Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poloviční otisk - 5. kapitola

Edward a Bella


Poloviční otisk - 5. kapitolaV životě je to jako při šachu. Promyslíme plán, ten je však podmíněn tím, co při šachu zamýšlí náš soupeř, v životě osud.

5. kapitola

(Pohled Edward)

Neviditelná vábivá ruka mě lákala k dívčině hrdlu. Ta její krev přímo zpívala. Noty ke mně doléhaly v plné síle. Ohnivé plameny v hrdle byly nesnesitelné. Měl jsem ruku položenou na ústech, abych lehce zmírnil palčivou bolest v krku, a také jsem měl co dělat, abych potlačil krvelačného netvora. Druhou ruku jsem křečovitě zarýval do školní lavice. Dřevěné kousky se drolily na zem. Modlil jsem se, aby zazvonilo, co nejdříve. Hlavně, ať si nesedne ke mně! Jinde bohužel, ale místo nebylo. To mi ještě tak scházelo. Ne, nemůže sedět vedle mě. Vůbec netuší, že sedí vedle vraha.

Co okusit trošku její krve? Jen abych věděl, jak chutná. Dost! Okřikl jsem své nechutné myšlenky a snažil se je zatlačit do pozadí. Pomalu a nejistě ke mně kráčela. Vypadala nervózní. Dívala se na mě zvláštně. Jako by přesně věděla, čeho jsem schopný. Byla ale krásná. Počkat řekl jsem krásná? Ano, opravdu.  Její krásně hnědé vlasy se stáčely do prsténkovitých lokýnek, její bledá tvář kontrastovala s plně rudými rty a ty oči - topil jsem se v hektolitrech čokolády. Byla zkrátka dokonalá.  Čím blíže mi byla, tím více mě zahalovala mlha její neodolatelné vůně. Tohle se snad nedalo snést. Dívka došla k mému stolu, váhavě se na mě podívala a poté dosedla. Židle zavrzala.  Batoh si položila na stůl a pomalu z něj začala vytahovat sešit na poznámky a pouzdro. Pořád jsem na ni musel hledět. Sledovat její každý pohyb. Jo, taky její krční tepnu, která mě vyzývala k tomu, abych se jen trochu napil.  Můj osobní lahodný koktejl. Mé oči už musely být černé jako úhel z té neskonalé žízně. Ty plameny mě pohlcovaly, zatahovaly do bran pekla. Proč mi musí být tak blízko? Proč musím snášet tohle trýznění? Její batoh dopadl na zem.  Dívka se ani jednou po mě neohlédla, ale šlo vidět, že na pana profesora se moc soustředit nedokázala. Mračila se a frustrovaně si hrála se zipem od pouzdra. Jo, připadal jsem si dost blbě, že jsem na ni celou hodinu zíral jako vrah - sledující svoji oběť, ale nedokázal jsem se jí nasytit. Jo, Edwarde, tebe poblázní lidská holka, která tě naprosto ochromila, a zároveň se jí chceš obmotat jako had kolem toho jejího krčku a nejradši bys ji zabil. Tomu se říká dvojí touha.

Minuty běžely. Ještě chvilka. Ještě chvilka. Za chvilku budu pryč od ní! Pocítím úlevu. Musím si vybrat jiný předmět. Jedině tak se zbavím těch muk a zachráním tím jeden cenný život. To vysvobozující „crrr“ přišlo jako na zavolanou. V rychlosti blesku jsem naházel věci do své kabely, ani se neohlédl a vystřelil ze třídy. Pryč od ní. Pryč od lázně krve, ve kterých bych se nejradši topil.

 

(Pohled Leah)

Mé celé tělo se klepalo. Má hlava třeštila, jakoby mi do ní házely žhavé kameny. Jeden z mých nejhorších vlčích záchvatů vůbec. Seděla jsem na podlaze z jedné ze záchodových kabinek a modlila se, aby to ustalo co nejdříve.  Svýma rukama jsem zoufale zajížděla do vlasů. Moje čelo hořelo a bylo vlhké od potu. Slyšela jsem něčí kroky. Tohle mi ještě scházelo. Jestli mě tu ten dotyčný objeví, jsem v háji. No co, tak ať. V háji jsem vlastně už teď. Někdo otevřel kabinku. Bylo mi to už vážně fuk. S nateklýma očima jsem se podívala na toho dotyčného. A byla to známá tvář. Tvář nové dívky, kterou jsem dnes potkala. Jaká náhoda. Koukala na mě vyjeveně, šokovaně. Nevím, proč jsem nic neudělala a neutekla, jako stejně nevím, proč jsem nezavolala svému bratránkovi a neinformovala ho o svém stavu.  Zachovala jsem se nezodpovědně, ale nejsem malá holka. Tentokrát jsem to chtěla zvládnout sama a zatajit to. Snad se nebude tahle holka, jo, Bella se jmenovala, na nic vyptávat. Mohu v to jen doufat. Nic se mi vysvětlovat nechtělo. Jo, jenže nebývá moc časté a přirozené vysedávat na záchodcích a tupě zírat do bílé stěny. Fajn, já se tu choulila v bolestech.  Říkejme tomu v uvozovkách normální. Chtěla jsem se schovat před okolím.

„Leah, proboha, co tady jenom děláš? A co ti je?“ Dobrá otázka, Bello. Co mi vlastně je?

„Vidíš. Schovávám se, a asi ne moc efektivně. Našla jsi mě,“ pokusila jsem se o vtip a lehký úsměv. Na Bellu to moc nefungovalo. Následuje chvíle, kdy mě pohltí otázkami, a já se z toho nevyhrabu vůbec. Kde je ta má samostatnost a zatajování?

 

(Pohled Samuel)

Měl jsem takový pocit, že Leah zase lítá v průšvihu, ale nebyl jsem si tím úplně jistý. Ten pocit usazený v žaludku byl dost silný. Že bych šel Leah zkontrolovat? Musím se ujistit, že je v pořádku. Já se rozhodl. Došel jsem do chodby, vzal kabát z věšáku, dal si ho na sebe, z kapsy vytáhl klíče, zabouchl dveře a šel směr střední škola.


Další asi z mých ne zrovna nejzdařilejších kapitol. No, ale i tak budu ráda za jakýkoliv Váš názor. Předem moc děkuju. Vaše bella130

P.S.: Adminům se jako obvykle omlouvám za svoje chyby, které nalezli, a já je přehlédla. Taky děkuju za opravu a Vaši trpělivost se mnou. Vážím si toho.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poloviční otisk - 5. kapitola:

 1
2.
Smazat | Upravit | 16.10.2011 [14:17]

Krásna kapitola, som zvedavá, čo Belle odpovie Leah a s tým Samom... No veľmi sa teším na ďaľšiu kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Patt
15.10.2011 [15:05]

PattAhoj,
článek jsem ti opravila, ale příště si dávej obrovský pozor na překlepy a nespisovná slova. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!