Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne8-chtěl bys děti?

1.kacik-Zatmění


Polibkem všechno začne8-chtěl bys děti?Tak a máte tady pokračování...sama se divím že jsem něco napsala :) Izzy0fan→díky žes vybrala fílmíík,strašně mi pomohl aji v psaníí dííky :)

Chtěl bys děti?

Edward:
Když jsme vešly do domu připadal mi nádherný, sice není něják velký ale je útulný.
Bella se zatím vypařila do kuchyně, šel jsem za ní a zrovna stála u lednička a nejspíš koukala co by mohla najít.
„Edwarde co si dáš? Vajíčka nebo špagety?“řekla a stále se koukala do ledničky takže jsem ji viděl záda.
„Dám si to co ty“k mé smůle neví co jsem a tak budu muset sníst to co mi připravý ale co bych pro Bells neudělal.
„Dobře vajíčka“řekla a konečně a začala vařit, moc jsem se na ni nedíval a koukal jsem se na fotky které byly pověšené v obýváku. Bella byla na většině fotek malá s rodičema, je krásná po mámě.
Najednou se vedle mě objevila Bells s talířem čeho si který mě podávala.
„Špagety snad ti to nevadí“řekla, vzal jsem si od ní talíř a sedly jsme si na gauč.

Bella:
Když jsem dovařila šla jsem za Edwardem, díval se na fotky kde jsem společně s rodinou. Potom jsem mu podala talíř a sedly jsme si na gauč, nevěděla jsem co mu mám říct nebo jak začít.
„Bells on přijede že ano?a chce tady s tebou být přes noc“ řekl to s takovou lítostí a já věděla proč.
„Jo přijede zítra a ano chce tady strávit noc“skousla jsem si spodní ret a čekala jestli bude něják pokračovat.
„Nejsem blbej Bells, vím co se bude dít mezi váma“tohle jsem nechtěla slyšet už ani minutu. Položila jsem svůj talíř na stůl a potom jsem vzala také jeho a položila.
„Edwarde to se nikdy nestane věř mi“řekla jsem a přitiskla jsem se k němu a políbila.
„Podíváme se na nějáký film?“zeptal se mě a já jenom přikývla a šla se podávat co mám.
„Na co bys ses chtěl podívat?co třeba válku nevěst?“zeptala jsem se protože jak jsem se koukala tak tady nic lepšího nebylo, napadlo mě jestli si Charlie něco nepůčil sebou. Když jsem zapla film šla jsem si sednou za Edwardem který mě obejmul, dívaly jsme se na film když mě přepadla únava. Snažila jsem se abych neusnula a nakonec se mi to povedlo.

Edward:
Když skončil film podíval jsem se na Bells protože tak klidně oddechovala že jsem myslel že usnula.
(kdo vyděl ví)
„Nakonec si vzaly ty které milovaly“řekl jsem a usmál se, Bella se ke mně otočila a otevřela pusu ale potom ju zase zavřela jako kdyby nevěděla jestli to může říct.
„Můžu se na něco zeptat?“zeptala se mě a já jenom přikývnul.
„Chtěl bys někdy děti?“tak tohle mě překvapilo, nikdy jsem o něčem takovým nepřemýšlel ale proč také když je mít nemůžeme.
„Ano chtěl a ty?Chtěla bys mí děti třeba semnou?“zaptal jsem se jí a její tvář nabrala rudou barvu.
„Nikdy jsem o tom nepřemýšlela, ale stebou jo“řekla a usmála se ale také zívla a já věděl že je unavená.
„Měla bys jít spát“řekl jsem.

Bella:
Když jsem zívla okamžitě mi řekl že bych měla jít spát, mě se ale nechtělo ho opustit.
„A budeš semnou?“zeptala jsem se ho, nejdřív nechápal jak jsem to myslela ale nakonec přikývl. Než jsem se nadála držel mě v náručí a nesl do pokoje.
„Ještě si něco uděláš, jsem těžká“ale nereagoval a položil mě až do postele.
„Dobrou noc“řekl a chystal se odejít.
„Slíbils že tu zůstaneš“otočil se na mě a díval se mi do očí.
„Co by na to řekl Charlie?“zeptal se mě ale tahle otázka mu stejně nepomohla.
„Není tady“nakonec to vzdal a lehl si vedle mě, najednou jsem nemohla usnou ale začal mi broukat neznámou ukolébavku a já usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne8-chtěl bys děti?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!