Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový študent - Prológ + 1. kapitola

Já jako Daenerys... RLC.


Nový študent - Prológ + 1. kapitolaPredstavujem vám moju novú poviedku. Bella je upírka a žije šťastne s Cullenovcami. Bella nebola tehotná, takže nie je žiadna Renesmee. Cullenovci sa presťahujú, ale pár dní po nich sa do mesta prisťahuje "Nový študent". Viac v mojom zhrnutí. V tejto kapitole bude sťahovanie. Dúfam, že sa vám bude poviedka páčiť a zanecháte mi aspoň smajlíka. Pekné čítanie, KatarinaCullen.

Prológ

„Mali by sme sa presťahovať,“ ozval sa Carlisle. Všetci sa na neho otočili a on pokračoval: „Hlavne kvôli Belle.“

Bella sa okamžite napriamila. „Kvôli mne?“

„Neber to zle. Len som si myslel, že zmena prostredia by ti možno prospela. A keďže sa tak dokonale ovládaš, mohli by sme sa presťahovať.“

Videl som, že nad tým premýšľa. Každý premýšľal kam by sme sa mohli presťahovať. Aj ja som už nad tým raz premýšľal. Mali by sme sa odsťahovať. Kvôli Belle. Má tu príliš veľa spomienok, ktoré by ju mohli zraniť. Musíme sa presťahovať!

„Dobre. Kam?“ ozvala sa zrazu Bella, čím ma prekvapila. Myslel som, že nebude chcieť odísť, aspoň nie tak skoro.

„Európa,“ povedala Alice pokojne.

„Európa?“ opýtal sa Emmett prekvapene.

„Áno. Švajčiarsko.“

„Super, lyžovačka!“

„Kedy odchádzame?“ opýtala sa Rosalie.

„Čo najskôr! Teším sa na sneh,“ vyhŕkol Emmett a podľa jeho myšlienok sa tešil naozaj poriadne.

„Nebuď taký unáhlený, Emmett. Najskôr si tam musíme nájsť dom a zapísať sa na školu.“ Jasper si vždy všetko najprv poriadne premyslí.

„Ja budem s vami tiež chodiť do školy?“ opýtala sa neisto Bella. Bola taká rozkošná. Musel som sa zasmiať.

„Iste, že budeš chodiť s nami do školy,“ povedal som a pobozkal ju do vlasov.

„Carlisle, si si istý, že je to dobrý nápad...“ začal Jasper, ale ja som ho prerušil.

„Jasper, Bella sa perfektne ovláda. Zvládne to. A keby nie, budeme predsa s ňou. Pomôžeme jej.“ Bella ma pohladila po líci a žiarivo sa na mňa usmiala.

„Tak ja to zariadim,“ ponúkla sa Esme a hneď odišla.

„Ehm... Jasper, Bella. Myslím, že by ste mali ísť ešte na lov,“ povedal Carlisle. „Ostatní môžu začať baliť.“

„Skvelé a potom sa pôjde na nákupy,“ vykríkla Alice a odišla baliť.

Vďaka Alice máme všetci veľmi, ale veľmi veľa oblečenia a rôznych doplnkov. Vždy, keď sa presťahujeme, ide Alice vykúpiť najbližší obchodný dom. Vždy si totiž vezmeme len niečo a ostatné necháme v dome, kebyže sa sem po pár rokoch ešte vrátime. Lenže Alice to niečo nestačí a musí vždy nakupovať.

„Tak my pôjdeme,“ povedala Bella a vstala, ale ja som ju stiahol späť ku mne. „Edward, musím ísť na lov,“ povedala, ale hneď na to sa ku mne pritúlila a začala ma bozkávať.

„Ehm... Ehm...“ Typujem, že to bol Emmett. Napriek tomu som sa od Belly odtiahol a pozrel na dotyčného, čo nás vyrušil.

„Potrebuješ niečo, Emmett?“ Mal som pravdu, bol to on.

„Nie,“ povedal bezstarostne a potom odišiel hore za Rosalie. Bella sa znova postavila.

„Jasper ma čaká,“ povedala. Mal som sto chutí ísť s nimi, ale musím baliť.

