Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ona vlk - 2. kapitola

1.volterravamp-Stmívání


Ona vlk - 2. kapitola„Edward?“ Odložím knihu a otočím sa za hlasom.
„Áno?“ Jej myšlienky boli chaotické, neusporiadané. Niečo mi tají.
„Esmé, no tak povedz. Deje sa niečo?“
„Áno, deje. Mala som asi halucinácie alebo ja neviem,“ skrížim ruky na prsiach a dám najavo nech prejde k veci, „keď som bola na love, videla som vlka.“
Zdvihnem jedno obočie. „A čo s tým má spoločné vlk?“ opýtam sa. Esmé prejde k mojej knižnici a vytiahne jednu knihu pozrie si ju a vráti ju naspäť.
„Ja len... Vyzeral ako Bella.“


Ak sa stretne vlk s ľuďmi, umiera vlk. Ak sa stretnú vlci s ľuďmi, umierajú zase vlci. 

Autor neznámy

 

Kapitola druhá

Spomienky na tento dom sa mi zdajú tak jasné ako slnko na nebi. Ľudia, ktorí v ňom žijú, dýchajú, patria do mojej minulosti. Ich pachy sú mi známe, no mená si neviem spomenúť. Deň, keď som sa prebudila v izbe, vynorili sa mi spomienky, boli to rýchle útržky. Veľakrát sa snažím ich zachytiť, lenže moja myseľ nie je dostatočne silná na prehrávanie spomienok. Hneď, ako sa mi zacelili rany, som opustila ženu a muža, ktorý ma zachránili. Žena mi s láskou v hlase niečo vravela, čo mu som ja nechápala. Duša lesa, a hladila ma pritom pri krku.

Stojím na kraji lesa, pozorujem ľudí v malom útulnom dome, ako vykonávajú rôzne veci. Z času na čas k nim prídu ďalší ľudia, mladí chlapci. Rozprávajú sa, smejú a sedia pri ohni.

Keď sa otočím predo mnou stojí čierny vlk. Okamžite začnem vrčať, no on pokojne stojí a díva sa na mňa. Zrazu sa mi v hlave premietne krátky obraz, nejaký výjav. Je v ňom jazero a modrý malý dom s červenou strechou. Mám zatvorené oči, cítim akoby som sa tam práve nachádzala.

Keď otváram oči, pociťujem prekvapenie. Čierny vlk tam už nestojí, zmizol ako duch. Duch lesa. Jeho výjav mi ukázal kam mám ísť. Začnem vetriť, keď v tom ucítim ostrý pach zo severnej časti lesa kde som ešte nikdy predtým nebola. Rozbehnem sa za ním v snahe zistiť, čo sa zápach to je. Bežím pomedzi riedkymi borovicami, napätie sa stupňuje, adrenalín v krvi stúpa. Zastavím pred malým potôčikom.

Žena oproti mne ostala v šoku. Pozerala mi priamo do očí, jej tmavo zlaté oči sú mi povedomé. Je skrčená, akoby lovila. V úžasu vydýchla a prudko sa nadýchla.

„Si to ty?“ Nereagujem na otázku, stojím v pokoji. Spraví pár krokov ku mne s natiahnutou rukou s úmyslom sa ma dotknúť. Skloním hlavu a silno zavrčím, jej ruka sa stiahla, ale necúvla späť. Stojí tam a stále na mňa pozerá. V diaľke zaznie hlas.

„Esmé, kde si?“ Žena sa otočí a znovu sa pozrie na mňa, posledný krát. A zmizne.

***

Tma. Jediná abstraktná vec, ktorá ťa oblapí a stiahne k sebe do náručia k ostatným trpiacim bytostiam. Je ako peklo, lenže tvoje osobné peklo.

