Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poseidonova dcera - Prolog


Poseidonova dcera - PrologHi guys, toto je moje první povídka, tak doufám, že se bude líbit. Bella není obyčejný člověk, je polobůh a jak jde vyčíst už z názvu, je Poseidonova dcera. Spolu s její nejlepší kamarádkou se vrací do normálního života v městečku Forks. Postupně však zjišťují, že se normálního života jen tak nedočkají.

Kdysi dávno existoval jeden netvor, jmenoval se Kron. Byl to titán, který zabil své rodiče i sourozence. Měl černou duši a žádné svědomí.

Dlouhá staletí se Kron nudil. Spát nepotřeboval a pití nebo jídlo si tvořil svou mocí. Jednoho dne se rozhodl, že žít sám po celou věčnost by byla pitomost a tak oživil svou sestru Reihu a pojistil ji, aby ho nemohla zradit, ani ublížit.

Reiha byla jiná než Kron, byla jeho přesný opak. Byla milá, chtěla pomáhat a chránit, chtěla se usmívat a taky, aby se usmívali i jiní. Měla mateřský cit a tak se naštvala, když dala Kronovi dceru Hestii a on ji bez jediného slova spolkl. Nechápala, proč to udělal, ale ublížit mu nemohla.

Po pár letech mu dala další dceru, kterou pojmenovala Demetra. Ale i tu Kron spolkl. Tentokrát to nepřešla a ptala se, proč spolkl jejich dítě. Bez odezvy.

Několik let uplynulo a Reiha dala Kronovi třetí dceru, Héru. Tu však tiskla ve svém objetí a křičela na Krona, že mu ji nedá, dokud se nedozví, proč je polyká zaživa a tak malé. Na to ji Kron už odpověděl. Bál se, že až jeho děti vyrostou, zabijí ho tak, jak to udělal on.

Reiha to pochopila a velice nerada mu svou dceru dala, aby ji také pozřel.

Dlouhá léta přemýšlela, jak ochránit své nastávající děti a jestli jsou děti uvnitř Krona živé a zdravé nebo mrtvé.

Čekala trojčata, podle síly kluky. Vytvořila lidskou rasu a po porodu k nim své syny ukryla. Kronovi dala tři kameny zabalené v plenkách a Kron jí to uvěřil, že to jsou děti a spolkl je.

Své syny Háda, Dia a Poseidona tajně cvičila a připravovala na boj s Kronem. Když byli bratři připraveni, zabili svého otce.

Reiha pak proměnila pár lidí s výjimečnými schopnostmi na bohy a rozdělila jim vládu nad světem.

Bohů bylo dohromady dvanáct, vládu jim rozdělila takto: Zeus je bůh nebe a oblohy. Hádes je bůh podsvětí neboli pekla. Poseidon se stal vládcem elementu vody. Hestie je bohyně ohně a domácího krbu. Héra ochránkyní manželství. Demetra se stala bohyní plodnosti země a rolnictví. A teď jdeme na zbylých šest přeměněných lidí: Apolon, bůh slunečního světla, patron vědy a vůdce múz. Arthemis, bohyně lovu, přírody a staveb, patronka amazonek. Ares, neoblíbený krutý bůh válek a boje. Afrodita, bohyně smyslné lásky, krásy a plodnosti. Athéna, bohyně moudrosti, rozvážné a vítězné války, patronka Athén. Hérmes, posel bohů a bůh obchodu, ochránce pastýřů a stád. Jako poslední je Nyx, bohyně měsíčního světa, noci nebo jen obyčejné tmy, patronka tvorů noci, jak nesmrtelných, tak i smrtelných.

Reiha pak vytvořila i nymfy nebo najády, vlkodlaky, měniče, už zmíněné upíry, lotofágy, satýry, kentaury, hydry, medúzy, sirény, fůrie, kyklopy a další tvory. Pak se rozloučila se svými dětmi a odletěla na planetu Venuši s příslibem, že se někdy přijde podívat.

