Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » One alive: live of newborn vampire Bree Tanner - 3. kapitola = Vy jste ti, co odchází


One alive: live of newborn vampire Bree Tanner - 3. kapitola  = Vy jste ti, co odchází

Tahle kapitola nebude ani tolik o Bree, která je zmíněna v pár slovech, ale hlavně o Fredovi a jeho myšlenkách. Snad proto, že většina kapitoly je z jeho pohledu. Co se honí Fredovi hlavou?

Proč se od Bree a Diega oddělil? Oddělil se vůbec? Jak se rozhodl? A jak se rozhodli oni?

Vaše NessieCarlieCullen

Bree dobře věděla, proč poslal Diego Cullenovy domů. Chtěl si o té nabídce popovídat s těmi, které dobře znal – a také věděla, že nakonec řekne ne. Fred se ale tvářil jinak.

„Myslím, že to není tak špatné… Bree, říkalas, že loví jen zvířata. Proč to nezkusit?“ zeptal se.

„Frede, já si prostě myslím, že se o sebe dokážeme postarat sami. Bez nich.“

„Vážně? Ani bych neřekl. Co černé pláště? Říkals přeci, že přišly za a Rileym proto, že jsme byli příliš nápadní. Ale Cullenovi nevypadají na to, že by jim byli v patách. Řekl bych, že když budeme jako oni, černé pláště nás nechají na pokoji.“

Bree sdílela Fredův názor, ale nechtěla se s Diegem hádat. S ním ne, nikdy.


Pohled Freda

Nedokážu pochopit, proč Diego odmítá přidat se k rodině Cullenových. Obviňuje je snad z toho, kolik nás zabili? Mně osobně nikdo z těch mrtvých upírů nechybí. Rozuměl jsem si jen s Bree – a ta žije, Cullenovi ji nezabili. Nabídli jí domov. Proč Diego odmítá něco takového? Carlisle nabídl domov a bezpečí nám všem.

Nedokážu popřít to, že je Diego tvrdohlavý. Asi si myslí, že i černé pláště si ho zamilují, jako to udělal Riley. V jakém světě žije? Náš svět to jistě není. Ten není tak milosrdný, jak si Diego evidentně myslí.

Nezvládnu přesvědčit Bree, aby přestoupila na moji stranu. Miluje Diega, a pokud on neřekne ano, ona se ke zlatookým nikdy nepřipojí.

Jenže já k Diegovi žádným vztahem vázaný nejsem. Jsem zvyklý na to, nevázat se na nikoho. Do Bree jsem se zamiloval, to uznávám, ale Diego mi je úplně ukradený.

Ať si ty dvě hrdličky jdou vlastní cestou! Ale já už nikdy nikoho nezabiji. Nikdy. Je mi úplně jedno, co na to řekne Diego…

Setmělo se. Využil jsem toho, že šli Bree s Diegem na lov – namluvil jsem jim, že půjdu později, když se mi Diego smál, že ještě sedím na zadku – a šel jsem podle pomalu prchajícího pachu zlatookých.

Netrvalo to dlouho, než jsem došel k nádherné bílé vile s proskleným přízemím.

Před domem jsem si všiml žlutého Porshe 911 Turbo, ale z garáže jsem slyšel tlumené narážení kovu – asi nářadí – do masivního motoru. Znělo to, jako když se někdo šťourá v jeepu. Tipnul bych, že patří tomu svalovci, tomu rozjařenému obrovi s blonckou po boku. Myslím, že Bree říkala, že se jmenuje Emmett. A ona Rosalie. Jasně, budu se moci blejsknout. Ahoj, Rosalie, mohl bych říct, až vejdu do domu. Proč ne?

Můj perfektní plán, zahrnující elegantní skok do místnosti otevřeným oknem, které jsem objevil ve výšce stěny odpovídající prvnímu patru, mi překazil Carlisle, který otevřel dveře. Plavovlasý zlatooký upír, který je zároveň vůdcem klanu – i když by se spíš hodilo otcem. Otcem rodiny. Tohle nebyl klan, jaký založili ona a Riley. Tohle byla opravdová rodina. Každý tady měl někoho, koho miloval. Nikdo nebyl nemilován. Carlisle měl Esmé, Jasper měl Alice, Emmett měl svoji ´milou´ bloncku Rosalie a Edward měl Bellu. Voňavou lidskou Bellu, kterou nikdo nesměl ohrozit.

Možná bych měl každému vymyslet nějakou přezdívku. Carlisle bude zaručeně taťka, to už mám vymyšlené. Rosalie je bloncka, Alice bude prcek. Jo, to sedne. Nemá víc než sto šedesát. Jasper… hm, veterán.

