Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nuž, som diablik - 5. kapitola

Edwarde běž! :DD


Nuž, som diablik - 5. kapitolaĎalší diel so zaujímavým názvom:D Tak, naša Bella sa zase raz ukáže, ale pred kým tento krát?:) Ďakujeme za všetky krásne komentáre, moc nás všetky tešia. A tak spoločne prajeme krásne čítanie:) hádam sa vám bude diel aspoň trochu páčiť. Zdraví Rosie, DarkPassion, Millie a Voldy :)

5. kapitola - Pako

Pink - This is How it Goes Down

Keď som konečne po 20tich minútach tomu starému... Ach... nemám slov... No proste keď som mu to konečne vysvetlila, poslal ma si sadnúť. Posadila som sa pri jedno dievča. Profesor ju nazval Angela Webber. Okolo nej som cítila bielu auru. Nuž, toto dievča musí istotne Boha tešiť. Jemne som sa na ňu usmiala a ona mi odhalila svoje biele zuby. Bola by moc pekná, keby nenosí také starodávne účesy a tie okuliare.

„Ahoj.“

Šepla po chvíli. Musela som sa usmiať. To vyzerám až tak hrozne?

„Ahoj.“

Odpovedala som pevným hlasom a dievča pokračovalo.

„Ja som Angela, ale to už vieš. Ty si sa sem presťahovala s rodičmi Bella?“

„Ehm... no, ale rodičia veľa cestujú, takže som skoro stále doma sama...“

Bola to jediná výhovorka preto, aby to nevyzeralo, že som sa sem presťahovala sama. Bolo by to asi mierne divné.

„Aha.“

Pokývala uznanlivo hlavou a potom sa už venovala výkladu učiteľa. Takže bezhriešnica, to je asi zázrak. Poobzerala som sa po celej triede, lebo som ešte cítila istú prítomnosť upíra. Pozrela som sa do zadnej časti. Bol tam krásny upír, ktorý sa držal za ruku s ľudským dievčaťom. Pocítila som mierny tlak v hlave... takže on musí byť čítač. Sústredila som sa a odoslala som mu takú istú odozvu, ako on mne. Mierne zo sebou trhol, asi som to prepískla. Hlavu okamžite stočil ku mne.

Jemne som zaklipkala mihalnicami a šibalsky sa na neho usmiala. Upír zostal prekvapene sedieť a brada mu ovisla trochu nižšie, keďže ústa mal až tak otvorené, že by sa tam napchalo celé stádo múch. Jemne som pootvorila ústa a rukou si ich zaklapla. Hneď ako som urobila toto gesto, on to zopakoval. Dobrý chlapec. Ešte som mu venovala posledný úškrn a už aj sa otočila. To dievča, čo bolo s ním, sa na toto všetko prekvapene dívalo a ja som po chvíli za sebou začula facku.

Zase som sa otočila. Dievča si šúchalo ruku a upír sa jej ospravedlňoval. „Ach, tá láska“... Odvrátila som od nich zrak, usmiala sa na krčiacu Angelu a mohla pokračovať hodina. Celý deň ma prenasledoval, ten medveď... jak sa volal, Emanuel... no isto, od motýľa Emanuela mal dosť ďaleko. Emmett! No jasné, takže ten ma celý deň prenasledoval a ja som sa schovávala všade možne, ako sa dalo. Poslednú hodinu pred obedom ma vytočil ten upír, ako som zistila „božský“ Edward Cullen. Keď som sa Angely spýtala na chodbe, kto to je? Zvrtla sa ku nám masa sliepok a všetky mi horlivo vykresľovali, ak má krásny zadok a podobne... Ani nechcem radšej vedieť, ako oni vedia, že ho má krásny.