Mezi bohy neexistovalo slovo „věrnost“ a tak se jednou vydaly na zem a užili si s člověkem a tak vznikli polobozi. Napůl lidé, napůl bozi a to bylo završení existenci života ve světě a to nepočítám zvířata.

Asi vás bude zajímat, jak to vím. Tak to bych se měla představit.

Jsem Isabella Marie Swanová a jsem Poseidonova dcera.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poseidonova dcera - Prolog:

 1 2   Další »
16. Nicole
29.06.2021 [19:24]

Ahoj prosím přídavek další kapitoly

16.09.2016 [14:09]

Alice1CVampireprincess00 já nechtěla nijak kritizovat! Povídku čtu dál. Jenom abys rozuměla; máma je historička a já nevyrůstala na Červené karkulce ani na Perníkové chaloupce, ale na řeckých bájích. Takže jistě chápeš, že mě to "tahá za oči" Emoticon Kdybys ještě psala se jmény bohů a měla zájem, ráda se ti na to podívám! Jinou korekturu ale nečekeh Emoticon

16.09.2016 [11:19]

vampireprincess00Alice1C
ahoj, promiň nechtěla jsem tě nijak urazit ani něco jiného. Začala jsem to psát podle své představy s inspirací od Percyho Jacksona... Nijak jsem se nepídila po historii nebo pověstech bohů... Nevím, jací bohové jsou řečtí a jací římští... Jak to hlava vymyslela, tak to je... i když teď mi to už přes rok nemyslí... jestli jsi četla nebo nečetla dál bylo na tobě, nicméně děkuji za opravu :) aspoň jsem teď o něco málo chytřejší :)

21.08.2016 [19:13]

Alice1CAaaaaa! To bolí, to bolí: Kronos
Démétér
Hestia -> Hestiu
Kronos spolkl i Háda a Poseidona. Přežil jenom Zeus a nebyli to trojčata. Lidstvo stvořila Gaia (bohyně země). Všichni a to opakuju všichni bohové byli buď stvořeni časem nebo byli potomky Urana a bohyně země a dalších bohů/titánů. Veškerá nadpřirozená "havěť" je potom dílem Nykyty (Nyx) nebo jiných bohů. Afrodita se zrodila z mořské pěny smíchané s krví Urana. Dále pak Artemis nebo Artemida.Satýr je satyr. A Venuše je římský název. V Řecku by odlétla na Afroditu.
Pominu-li tyto chyby, které mě, jako šílenou hitoričku bijí do očí na první pohled je povídka opravdu krásná. Teď bych asi měla napsat, že se omlouvám a že jsem to tak nemyslela. Bohužel to napsat nemůžu, neboť jsem to tak myslela. Řečtí a římští bohové jsou ohledně příbuzenských vztahů a tvarů jmen snad nejhorší ze všech. I historici se v nich često topí. Emoticon Emoticon

12. Elline
13.06.2015 [9:52]

Pěkný úvod. Sice to zavání pěkným mixem od všeho, ale nevadí mi to. Emoticon

10.06.2015 [17:58]

vampireprincess00Jsem moc ráda že se prolog líbil, upřímně jsem v to ani nedoufala. První kapitola čeká na schválení.

caius and athenodora: Do povídky určitě přidám i vollturriovi, ale nevím jak s vlkodlaky, aby to nebylo přeplácané, už tak si nejsem jistá jestli to přeplácané nebude. Emoticon

10. caius and athenodora
09.06.2015 [12:26]

pokračuj je to skvelé
budú tam postavy s twilight všetky aj volturiovci?
mám rada greckych bohou takže sa teším dalej Emoticon

9. Nicole Kantoříková
09.06.2015 [11:25]

Prosím rychle pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. niky
09.06.2015 [7:28]

Krása. Pokracuj,prosím rychle Emoticon Emoticon

09.06.2015 [7:16]

EmesalieVážně úžasne, doufám ze bude pokračko co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!