Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pokušiteľka 1. kapitola

KEC


Pokušiteľka 1. kapitolaPokračovanie jednorázovky Pokušiteľka. Snáď sa vám táto pohodovejšia kapitola bude páčiť. Edward dnes znova navštívi podnik, v ktorom robí krásna Isabella. Padne mnoho otázok a odpovedí. Prajem príjemné čítanie. :)

Sedel som na barovej stoličke a popíjal drink. Dnes tu robila iná čašníčka ako naposledy. Pobehovala od jedného konca baru k druhému a snažila sa splniť požiadavky všetkých prítomných mužov sediacich pri bare.

Sedel som tu už hodinu a pohľadom skúmal celú miestnosť. Hľadal som ju. Už je to týždeň, odkedy som bol s tou očarujúcou kráskou. Úplne mi počarila a nemohol som na ňu prestať myslieť. V hlave som počul jej opakujúce sa vzdychy a moje telo znova zatúžilo po jej dotykoch. Moje myšlienkové pochody prerušil mužský hlas.

„Dnes večer, milí hostia, sa na pódiu ukáže skvost tohto podniku. Zatancuje nám naša očarujúca Sladká Marie.“

Chlap sa otočil, ukázal k opone, ktorá sa pomaly začala dvíhať a odišiel. V očakávaní som sa díval na ten kus látky, ktorý sa nesmierne pomaly dvíhal a bol v napätí, kto tá záhadná Sladká Marie je. Ostal som v nemom úžase, keď sa na pódiu zjavila tá, na ktorú som neustále myslel. 

Bola úžasná. Mala na sebe červený korzet, ktorý presne priliehal na jej božské telo, čiernu mini sukničku a podväzkové pančuchy. Na nohách mala obuté vysoké, čierne topánky. Krásne sa usmiala a sexi chôdzou vykročila k tyči. Začala sa okolo nej ladne obtáčať a ja som cítil, ako tam dole tuhnem. Nesmierne ma vzrušovala. Jej boky sa ladne pohybovali v rytme hudby a keď si rukou prešla po prsiach alebo rozkroku, musel som odvrátiť pohľad, aby som sa udržal na stoličke.

Pomaly som sa upokojil a podišiel až k pódiu. Ešte chvíľu trvalo, kým si ma všimla. Pozrela na mňa zvodným pohľadom a oblizla si pery. Rukou som siahol do zadného vrecka nohavíc a z peňaženky vybral bankovku. Natiahol som ruku a čakal, kedy si ju zoberie. Podišla ku mne bližšie a kľakla si na kolená. Vystrčila predo mňa svoje prsia a ja som jej tam bez zaváhania bankovku strčil, poriadne hlboko. Naklonila sa bližšie a do ucha mi šepla tiché „Ďakujem,“ pričom ma doňho jemne uhryzla.

Vzrušením som sa zachvel. Vrátila sa na svoje miesto a pokračovala v tanci. Omámene som sa vrátil na svoje miesto a otočil sa k baru. Sedel som bez pohnutia aj vtedy, keď už hudba skončila a počul som jej odchádzajúce kroky.

Po pár minútach ku mne prišla akási žena a začala sa mi vnucovať. Bola neodbytná a rukou sa mi neustále pokúšala dostať k rozkroku.

„Prepáč, ale nemám záujem,“ povedal som jej už mierne vytočený.

„Ale kocúrik, no tak, poď so mnou hore, uvidíš, že ťa poteším, som najlepšia.“ Stále ma presviedčala o svojich prednostiach.

„Zmizni, Carmen, tento žrebec je môj!“ Prekvapene som sa otočil, keď som za sebou začul ten nádherný hlas. Slečna vedľa mňa sa naježila.

„Kto si myslíš, že si, keď si tu privlastňuješ zákazníkov?“

„Nebudem sa opakovať, Carmen, strať sa odtiaľto, inak sa porozprávam s Teddym. Tento chlap si zaplatil za mňa, je to tak?“ Isabella sa na mňa pozrela a čakala, čo poviem.

„Áno, je to tak,“ súhlasne som kývol. Žena vedľa mňa sa otočila, a sršiac nadávky, odišla preč.

„Ahoj, zlato,“ ozvalo sa mi zrazu pri uchu. Otočil som sa k jej krásnej tvári.

„Objednáš mi drink?“ S otázkou v očiach sa na mňa pozrela a ruku položila na moje stehno. Kývol som na čašníčku a objednal Isabelle drink. Keď dopila, šibalsky sa na mňa usmiala a postavila sa.

„Ideme hore,“ zavelila a kráčala ku schodom, vedúcim na poschodie.

V izbe dvere znova zamkla a vydala sa k posteli, na ktorú si sadla. Vyzula si topánky a dala dole aj sukňu.

„Poď ku mne,“ ukázala prstom vedľa seba. Prišiel som k nej a sadol si.

„Tak čo, ty žrebec? Čo keby si mi o sebe niečo povedal?“ Posadila sa za mňa a rukami ma začala nežne masírovať.

