Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Only for a night - Kapitola druhá - Really for a night?


Only for a night - Kapitola druhá - Really for a night? Bella nestretla Edwarda od ich vášnivej noci, ale zdá sa, že to, čo sa stalo v nej zanechalo nejaké stopy. Zamilovala sa? A čo sa stane, keď zistí, že možno jej jediná noc s Edwardom sa môže stať jej jedinou?

Pokračovanie jednorázovky Only for a night.

Really for a night? 

Ležala som na chrbte na svojej posteli. Hodvábna plachta ma chladila a pripomenula mi pocit z noci pred pár dňami. To, ako sa mi chladná látka obtierala o nahé telo, ako ju moje ruky žmolili a krčili, keď som sa pod náporom intenzívnej rozkoše zvíjala pod ním! Pod tajomným sexy Edwardom, na ktorého nemôžem zabudnúť.

Odvtedy ubehli takmer dva týždne, ja som skoro každý deň bola v klube a naivne čakala, že sa možno stretneme. A naivne, ako posledná troska, som ho tam čakala každý posratý večer. Skoro. A nikdy sa tam neobjavil. Nikdy.

Preto tu dnes ležím, myšlienky mi nepokojne víria, ale som odhodlaná ostať doma za každú cenu. Dnes už nebudem ako chudera čakať, že sa objaví. V žiadnom prípade. Namiesto toho tu budeš sedieť a fajčiť jednu od druhej, čo? preletela mi hlavou myšlienka, akoby druhý hlas. A žiaľ, bola to pravda. V mojej izbe sa už teraz vznášal kúdoľ dymu, bola som rada, že moja matka a otec nie sú doma, zas by mali rečí. Ale nie sú tu, preto sa môžem ničiť sebaľútosťou a tonami nikotínu.

Pípla mi smska. Podráždený povzdych mi len tak unikol pomedzi pery, ale za posledné dni si na moju podráždenosť zvykli už všetci. V čom to je? Sama neviem. Otvorila som smsku a tie dve slová ma zasiahli ako blesk z jasného neba. Je tu. Presne tieto dve slová mi napísala Hilly. Pustila som všetko a rýchlo sa posadila. Srdce mi bilo ako nikdy predtým. Je tam! Je v klube, uvidím ho! Na hlúpy sľub, že dnes nikam nejdem sa rýchlo zabudlo. Vyštartovala som z izby, skoro som si nohy dolámala. Dýchala som sťažka, motala sa mi hlava, akoby som bola priveľa vypila. Musela som sa zastaviť, dýchať zhlboka. Upokojiť sa. Veď je to len obyčajný chlap. Hlúpy, dokonale sexy neuveriteľný chlap. Bože môj, musím ho znova vidieť.

Chcela som vyzerať dokonalo, keď ma uvidí. Chcem, aby na mňa pozrel a chcel ma. Aby po mne túžil. Tak, ako som ja túžila po ňom.

Stála som pred skriňou a rozhliadala sa. Zvolila som si oranžové tričko a obtiahnutú, vyšívanú a vybíjanú sukňu. Vysoké krikľavé topánky som doplnila rovnakou kabelkou a nápadným prsteňom. Zhrabla som sako a vybehla som do kúpeľne.

Stopercentne spokojná som zhrabla kľúče od otcovho Porsche. Ďakovala som Bohu, že si ho dnes s mamou nevzali. Pri klube som bola o pár minút. Vonku ma čakala Hilly a Carrie. Niečo na ich pohľade ma zneistilo. Čo sa deje?

„Ahojte!” pozdravila som zvesela, ťažko potlačujúc chuť vbehnúť tam a vrhnúť sa na neho. Len nech ho už konečne uvidím, nič iné ani nechcem!

„Isa, myslím, že to bol hlúpy nápad, že sme ti napísali. To, čo sa deje vo vnútri, sa ti páčiť nebude,” pošeptala Carrie. Natiahla ku mne ruky, akoby ma chcela zastaviť, ale ja som sa jej vytrhla a vrútila sa do baru.

Chvíľu som ho hľadala, očami behala po bare, kým som ho našla. Sedel pri bare, ruky omotané okolo niekoho... ženy. Smial sa s ňou, niečo jej hrkútal. Kto to je? Tvárila som sa, že mi to nevadí, ale vnútro sa mi rozsypalo. Napriek tomu som hrdo kráčala až k nim, zastavila sa vedľa neho a tej malej blonďatej kurvy a s úsmevom na perách si u Tonyho objednala dvojitú vodku. Keď som sa na neho otočila, videla som, že ma zaregistroval. Pohľady sa nám stretli, držali sme jeden druhého očami. Neuhli sme ani vtedy, keď som do seba vliala celú vodku. Až tesne po tom, keď mi zdvihlo žalúdok.

Rozbehla som sa na toaletu, rozrazila dvere a vracala do umývadla bohato nadávajúc. Roztrasene som sa zosunula na zem. Dvere sa znova otvorili, čakala som niekoho neznámeho, nanajvýš Hilly a Carrie. Ale stál tam on.