***

Myšlienky mi nedajú, musela som ísť k jazeru. Domček tam stál tak isto ako vo výjave. Stojím na kraji lesa a pozorujem ho. Nevidím v ňom nijaký pohyb, tak sa odhodlám ísť k nemu. Čím bližšie som, tým viac strachu cítim. Na krku a chrbte sa mi zježia chlpy, skloním hlavu a tlmene vrčím, pretože mi inštinkt nedovolí byť v pokoji. Intuícia mi vraví, že niečo nie je v poriadku. Preskočím pár schodíkov a zastanem pri dverách. Telo mám napäté. Je tu ticho, občas vykríkne nejaký vták alebo v jazere ryba vyskočí. Stojím a nehýbem sa.

Zrazu cez dvere vyskočí biely vlk a hodí sa na mňa. Prišpendlí ma k zemi a snaží sa ma udržať. Bojujem tam hodnú chvíľu a potom vyčerpane sa vzdám. Biely vlk mi pozerá rovno do očí. Jeho oči boli biele ako samo nebo alebo tá najčistejšia voda na Zemi. Vlkov pohľad je veľavravný, vyzerá akoby sa snažil sa mi dostať do duše. Cítim, že jeho myšlienky sa snažia dostať sa cez bariéru do mojej mysle.

Zavrčí, lebo sa mu to nedarí. Zavrčím mu na oplátku a pohryziem ho do krku. Vymaním sa z jeho držania, preskočím tri schodíky na malú lúku a zaujmem bojovú pozíciu. Biely vlk stále stojí na malej verande, no nevrčí ani nie je v bojovej pozícii. Pokojne stojí jeho pohľad je prázdny, rozmýšľa.

Zaštekám a vyzývam ho k boju, ale tam stojí. Keď zistím, že to nemá zmysel, prestanem vrčať a vyrovnám sa. Vtedy sa biely vlk pohne smerom ku mne. Chlpy sa mi zježia, jeho prítomnosť ma nútila sa k nemu skloniť a prejaviť tak úctu k alfe. Ale ja ten pocit zapieram, nohy mi začínajú tŕpnuť.

Biely vlk prekvapene na mňa pozerá, v modrých očiach sa nachádza neskrývaný úžas. Zastrihá ušami a hlavu jemne skloní dole. Zafúka vietor a ja zacítim ďalší pach vlka. Spoza bieleho vlka vykročí čierny vlk a zastane po jeho boku. Ďalší sa objaví s pomedzi stromov, ďalší vybehne z domu – obidvaja sú čierny. Keď sa otočím vidím ďalšie, ako sedí a hľadí na mňa, taktiež je čierny.

Zmätene sa obzerám každého vlka a presviedčam sa, že toto je všetko len sen. Títo vlci tvorili svorku a oni čakajú na to, že sa k nim pridám. Cítim, že ma to k nim ťahá, no neviem sa rozhodnúť. Srdce mi prudko bije, v hlave sa mi spustí rieka spomienok. Niektoré boli dobré, niektoré zlé. Veľa tvárí, hlasov, mien každý mal v mojom živote nejakú rolu.

 

„Daj mi rok, Edward. Vážne si myslím, že by som ju dokázal urobiť šťastnou. Je tvrdohlavá, nikto to nevie lepšie než ja, ale je schopná sa dať do normálu. Dala sa do normálu aj predtým. A mohla by byť človekom s Charliem a Renée a mohla by vyrásť, mať deti a hlavne... byť Bellou.“

„Miluješ ju dosť na to, aby si videl výhody toho plánu. Myslí si, že si veľmi nesebecký... vážne si?“

„Môžeš zvážiť myšlienku, že by som mohol byť pre ňu lepší než ty?“

„Zvážil som ju,“ odpovedal Edward potichu.

Chcem sa otočiť k lesu, ale nedokážem to. Nohy ma neposlúchajú, cítim ako sa mi roztriasli. Keď zakňučím, pocitím prudkú bolesť v kostiach. Tá bolesť je ochromujúca. V bruchu začínam cítiť nevoľnosť, v rukách a nohách ma začínajú ovládať kŕče. Svaly sa sťahujú, kosti praskajú. To mi spôsobovalo obrovskú bolesť. Zavyjem a vlci okolo mňa ma ticho sledujú.

