrvácali, alebo bol si istý, že bude mať monokel. Všetci ukázali do vzdialeného boxu. „O ňu.“

A tam stála na stole, pritisnutá k stene, vystrašená Bella. Oči mala obrovské, tričko nepatrné a všade naokolo bolo rozliate pivo. Na ústa si tisla ruku.

„Opováž sa pohnúť a celého ťa zviažem,“ pohrozil Edward Jimimu a prekročil ho. Vykročil k Belle a podal jej ruku. „Čo keby ste zišla z toho stolu, madam?“ Urobila pár váhavých krokov a položila mu ruky na ramená. Vytiahol ruky a chytil ju okolo nahého pása. Pozrel sa do jej vystrašených čokoládových očí, a aby ju upokojil, jemne ju pohladil po boku. Nechápal, ako si mohla obliecť tričko nad pupok, veď vonku mohlo byť okolo dvadsať stupňov. Teraz to však nechcel riešiť. Zdvihol ju zo stola a pomaly ju položil na podlahu.

„Nestalo sa vám nič?“ Pohľadom preskúmal jej tvár a potom prešiel aj k svojim rukám, ktoré stále spočívali na jej páse. Teplo jej pokožky mu ohrievalo ruky a ním prešla žiadosť. Nakoniec ju však pustil.

„Myslela som si, že ma chce udrieť,“ odvetila a hlas sa jej stále trochu triasol. Chytila sa pevnejšie Edwardovho ramena.

„Nebojte sa,“ ubezpečoval ju Edward. „Neodpadnete?“

„Nie.“

„Ste si istá?“

„Samozrejme.“

„Tak čo keby ste sa pokúsila zhlboka nadýchnuť?“

Urobila to, o čo ju žiadal, a on sledoval ako sa niekoľkokrát nadýchla. Asi si neuvedomovala, že na ňom stále visí, ale on si toho bol sakramentsky vedomý. Znova pocítil túžbu sa k nej nakloniť a bozkávať ju. Nepatrne zakrútil hlavou a jej ruky si stiahol z ramien.

„Už je vám lepšie?“ Prikývla.

„Dobre. Čo keby ste mi povedali, čo sa stalo?“

„Jednoducho som sedela, starala som sa o svoje veci a zrazu prišiel ku mne ten malý chlap. Priniesol mi ďalšie pivo, ale ja som sa mu poďakovala a povedala, že nechcem. No on si ku mne aj tak prisadol.“ Zamračila sa.

„A ďalej?“

„Snažila som sa byť milá a naznačiť mu, že nemám náladu na spoločnosť, ale on to zrejme nepochopil. Tak som si povedala, že mu to musím povedať po lopate. Viete, aby neprišlo k nedorozumeniu.“

Niežeby na tom záležalo, ale z čistej zvedavosti sa Edward spýtal: „Čo ste mu povedali?“

Bella sa znova zamračila, ale potom zamrmlala. „Myslím, že niečo také, aby si zbalil svoje saky paky a vypadol od môjho stola.“

„Myslím, že to neprijal veľmi dobre.“

„Nie, úplne začal blázniť. Povedala som mu, že by mal prestať piť a keď tak urobí, mal by ísť na liečenie, pretože mu to pitie nerobí dobre. Lenže stále sa nemal k odchodu, a tak som sa rozhodla, že odídem ja. No a ako som sa postavila, on sa tiež postavil, ale rovno predo mňa. Vyzeralo to, akoby ma šiel udrieť, tak som skríkla, ale to sa do toho zamotal už aj ten druhý chlap a vrazil mu.“

„Takže sa vás nedotkol?“ uisťoval sa Edward.

„Nie.“

„Ani vás neohrozoval žiadnou rozbitou fľašou, alebo niečím podobným?“

„Nie.“

„Dobre. Poďte, odveziem vás domov.“

Bella prikývla a spoločne vyšli von. Vtedy prišiel aj Tyler a Edward mu povedal, aby oboch mužov zobral na stanicu a vypočúval ich.

„Ďakujem vám, šerif,“ povedala Bella, keď sedeli v jeho aute.

„Edward,“ opravil ju.

„Edward,“ zopakovala. Zrazu pocítila nesmiernu úľavu. Cestou bolo ticho. Ani jeden z nich nevedel, čo povedať. Bella bola stále tak trochu vystrašená a ďakovala Bohu, že sa tam Edward zjavil. Nechcela si ani predstaviť, ako by to bolo dopadlo, keby neprišiel.

