Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový študent - 3. kapitola

rob a kris


Nový študent - 3. kapitolaNáš študent sa volá Marco. V tejto kapitole sa zoznámi s Cullenovcami. A prídete na to, že Marco je riadny... Pekné čítanie.

3. kapitola

Pohľad Marco:

Existuje krajšia upírka ako táto? O tom dosť pochybujem. Za celých štyristo rokov som takú nestretol. Nestretol som vhodnú upírku pre mňa. Až teraz!

Je nádherná a slobodná. Dokonalosť sama. Podľahne mi hneď ako sa na mňa pozrie, hneď ako sa mi pozrie do očí. Každá podľahne a ona nebude výnimka. Vlastne áno, bude! Ona so mnou ostane už naveky. Budeme spolu. Je dokonalá a ja tiaž, sme dokonalý pár.

Ako sa volá? To hneď zistím. Je upír! Určite ma začuje alebo uvidí, keď budem bežať. Tak do toho!

V momente, keď som sa chcel rozbehnúť, objavil sa ďalší upír. A išiel priamo k mojej upírke.

„Bella, prosím, poď,“ povedal. Takže sa poznajú. Odkiaľ? Hmm? Bella, krásne meno.

„Edward, prosím, chcem byť sama.“ A ten krásavec sa volá Edward. Čo má s mojou Bellou?

„Veď práve! Tu nie si sama!“ Môže o mne vedieť?

„Nechápem,“ povedala Bella. Jej hlas je tak melodický. Dokonalý.

„Poď. Doma ti to všetko vysvetlím,“ povedal Krásavec a chytil Bellu za ruku. Na tlmenom svetle, čo prenikalo cez stromy sa zaleskli dva svadobné prstene. Takže manželia. Ako si mohla dokonalá Bella vybrať takého chudáka?

Držiac sa za ruky sa rozbehli preč. Kde bývajú? Aj to hneď zistím!

Jej dokonalá vôňa je jasnejšia než všetky pachy v lese. Poznám len jednu dokonalejšiu vôňu, než je tá Bellina. Tou je samozrejme ľudská krv. To mi dá za pravdu aj ona.

Ako to naplánovať? Tak aby to bolo dokonalé? Jasné! Jednoducho pôjdem za jej vôňou. Keď sa dostanem k ich domu, poviem, že som zacítil upíra. Budem improvizovať.

Rozbehol som sa za vôňou mojej novej priateľky. O chvíľu som zastal pred honosným dom. Takže sa tu usadili. Z domu práve vyšiel nejaký čiernovlasý upír. Iný ako bol s Bellou. Koľko ich tam je? To hneď zistím.

Pustil som sa cestou k domu, keď si ma všimol ten čiernovlasý.

„Alice povedala, že prídeš,“ začal upír. Kto, dopekla, je Alice? „Ja som Emmett. Poď,“ povedal chladne a vošiel do domu.

Prišlo mi to strašne divné, ale v dome bola Bella, tak som išiel za tým svalovcom. Výjav, čo sa mi naskytol, keď som vstúpil do hlavnej miestnosti, ma dokonale znehybnel. V dome bolo osem upírov. Bella mala červené oči ako ja, ale ostatní mali zlaté. Ktorí upíri majú zlaté oči?

„Ja som Esme,“ zamávala mi nejaká žena s karamelovými vlasmi. Objímal ju nejaký blondiak.

„A ja som zmätený,“ povedal som pravdu a to sa nestáva často.

„Prepáč. Volám sa Carlisle Cullen.“ Podal mi ruku, keď so mu ňou potriasol, ukázal na ženu, čo držal okolo pása. „Toto je moja manželka Esme.“

„Emmetta si už stretol.“ Prikývol som a pozrel sa na neho. V náručí držal nejakú blondínu. Bola celkom sexy, ale Bellinej dokonalosti sa nemohla vyrovnať.

„Moja manželka Rosalie,“ povedal ten Emmett. Bolo vtipné ako použil dôraz na slovo manželka.

„Teší ma,“ povedal som a usmial sa. Blondína len prikývla a odvrátila tvár.

„Toto sú Edward a Bella,“ ujal sa slova opäť Carlisle.

„Teší ma,“ zopakoval som a usmial sa na Bellu.

„Aj mňa,“ povedala a úsmev mi opätovala. Jej manžel sa na mňa ani nepozrel.

„A toto sú Jasper a Alice,“ dokončil Carlisle. Zo zdvorilosti som sa na nich otočil a usmial sa. Ale moje oči patrili len Belle, rovnako ako aj moje srdce. Ukradla mi ho z minúty na minútu.

„To ona ťa videla,“ povedal blondiak.

„Čože? Videla?“

„Áno. Vidím budúcnosť,“ prehovorila čiernovláska.

„Fascinujúce! A vy ste rodina?“

„Áno, už dlho. Bella sa do nej pridala len nedávno, ale áno.“

„Ako funguje to videnie?“ opýtal som sa jej.

„Vidím, keď sa človek alebo upír rozhodne. Vidím následky toho rozhodnutia.“

„Fascinujúce. Takže máte v rodine talent.“

„Nie jeden,“ povedala Esme. Myslím, že sa tak volá.

„Ako to myslíte?“ opýtal som sa prekvapene.

„Emmett je silný. Jeho dar je sila. Jasper dokáže ovládať emócie ostatných,“ povedal.

„Fantastické,“ šepol som a silák sa zaškeril.

„Moja manželka má schopnosť milovať. Rosalie má krásu.“ Blondínka má krásu? To by som povedal skôr o Belle. V tých obtiahnutých nohaviciach má skvelé stehná. A tá skoro priesvitná blúzka...