***

„Edward?“ Odložím knihu a otočím sa za hlasom.

„Áno?“ Jej myšlienky boli chaotické, neusporiadané. Niečo mi tají. „Esmé, no tak povedz. Deje sa niečo?“

„Áno, deje. Mala som asi halucinácie alebo ja neviem,“ skrížim ruky na prsiach a dám najavo nech prejde k veci, „keď som bola na love, videla som vlka.“ Zdvihnem jedno obočie.

„A čo s tým má spoločné vlk?“ opýtam sa. Esmé prejde k mojej knižnici a vytiahne jednu knihu pozrie si ju a vráti ju naspäť.

„Ja len... Vyzeral ako Bella.“

***

S obrovskou bolesťou v tele sa otočím smerom k lesu s úmyslom zmiznúť od nich, keď začujem hlas. Jemný ako tá najjemnejšia klavírna melódia a pritom tak ostrý ako výkrik vojenského generála.

„Počkaj!“

Zastanem, nehýbem sa, sužuje ma bolesť, pomaly ma zožiera zvnútra. Chcem sa otočiť, ale telo to nedovolí, chcem odísť a pritom viem, že ma oni nepustia, chcem... 

Cítim na sebe ich pohľady, ľutujú ma. Cítia bolesť so mnou. Mám pocit, akoby som sa menila.

Nie, musím odísť.

Spravím krok smerom k lesu. Ďalší a ďalší. Takto to pokračuje až sa dopracujem k nemu. Teším sa zo svojho výkonu, no bolesť v tele je vyčerpávajúca, pociťujem únavu.

***

Bella, si ten vlk naozaj ty?

***

Bolesť už necítim, vyhrala nado mnou. Ozve sa ten samý jemný hlas.

„Vitaj medzi nami vlkmi!“


Hurá, sme na druhej kapitole (konečne som sa k tomu dokopala). Ospravedlňujem sa za ten dlhý čas, čo som bola mimo. Prepáčte.

Nemám rada začiatky, najradšej by som do zápletky vhupla hneď, je to pre mňa ťažké. Pri ďalšej kapitole to bude už fajn, hádam. Dúfam, že sa Vám táto kapitola páčila. Poteší všetko možné. :) 

Prim


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ona vlk - 2. kapitola:

 1
09.09.2013 [17:50]

dorotka2001super poviedkla
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.08.2013 [16:42]

KateDenali11Zdravím, Prim
jelikož nemáš shrnutí, rozhodla jsem se tě kontaktovat sem. Ano, taky nejsem se svým shrnutím úplně spokojená, ale děkuji za pochvalu, moc si ji vážím. A zase ano, dělala jsem si to celé sama.
Jsem moc ráda, že se ti Prokletí modré krve líbí. Emoticon Další kapitolu hodlám dnes (sobota) napsat a pak záleží na tom, kolik povídek bude přede mnou. Takže když to vezmu kolem a kolem, tak by další kapitola mohla vyjít týden, co teď bude. Emoticon A ještě jednou mockrát děkuji za tvůj zájem.
K.D.11

29.08.2013 [18:34]

dcvstwilightPíni. Je to... chaotické, no snad se v tom budu orinetovat. Je dost narušující to přeskakování situací a pohledů.

29.08.2013 [15:21]

PrimroseRena16: Ďakujem, potešilo ma to. Emoticon Emoticon Emoticon Som rada, že ťa príbeh zaujíma. A kapitola sa už píše v podstate by už mala byť, len ešte rozmýšľam, čo dopíšem. :3 Emoticon Emoticon

3. Simluiq
29.08.2013 [9:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2013 [1:02]

Rena16Úžasná kapča Emoticon vím ze jako autor to není jednoduché ale moc tě prosím pridej dalsi kapsu co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jsem totiž strašně zvědavá co se bude dít dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2013 [21:43]

Páni. Pěkné :) Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!