O chvíľu stáli pred jej domom. Vystúpili obaja, Edward sa chcel totiž presvedčiť, že je všetko v poriadku a ona tu náhodou neodpadne. Edward sa zapozeral na dom. Bol úplne temný, zo žiadneho okna nevychádzalo svetlo. Ale to bolo pochopiteľné, keď nebola doma. Bella odomkla dvere a vošla dnu. „No tak, čo mam tak stojíte? Poďte ďalej.“

Edward sa nadýchol a vstúpil. Bella zapla svetlo a Edward si všimol, že za ten týždeň, čo tu nebol, sa tu udiali nejaké zmeny. Vyzeralo to tu lepšie.

„Musím si odskočiť,“ povedala Bella a vybehla po schodoch. Edward sa šiel posadiť do obývačky.

„Edward?“ ozvala sa po chvíli Bella nesmelým hláskom.

„Áno?“

„Zdalo sa mi, že som hore niečo počula,“ odvetila. „Akoby nejaké kroky.“

Edward sa postavil. „Kde presne?“

„V spálni.“

Edward prikývol a pomaly vychádzal po schodoch. Bella sa bála zostať dole sama, tak sa mu natlačila zozadu na chrbát. Edward zneistel. Bol si nesmierne vedomý jej prítomnosti. Snažil sa to však ignorovať a otvoril dvere do spálne. Bella bola stále v tesnom závese za ním. Nikto sa tu nenachádzal. Prehľadal šatník, pozrel sa aj pod posteľ, ale nikde nikoho. Pre pokoj v duši skontroloval aj ostatné izby, ale všetko bolo čisté.

„Nič tu nie je,“ vyhlásil, keď prehľadali aj prízemie a skončili v kuchyni.

„Ale naozaj som mala zvláštny pocit.“

„Mohlo sa vám to len zdať.“ V tom mal pravdu. Vypila pár pív, takže ktovie, čo jej prebieha v hlave.

Bella ho schladila nepekným pohľadom, ale keď si všimla monokel, ktorý sa mu rysoval pod okom, prišlo jej ho ľúto.

Edwarda to oko aj trošku bolelo. To ale nevadí. Do dvoch dní je fit.

Bella otvorila mrazničku a vytiahla mrazený hrášok.

„Dajte si to na oko.“

Edward ju poslúchol. „Všimol som si, že je to tu trochu prerobené,“ poznamenal a oprel sa o kuchynskú linku. Bella prikývla.

„Áno, ale nie je to bohviečo.“

„Na začiatok je to fajn,“ odporoval Edward s úsmevom.

„Keď myslíte. Idem si obliecť sveter, je mi zima,“ povedala Bella a odbehla z miestnosti.

O chvíľu sa vrátila a nemohla z Edwarda spustiť oči. Pristúpila k nemu bližšie a pozrela sa mu na oko. „Pomáha vám ten hrášok?“ spýtala sa.

„Nie,“ odvetil Edward a balíček hrášku položil na linku. Bella bola pri ňom veľmi blízko a on bol z toho nesvoj. Páčila sa mu. Veľmi sa mu páčila.

Bella si priložila prst na pery a potom sa ním jemne dotkla Edwardovho monoklu. „A čo toto?“

Zavrtel hlavou a očami skĺzol na jej ústa. „To veľmi nepomohlo.“

Položila mu ruky na prsia, zdvihla sa na špičky a jemne pobozkala kútik jeho oka.

„A čo teraz?“ zašepkala.

„Nie,“ odvetil Edward šeptom a Bella pocítila jeho dych na tvári. Pod dlaňami cítila tlkot jeho srdca. Chcela niečo povedať, no on prikryl jej ústa tými svojimi.

Vôbec to nebol len taký nevinný bozk. Bola v ňom vášeň a túžba. Edward ju chytil okolo pása a ešte viac ju k sebe pritlačil. Bolo z nej cítiť pivo, no napriek tomu cítil jej úžasnú chuť. Bella sa k nemu natisla ešte viac a prsty mu vplietla do vlasov. Edward jej začal rukami prechádzať po chrbte a ona mu zavzdychala do úst. Vtedy sa akoby prebral.

Chytil jej ramená a jemne ju odtlačil. Chytila si pery a ešte stále mala zatvorené oči. Bola rozkošná, pretože sa jej líca zafarbili na krásnu ružovú farbu. Edward po nej túžil, no vedel, že toho vypila viac a nejednala by s čistým rozumom. Preto podišiel k dverám, kde sa na ňu ešte otočil a povedal: „Ryšavej líške sa radšej vyhýbajte.“ S týmito slovami za sebou zatvoril dvere.