Zrazu sa ozvalo zavrčanie a ja som sa prudko otočil. Zavrčal ten krásavec, čo držal Bellu okolo pásu.

„Ehm... Edward vie čítať myšlienky. Takže...“

„Čítať myšlienky? Počul si všetko to, na čo som teraz myslel?“

„Počul som všetko!“ zavrčal a pritiahol si Bellu bližšie k sebe. Tváril som sa, že nič a otočil sa späť na Carlislea.

„Máte v rodine úžasné talenty,“ povedal som a usmial sa.

„To nie je všetko. Bella má psychický štít.“

„Fantastické,“ zopakoval som a pozrel sa na Bellu, ktorá si schovávala tvár v košeli toho krásavca. Vlasy jej jemne padal až na prsia, ktoré...

„Prestaň!“ zavrčal Edward.

„Jasné! Daj si pohov, Krásavec.“ Idiot. „Aj vy máte dar, Carlisle?“

„Isteže,“ povedala jeho manželka. „Súcit. Inak by nemohol pacovať v nemocnici.“

„V nemocnici? Medzi ľuďmi?“

„Áno. Všimol som si, že lovíš ľudí. Preto ťa musím poprosiť, aby si tu nelovil. Určite to chápeš.“

„Áno, ale vy nelovíte ľudí?“ Všetci sa začali smiať.

„Samozrejme, že nie! My lovíme zvieratá. Preto máme zlaté oči.“

„Zvieratá?“ Fuj!

„Áno.“

„A Bella má prečo červené oči, keď sa živí zvieratami?“

„Bella je novorodená, ešte chvíľu potrvá, kým sa jej zmení farby očí.“ Takže moja Bella loví zvieratá. Nuž budem ju musieť prevychovať na inú stravu.

„A nemyslíte si, že ste príliš nápadní?“

„Nie. Ja pracujem v nemocnici a Esme ako architektka. Ostatní hrajú naše adoptívne deti a sú na strednej škole v rôznych ročníkoch.“

„Aha.“ Takže Bella chodí na strednú. Možno, že mi nezaškodí zopakovať si školu.

„Plánuješ sa zdržať dlho v meste?“ opýtal sa Krásavec. Musím si dávať pozor na myšlienky.

„Myslím, že áno“

„Tak ťa musím požiadať, aby si nelovil v tomto ani okolitom meste,“ povedal doktor.

„Tak koľko sa plánuješ zdržať?“ opýtal sa Silák.

„To ešte neviem. Uvidíme podľa toho ako sa veci vyvinú.“ Usmial som sa. Alice sa zrazu niekam zadívala a Edward stuhol.

„Carlisle, potrebujem sa s tebou porozprávať,“ povedal Krásavec a vybehol hore.

„Ospravedlňte ma,“ povedal doktor a išiel za ním.

„Pani Cullenová...“

„Esme, volaj ma Esme.“

„Esme. Dúfam, že sa ešte niekedy uvidíme. Musím ísť na lov.“

„Samozrejme, ale...“

„Ja viem. V okolí mesta nemám loviť.“

„Emmett, Jasper!“ zakričal z hora Krásavec. Silák a Blondiak vybehli a hneď sa vrátili.

„Deje sa niečo?“ opýtal som sa

„Nie, nič,“ povedal Blondiak a postavil sa k Belle.

„Tak ja idem. Pôjde niekto so mnou?“

„Nie, to asi nie,“ povedal Silák a postavil sa k Belle z druhej strany.

„Poď, Bella. Rose,“ povedala čiernovláska a tlačila Bellu hore schodmi. Jasper ju chytil za rameno a Silák išiel chytiť Blondínku.

„Naozaj nepôjdeš, Blondínka?“ opýtal som sa. A pozrel jej do očí skôr ako sa k nej dostal Silák.

„Iste,“ povedala a prešmykla sa k dverám.

„Rosalie!“ Chytil ju Silák za rameno.

„Čo robíš? Chce ísť so mnou na lov,“ povedal som mu. Keď dnes nemôžem mať Bellu, môžem si užiť aspoň s Blondínkou. A Bellu získam zajtra.

„Rosalie! Nikam nepôjdeš!“ ozval sa zrazu Krásavec.

„Ale ja chcem!“

„Nie! Ty nechceš zabíjať ľudí!“

„Ja nikoho nezabijem!“ zakričala.

„Ja radšej už pôjdem,“ povedal som. Zrušil som kontakt medzi mnou a Rosalie. To by nemalo zmysel. Nenechali by ju ísť.

Musím sa zbaviť aj Krásavca aj Siláka a potom si nechám obe tie sexy upírky.

Rozbehol som sa z domu skôr, než mi mohol Krásavec niečo spraviť.



 

Dúfam, že sa bude kapitola páčiť a necháte mi koment.

Kto prišiel na to, aký dar má Marco?

 




« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový študent - 3. kapitola:

 1
9. martty555
15.01.2012 [18:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. mona
15.01.2012 [16:17]

Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [14:36]

aghsf Emoticon Emoticon Emoticon

6. nikca289
15.01.2012 [13:30]

Fantasticka kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. viki
15.01.2012 [11:47]

Moc pěkné !

4. marcela
15.01.2012 [9:58]

Takže všechny zblbne,jenom Bellu ne???Moc hezký. Emoticon Emoticon Emoticon

3. cechovicovam
15.01.2012 [9:02]

zeby vedel ovladat ludi a upirov? krasna kapitola

15.01.2012 [8:53]

SissaVampire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [8:35]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!