Povzdychol som si. Je to ťažké rozhodnutie. Buď pôjdem s Bellou a Jasperom na lov alebo pôjdem zabaliť Belle veci. Je to jasné, pôjdem zabaliť Belle veci. A vyberiem jej nejaké sexi nočné košieľky, ktoré bude potrebovať, kým pôjdeme s Alice nakupovať.

„Dobre. Choď, ale rýchlo sa vráť. Neviem, ako dlho to bez teba vydržím.“

„Milujem ťa.“ Pobozkala ma a potom sa rozbehla von za Jasperom. Znova som si povzdychol a vyšiel hore. Musím baliť.

 

 

1. kapitola

Bella sa počas letu dokonale ovládala. Nedýchala, ale nedala nijako najavo, že by túžila po ľudskej krvi. Ani Jasper nič necítil. Bol z toho trocha rozrušený. Bol rád, že konečne nebudeme dávať pozor na neho, ale naša starostlivosť sa upriami na Bellu. A teraz sa Bella správa akoby vôbec nebola novorodená.

Och, zase. Neznášam cestu lietadlom. Myšlienky ostatných ma neustále otravujú. Hlavne, keď to sú zvrhlé myšlienky na členov mojej rodiny, vrátane mňa. Neviem ako, ale Bella vedela, čo potrebujem. Stiahla ma pod svoj štít a ja som konečne cítil pokoj a ticho.

Vieš, že ťa milujem? opýtala sa Bella v myšlienkach. Mal som veľkú radosť, často mi posielala v myšlienkach slová lásky. Pohladil som ju po kolene a pobozkal do vlasov.

Let bol znesiteľný len vďaka Bellinej prítomnosti. Pristáli sme v noci, čo bolo pozitívne, kebyže náhodou svieti slnko. Ale to bola len malá šanca.

Esme zohnala perfektný dom. Úplne dokonalý. V lese. A bolo tam dosť miesta pre všetko Alicino oblečenie. A tým, že sa tu vyskytuje divoká zver, spravila radosť aj Emmettovi. Neviem kedy, ale stihla nás aj zapísať do školy. Lenže to by nás musela Alice pustiť do tej školy.

„Takže, hneď zajtra sa pôjde nakupovať a žiadne odvrávanie. Máme toho dosť doháňať. Kde myslíte, že budú mať najväčší výber topánok?“ Zaujímalo by ma, kto ju vôbec počúval.

„Choďte si vybaliť veci a... dobre teda. Zajtra do školy ešte nepôjdete. Alice môžeš ísť nakupovať, ale s rozumom,“ povedal Carlisle a sám premýšľal, že už zajtra by išiel do nemocnice.

„Poď, pôjdeme si vybrať izbu a vybaliť,“ povedal som a potiahol Bellu za ruku.

„Ááá,“ vykríkla Alice. „Tak to teda vôbec nie! Takto to nepôjde!“

„Čo sa deje, Alice?“ opýtala sa Bella, keď sme stáli v dverách Alicinej a Jasperovej izby.

„Nie! Takto to nepôjde. Treba vybrať nový nábytok a bude sa maľovať! Esme?!“ zakričala Alice.

„Ony chcú ísť rekonštruovať tento dom,“ šepol som Belle a odtiahol si ju do našej novej izby.

„Neviem ako ty, ale ja nemám ani najmenšiu chuť ísť zajtra s Alice nakupovať,“ povedala mi Bella, keď sa za nami zavreli dvere na izbe.

„Ani ja,“ povedal som a hneď na to sa vrhol na jej ústa.

„Ja som to počula!“ zavrčala Alice, ale myslím, že nikoho to nezaujímalo. Ona bude mať radosť z nakupovania, aj keď bude nakupovať sama.

Začal som Belle rozopínať košeľu, ale ona ma zastavila. „Počkaj. Mali by sme si vybaliť a upratať.“ Ako človek bola dosť zodpovedná a poriadkumilovná. A táto jej vlastnosť asi nikdy nevyprchá. Ale to je v podstate jedno.

„Bella, vieš, že na to máme celú noc. A zajtrajšok a deň potom. A aj všetky ostatné dni.“

„Dobre, tak to spravíme teraz,“ povedala a prešmykla sa mi pod rukou.

Zasmial som sa, ale išiel som jej pomôcť. Neviem, čo tu chcela upratovať. Stiahla biele plachty pootvorila okno, presunula jednu skriňu a potom rýchlosťou blesku zmietla všetok prach v izbe. Nakoniec som ju len pozoroval a usmieval sa.

