Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poison - Jed na ješitnost! - Prolog

sdcs


Poison - Jed na ješitnost! - PrologEdward Cullen jako sladký, přitažlivý, neodolatelný hezounek? Omyl! Pro Bellu Swanovou je to jen další z řady chlípných obdivovatelů. Namyšlená, sebejistá a sobecká královna školy - Bella - a kolem ní poskakující Edward, chtějíc alespoň špetku pozornosti. Oddechová povídka z pohledu Belly.

Jsem Isabella! Ale všichni, kdo mi tak říkají, už nejsou mezi námi. Jsou mezi ostatními. Ostatními, kteří mi nesahají ani po kotníky. Nesnáším to jméno! A proto mi každý, kdo chce v téhle škole něco znamenat, kdo nechce být trus na podrážce mojí boty, říká Bello. Žiju ve Forks, protože máma se zamilovala a já musela jít k tátovi. Ne, že bych zrovna musela, ale chtěla jsem ji nechat žít. Bavit se. 

Tady ve Forks jsem známá. Každý mě zná, ale já znám jen lidi, co za to stojí. Ve škole jsem taková ta královnička a hlavní alfa samice. Kam jde alfa, jde celá smečka. Nikde jsem nebyla tak populární, jako tady ve Forks. To je ta jediná útěcha v tomhle zapadákově. Nikdy jsem takový holky neměla ráda. Krásně učesané vlasy, make-up a sexy oblečení. Taková jsem nikdy nechtěla být. Ale když přijdete do školy, kde jste pro všechny zajímavá, vleze vám to na mozek. Ta nezkrotná chuť zkusit si ten život krásné a oblíbené. 

Ve škole mě chce hodně kluků, ale já čekám na toho pravého. Na rande jsem byla už asi milionkrát, ale zatím mě nikdo nezaujal natolik, abych s ním chodila. Většina lidí jsou jen ztracený existence a ten, kdo není, má už někoho jiného. Ale jeden kluk mi fakt leze na nervy! A to je Edward Cullen. Od té doby, co jsem se nastěhovala, mě nepřetržitě otravuje. Taky mě napadlo to klišé, nebojte! Vím, jak to chodí. Většinou se nenávidí, pak se milují. Ale já říkám: Napřed mě jako modlu vidí, pak mě sužují. Nesnáším ty podlízavý vlezdoprdelky!

Dneska už jsem byla na biologii, matice, geografii a na angličtině, ale ještě jsem ho nepotkala. Radši půjdu na oběd a nebudu pokoušet štěstí na chodbě. Doufám, že jsem to zrovna nezakř...

„Bello! Počkej na mě!" Kdo jiný, než Cullen?!
„Nech mě na pokoji!" vypískla jsem na něj. Ale on se jen usmál a dál mi znepříjemňoval den.
„No tak, jen mě hned neodsuzuj! Copak ti na mně tak vadí? Jasně, chápu, že nejsem jako ty. Nejsem královna ročníku, ale alespoň..."
Už jsem to jeho žebrání o pozornost nemohla vydržet: „Zmlkni! Nezajímá mě to! Prostě mě nech na pokoji."
„Líbíš se mi! Nevadí mi, že jsi trochu ješitná. Já bych tě toho zbavil! Jen mi dej šanci," pronesl a vytasil se s blýskavým úsměvem frajírka Edwardíka. „Co chceš, abych udělal? Jak mi dáš šanci?" zabořil čelo do dlaně a zaskučel. „Udělám cokoliv. Co třeba masáž, Isabell?" řekl a radostně poskočil, zřejmě si myslel, že dostal dobrej nápad.

Já jen stála a nevěřícně zírala. Masáž?! To už si ze mě fakt dělá srandu! Hned, jak dopadl na zem po svém holčičím výskoku, zamířil ke mně. Stoupnul si za mě a začal kuchat má záda.

„Au! Co to sakra děláš?! Jsi jako orel, co mě chce odnýst do hnízda!" zakřičela jsem.
„Já... Chtěl jsem tě jen namasírovat, abys nebyla tak napjatá."
„Tomuhle říkáš masáž? I dvousetkilovej obráběč kovů má v ruce větší cit než ty!"
„A jakou masáž bys chtěla? Masíroval jsem jenom tetu Aidu a ta má záda jak přistávací plochu pro letadla, takže jsem zvyklý trochu zatlačit," obhajoval se.
„No, víš, co kdybys donesl olej? Já se celá namažu a nahá si tady lehnu. Přímo tady, na stůl ve školní jídelně a potom mi můžeš udělat masáž."
„N-no... tak d-dobře!" usmál se a trochu se začervenal.
„Jsi retardovanej nebo co?! Dělám si z tebe srandu! Myslíš si snad, že si lehnu nahá do školní jídelny? A žádnou posranou masáž nechci!" rozkřikla jsem se na celou jídelnu.
„No, tak něco jiného! Co chceš, abych udělal? Udělám cokoliv! Klidně ti tu zazpívám, nahý oběhnu školu nebo namaluju tvoji podobiznu na zeď chodby, aby ji všichni viděli!"

