Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Otisk nebo láska? Prolog


Otisk nebo láska? PrologPříběh s milostným trojúhelníkem. Jacob se otiskne do Belly, Cullenovy zatím vůbec nezná. Jednoho dne jde do lesa, odpočinout si. Ví, že Jacob má hlídku a myslí si, že v lese jí nic nehrozí. Bohužel ji dostihne upírka jejíhož partnera Jacobova smečka zabila. Chce se pomstít, ale nestihne Bellu zabít. Je otisk silnější než přeměna předmětu otisku? A jak do příběhu zapadají Cullenovi?

Prolog

Bella:

Ahoj,“ promluvila na mě nádherná osoba. Její vlasy se vlnily jako zlatorudé plameny kolem jejího obličeje a rudě žhnoucí oči mě propalovaly takovou zlobou, jakou jsem doposud nikdy neviděla.

A-Ahoj,“ odpověděla jsem roztřeseně a doufala, že přežiju. Snad Jacob není daleko, snad mě najde někdo jiný ze smečky. Někdo z nich přece musí vědět, že se v lese tak blízko vesnice pohybuje upír.

Maličká a tak sladká,“ zapředla rudovlasá žena a pomalu se ke mně blížila. „Jsi cítit vlkem, že bys patřila k těm čoklíkům, kteří mi zabili druha?“ Myšlenky se jí zdá se toulaly stejným směrem. Věděla, že vlci jsou v okolí, věděla o nich a přesto… „Myslím, že se pomstím na tobě!“ To byla poslední slova, která řekla. Já za to pro jistotu nepromluvila vůbec. Věděla jsem, co mě čeká, vysaje veškerou mou krev a já zemřu.

Mé poslední myšlenky patřily Jacobovi, mému Jacobovi. Myslela jsem na to, jak mě líbá, jak krásně se cítím v jeho teplém objetí. Au, ta chvíle, kdy mi prokousla krk. Tolik to bolelo, cítila jsem, jak se její dech přiblížil, jak se její zuby otřely o můj krk a nakonec, jak se probořily do mé kůže, jako když projíždíte horkým nožem máslem.

Myslela jsem, že to bude rychlé, že za chvíli nebudu vnímat, omdlím. Prostě cokoli, co mě vytrhne z mučivých párů smrti. Smrti, kterou přináší krásná žena. Žena, o které bych si klidně mohla myslet, že je andělem. Měla hladkou pleť, její pohled byl hypnotizující, přesto děsivý.

Nééé,“ slyšela jsem křik. Matně jsem se snažila rozpoznat ten hlas. Věděla jsem, že bych ho měla znát, měl by mi být povědomý, ale můj mozek začal vypovídat službu. Studené ruce byly najednou pryč. Svezla jsem se k zemi a ucítila pod sebou navlhlou zem lesa.

Můj mozek přestával vnímat, zaplavoval ho nový pocit. Oheň. Musím se z těch plamenů dostat. Jak, proč? Co se to děje. Měla bych být mrtvá. Proč to tak bolí, proč nemůžu omdlít, proč nemůžu…

Nevím, jak dlouho mě pálil žár, jediné, co jsem si uvědomovala, bylo, že můj mozek má najednou víc místa. Co to ten oheň dělal s mým tělem? S mým myšlením? S mým cítěním?

BUM! BUM! … BUM!… … BUM!

Mé srdce několikrát vynechalo, než svůj boj vzdalo nadobro. Umlklo. Jak to, že jsem to slyšela? A jak je možné, že stále žiju? Nebo se tak aspoň cítím?

Bello?“ uslyšela jsem něčí hlas. Jacobův hlas, ale zněl jinak, byl ostřejší, ne tak šťastný jako vždy. Nechápala jsem, co se děje. Pokusila jsem se otevřít oči a šlo to poměrně snadno. Jen to, co jsem viděla, mě šokovalo. Viděla jsem totiž všechno, každou šupinu na stromě, každý lísteček, každého malého broučka, který proletěl kolem.

Bello?“ zeptal se Jacob znovu. „Neochránil jsem tě, omlouvám se.“ Sklopil zrak a dál nepokračoval, ale já potřebovala vysvětlení. Nic jsem nechápala. Nechápala jsem to, co vidím a slyším. Nechápala jsem bolest v jeho hlase a nechápala jsem jak to, že žiju.

Jacobe?“ promluvila jsem na něj a šílenou rychlostí se k němu nahnula. Neuhnul, ale já sebou cukla. Až s tou rychlostí mi začalo docházet, co se stalo. Jacob tu upírku odtrhnul, než mě stihla zabít. Ale ne dost brzo. Stihla mě kousnout a tím i proměnit. Jacob už nemusel nic říkat. Bylo mi to jasné. Stal se ze mě upír. 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Otisk nebo láska? Prolog:

 1
5. lool
15.03.2019 [19:32]

Emoticon

4. vinnetou
16.10.2018 [21:28]

tak to so nečakal, jak s oblibou říkám
fakt dobrýýýý Emoticon

07.10.2018 [22:18]

marketasakyTyjooo, budu Vlčku držet palce, aby byl otisk silnější Emoticon

07.10.2018 [17:53]

Empress Emoticon

1. Petronela webmaster
07.10.2018 [16:43]

PetronelaPáni, jsem neskutečně ráda, že ses na stránky vrátila i s novou povídkou. Tvého sukničkáře jsem doslova milovala a jsem velmi zvědavá, čím mě uchvátíš u téhle povídky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!