Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oceán je můj domov Epilog


Oceán je můj domov EpilogA máme tu poslední kapitolu. Já vím, uteklo to rychle, ale život jde dál, budou další povídky.

Je svatba, líbánky v Atlantidě a nakonec něco velmi krásného.

Epilog

 

Uběhlo několik desetiletí od svatby. Od té nejkrásnější svatby ze všech. Konala se na naší pláži na ostrově Esmé a byli na ní úplně všichni. Cullenovi a Marovi. Oddával nás Carlisle.

Abych se mohla vdávat, potřebovala jsem šaty, tak jsem s Alicí musela na pevninu. S Alicí jsme prošly všechny módní salóny na pobřeží, ale žádné šaty mě neuchvátily.

Až jsme narazily na malý krámek u pláže, kde čerpali inspiraci z mořských tvorů. Tam jsem našla ty pravé. Šaty se jménem Mořská panna. Přesně pro mě. Jenom mi je trochu upravili vepředu, abych měla volné nohy.

Byla to taková plážová svatba. Edward neměl oblek, jen bílou košili a bílé kalhoty, které měl vyhrnuté. Byl bos, stejně tak já. Boty nikdo neměl. Všichni měli jen letní oblečení.

Vlasy jsem měla volně rozpuštěné a měla jsem v nich upevněných pár květin. Kytici jsem měla modrobílou. A co se mi líbilo nejvíc, z moře se koukali všichni mí kamarádi, v přední řadě seděli Bruce a Filip.

Nejvíce mě asi překvapil svatební dar od Tritona. Bobule z Pokladnice. Ale tyhle nebyly jen tak ledajaké. Neznala jsem je. Každý na svatbě dostal jednu bobuli a snědl ji. Když jsme ji snědli, dozvěděli jsme se, co dělá.

Přeměňuje buňky. Nechápala jsem to, tak to Triton podrobně vysvětlil. Každý mohl do moře a byl z něj mořský člověk a každý mohl na souš a byl z něj plnohodnotný člověk, u Cullenů upír.

Když jsem byla člověk, netoužila jsem po moři, když jsem byla mořská panna, netoužila jsem po souši. Mohla jsem být dle libosti buď v moři, nebo na souši, a co je lepší, to samé mohl i Edward. Už nemusel být nikdy upír, stačilo nevycházet na souš. A takhle to měli všichni Cullenovi i Marovi.

Ale střídali jsme to. Deset let jsme byli v moři a deset let na souši, samozřejmě jsme se po každých pěti letech museli stěhovat. To byl ten nejlepší dárek na světě. Tím se moje obavy rozplynuly.

Na líbánky nám Triton propůjčil Atlantidu. Ano, slyšíte dobře, Atlantida skutečně existuje, ale jen sám Triton ví, kde se přesně nachází, a protože jsem jeho nejmladší a nejmilejší, jak bývá skoro všude zvykem, dcera, propůjčil nám ji.

Byla přesně taková, jak říkaly pověsti. Pohádková a každé přání se tam plnilo. Líbánky jsme si pořádně užili. Strávili jsme tam dva měsíce a měli jsme dost, protože se nám začalo stýskat po rodině.

A tak jsme cestovali po světě i po oceánu a žili si. Ale jedno nikdo z nás, ani Alice, nečekal, a to, že otěhotním. Po devíti měsících se nám narodila nádherná holčička, která dostala jméno Casidy po mé matce.

Její celé jméno je Casidy Lilith Cullenová Marová. Triton si vydupal, aby se jmenovala Marová. Ona byla už jako miminko zvláštní, a jak rostla, jenom se to potvrdilo. Ona byla poloviční mořská panna a poloviční upír, ale vypadala a voněla jako člověk, divné, že?

Ale roste nám do krásy. Oči, vlasy i ploutev má po tatínkovi, zelené, ale všude koukala i moje modrá. Její oči v upíří podobě byly vskutku zvláštní. U zorničky měla slabý zlatý kroužek, pak je měla normálně zelené po Edwardovi a na konci měla silnější modrý proužek po mně.

Vlásky měla v upíří podobě taky zvláštní. Měla je do bronzu, ale když si je namočila, třeba i jen ve sprše, začaly jí z vrchu jemně modrat a zespod zelenat. Ani Carlisle si s tím nevěděl rady, ale moc jí to v té chvíli slušelo.

A skutečně je moje dcera. I ona dostala své schopnosti a Tiáru. Její Tiára byla stejná jako moje, a to Zrcátko vidění. Dostala stejný medailónek ve tvaru mušle na krk jako já a jí to sloužilo jako mobil či Skype.

Ale její schopnosti, to byste koukali. Uměla kdykoli poznat lež, i když se ji někdo chystal vyslovit, což nikdo neměl rád, protože jsme si z ní nemohli dělat legraci, což byla pěkná rána pro Emmetta.

Dále na ni nepůsobily žádné schopnosti, stejně jako na mě. Ale neuměla to ovládat, jedině v těch nejhorších chvílích, kdy se hrozně bála o někoho jí milého.

A ještě dva dary. První je elektřina, kterou má v nejen v prstech, ale i v očích. Když ji někdo naštve, je schopna ho usmažit na uhel. Ona sama by mohla nabíjet celý svět neomezeně. Její elektřina je neomezená, což skoro nikdo taky nechápal. Každá moc má své hranice, ale tahle ne.

A nakonec rentgenové oči. Umí komukoli kouknout až do hloubi duše, odkrýt jeho nejtajnější tajnosti, všimne si každé maličkosti jako Sherlock Holmes. Ne, ona je daleko lepší. Mohla by být buď detektiv, nebo psycholog, protože umí lidem vážně pomoci.

Je velmi talentovaná a já jsem strašně pyšná na to, že jsem její matka a že vedu život, který mám.

 

KONEC 


Tak, máme konec další povídky. Uteklo to rychle, ale jsem ráda za čas, který jsem mohla strávit nad touto povídkou. Uvažuju o tom, že bych napsala pokračování o životě Casidy, ale není to jisté. Mám pár nápadů, ale mám i jiné rozepsané povídky, které bych ráda dopsala, ale stát se může cokoli. Nicméně děkuji všem za komentáře a čas, který jste věnovali mé povídce, a těším se snad někdy přístě. 

CatherineCullen


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oceán je můj domov Epilog:

 1
9. Dylan
20.02.2016 [22:30]

Oooooou woooow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonneskutocne krasne napisane Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Pinka25
20.01.2014 [15:32]

Krásaa. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. saffiira
19.01.2014 [20:31]

Moc pěkný konec. Snad se brzy dočkáme další nové povídky.
Pěkná konec moc moc Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. zuzika
19.01.2014 [14:55]

uzasna poviedka :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon len skoda ze uz je koniec Emoticon

5. Atanai
19.01.2014 [14:49]

pekná :)

4. Mispool
19.01.2014 [14:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. tina
19.01.2014 [13:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
19.01.2014 [12:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
19.01.2014 [12:48]

skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!