„Čo také?“ Zamyslela sa a položila mi ďalšiu otázku.

„Povedz mi, koľko si mal žien?“

„Jednu.“ Moja strohá odpoveď ju zrejme prekvapila. Spomenul som si na moju bývalú priateľku Margareth. Bola to krásna žena, mala hnedé vlasy, ktoré jej siahali po ramená a žiarivé, modré oči. Bohužiaľ, ten vzťah nedopadol tak, ako som si predstavoval.

„A aká bola v posteli?“ Jej otázka ma šokovala. Prekvapene som sa na ňu pozrel.

„Prečo sa ma na to pýtaš?“

„Bola lepšia ako ja?“ odpovedala otázkou.

Zarazene som sa na Isabellu pozrel. Či bola Margareth lepšia - to sa nedá porovnať. Ona bola jemná, nežná, milovanie s ňou bolo plné lásky, no Isabella je divoká, je ako odtrhnutá z reťaze a to sa mi na nej páči.

„Ak si nie si istý, ja ti dokážem, že som lepšia.“ Tajomne sa na mňa usmiala a rukami, ktoré mala doteraz na mojich ramenách, sa začala dobývať pod moju košeľu.

„Isabella, prečo si sa stala prostitútkou?“

„Ja nie som prostitútka,“ namietla nahnevane, „som spoločníčka. Prostitútky sa vyspia s každým chlapom, len aby si zarobili na kus chleba, mňa si muži vyberajú, aby som im robila spoločnosť, nie vždy s nimi spím. Niektorí sa chcú len rozprávať. Sú to osamelí muži, alebo tí, čo nemajú šťastné manželstvo.“

„S koľkými si už spala?“ Neviem prečo, ale zaujímalo ma to.

„Neviem presne,“ šokovane som sa na ňu pozrel, „myslím, že ich bolo šesť, možno menej.“

„A ako dlho tu pracuješ?“ pokračoval som s otázkami.

„A ty si prečo taký zvedavý? Myslím, že dnes si prišiel pre niečo iné.“ Vstala z postele a postavila sa predo mňa. Následne si kľakla na kolená a rukami sa mi začala dobývať do nohavíc.

„Bella, čo to robíš?“ Neodpovedala, len sa na mňa usmiala a snažila sa mi stiahnuť nohavice. Nadvihol som sa, aby som jej uľahčil prácu a čakal, čo príde ďalej.

Postavila sa a naznačila mi, aby som sa na posteli posunul. Keď som ležal v strede postele, Bella si mi kľakla medzi nohy a chytila do ruky môj úd. Slastne som zavzdychal a zvrátil hlavu dozadu. Bolo neskutočné cítiť jej jemné ruky, ako sa so mnou pohrávajú. Zrazu som zacítil niečo vlhké. Než som sa nazdal, Bella si ma brala do úst. Hlavou pohybovala hore a dolu a pritom si pomáhala rukou.

Prechádzali mnou slastné vlny rozkoše a keď už som cítil, že budem, spomalila a potmehúdsky sa usmiala. Pokračovala ďalej a zrazu to prišlo. Elektrizujúca vášeň, v podbrušku som cítil bolestné napätie, čakal som, že znova spomalí, no ona naopak zrýchlila svoje pohyby a ja som sa cítil ako sopka pred výbuchom.

Zrazu to na mňa prišlo. Explodoval som. V silnom kŕči som sa napäl, ruku vplietol do Belliných vlasov a tlačil ju proti sebe. Začal som jej ústa plniť svojím semenom.

Nikdy v živote som si nemyslel, že vzrušenie môže byť také silné, ale s Bellou je všetko možné.

„Ďakujem,“ povedal som jednoducho a posadil sa. Teraz je rad na mne. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokušiteľka 1. kapitola:

 1 2   Další »
16. Lollow
09.05.2012 [18:21]

LollowUž sa teším na ďalšiu kapitolu. Fakt super. Emoticon Emoticon Emoticon

15. Keitiii
25.01.2012 [20:32]

wow Emoticon paráda těším se na další Emoticon

21.01.2012 [1:54]

AfroditaAliceCullenWOW!!! To budou všechny kapitoly takové? Emoticon Emoticon Emoticon Neni to kritika jsem ráda. Je super, že jsi z toho udělala kapitolovku a pokračuješ. Ještě jsem něco chtěla říct, ale asi si už nevzpomenu, hm takže nic. Emoticon Každopádně úžasný kapitola, ale až tu bude příští tak to bude ještě lepší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. martty555
20.01.2012 [9:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.01.2012 [1:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.01.2012 [21:56]

BellaSwanCullen8ďalšiuuu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. jerrda
18.01.2012 [21:40]

jerrdabezchybné, dokonalé! doufám že se dočkáme brzy další kapitolky! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. DAlice
18.01.2012 [20:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.01.2012 [20:39]

AnysPkrása...těšim se na pokračování....tak honeem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Roel
18.01.2012 [19:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!