S touto kapitolou nie som absolútne spokojná, ale v poslednom čase mám menší problém s písaním. Moja fantázia sa rozhodla, že odo mňa na nejaký čas odíde, a preto potom výsledok vyzerá nejako takto. Dúfam, že som vás napriek tomu až natoľko nesklamala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Povedz mi pravdu! - 4. kapitola:

 1
09.07.2012 [14:59]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2012 [22:50]

AntjeCullenAno, Edík je poklad! Emoticon Ale tyjo, proč se k ní chová tak odtažitě? Nebo se mi to zdá? Ty seš jak já! Taky jim nic nedopřeješ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A co to povídáš? Skvělá kapitolka to byla.. To chci vidět, co budeš psát za díla (bez ironie! Emoticon ), až ta fantazie přijde a bude se ti psát dobře.. Protože nějak nevim, co se ti na tom nezdá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.04.2012 [18:51]

GCullenBože,,,ja som ti túto kapitolu ešte neokomentovala??? Emoticon Emoticon Emoticon
hanbím sa za to. Prepáč. takže to idem rýchlo napraviť. Emoticon
Nechápem, prečo si neni spokojná s touto kapčou. veď je skvelá
Emoticon Emoticon Emoticon
To rozjímanie pani NKLNONP o večere, ktorý u nej šerif strávil...bolo náhodou fajn, začala si totiž uvedomovať, že šerif je sexi,,, Emoticon Emoticon Emoticon Čo mi samozrejme už dávno vieme, že? Len na pani NKLNONP na to ešte musí prísť. Emoticon
A ten výjazd kvôli bitke sa mi ako nápad zdá perfektný, čo to trepeš, že ťa opustila fantázia? Keby s tebou nebola, tak ťa nenapadne niečo takéto. Emoticon
A Ed ako záchranca, jaj,,,no uznaj, to musí byť chutné. Emoticon
Ja by som sa od neho nechala zachraňovať každý deň a ako poznám Bellu, tá bude robiť problémy tiež neustále. Nielen kvôli tomu, že tam je teraz atrakciou, ale hlavne kvôli šerifovi, pretože ten bozk jej určite teraz nedá spať. Bude si ho chcieť zopakovať???
Blbá otázka, ja viem,,, veď kto by nechcel a Bella si to tiež uvedomí. Emoticon
Čo ma prekvapilo, bol Edov útek. Ako treba mu pripísať k dobru, že sa to mohlo zdať ako zneužitie a v tom prípade sa zachoval ako správny chlap, ale nechať ženu v takom rozpoložení?!?!?!?!
Chudák Bella, čo keď bola z neho hotová? A potrebovala ukojiť chúťky??? Čo mala robiť?
Určite jej zostala len studená sprcha.
Dúfam len, že to teraz Bella nevezme zle a nebude si to Edovo odmietnutie nejako pripúšťať,,,lebo to teda potom dopadne.... Emoticon Emoticon
Ok, je pravda, že som kapču čítala už skôr, ale tento komentík som si nemohla odpustiť.
Ešte raz sa ospravedlňujem, že je neskoro, ale predsa len je. No a teraz idem na ďalšiu kapču.
PS: Inak skvelé ako vždy, ale to ty už dávno vieš. Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

20.04.2012 [16:37]

N1I1K1O1LNechápu, s čím nejsi spokojená. Mně se zdála dokonalá. Emoticon Emoticon A ten konec... Emoticon Emoticon
Omlouvám se, že jsem si to přečetla až teď. Ale úplně jsem na tuto povídku zapomněla. Emoticon Neboj, už se to nestane. Zapsala jsem si jí do pomyslného diáře. Emoticon
Ta bitka byla vtipná, ale díky tomu monoklu jsme se dočkali polibku. Emoticon Emoticon Emoticon Sice se Edward odtáhl až moc brzo, ale on to příště určitě napraví. Takže jsi jdu přečíst další kapitolu... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.04.2012 [22:49]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.04.2012 [22:14]

paulus Emoticon Emoticon super! rýchlo dalšiu kapitolu

10.04.2012 [17:53]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Kačka
10.04.2012 [15:40]

Kapitola se mi moc líbila a už se moc těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.04.2012 [14:50]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
10.04.2012 [13:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!