Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Postarej se o ni... - 13. kapitola

Stephenie Meyer


Postarej se o ni... - 13. kapitolaV této kapitole odhalí Tobias s Ianem část bitvy... Došlo k bitvě? Co se tam vlastně tenkrát stalo?

„Nemůžeš si nás pamatovat. Ze smečky jsi odešel, pamatuješ?“ Nebyl jsem si jistý, který z nich teď promluvil, ale to, co řekl, dávalo smysl. Kdyby se přeměnil další indián, tak bych to nemusel zjistit. Měl jsem svou vlastní smečku…

„Pamatuji. A jak to tedy dopadlo?“ Zoufale jsem čekal na odpověď. Ti dva si dlouze vyměnili pohled a zavrtěli hlavou. Pak řekli…

 

„Nechápu, jak se něco takového mohlo stát,“ začal Tobias a Ian pokračoval.

„Byl to děs. Dodnes lituji, že jsme se rozhodli přeměnit se ve vlky, abychom věděli, jak to dopadlo!“

Oba dva, i když pořád byli v chlupatém provedení, měli zmučené a lítostné výrazy ve tvářích. Muselo se tam stát něco opravdu děsivého! Ani jednomu se nechtělo pokračovat. Kdybych netoužil po pravdě, tak bych jim asi řekl, ať toho nechají.

V hlavě se mi začaly objevovat obrázky z té doby. Byly velice zmatené a rozmazané, ale to bylo asi tím, že se to stalo už dávno. Nikdy si nemůžeme pamatovat nic do detailů. Jediné, co mi ta tom vadilo, že to bylo beze zvuků. Byly to pouze obrázky.

Tři vládci na louce s potutelným úsměvem. Na to si velice živě vzpomínám. Je to chvilka předtím, než měli říct verdikt.

Můj a Nessiin útěk. Zmatek na louce. Garda za námi běžela, ale vlci se je pokoušeli zastavit. Garda na ně neútočila – pouze se bránila. Vlci také útočili pouze na ty, kteří se chtěli dostat za ně.

Co to má znamenat? Proč nikdo z „hodných“ pijavic nám nepomohl? A proč se garda pouze bránila a vlci bránili vstup do lesa? Co se stalo? Tolik mě mrzelo, že jsem nepočkal na jejich rozhodnutí. Tolik bych si přál, abych mohl pomoct své smečce…

Nějaká blonďatá upírka se snažila dostat přes Sama. Ani jeden se nechoval jako ostatní. Blondýna útočila na Sama a on na ni. Nelítostný a vyrovnaný boj. Někdy se Sam zhroutil v křečích na zem, ale to bylo pouze chvilkové. Sam se pokoušel na ni skočit a srazit ji na zem. Byl by ve výhodě. Měl by ji tam, kde chtěl, ale ona byla mazaná. Hrála, že o něm neví, ale v okamžiku se prudce otočila, chytila ho za ruku a…

Ne! zakřičel jsem. Oba dva okamžitě přestali s myšlením na boj. Vyděšeně mě pozorovali. Já si v tu chvíli přál umřít. Začal jsem výt na měsíc a doufal v odpuštění. Kdybych neutekl, nikdy by k tomu nemuselo dojít. Vše by se určitě vyřešilo a Sam… Ten by mohl chodit po všech čtyřech tlapách.

Dnes, již po několikáté, jsem nechal slzy, aby si utvořily svou cestičku a potichounku dopadly na zem. Už po několikáté si připadám jako slaboch.

„Jacobe!“ Slyšel jsem z dálky volání. Hledali mě. Bylo to volání od Alice, ale hned na to i od Jaspera a Ness. Naštěstí jenom ti tři. Kdyby mě hledal i ten idiot, tak bych ho na místě zabil!

„Stalo se něco?“ ptal se opatrně, ale přesto zvědavě Tobias.

„Nech toho!“ ozval se Ian a šlápnul svou obří tlapou Tobiasovi na tu jeho. Bylo fajn vidět, jak se pošťuchují – přesně tak, jak jsme to dělávali se Samem. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že se to stalo…

„Jacobe!“ Toto volání bylo jen kousek od nás. Každou chvilku nás musí najít. Nebyl jsem ještě připravený se podívat Ness do očí, ale jednou to udělat stejně musím. Belle a Edwardovi jsem slíbil, že se o ni postarám, tak to taky udělám.

„Tady jsi!“ zakřičela Alice a hned se zarazila. Všimla si dvou vlků přede mnou a výhružně zavrčela. Okamžitě si v bojové póze stoupla vedle mě. Překvapilo mě to a hodně. S pijavicemi jsme vycházeli, ale netušil jsem, že by byli ochotni kvůli mně riskovat život.