Teď už jsem se musela trochu pousmát. Šílenej, ulítlej, bláznivej kluk, co vám tady slibuje, že nahej oběhne školu? Tomu se nedá nezasmát! 

„To asi nebude nutný. Líbí se mi někdo jinej, takže se snažíš zbytečně. A stejně bys tohle nikdy neudělal. Zas tak moc se ti líbit nemůžu!" 
„Jak chceš. Jestli mi nevěříš, dokážu ti to!" 
„Stejně tě nebudu chtít."
„Řekla jsi, že se ti někdo líbí. Kdybys řekla, že máš kluka nebo někoho miluješ, nesnažil bych se. Ale ty nejsi zamilovaná. To já poznám!"
„Vážně? A jak to poznáš?" zeptala jsem se a úsměšně jsem odfrkla.
„Protože teď se červenáš ty." 

Na tohle jsem nic neřekla a šla na odpoledku. Možná se mi zapalovaly uši a já se červenala jako kečup, ale stejně to na věci nic nemění! Je to pořád Cullen. A s tím já nemůžu nikdy chodit, jsem přece ta nejoblíbenější holka na škole a můžu mít každýho kluka ve Forks. Nepochopím, jak si může Cullen myslet, že se mi líbí, že má vůbec šanci?! Nechci být ta zlá mrcha, ale jsem. Přes všechny nahatý běhy kolem školy, bude má odpověď pořád ne, nebo ne?


Trochu kratší, ale na prolog a objasnění děje snad dostačující. Moje experimentální povídka napsaná pozdě večer, snad to nebyla promarněná hodina! Doufám, že se vám povídka líbí, a že tu ztratíte komentík nebo alespoň smajlíka. Beru každý názor, byť negativní.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poison - Jed na ješitnost! - Prolog:

 1
12.08.2013 [19:51]

Lena15Moc se mi to líbí, napiš pokračování - sorry, že koment píšu až teď! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2013 [22:25]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2013 [11:36]

JohnnaDíky všem za komenty! Emoticon Další kapitolka se už píše. Emoticon

6. martina946
30.07.2013 [17:30]

Konečně to vyšlo!!! Na tuhle povídku jsem se těšila, od té doby co jsem její popis našla na tvém shrnutí a musím říct, že nezklamala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Bella se mi jako namyšlená fiflena líbí. Prostě typická královna střední školy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A Edward? Ten mi spíš svým chováním strašně připomínal Emmetta Já si prostě nemohla pomoc. Edwarda takhle neznám, ale myslím, že si ho v tvém podání určo oblíbím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem dost zvědavá, co bude Edward schopný udělat, aby si Bells získal. A zda nakonec podlehne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No moc se těším na další díl a taktéž doufám, že bude co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2013 [15:21]

MackenzieCullenJak toto bola bomba. Emoticon Nemohla som si pomôcť a celý čas som sa smiala (a to to čítam už 2x). Dúfam, že ďalšiu kapitolu pridáš čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Mindy
30.07.2013 [15:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2013 [14:05]

BlotikJohnna, jde hlavně o tu velikost (ne rozměr). Maximálně má být 20 KB, ty máš přes 30.

29.07.2013 [19:21]

JohnnaDíky, článek jsem už opravila. Jen nechápu ten perex obrázek - měl 149×100 a u jiných povídek jsem měla i třeba 162x100 a nikdy nebyl problém a ten nový jsem udělala 142x95, stačí to?

29.07.2013 [12:20]

BlotikAhoj,
článek ti musím vrátit. Máš v něm chyby.
* Perex obrázek je strašně velký.
* Čárky.
* Mezery se dělají kolem závorek, ale uvnitř ne (viz perex).
* Překlepy. An místo na, sjem místo jsem. Jednou mě místo mně.

Až si to opravíš, hlavně ten obrázek, zaškrtni Článek je hotov. Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!