Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Playboy - Kapitola 3. A je to tu zase

Sněhurka-a-myslivec4


Playboy - Kapitola 3. A je to tu zaseTřetí kapitola. Tentokrát se nic zvláštního neděje, jen potřeba se v ději posunout. Enjoy :-) Barchetta

Playboy - Kapitola 3. A je to tu zase...

 

„Kolem nás se rozprostřelo naprosté ticho. Všichni už odešli a nechali nás na molu samotné. Měsíc je v úplňku a vytváří tak hladině jezera stříbrné šaty. A mimojiné... ozařuje tu nejdokonalejší tvář jakou jsem kdy viděla. Jeho tvář. Vydechne a nakloní se ke mně blíž. Nepřestávajíc mě hypnotizovat pohledem, opakuje mé jméno. Přítáhne si můj obličej, aby mě políbil. Jeho rty jsou horké a elektrizují pod mými doteky. Nikdy jsem nic takového nezažila a...“

"Pane bože to jsou kecy!" vyprsknu a "povedená" knížka letí přes celý pokoj, aby se rozplácla o zeď. 

Kdo kdy vůbec slyšel o elektrizujících polibcích? Molo a stříbrné jezero. Pár pus už jsem zažila. Sice ne moc, ale myslím, že to stačí na zhodnocení takových hloupostí jako jsou elektrizující polibky a super romantické chvíle. Lesklá hladina jezera, molo, úplněk... kdo tohle vymyslel? Rozhodnu se knížku vrátit druhý den Jess, od které ji mám půjčenou a vyrazím připravit Charliemu večeři.

Za tu krátkou dobu, kterou jsem s ním za svůj život vlastně strávila jsem přišla na to, že všechny nepříjemné zprávy přijímá lépe s plným žaludkem. A říct mu o mém plánu, že se teprve po týdnu tady hodlám zase na měsíc vypařit, nebude procházka růžovým sadem. Žmoulám v ruce leták, který hlásá, že odjezd je už v sobotu a vyrazím za Charliem.

„Ehm, tati?“ dodám si odvahy a začnu konzultovat ožehavé téma.

Po dvouminutovém rozhovoru se Charlie vycucne: “No a proč bys neměla? Jestli tam vážně chceš. Je to skvělá příležitost, jak poznat nové přátele. Měsíc sem, měsíc tam, to už nás nezabije!“ A já v duchu děkuji mámě, že mě naučila být tak dobrým diplomatem.

„Jenom jednu věc Bello,“ zatváří se vážně a pokyne rukou na židli. Sednu si na půl zadku, abych v nejhorším mohla co nejrychleji utéct. Tohle zavání nebezpečným tématem.

„Už jsi asi viděla ve škole Cullenovi, že ano?“

„Uhm,“ zabručím na souhlas a čekám, co z něj vyleze.

„Chci říct. Dej si na ně pozor. Chápu, že jsou asi pro dívky v tvém věku atraktivní, ale...“

“...ale jinak nestojí za nic,“ dořeknu za něj a usměju se, aby viděl, že to chápu a víc se k tomu nevracel.

„Tak nějak. Jsem rád, že to tak bereš.“ Zjevně si oddechl a já se mohla v klidu a spokojeně odporoučet do pokoje a napsat to všechno mámě do e-mailu.

---

A tak teď sedím v autobuse a periferně poslouchám Jessičino tlachání. Je sobota a my všichni odjíždíme na náš tak dlouze opěvovaný „Měsíc v přírodě“. Tedy, skoro všichni. Mr. „Perfect“  a jeho sourozenci se u autobusu totiž neukázali. K Jessičinu obrovskému rozčarování. Celé ráno jsem poslouchala nejžhavější drb o tom, že Jasper se včera vyspal se svojí holkou a poté se na ni vykašlal. Jess byla v sedmém nebi a plánovala si, jak náš pobyt zakončí ruku v ruce s ním. Změní ho a namotá si ho na prst. Teď je ovšem všechno v háji. Echt?

„Jasper a Jessica! Nezní to skvěle?“ smutnila. Poté, co si na ruku propiskou začala psát „Jazz a Jess“ a „J na druhou“, jsem ji přestala téměř vnímat. Nechtěla jsem, aby jeli. Tak bych teď mohla být spokojená. Ale něco ve mně mě popichovalo, že to tak úplně není.

“Ach jo, Bello! Můžeš mi říct, proč nejedou? Co tam budeme celej měsíc dělat, když oni tam nebudou?“ brebentila ta treperenda a nebyla k zastavení.

„No tak... přece celej náš svět nestojí na bandě nějakých frajerů? Užiješ si to. Neboj!“ chlácholím ji a přemítám, o kolik méně času strávím schovaná v koutě před Edwardovými hloupými poznámkami. Bude to úplně super. Měsíc bez Edwarda Cullena bude jako med na bolavý krk. Čas s ním dosud strávený jsem si užila až až. Brrr! Když konečně dorazíme, kam máme a vystoupíme s Jess z autobusu, málem se složím. Narozdíl od Jessiky, která se tváří, jako kdyby vyhrála v loterii.

„Stýskalo se ti?“ pronese na mou adresu za obecného veselí kluk opírající se o své Volvo. Kluk, drsnější než čečenský toaletní papír, v plné polní se svými bratry. Kluk, který mě naprosto dohání k šílenství.

A je to tu zase...

 

Kapitola 2. Na co myslíš, Isabello?***Kapitola 4. "Ahoj."

Shrnutí povídek od Barchetty



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Playboy - Kapitola 3. A je to tu zase:

 1
30.05.2012 [15:50]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!