„Bež si za tou kurvou,” šepla som, stále si neistá svojim žalúdkom. Kľakol si ku mne, zdvihol mi tvár a donútil ma pozrieť sa mu do očí. Chcela som uhnúť, ale príliš ma držal.

„Nie je to moja kurva, ale moja snúbenica,“ povedal tichým pokojným hlasom. Nie, nemala som žalúdok ešte v poriadku. Následne po jeho slovách som vyvrátila zvyšky obsahu môjho žalúdka. Bolo mi zle z neho, ale aj zo mňa samej.

„Je mi z toho zle,“ vyslovila som aj nahlas.

„Nemusí. Ona o tom vie, nevadí jej to. Veď máme celú večnosť pred nami.“ Temne sa zasmial, asi nejaký hlúpy vtip, ktorý mi bol úplne ukradnutý. Bože, ale som bola hlúpa. Obyčajná chudera.

„To je pekné, že je k tebe taká tolerantná,“ utrúsila som uštipačne.

„Nevadilo ti sa so mnou vyspať,“ povedal potichu.

„To som nevedela, že si tesne pred svadbou! Bože! Teraz vyzerám ako posledná chudera!“ rozplakala som sa. Napriek tomu, že som nechcela, som začala plakať. Objal ma, chvíľu som ho odstrkávala, ale nakoniec som sa nechala objať. Revala som mu na ramene, išla si oči vyplakať nad mojou úbohosťou. Ale to nebolo to najhoršie. Nikdy nebude môj. Ide sa ženiť, aj keď sa chová ako debil, najskôr tú blondínku miluje. Čo som to urobila?

„Poď, vezmem ťa domov,“ povedal a pustil ma, len ma nežne vzal za ruku. Nepustila som ju, potrebovala som mať istotu, že nespadnem. Nechala som sa odviesť na parkovisko, po ceste som iba kývla svojim priateľkám. Na vysvetľovanie bude čas potom.

Až pri jeho aute som si uvedomila, že ma chce odviesť. Pustila som jeho ruku a kráčala som k svojmu.

„Nebuď hlúpa, pila si. Nechaj ma, nech ťa odveziem.“

Nemala som silu protestovať, bola som zničená, cítila som sa podvedená a ešte mi aj bolo zle. Viezol ma mestom, ale nie domov. Vystúpili sme pri neznámom dome. Vlastne neviem, prečo som vyliezla z auta. Okamžite som sa chcela vrátiť, ale to už stál na mojej strane a držal ma. Jeho pery s rýchlosťou blesku vyhľadali tie moje, prilepili sa na ne a ja som okamžite cítila ako jeho jazyk vyplnil moje ústa. Rukami som tlačila na jeho hruď, snažila som sa ho odtlačiť, perami som mu neodpovedala, ale nedokázala som dlho odolávať. Začala som mu oplácať bozky, ruky mi ochabli na jeho hrudi a ja som zistila, že toto bolo presne to, čo som potrebovala. Potrebovala som jeho. Jedna slza si našla cestu z mojich očí, zdá sa, že ju cítil, lebo okamžite prestal.

„Nechcel som ti ublížiť.“ Ticho mi hľadel do očí, pohladkal ma po líci a zotrel mi slzy. Smutne som sa n neho usmiala.

„Nemôžem povedať, že mi to neublížilo. Ale toto nesmieme, čo tvoja...“ Moje slová umlčal rýchly bozk.

„Tanya to rešpektuje. Sme spolu už dlho, ideme sa síce brať, ale nemilujem ju. Odkedy som s tebou bol, nedokážem ju milovať. Ale nedokážem sa jej ani vzdať. Tie dlhé roky nezmaže jedna noc, aj keď to naštrbila,“ hovoril. Rozumela som slovám, ktoré mi hovoril, ale nedávali mi zmysel. Znamená to, že ku mne niečo začal cítiť? Prečo ma potom nevyhľadal? Prečo to ostalo len tak, iba lístočkom?

„Poď so mnou. Urob ma šťastným. Ešte raz,“ šeptal tesne pri mojich perách, chcel, aby som ho bozkávala a bola znova jeho. Potriasla som hlavou, z očí mi znova vybehli slzy.

„Ja nemôžem!“ vravel mi mozog, ale moje pery sa pritisli na tie jeho. Objala som ho, ako by bol mojou záchranou, akoby som ho nesmela pustiť. Ťahal ma dovnútra, do toho krásneho domu. Hneď, ako sa za nami zatvorili dvere, ocitla som sa pritlačená chrbtom na nich, Edward ma zdvihol a ja som mu omotala nohy okolo pásu. Náruživejšie sme sa bozkávali, unesení čarom chvíle. Mala som prestať, teraz, kým som mohla, ale nešlo to. Myslela som na to, že nesmiem, musím sa odlepiť, toto nie je správne. Ale vyzeralo to, ako by to bolo. Niečo sa vo mne lámalo, sekundu za sekundou počas toho, ako som cítila jeho dotyky. A ja som začínala rozumieť, čo sa deje.