No a Edward sa potom stále na mňa díval... no díval, skôr čumel, ako keby som bola matka predstavená... Žeby sa bál, že započnem exorcizmus? Nakoniec ma to už prestalo baviť a tak som sa začala na neho ksichtiť. Naťahovala som si tvár do všetkých strán, prevracala očami a podobne. Nakoniec, keď som sa na neho pozrela, tak sa ešte väčšmi na mňa mračil. Do hlavy mi vstúpil nečakane prudký tlak. Jemne som zaúpela a bola rozhodnutá, mu to vrátiť.

„Pán profesor, môžem ísť na toaletu, nie je mi dobre.“

„Idz.“

Odpovedal nezaujato. Tento profesor sa mi ľúbil, bol totálne mimo, nič ho nezaujímalo, pohoďák od kosti. Rýchlo som prebehla cez triedu, pri tom vrhla naštvaný pohľad na Edwarda a ten mi ho s radosťou oplatil. Vyšla som pred triedu a vypustila všetkú energiu Edwardovi do hlavičky, nech si chlapec užije. Vošla som rýchlo na WC a tam prešla zase do temna, tam sa aspoň ukľudním.

(pozn. Chcem, aby ste pochopili presný význam Temna, je to ako keby druhá strana sveta, ktorú ľudia nevidia, ako keby normálny svet, a potom ne nebeský svet a temný svet. V temne neexistujú ľudia, len bytosti z temna. Taktiež, keď je Bella abo hocikto v temne, ľudia, upíry a zvieratá ju nevidia... iba, keby sú v temne, lenže tam sa nedostanú skôr, než zomrú...)

Pink - Feel Good Time


A tak som stála v temných WCkach. Aspoň, že tu nik nebol. Vytiahla som si z nohavíc cigarety, ja viem, nemala by som, ale toľko stresu, hlavne, keď musím byť na zemi... Zapálila som si a laškovne nasala. Tak, toto som naozaj potrebovala. Zrazu na toalety vpálil Edward. Bol teda poriadne nasratý. Pozeral sa na všetky strany, otváral všetky záchody... Nuž, chudáčik, mňa nenájdeš. Trošku som si pritlačila a zase mu spôsobila bolesť, tu v temne, to bolo omnoho jednoduchšie.

Zrazu sa na toaletách otvorili dvere a Edward rýchlo vpálil do prvého WC kútiku. Keďže som bola v temne, mohla som sa schuti zasmiať, až mi skoro vypadla cigareta. Bola to nejaká vysoká blondína. Postavila sa ku zrkadlám, poupravovala si svoje silikónové prsia a poobzerala sa okolo seba.

„Haló? Je tu niekto?“

Edward ticho čupel na zavretom WC.

„Och, Bože konečne...“

Zašeptala blondína a potom si pukla... Ty kks, ja vám poviem, skoro som sa pošťala od  smiechu. Edward to asi nevydržal a tiež vyprskol od smiechu. Lenže on nie je v temne a to dievča to počulo. Rýchlo nadskočilo. Vtedy sa práve Edward vyplazil smejúc sa, von. Dievča zapišťalo.

„Edward Cullen! ČO tu robíš?! To sú dámske!!!“

Pišťalo dievča stále, tak Edward ku nej pribehol a rýchlo jej zapchal pusu. Začali tam spoločne zápasiť, striedali polohy a ja som sa už asi vážne pošťala... A nie, ešte nie... A potom, zrazu zazvonilo, ale Edward si to vôbec neuvedomil a ešte stále sa plazili po zemi a Edward sa pokúšal zapchať tomu dievčaťu hubu. Zrazu sa otvorili dokorán dvere a tam začalo jedno dievča zdesene škriekať, keďže sa Edward plazil po tej babe. Ten desný škrekot privolal všetkých ľudí a tak sa všetci dívali na Edwarda a ten sa pokúšal vysvetliť túto situáciu.

Nakoniec všetky baby začali kopať do Edwarda, ktorého to vôbec nebolelo, aby zliezol z toho dievčaťa. Ježiši, mne asi už vážne cvrklo. No a tak to všetko začalo, milý Edward Cullen...

 

Shrnutia:

Voldy

DarkPassion

MillieCull

RoseDublest



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nuž, som diablik - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!