Musel jsem se zasmát svému uvažování, ale každý přeci musí uznat, že mám vcelku trefné názory! Proč ne veterán? Konec konců, jizev má na vysloužilého vojáka až až.

Esmé bude mamka. Nic moc, ale aspoň něco. Emmett by mohl být… Rambo. Jo, Rambo zní perfektně. Nebyl to náhodou ten vypracovanej veterán z války ve Vietnamu? Jak jsou o něm ty filmy? Viděl jsem první díl. Rambo, první krev. Bylo to vážně perfektní. Dokonalý.

Edward se bude muset spokojit s vrabčákem – stejně nemá na hlavě nic jiného než vrabčí hnízdo – a Bella… Tu si rozmyslím později.

„Ahoj, taťko,“ zašklebil jsem se.

Carlisle se zasmál a pohlédl na mě. Sakra, je tak sympatický! Vážně je upír? Třeba bych mohl zkusit tu kravinu s kolíkem do srdce. Buď se to zlomí, nebo ho to zabije. Byl bych si aspoň na sto procent jistý. Takhle to je hrozně otravný.

„Ahoj, Frede,“ odpověděl mi. „Kde jsou Bree a Diego? Oni… nepřijdou?“ Jeho výraz byl nejistý.

„Neboj se, jsou v pořádku,“ ujistil jsem ho a všiml jsem si, že si oddychl. „Diego si prostě jen myslí, že to zvládnou s Bree sami. Nechce se k vám přidat. Ale já chci.“

„Jsme moc rádi, že ses takhle rozhodl,“ řekla Esmé, která se vynořila za Carlislem. „Pojď dál, Frede. Přeci nechceš zůstat stát před domem celou věčnost!“

Přišlo mi hloupé vstoupit do toho velkého bílého domu, který se k nám vůbec nehodil. Možná dělal Riley dobře, že nás držel ve sklepě. Možná se k nám světlé věci nehodí.

Přesto jsem však mamku poslechl a vešel jsem dovnitř. Bylo tak zvláštní dívat se přes sklo v přízemí zpátky ven. Vydržel bych tam celou věčnost, kdyby se mi kolem krku nepověsila Alice. Teda prcek.

„Věděla jsem, že se k nám připojíš!“ zavýskla. „Jsem Alice. Ještě jsme se oficiálně nepředstavili.“

Všichni jsou tady takhle přátelští? Vrabčák se zasmál, když si přečetl v mé mysli otázku planého strachu.

„Ahoj, jsem Fred,“ odpověděl jsem prckovi.

„Já vím!“ zasmála se a roztančila se po bílém koberci zpět k veteránovi jménem Jasper, aby ho políbila na tvář. Všiml jsem si, že si musí stoupat na špičky. Přiznám se, že mi to bylo k smíchu. Prcek. To sedí.

A pak už jsem se dokázal jen usmívat. Ať si Bree a Diego odejdou třeba na konec světa. Já zůstanu tady, s touhle partou zlatookých a nic mi neschází ke štěstí. Štěstí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek One alive: live of newborn vampire Bree Tanner - 3. kapitola = Vy jste ti, co odchází:

 1
10. Mia Maite
19.03.2012 [18:01]

Prosím, už pridaj ďalšiu kapitolu Emoticon

01.03.2012 [17:42]

Sundance Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2012 [17:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2012 [16:07]

BlackUnicornNádhera! Moc krásně píšeš! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2012 [15:54]

AlexLexieVeľmi pekné! Emoticon

01.03.2012 [13:15]

HakunamatataSkvelé! Teším sa na ďalšiu kapitolu! Emoticon

4. Gemm
29.02.2012 [21:45]

GemmJůůů... Fred je vážně sympaťák, nechápu, jak mohl dostat do vínku takovej dar. :D
Celková kapitola byla hrozně pohodová a ačkolvi jsme se nedozvěděli nic moc o Bree.... no, budu se věnovat fredovi.

Líbí sse mi jeho názory, ty úvahy jsou hrozně reálný a to se mi líbí. Krásná kapitola, těšila jsem se na ní a nezklamala. Emoticon
Diego se moc neblýsknul, ale ono se to určitě nějak vyvine.
Jen mě zajímá jak se to vyřeší s Bellou. Nepředpokládám, že Fred bude mít super sebeovládání. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS.
29.02.2012 [21:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ceola
29.02.2012 [21:36]

Jééé...doufám že Diego změní názor... :) Skvélá povídka těším se na další kapču :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [21:26]

AnnieSMoc hezké Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!