Doniesol ma do izby a ja som si uvedomila, kde som. Tu zaspáva pri ňom Tanya, presne tu ju objíma v spánku. Prestala som ho bozkávať, pustila ho a ustúpila ďalej. Prešla som sa k veľkému oknu a hľadela do tmy. Čoskoro som cítila, ako ma objali jeho ruky. Chcela som ich striasť, ale nechala som ich tam nehybne stojaca.

„Nemôžem to urobiť,“ šepla som, keď som ucítila jeho dych pri mojom krku. Nepúšťal ma, neuľahčil mi tu. Otočila som sa v jeho objatí. Jeho pery boli príliš blízko, takmer sa dotýkali tých mojich.

„Ako môžeš?“ spýtala som sa, čakajúc na pravdu.

„Ja ťa potrebujem. Nikdy som necítil to, čo som zažil pri tebe.“

Natiahla som k nemu ruky, nežne sa ho dotkla. Elektrizujúci výbuch emócií v našich očiach ma donútil pokračovať. Zošuchli sa nižšie, prešli mu po brade, prebehla som prstami po perách, kým ich pootvoril. Cítila som, ako sa jeho zuby nežne zahryzli do môjho palca a usmiala som sa. Zatlačila som všetky myšlienky, ostal len on a ja. A keď som sa pozrela do tých nádherných očí, ktoré akoby boli naplnené jemnou žiarou, vedela som, že nebudem ľutovať. Zatlačila som ho na posteľ, obkročmo som sa na neho posadila a usmiala sa ešte širšie. Keď som sa nad neho sklonila, moje vlasy mi padali okolo tváre a oddelili nás od zvyšku sveta. Tu, skrytí a sami, sme podľahli úplne. Cítila som trepotajúcu sa vášeň medzi nami, ako sa zvíja a napĺňa ten malý priestor. Jeho ruky mi zvliekli tričko, hodili ho kamsi za seba a čoskoro som cítila jeho ruky pri otváraní podprsenky. Otvoriac ju, som mu ju postupne sťahovala tričko. Polonahí sme sa začali bozkávať, jeho ruky mi citlivo láskali prsia a ja už som teraz cítila, ako som celá vo vytržení. Musela som pokračovať, teraz už nebola cesta späť.

Stiahli sme z nás zvyšky oblečenia, bez dlhých hier sme spojili naše telá. Znova som sa cítila vyplnená a nebolo to len tým, že som mala byť čím. Bolo to, akoby ma vyplnil nielen telesne, ale aj duševne. Patríme k sebe, uvedomila som si. Nebolo to také ako predtým. Bolo to dokonalejšie. Naše synchronizované pohyby boli dlhé a hlboké, prinášali uspokojenie v dlhých slastných kŕčoch. Milovali sme sa dlho, nechceli sme, aby to skončilo.

Ale všetko dokonalé a krásne sa končí. Vrchol sme dosiahli už mnohokrát, ale tento bol dokonalý. Keď odzneli posledné tóny magickej slasti, ležali sme vedľa seba. Obtáčal si pramienky okolo svojich prstov a hladil mi pokožku, snažiac sa ma uspať. A tam, na prahu spánku, keď som nevedela, či snívam alebo ešte nie, som počula, alebo som si ich možno iba vyfantazírovala, dve slová: „Milujem ťa.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Only for a night - Kapitola druhá - Really for a night? :

 1 2   Další »
23.01.2013 [11:47]

Dreamgirl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2012 [1:34]

AfroditaAliceCullenWOW! Emoticon Tak to je nádherné oba díly jsou naprosto perfektní! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. florida
22.10.2012 [12:46]

Krásné dvě povídky,jedna je lepší než druhá. Pokračuj,bylo by škoda,tak pěkný námět jen tak utnout. Tleskám Emoticon Emoticon Emoticon

10. kiki1
21.10.2012 [0:09]

kiki1Krásná povídka, jenom nechápu proč si teda bere Tanyu když ji nemiluje a spí s Bellou. A taky se divim, že to Tanye nevadí. Ale jinak se mi to moc líbilo, doufám, že bude ještě nějaký pokráčko. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. DAlice
20.10.2012 [22:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. ediandbellacullens
20.10.2012 [21:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. El
19.10.2012 [21:12]

bajecne a velmi zajimave pokracuj dale :)

19.10.2012 [20:44]

O MŮJ BOŽE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tohle bylo něco, to že si tam přitahnul tu Tanyu byl děs Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a ještě to je jeho snoubenka a pak ten konec, že jí vyjádří city Emoticon tohle prostě musí mít jiný konec a ne že si tu blonďatou upírku vezme a Bellu uvidí už jen z dálky a navíc Bella je těhotná nejspíš.
Prosíííííím to musíš ještě dokončit a co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. reneesmecarliecullen
19.10.2012 [17:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pls pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.10.2012 [17:14]

MichellCullenprosím pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!