Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Playboy - Kapitola 4. Ahoj

alice obličej


Playboy - Kapitola 4. AhojČtvrtá kapitola již nastiňuje první chvíle pobytu získaného studentíky za soutěž v pitvání žab. Kromě Edwarda a jeho bratrů, kteří všechny přečůrali a "nečekaně" se dopravili na místo určení raději autem, se Bella dostává do kontaktu s dalšími postavami našeho příběhu... Enjoy, Barchetta

Playboy - Kapitola 4. "Ahoj!"

Edwardova poznámka naštvala hned dva lidi. V první řadě mě, protože jsem měla plné zuby toho jeho dobíráni a ta druhá byla... Lauren. Vyřítila se z autobusu hned za námi, takže jí nic neušlo. Zaručeně přemítala, co mi zase provést. Copak za to můžu? Já se o jeho pozornost neprosila!

„Bello pohni sebou! Nebo nám zaberou všechny dobrý chatky!“ řvala na mě Jessica a tak jsem se vypravila za ní. Svoji obří tašku jsem nechala u autobusu vedle ostatních.

Byli jsme v nějakém campingovém areálu nebo co, s tím rozdílem, že jsme neměli spát ve stanu, ale v krásných chatičkách s vlastním krbem.

„Myslím, že se dám na pitvání žab!“ pronesla holka, která stála vedle mě a stejně ohromeně jako já, se rozhlížela po nádherné okolní přírodě, lesích a tmavozeleném jezeru. Pokud se nepletu, její jméno bylo Angela.

„Nápodobně,“ zazubila jsem se na ni.

„Co myslíš ty?“ otočila se Ang s úsměvem na Emmetta Cullena, který stál vedle nás.

A ten nakrabatil obočí, aby po chvíli odvětil: „Že nemám důvod řešit pitvu žáby, když můžu pitvat medvědy. HEČ!“ vyplázne na ni se smíchem jazyk. Koukáme na něj naprosto nechápavě a on jen mávne rukou a odporoučí se.

Ještě jednou se zálibně podívám po okolí a všimnu si kluka, který k nám nepatří. Asi místní, brigádník... možná známý majitele areálu.

Má černé, na krátko ostříhané vlasy, tmavší pleť. Ačkoli je vcelku zima, je polonahý, bez trička, jen v kalhotách. A že je na co se dívat! Jeho vypracované paže právě sekají dřevo a při každém zdvihu sekery se jeho svaly téměř nemravně vyrýsují pod kůží. Vypadá to, že nás zaregistroval, protože když si udělá přestávku a napije se z flašky, kterou má přistavenou u špalku, usměje se a mrkne na mě! Moje ego se vyšplhá na vrchol Mount Everestu a nakonec si dodám odvahy a mrknutí mu oplatím.

„Ten je co?“ podotkne Angela, když si všimne, kam zírám a já nemůžu než-li souhlasit.

„Největší kocour široko daleko!“ podotknu a otočím se, abych zamířila na recepci a vrazila tak do Edwarda Cullena, co stál přímo za mnou.

„Co koukáš!“ štěknu na něj a odstrčím jej z cesty, abych pokračovala v cestě. Na malou chvíli se otočím, protože nic neříká. Asi mu došel vtip, jen se na mě zašklebí a oba si dál hledíme svého.

„Byla bych ráda, kdyby se konečně přestal starat o mě i všechno, co má se mnou cokoliv společného!“ svěřím se Angele a společně zamíříme za Jess na recepci. Jak jsme společně klábosily, musely jsme s Jess uznat, že Angela je fakt sympatická holka. Jelikož naše chatky byly právě pro tři lidi, tak nějak vyplynulo, že bude se mnou a s Jessicou. Dostaly jsme klíče od chatky č.3 a tak jsme  si vyrazily pro tašky, abychom je dopravily do našeho krásného příbytku. A tady nastal problém...

„Jess, neviděla jsi moji tašku?“ zeptám se kamarádky, protože ji nikde nemůžu najít, ale ona se zdá stejně zmatená jako já.

„Měla jsem dojem, že ležela tady,“ odpoví a začne se se mnou rozhlížet po okolí.

„V klidu, někde tu musí být. Za chvíli zjistíme, že jsme ji celou dobu měli pod nosem!“ prohlásí Angela a přidá se k našemu pátracímu týmu, ale kde nic tu nic. V tom za sebou uslyším povědomý smích. Je to Lauren a lepí se na Edwarda. Něco mu šušká a oba se tomu náramně smějí. Aha, svitne mi. Nastoupím na ně jako anděl pomsty. Odstrčím Lauren od Edwarda a spustím tak nahlas, jak mi jen kapacita plic dovolí: "Edwarde Cullene!!! Můžeš mi laskavě vrátit moje věci, které jsi mi tak vtipně schoval?!“

„Nemůžu,“ odpoví, a s dlouhým, sice svůdným, ale nesmírně pohrdavým pohledem do mých očí, doplní: „Já  totiž netrávím svůj volný čas tím, abych se staral o tebe nebo o cokoliv, co má s tebou něco společného! Tak zajímavá ani hezká rozhodně nejsi. Nic jsem ti nevzal. Spokojená?“

A pak se otočí, chytne smějící se Lauren kolem ramen a odejde s ní pryč. Stojím tam jak opařenej fíkus neschopna slova. Jak mě mohl předtím slyšet? Nebo to byla jen souhra náhod? V každém případě mě jeho slova pěkně urazila... a zranila, ale to bych nahlas nepřiznala ani na mučidlech.

Zapudila jsem tenhle pocit a na povrch se dral vztek a slzy z ponížení. Otočila jsem se na pomyslném podpatku a co nejrychleji odtamtud zmizela. Hledání tašky jsem odložila na neurčito a večer do společenské budovy jsem se vypravila jenom kvůli večeři. Jo, asi si to moc beru, ale byl to fakt strašnej pocit. Jess a Angela měly sice díky bohu tolik taktu, že do toho nerýpaly, přesto jsem jim po jídle utekla a šla si sednout sama na molo, abych na chvíli odreagovala svoje dotčené myšlenky.

U areálu totiž leželo nádherné jezero, jeho hladina se třpytila, jak jej ozařoval měsíc. Byl úplněk. Bylo to naprosto nádherné. Pořád mi přišlo, že je mi ta situace povědomá, ale nemohla jsem si vybavit proč...

A pak, zničehonic, jsem za sebou uslyšela kroky. Někdo sem jde. Rychle se v úleku otočím, nicméně příchozí vlastní pro mě již známou tvář.

„Ahoj,“ povídá...

 

Kapitola 3. A je to tu zase! *** Kapitola 5. Cink, cink!

Shrnutí povídek od Barchetty



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Playboy - Kapitola 4. Ahoj:

 1
30.05.2012 [15:55]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!