Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Paprsek života - 3. kapitola

The Host


Paprsek života - 3. kapitola

A je tu další kapitola...

Bella má jistý zapeklitý problém, který jí ztěžuje život a vyhlídky do budoucna. Jak se s tím vypořádá?

I když nevím, jestli budou mít čas nebo chuť si mou povídku přečíst, chtěla bych tuto kapitolu věnovat třem úžasným lidem: Vesper, Forevergirl a NatyCullen.

Každý komentář potěší, i smajlík.

Twinkle

Obrovské množství bledých těl zahalených v černých kápích strnule kráčelo po mýtině. Bylo šero, díky tomu působili ještě zlověstněji. Protrhávající se mlha nedovolovala zřetelný výhled do jejich tváří. Přízemní vánek jemně rozevlával jejich pláště. A já v tu chvíli dokázala cítit jen jediné: strach...

Probudila jsem se. Krátký pohled na budík mě ujistil, že jsou tři hodiny ráno. Po tak dlouhé době se mi odpověď zjevila jako na dlani. Bylo to tak zřejmé, prosté a jednoduché. Volturiovi.

(...)

Ach bože, ach bože, ach bože!

Stále dokola jsem na sebe v duchu křičela. Přála jsem si, aby mě to nikdy nenapadlo, aby se mi to nikdy nezdálo a mé myšlenky nezabloudily někam, kam jsem vůbec nechtěla. K mému obrovskému zděšení to však dávalo smysl až přespříliš. Z mých předchozích zkušeností jsem dávno tušila, že porodit ve Forks by rozhodně nebylo bezpečné. Dítě rostlo rychle, což naznačovalo, že ten den se neúprosně blíží. Byla jsem si jistá, že sama se s tím vypořádat nedokážu. Navíc, k tomuto malému, věčně vlhkému městečku už mě nic nevázalo. Poté, co Cullenovi, odešli a Charlie zemřel, odešla jsem ze školy. Mé bříško samozřejmě neuniklo nikomu a po pár týdnech přestal volat i Mike. Byla jsem zbouchnutá. Už jsem nepatřila mezi ty bezstarostné středoškoláky a tím pádem mě nerespektovali.

Ale vždyť to tam nenávidím! Už mě děsilo jen pomyšlení na to, že se dobrovolně stěhuji k… vrahům! Jenže dítě teď bylo prioritou číslo jedna. A přiznejme si, kdo může nabízet větší ochranu, než královská rodina upířího světa?

Cítila jsem silné nutkání něco dělat, nějak se oprostit od nepříjemných myšlenek. Seběhla jsem po schodech dolů, posadila jsem se na pohovku a natáhla se pro ovladač. Na naší stařičké, analogové televizi fungovaly jen dva programy. Na jednom byl přímý přenos z turnaje v lukostřelbě. Nerozuměla jsem tomu, nezaujalo mě to. Téměř okamžitě jsem přepnula. K mému zklamání opravdu nikde nedávali nic zajímavého. Na druhém programu totiž právě běžela jakási bezduchá romantická komedie plná klišé. I přesto jsem se snažila soustředit na příběh. Musela jsem se tomu zasmát. Tu slečnu ve filmu opustil manžel. Jenže samozřejmě, jako na potvoru, byla bohatá a krásná, takže se na ní muži jen lepili. To bylo rozhodně naprosto nereálné. Ne, že bych žila v naprosté bídě, ale momentálně, neschopná pracovat v jakémkoliv zaměstnání, jsem žila z peněz, které byly původně určené na vysokou školu a z nepříliš vysoké částky, kterou jsem zdědila po Charliem. Přitáhla jsem si kolena pod bradu a pohodlně se opřela.

Byla jsem však příliš rozrušená na to, abych dokázala jen tak nečinně sedět. Po chvilce jsem sebou začala šít a po pár minutách už jsem to jednoduše nevydržela. Vystřelila jsem z gauče, vypnula televizi a začala rázovat po místnosti. Přecházela jsem z jednoho konce na druhý, koukala jsem do země a sledovala, jak noha střídá nohu. Už jsem na ně přes břicho téměř neviděla.

Kopnutí. V zápětí na to další. Pohladila jsem si břicho. Samozřejmě, to kvůli tomuhle jsem to dělala. Bylo to pro jeho dobro. Milovala jsem jej tolik, že už jen představa, že bych mu mohla nepomoci, byla naprosto nereálná a nesnesitelná. Záleželo mi na něm rozhodně milionkrát víc, než na mém vlastním pohodlí, pocitech, zdraví a dokonce i životě.

Poprvé za celý svůj život jsem při rozhodnutí, a tím pádem i zavrhnutí ostatních možností, nepocítila úlevu. Ba právě naopak. Tím, že jsem zvolila jednu cestu, vyvstal jeden velký problém a několik dalších otázek. Avšak rozhodla jsem se soustředit jen na to nejnutnější, to znamená na to, co mě čekalo jako první. Jak zkontaktovat Ara?

