Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nováček - 4. kapitola

la


Nováček - 4. kapitolaPoznávání nepoznaného
April uvažuje o tom, co jí pověděla Jane. Objevuje záležitosti upířího života a Janeina slova se začínají stávat skutečností...
Přijemné počtení :) els.a

April:

Ležela jsem na pohovce a přemýšlela jsem o tom, co řekla Jane.

„Někomu by mohlo vadit, že musíš zabíjet, abys přežila. A jsi v podstatě mrtvá. Když se staneš upírem, není to začátek nového života, jak si všichni myslí... Je to začátek konce... A zvlášť tady to bývá dost děsivý."

Hned ta první věc mě zarazila. Kdyby mi někdo ještě před týdnem řekl, že musím zabít čtyřčlennou rodinku, protože jinak zeslábnu a nakonec zemřu, nejspích bych se pozvracela a poslala ho do léčebny. Ale když jsem to pak vážně musela udělat, nepřišlo mi na tom vůbec nic zvláštního, nechutného... Zlého... Zlého? To mě předtím nenapadlo. Když o tom teď přemýšlím, tak zlé to docela je - nesmírně. Proboha. Kolik lidí ještě budu muset v živ... vlastně v existenci zabít? Když vezmu v úvahu, že žiju ve Volteře a patřím mezi její upíry s nejmocnějšímy dary, čímž šance, že přijdu o život klesá přibližně na nulu... Pff.

Možná bych si mohla dělat čárky na zeď. A nebo spíš ne - ta cihlová barva se mi vážně líbí a při průměrné spotřebě čtyři lidi za den by moc dlouho nevydržela. Spotřebě? Jsem normální?!

Potom - když už jsem to začala tak hezky rozebírat - je tu druhý bod. „Jsi v podstatě mrtvá." Dobře, to je mi celkem fuk, takže přejdu k dalšímu bodu.

„Když se staneš upírem, není to začátek nového života, jak si všichni myslí... Je to začátek konce... A zvlášť tady to bývá dost děsivý." Dámy a pánové! Pomalu, ale za to jistě, se dostáváme k nejlepší části! „A zvlášť tady to bývá dost děsivý."

Nemyslím si, že jsem úplně blbá, ale tohle prostě nechápu. Je to děsivé pro lidi, který sežeru, ale pro mě? Já se jich přece nebojím!

Podívala jsem se na hodinky. Bylo půl druhé ráno - jaktože nespím? Tohle všechno je tak divné. Doufám že si na to časem zvyknu. A časem pro mě znamená to, že na to mám minimálně půl století - pokud nebude v příštím prosinci konec světa.

Nikdy bych nevěřila že je v noci taková nuda - bylo mi trochu divné, že z ostatních pokojů slyším jen ticho.

V nejspíš marné naději, že mě zabaví koupel, jsem se zvedla a došla do koupelny - celé to zabralo asi desetinu sekundy.

Koupelna byla jak jinak než krásná a dokonce vybavená - později musím zajít za Jane. Nebyla v ní vana, ale sprchový kout, což trošku porouchalo můj koupelový plán, ale nevadí. Vlezla jsem si pod sprchu a pustila jsem si vodu na 40 stupňů - stejně jako vždycky.

„Au!" sykla jsem a zavřela oči bolestí. Poslepu jsem nahmatala kohoutek a pustila si proud ledové vody na spálené břicho. Ale můj plán byl opět v troskách, když jsem zjistila že ta voda je všechno, jen ne studená. Otevřela jsem oči a podívala jsem se na místo, kde by měl být přinejmenším rudý flek, ale nebylo na něm vůbec nic. Moje téměř bílá kůže vypadala naprosto neporušená. Buď se mi všechno okamžitě zahojí, nebo přeci jenom jsem blbá, a ta voda se mi horká jen zdála.

Moje zvědavost nezná mezí, takže jsem otevřela skleněné dveře sprchy a abych nenacákala, zůstala jsem v ní stát a natahovala jsem se po žiletce která byla v košíku zavěšeném na zdi. Nicméně košík se nehodlal vzdát a já, absolutně neoplývající trpělivostí, jsem po něm prudce chňapla a mířila hlavou k zemi. V putu sebezáchovy jsem před sebe stačila dát ruce, ale pravou dlaní jsem dopadla rovnou na žiletku, kterou se mi při letu podařilo zasáhnout.

Nic mě nebolelo, takže jsem se během chvilky postavila a zírala jsem na svou ruku. Přímo před očima se mi zacelovaly tři slabounké rýhy, ze kterých ovšem nevytekla ani kapka krve.

Ještě chvíli jsem zírala na tu ruku a potom jsem popadla žiletku a jedním tahem jsem si roztrhla kůžu na předloktí. Během chvíle se rána zacelila a pokožky byla opět hladká a neporušená.

Nepřestávala jsem zírat na ruku, ale uslyšela jsem z pokoje hluk. Poplašeně jsem zvedla hlavu a váhala jsem, jestli se mám odvážit tam vpadnout. Moje první myšlenka - jsem upír, což znamená nejspíš nejsilnější tvor na Zemi. Ale hned na to mi došlo, že tak hluboko v hradu bych jen těžko hledala někoho, kdo není upír - teda jestli nepočítám hmyz, jako třeba myši.

Přestala jsem uvažovat o tom, jestli je myš hmyz, zabalila jsem se do ručníku, vzala do ruky kartáček na zuby, zhluboka se nadechla a vzala jsem za kliku.


3. kapitola <-> 5. kapitola
SHRNUTÍ


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nováček - 4. kapitola:

 1
3. vesi
15.06.2011 [1:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [9:36]

TerezCsuper kapitola, moc se mi líbí hlavně ty její myšlenky Emoticon

04.06.2011 [22:02]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, příště si však dej pozor na:
- Čárky;
- Překlepy;
- Nespisovné výrazy;
- Čtyřčlenou -> čtyřčlennou, po slepu -> poslepu.
V perexu jsi měla takovou menší chybku v tagu, tak jsem ti ji opravila - je <br>, ne </br>. Emoticon
A ještě tě poprosím, abys příště nechodila do článku, který odešleš k publikaci, což jsi právě udělala. Mohla bys přeuložit upravenou verzi článku. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!