Keď prešla okolo mňa, aby si vybalila veci, ktoré som jej ja zbalil, schytil som ju za pás a pritiahol  sebe.

„Už máš hotové všetko, čo si potrebovala spraviť?“ Začal som jej bozkávať šiju a ona objala ruky, ktoré som mal na jej páse.

„Nie, ešte to nemám,“ povedala, ale nevyzerala, že sa chystá odísť odo mňa. „Ešte sa musím vybaliť. Som zvedavá, čo si mi vlastne zbalil.“

„To počká,“ povedal som a začal láskať jej líce a bradu.

„Myslíš?“

„Nie,“ zasmial som sa. „Ja to viem.“ Otočil som ju a začal bozkávať na ústa.

Jednu ruku mi vplietla do vlasov a druhou začala hľadať gombíky na mojej košeli. Presunul som ústa na Bellin krk a rukami kĺzal dolu po jej chrbte.

„Edward,“ vzdychla Bella a jedným pohybom mi roztrhala košeľu.

„Och... Teraz nie, Alice,“ zaúpel som a hneď na to do našej izby vošla Alice.

„Mňa to mrzí, Edward, ale toto je otázka života a smrti.“

„Života a smrti?“ opýtala sa prekvapená Bella.

„Áno!“ skríkla Alice. „Musím vybrať nové tapety a nábytok do vašej izby.“

„Teraz?“ opýtala sa Bella s povzdychom.

„A kedy?“ opýtala sa Alice sarkasticky. „Zajtra ideme nakupovať.“

„Och, Alice!“ povzdychla si Bella.

„Prepáč, ale inak sa nedá,“ povedala a venovala sa svojej “práci“.

„Tak zatiaľ môžeme vybaliť zvyšok vecí,“ usmiala sa Bella a odstúpila odo mňa.

Toto Alice nedarujem. Takto nás vyrušiť! A zajtra bude nakupovať. Kebyže nie som mŕtv, tak sa začnem sťažovať, že nakupovanie s Alice ma zabije. Ale nanešťastie takú výhovorku použiť nemôžem. Neviem, čo je horšie. Keď nakupuje oblečenie? Alebo keď sa rozhodne s Esme prerobiť nejaký dom? Myslím, že oboje.

Alice lietala po izbe a myslela na nejaké strelené kombinácie farieb. Bella stála v šatníku a práve sa začala vybaľovať.

„Edward? Môžeš sem na chvíľu prísť?“ opýtala sa Bella pokojne. Zatiaľ pokojne.

„Áno, láska?“ ozval som sa za jej chrbtom. Pred Bellou bol otvorený jeden z jej kufrov. Otočila sa a vyzerala byť nahnevaná.

„Mám sa pozrieť do ďalšieho kufru? Viem si predstaviť, čo v ňom mám zbalené,“ povedala a zamračila sa.

„Ehm... Potreboval by som pomôcť. Čo mám povedať?“

„Edward, nehraj sa na hlúpeho! Mala som si najskôr skontrolovať kufre,“ povedala a otočila sa späť ku kufru. Pokrútila hlavou a vybrala jednu čipkovanú košieľku. „Prečo mám plný kufor týchto čipiek?“ opýtala sa a hodila po mne tú košieľku.

„Myslel som, že ti to spraví radosť.“

„Mne? Alebo tebe?“ opýtala sa a znova bola sklonená nad kufrom.

„Myslel som nás,“ povedal som a chytil ju zozadu za pás, ale vytrhla sa mi a odstúpila.

„Som na teba veľmi nahnevaná,“ povedala a začala postupne vyťahovať všetko oblečenie a ukladať ho do políc, šuplíkov a vešať na vešiaky.

„A čím to môžem odčiniť?“ Predsa nemôže byť nahnevaná kvôli takej hlúposti. Alebo áno?

„Budeš s nami zajtra poslušne nakupovať,“ ozvala sa zraz Alice v našom šatníku. Čo robí Alice v našom šatníku?

„Alice, ja sa rozprávam s Bellou. A kedy som s tebou “poslušne“ nakupoval? Ešte nikdy. Nemyslím si, že to zmením. A...“

„Alice má pravdu,“ ozvala sa Bella.

