Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Označená 15. kapitola

Bella


Označená 15. kapitolaLidičky. Tuto kapitolu chci věnovat JoheeeCullen a TeenStar. Joheee: Bez tebe by tato kapitolu nebyla. Teen: Děkuju za povzbuzení.

O co jde v této kapitolce? V této kapitole se neposunem v ději skoro vůbec. Do tohoto dílu jsem se zamotala a to hodně. Sama jsem nevěděla, kde mi hlava stojí. A to i v realitě. Doma je toho moc a já mám v hlavě spoustu věcí. Budu ráda za komentáře.
PS: Tato kapitola je velmi krátká. Rozhodla jsem se vás ještě napínat s tím Renesméiným rozhodnutím. Tak si to užijte. dcvstwilight

Označená 15. kapitola

(Uvědomilá)

 

 

Pohled Renesmé

Zkuste si vybavit, jaké to je spát. Nic nevnímáte. Maximálně se vám zdají sny, které jsou buď to tak živé, že ani nevíte, jestli jste je opravdu prožili, nebo jsou takové, že je ani nevnímáte. Možná vnímáte, ale pak si jej nepamatujete. Jen marně si snažíte vzpomenout, o čem se vám zdálo dnes v noci, abyste si jej mohli pamatovat ještě dlouho.

A však i když chci, tak si více jak polovinu snů nepamatuji. Obzvlášť ty, které chci. Ale na tento nezapomenu.

Louka, květiny, vůně lesa a především… Velký hnědo–rudý vlk s čokoládovýma očima, které na mě upíral. Jeho psí úsměv a… Ty nejkrásnější myšlenky.

S trhnutím jsem se probudila. Rychle jsem si sedla a začala jsem se rozhlížet kolem sebe, jestli tu někdo není. Zavzpomínala jsem na včerejší den a snažila si vybavit, co se stalo.

Alice, ples, náhrdelník, pláč, déšť, les… vlkodlak… Jacob. Moje zbloudilé myšlenky, které měly slyšiny o rozhovoru Jacoba a někoho jiného, ale hlavně mé jméno. Renesmé Carlie Cullen neboli Nessie.

Nessie. Odteď jsem jen Nessie.

Rozhlédla jsem se po pokoji a na stolku uviděla knížku. Snad nikomu nebude vadit, když si ji přečtu. Otevřela jsem ji na začátku a začetla se do příběhu…

Utíkala lesem a nemohla zastavit. Její nohy ji neposlouchaly a dělaly si, co chtěly…

To mi připomíná to, co se stalo i mně.

Přečetla jsem pár řádků navíc, ale pak mě něco vyrušilo. Chrápaní? Kde se to tu… Podívala jsem se vedle sebe a tam… se rozvaloval Jacob. Ruce rozpažené snad na všechny strany, rozcuchané vlasy a… přiblblý úsměv na rtech. Chrápal velmi hlasitě, takže jsem to vzdala a zvedla se. Nechápu, jak jsem se tu objevila, ale byla jsem tu. Až teď jsem si pořádně uvědomila dění kolem sebe. Podívala jsem se na sebe a všimla jsem si, že mě někdo převlékl. Snad ne Jacob! To bych asi nepřežila!  Když si představím, co všechno mohl vidět… Nad tím nebudu snad ani přemýšlet. Ani vlastně nevím, kde to jsem. Jak jsem se sem dostala? Kdo tu bydlí? Jacob? Sám, nebo ještě s někým?

Vstala jsem z postele a šla do jediných dveří, které vedly z této místnosti. Kuchyň. Potkala jsem tam nějakou černovlasou ženu a muže. Po chvíli jsem zjistila, že je to Lea a její nastávající. Popřála jsem jim k zasnoubení a Lea mi nachystala snídani. Bylo to moc dobré a navíc jsem byla pořádně vyhládlá, a tak jsem to hned snědla. Není divu, když jsem od včerejšího oběda nic nejedla.

Poděkovala jsem za výbornou snídani a s dovolením jsem se ještě odebrala do ložnice, kde jsem si zalezla pod deku a otevřela znovu tu knihu, abych se nějak zabavila. Nakonec mě ta knížka začala i bavit. Děj byl pak o dosti poutavější a já byla ráda, že jsem našla taky jinou skvělou knížku než jen Na větrné hůrce.

Když jsem četla už dvacátou pátou kapitolu z padesáti šesti, tak se Jacob probudil. Chvilku jsme spolu mluvili a já si uvědomila jednu věc. Jacob mi pomohl si uvědomit jednu podstatnou věc. Nikdy jsem se nechtěla tolik pídit po své minulosti, i když jsem si vždy myslela pravý opak… Ale teď už je pozdě. Minulost mám na dosah ruky a já ji uchopila za svůj konec…

Pohled Jaspera  (chvíle po Nessiině odchodu)

Když Renesmé odešla, bylo to, jako by do mě někdo zabodl kolíky, které mají nažhavené špičku. Každý se od té doby vůbec nebavil, nikdo z nás už nešel tancovat a mně bylo jasné, že je každý otrávený z její reakce a modlí se, aby si vše pořádně promyslela.

Renesmé utekla do lesů a my nevěděli, kam má namířeno. Nemohl jsem to vydržet, bylo to jako kdybych ztratil část svého já…

„Já už to dál nevydržím! To tu budeme jen tak sedět a čumět do blba?! Jdeme, pojďme něco udělat!“

Můj křik byl slyšet jen kolem našeho hloučku. Pár lidí se na mě podívalo, ale dál mi nevěnovalo pozornost.

„A co chceš jako dělat?“ Já ho už jednou fakt přetrhnu vejpůl! Emmett si ten svůj znudění tón opravdu nikdy neodpustí…

„Podle mě bychom jí měli dát čas na rozmyšlenou. Nevím, jak byste  reagovali vy, ale já bych se zachoval stejně. Pokud pobrala alespoň trochu rozumu, tak se vrátí a vše si nechá vysvětlit. Musí ji trápit skutečnost, že vyrůstala ve Volteře a neznala důvod. Mě by to asi taky zajímalo. Vás snad ne? Asi bych byl taky zvědavý na své rodiče,“ řekl Edward a při poslední větě se významně podíval Belle do očí. „Já bych jí dal čas. Nepopírám, že to pro mě není těžké, ale rozhodnutí je na ní," dodal a já věděl, že tady nic nezmohu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Označená 15. kapitola:

 1
3. agness
27.01.2015 [10:18]

SUPER!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ... Emoticon Emoticon jdu dál. Emoticon

02.10.2011 [10:39]

DarkFirefliesSouhlasím, pohled Jaspera byl opravdu pěkný a bylo to něco... jiného, po pohledech Alice, Ness, Rose a dalších. Docela by mě zajímalo, proč vlastně byla Ness ve Volteře... No, možná se to dozvím v dalších kapitolách. Krása!
Tleskám Emoticon Emoticon

24.05.2011 [16:57]

Kika57Hm.. koukám, že jsem tuhle kapitolku vůbec neokomentovala!! Emoticon Tákže... Opravdu moc se mi líbil pohled Jaspera! Byl naprosto úžasný... úplně něco jiného Emoticon pokusim se ti co nejdřív okomentovat i zbytek a pak se vrhnu na (zatím) poslední přidaný dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!