Najednou jsem zaslechla bujarý smích adolescentů. Zavrtěla jsem nesouhlasně a nechápavě hlavou, ale zvědavost mě přemohla a já vykoukla z otevřeného okna.

Tyler, Lauren, Jessica a Mike jeli v autě se staženými okýnky a rádiem na maximální hlasitost. Přišlo mi divné, že to auto neznám. Tyler si zřejmě všiml, jak zvědavě po nich pokukuji.

„Hej, Bells, super kára, co? Ta je moje!“ Usmál se a zamával mi. Usmála jsem se na něj zpátky, sice nepřirozeně, ale vypadal s mou reakcí spokojeně.

Co se jeho auta týkalo, měla jsem dvě teorie. První byla, že mu rodiče koupili vlastní auto, ale to mi přišlo dost nepravděpodobné, protože stará škodovka, ve které jel, byla dost poškrábaná a omšelá. Co mi přišlo pravděpodobnější, bylo, že jeho předvádění se mělo za následek další demolici rodinného vozu. To mu bylo podobné.

Otočila jsem se a přejela očima po místnosti. Pohled mi padl na telefon ležící na konferenčním stolku.

Bello, nedělej to, to není dobrý nápad! okřikla jsem se v duchu. Měla jsem pocit, jako kdyby se mi na ramenou objevily dvě malinké Belly, jedna s růžky a druhá se svatozáří a křidélky, a přely se. Jedna část mě tvrdila, že to nemá smysl a akorát mě to víc zraní. Druhá část jí odporovala, chtěla, abych zavolala, že je to jediná možnost, jak vyřešit svůj problém. Strach o dítě zvítězil nad strachem o sebe a já nejistě vzala do ruky telefon. Vytočila jsem číslo. Číslo, které jsem si přísahala, že už nikdy nevytočím. Jenže všechno se mění.

Záznamník. Neskutečně se mi ulevilo, nebudu muset mluvit s člověkem. Po pípnutí oznamovacího tónu se z telefonu začal linout Carlisleův hlas. Zněl obecně, znuděně a nezáživně, ale i přesto byl neuvěřitelně krásný a příjemný. Skoro jsem se přestala soustředit na obsah jeho slov. Díky bohu, včas jsem probudila svoji pozornost a hlavní myšlenku sdělovaného textu jsem pochopila. Omlouval se, že momentálně nemá čas a žádal, abych mu zanechala vzkaz v hlasové schránce.

„Ehm... haló? Carlisle, tady Bella. Víš, potřebovala bych pomoct.“

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Paprsek života - 3. kapitola:

 1 2   Další »
15. vesper
20.06.2011 [12:57]

vesperježíš, ježíš, ježíš!!!
To první zvolání patří tobě a mému věnování - Emoticon - moc děkuju, ale to si snad vůbec nezasloužím!!! Maximálně jsi mi vyrazila dech Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tak díky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a omlouvám se za velké zpoždění, povinnosti a následné problémy s technikou...
další ježíš patří tomu, že Bella zkontaktovala Carlisleho??? Myslela jsem, že Volterru! A ona jeho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tak to by ale Volterra asi pak nebyla, Carlisle by jí přece nedovolil tam jet, ne? Snad. jéé, tak to jsem zvědavá, co se bude dít dál... Aro nebo Edward? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a poslední zvolání patří tomu, že to je super kapitola!!! Jako i povídka. Moc jsem se bavila a fakt ti to psaní moc jde Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon takové to je logické a dospěle rozumné, jak Bella miluje své dítě a klidně se kvůli němu nechá zabít... ach. A pořád mi jí je strašně líto... jéje, někdo by jí měl konečně vynahradit to strádání! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2011 [21:08]

NatyCullenJá taky samozřejmě děkuju za věnování, úplně jsem zapomněla poděkovat, promiň, jsem to ale mrcha.
Ještě jednou se klaním před tvou tvorbou a netrpělivě čekám na další dílek. Emoticon

14.06.2011 [7:49]

BellaSwan1992Ježíš, já snad nikdy nepřestanu žasnout nad tím, jak krásně píšeš. Twinkle.
Nádherná, procítěná kapitola. Hrozně hezky se to čte, nikde to nedře, zkrátka klobouk dolů... Jsem vážně zvědavá, co řekne Carlisle...
Hrozně krásné! Tleskám, klaním se a smekám!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Lara
13.06.2011 [17:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Zuzka7
13.06.2011 [10:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. ALacko888
12.06.2011 [20:49]

Emoticon

9. Lexis
12.06.2011 [17:21]

zajímá mě jestli ji Carlisle pomůže nebo ne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. kikuska
12.06.2011 [15:04]

Emoticon Emoticon Emoticon som zvedavá čo na to Cullenovci povedia Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [14:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [14:38]

TwinkleForevergirl, NatyCullen: Holky moje zlaté, ani nevíte jak hrozně moc jste mě svými krásnými a dlouhými komentáři potěšily. Momentálně už mám další, 4. kapitolu rozpracovanou, snad jí budu schopná přidat co nejdříve. Ještě jednou vám děkuju...
Forevergirl: Za věnování vůbec nemáš zač... Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!