„Čože?“

„Že zajtra s nami budeš poslušne nakupovať. Musíš mi kúpiť veľa oblečenia a následne odniesť a uložiť ho.“

Ony sa snáď dohodli! To nemôže myslieť vážne! Toto má byť trest za to, že som ju nezbalil podľa je predstáv? A budem s ňou nakupovať? Ďalšie sexi nočné košieľky! Super!

„A potom už nebudeš nahnevaná?“ opýtal som sa naoko vážne.

„Zajtra ti poviem,“ odpovedala mi a potom sa začala rozprávať s Alice.

Ach, ona si myslela, že to pre mňa bude trest. Ale ak mám Bella kúpiť veľa oblečenia, tak mi to spraví nesmiernu radosť. Hlavne, ak mi dovolí vyberať to oblečenie. Keby vedela, aký som nadšený, určite by mi “trest“ zmenila. Čo ak by urobila to isté, čo robí vždy Rosalie Emmettovi? Čo ak by mi povedala, že budem, neviem akú dlhú dobu, bez nej? To by som asi neprežil.

Och, nechám ju v tom, že zajtrajšie nakupovanie bude pre mňa utrpením.


 


Tak? Chcete, aby som pokračovala? Tak píšte do komentu ako sa vám to páčilo a hlavne nepáčilo. Čakám kritiku :)

Hneď prológ a prvú kapitolu chcem venovať PetreCullen, ktorá mi spravila perex aj nápis k poviedke. Ďakujem.

A inak... Predpokladám, že sa pýtate, prečo sa poviedka volá, tak, ako sa volá. To sa dozviete v ďalšej kapitole.

 




Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový študent - Prológ + 1. kapitola:

 1 2 3   Další »
17.12.2011 [19:31]

CharlotteAlannaWildVyzerá to na dobrú poviedku, myslím, že môžeš pokračovať. Hoci táto kapitolka sa mi zdala trochu chaotická, máš dobrý štýl písania aj tému a som zvedavá, čo sa bude diať ďalej. EmoticonMohla by si pre zmenu ďalšiu kapitolku napísať z Bellinho pohľadu, som zvedavá, čo si myslí ona a ako prijala Edwardov výber "vkusného" oblečenia.Emoticon Takže veľa šťastia a očakávam ďalšiu. Emoticon Emoticon

17.12.2011 [12:13]

Emoticon

16.12.2011 [8:56]

daslli141 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. jane006
15.12.2011 [20:47]

Tak já jsem určitě pro pokračování, nápad se mi moc líbí a já už se nemůžu dočkat dalšího dílů. Jsem zvědavá, jak tyhle dva příběhy (soudě podle perexu The Vampire Diaries a Twilight) zkloubíš. Tak šup, šup další kapču. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Luna
15.12.2011 [18:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. ClaireStew
15.12.2011 [17:37]

jooo! Dalšíí!

16. mňamka
15.12.2011 [14:14]

No supééér, bohužel nemůžu dát delší koment, protože jdu do školy a pak jsem asi nepůjdu a potom bych zapoměla. Tak příště, slibuju, fákt supééééér a honem dalšíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.12.2011 [14:00]

zuzinecckaaTahle kapitola se četla jedním dechem. Pobavila mě Bellina reakce v šatně, když chtěla vybalit své kufry - spodní košilky pro sexy účely... No jo no, na co ti chlapi nemyslí Emoticon Emoticon Emoticon .
Taky se mi líbí, jak Edward svůj "trest" bere v pohodě. O co, že i jen náznakem Alice něco uvidí a budou ho tahat po botech Emoticon Emoticon . No jo, jsem bláznivá, ale ať si to vyžere. Měl jediné štěstí, že nedostal trest jako Emmett od Rose, když něco provede.
Tak už se těším na další, piš piš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.12.2011 [13:45]

SolisUmbraJednoznačne sa nevijadrujem k tomu či by si mala alebo nemala písať ďalej, ja ti PRIKAZUJEM: PÍŠ ĎALEJ!!! Je to fakt super a naozaj sa teším, ako ho budú trýzniť! Emoticon
Na a teším sa aj na toho "nového študenta"! A je dobre. že Bellča nemá dieťa. Nikdy sa mi nepáčil Meyerovej nápad s Nessie.
Takže veľa šťastia pri písaní!!!! Emoticon

15.12.2011 [13:32]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
skvelé... Emoticon
už sa strašne teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!