Během okamžiku vedle mě stál Jasper a Ness. Zareagovali stejně jako Alice. Rychle jsem skočil k vyděšeným vlkodláčatům ve snaze říct, že jsou s námi. Mohl bych se proměnit, ale představa, že bych tu přede všemi stál úplně nahý... Vím, že se nemám za co stydět, ale oni to vědět nemusí.

„Tady je nějaké oblečení…“ Trochu rozrušeně mi k nohám Nessie hodila oblečení – kraťasy a tričko. Popadl jsem jej do tlamy a běžel za nejbližší keř. Oblékl jsem si jenom kraťasy a rychle se vracel zpět. Nevěděl jsem, jak budou reagovat upíři na vlky a naopak.

„Jaku,“ šeptla Nessie. Otočil jsem se jejím směrem a uviděl její skelný pohled. Nechtěl jsem, aby brečela. Chtěl jsem, aby byla šťastná, jenže jsem si zoufale přál, aby to bylo po mém boku.

Odvrátil jsem od ní pohled a vysvětlil celou situaci. Neřekl jsem jim, co se stalo, pouze to, kdo je Tobias a Ian. Těm dvou jsem nic vysvětlovat nemusel. Vědí, kdo jsou Cullenovi i Nessie. I když nebyli v mé smečce, tak museli znát dohodu i důvod bitvy.

„Co takhle jít k nám? Tam by se kluci mohli najíst a říct nám, co se stalo,“ až příliš nadšeně vypískla Alice. Rovnou se obrátila k odchodu – nečekala žádný odpor. Rychle jsem se přeměnil a běželi jsme. Před domem jsme všichni zpomalili. Vůbec se mi tam nechtělo. Při poslední vzpomínce, kdy jsem vešel, se mi zvedal žaludek…

Vcházel jsem před Tobiasem a Ianem, ale jen co ti dva vyšli do domu, uslyšel jsem zavrčení a jedno slovo – ty!


 

Moc bych vám chtěla poděkovat za komentáře u minulé kapitoly! Doslova mě to nakoplo k psaní.

Pokusila jsem se něco vymyslet. Moc mi to nešlo, ale snad to není nejhorší. Všichni jste se dohodnuli, že chcete happy end, tak ho máte mít.

V příští kapitole se něco málo dozvíme o Nahuelovi... ;)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Postarej se o ni... - 13. kapitola:

 1
26.08.2011 [19:23]

Veubellaúžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [14:03]

ada1987 Emoticon Emoticon

03.08.2011 [13:27]

enchantressJe to užasné! Rychle další a to vělmi rychle... Jinak! Tě kousnu :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [22:58]

BubulienkaJupí!!! To je perfektné. Celý čas som skoro nedýchala, krásne si to napísala. Jacoba mi bolo veľmi ľúto. Je to proste úžasné. A som zvedavá, ako to plánuješ vyriešiť s Nessie. Emoticon No fakt ma zaujíma, čo z tohto bude. Emoticon Zaujímalo by ma, kto je Ian a Tobias, čie sú to deti, a tak... To so Samom bolo kruté, ale úžasne.
Prekrásne napísané, mimoriadné a veľmi, veľmi sa mi to páčilo, ostatne, ako všetko od teba. Teším sa na ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [20:10]

Kika57Děkuji vám za komentáře. Emoticon Teď píšu kapitolu jiné povídky, ale pokusím se do konce týdne dát do administrace další díl. Pokusím se, aby byl delší. Sice jsem ještě nezačala, ale pokusím se vám v něm napsat, co je Nahuel zač a odkrýt další kus bitvy. Takže ještě jednou děkuji! Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [13:53]

PetraCullenfajn!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon přišla jsem tě přizabit! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon proč to vždycky v tom nejlepšíš utneš?! Emoticon Emoticon Emoticon jsi zlááááá!!! Emoticon Emoticonpočkej až tohle řeknu Míši a Others in the same taky pěkně zdramatuzujem, že budeš mít noční můry! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon kapitolka jako vždy úžasná, zase mi těch pár slz steklo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jen tak dál!!! Emoticon Emoticon Emoticon jááááá chci Hapy Ennnnnnnnd!!!§ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [12:42]

DarkFirefliesTed jsem to přečetla na jeden nádech až sem... a nemůžu říct nic jiného něž krása. Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [11:53]

Emoticon Emoticon Emoticon

2. estzher
01.08.2011 [9:17]

rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2011 [0:08]

PajamAhoj,
je mi to líto, ale tvůj perex je příliš stručný, doplň si víc o kapitole. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!