Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ošklivá Bella 18. kapitola


Ošklivá Bella 18. kapitolaNa tak je tu další kapitola. Doufám, že se bude líbit. Také vám musím oznámit, že celý červenec nebudu mít přístup k počítači, takže nebudou přibývat žádné kapitolky. Ale až se vrátím budu se snažit to napravit a doufám, že taky najdu i nějaké ty komentáře. Hezké prázdniny. Vaše SuzySue.

18. kapitola

Dorazila jsem do třídy stejně s učitelem, který naštěstí neměl žádné komentáře. Takže jsem si mohla jít hnedka sednout na svoje místo. Jenže překvapilo mě, že tam seděla Elizabeth. Achjo to bude výslech.

A taky že byl, Elizabeth ze mě celou hodinu tahala informace. Hlavně chtěla slyšet, jak jsme si to užili, kde jsme byli, jaký Ed byl, jak se choval, jak líbá. A takovéhle věci. Na většinu jsem neodpověděla. Jenom abych od ní na chvilku měla pokoj, tak jsem ji zhruba vylíčila, jak probíhal včerejší večer. Ovšem nic důležitého, nebo příliš podrobného, jsem jí neřekla. Naštěstí mi to zabralo dostatek času na to, aby mě konečně vysvobodil zvonek.

Z učebny jsem vypálila co nejdřív, jak to šlo. Ještě by mě Elizabeth chtěla doprovodit, to tak.

Šla jsem na další hodinu a lidi mi uhýbali z cesty, ukazovali si na mě a povídali si o mně. To se mi vůbec nelíbilo. Měla jsem ráda svůj klid a snažila jsem se na sebe co nejmíň upozorňovat, ale tohle byl prvý opak. Snažila jsem se to nevnímat, i když to šlo velice špatně.

Celý den jsem v mezích přežila. I když to šlo těžko, když na mě byla upoutaná veškerá pozornost. Ale co se dá dělat, ani se vlastně nedivím, že na mě tak civí, když jsme s Edwardem ráno předvedli takové divadlo.

A kde vůbec je, celý den jsem ho neviděla ani nikoho z jeho rodiny. Vlastně to nebylo ani divný, když jsem ani s jedním neměla hodinu. Proto jsem se tak těšila na oběd, chtěla jsem je totiž vidět a hlavně se ujistit, že je Ed v pořádku, teda spíš bych se měla strachovat o Emmetta, který tak rozčílil Eda. Snad tam už budou, teda pokud je ještě někde nenaháněj po lese. Čemuž bych se vůbec nedivila.

Vešla jsem do jídelny a potěšilo mě, že už Cullenovi seděli u svého stolu. Alice hned, co mě viděla, na mě začala nadšeně mávat a křičet.

Co jsem komu udělala, problesklo mi v hlavě. Což se asi i odrazilo do mého výrazu, protože se Emm hrozně začal smát. No, ale já za to nemůžu, když už jsem si myslela, že bych mohla mít klid od těch pohledů aspoň při jídle, tak na mě Alice začne řvát přes celou jídelnu, že sedí tam, jako kdybych je neviděla. Samozřejmě to přivolalo další a další pozornost, kterou já nemůžu ani vystát, fuj.

Vzala jsem si čtvrtku pizzy a šla jsem tedy odevzdaně sednout k tomu stolu, odkud na mě volala Alice.

„Ahoj, Bello,“ pozdravili mě všichni sborově kromě Edwarda. Ten si mě majetnicky přitáhl k sobě na klín a pozdravil mě lepším způsobem. Věnoval mi krásný polibek a pozdrav.

„Ahoj, lásko.“

„Ahoj,“ odpověděla jsem všem a s chutí jsem se pustila do jídla.

Jelikož jsem ráno nic nejedla, protože jsem byla nervózní, tak jsem měla hlad. Pomalu jsem spořádala svojí porci a ještě tu Emmettovu, protože ten mi podstrčil další dvě čtvrtky s nadšením, že to nemusí jíst.

„Nějaká hladová,“ podotkl Ed, když jsem všechno spořádala.

„Se divíš, když jsem ráno nejedla?“ zeptala jsem se ho.

„A proč si se nenajedla? Počkal bych.“ Podíval se na mně takovým tím káravým pohledem.

„No, já jsem neměla hlad. Byla jsem nervózní,“ špitla jsem. Nechtěla jsem se přiznávat proč. Určitě si to ale každý domyslel. Cítila jsem, jak se mi do tváří žene krev. Červenala jsem se. Sakra, nesnášela jsem tuhle moji vlastnost.

To samozřejmě nikomu neuniklo, hlavně Emmovi to neuniklo, což byla docela škoda. Vůbec by mi nevadilo, že si toho nevšiml, aspoň by se tady neválel smíchy na zemi.

Samozřejmě tím na nás Emm upoutal pozornost a teďka se celá jídelna otřásala smíchy, ale nesmáli se mně, ale Emmettovi, který se divně kroutil na zemi smíchy. To ovšem Emma nezajímalo, ten se dál smál, i když vlastně neměl ani pořádný důvod a ukazoval si na mě. Přitom si pro sebe něco mrmlal, ale to jsem já neslyšela.

Zrovna teď byla jedna ze situací, kdy jsem si přála být upír. Tak za prvé bych mohla nakopat Emmettovi zadek, což je asi nejlepší důvod a za druhé bych aspoň slyšela, copak to povídá.

Nejspíš to ale nebylo nic moc vtipného, protože jsem slyšela zavržení od Edwarda. Což Emmetta samozřejmě nemohlo vykolejit, ba co víc, tím no ještě povzbudil ke smíchu.

Měla jsem z toho chutí po něm něco hodit, ale udržela jsem se. Ovšem nemohla jsem to jen tak přejít.

„No jen počkej, až budu jako vy,“ zamumlala jsem v rozčílení dost potichu, aby to neslyšeli ostatní, ale asi to nebylo dostatečně, protože jsem ucítila, jak se Edward napjal.

„Říkala si něco?“ uslyšela jsem jeho hlas u mého ucha.

„Ne nic, proč?“ dělala jsem blbou.

Cítila jsem, jak už se nadechoval k odpovědi, když najednou na stole přistála něčí ruka. Leknutím jsem nadskočila. Tolik jsem se soustředila na Edwarda a hlavně na to aby nepoznal, že lžu, že jsem si nevšimla, jak se Emm snaží vyškrábat na nohy. A musela jsem uznat, že to byla velice pěkná podívaná. Nikdy jsem neviděla upíra, který by měl problém udržet se na nohách nebo který by potřeboval se opírat, aby neupad. Ovšem to jsem ještě nepotkala Cullenovi.

 


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ošklivá Bella 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!