Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nouzový východ - 1. kapitola

Nikky


Nouzový východ - 1. kapitolaKdyž jsem četla Rozbřesk z Jacobova pohledu, neustále jsem přemýšlela o pocitech Belly. Nešlo tam přece jen o její život, ale i o život Edwarda. A vlci, kteří obklopovali jejich dům, jí taky nepomáhali k lepšímu spaní. Takže jsem se rozhodla napsat povídku, ve které Bella pod nátlakem přistoupila na potrat. Jenže tím se mezi ní a Edwardem vytvořila propast, kterou Bella nedokázala překonat. Postupně upadá do větší a větší beznaděje a přichází nejenom o chuť žít, ale o jediného muže, kterého kdy milovala.

 

Oregon, Salem

 

Zvuk budíku prosvištěl ložnicí a vše uvedl do té správné perspektivy. Spala jsem. To, co jsem viděla, byl jen sen a ne skutečnost. Oddychla jsem si a cítila, jak se mi puls vrací do normálu. Pomalu jsem šla do koupelny, kde jsem se zbavovala potu, co mi ulpěl na kůži. Pak se vše dělo tak, jako každý jiný den. Vyčistit si zuby, opláchnout obličej, obléct se a učesat se. Díky mojí noční můře jsem přijela do práce o něco dřív, ale stejně jsem se šla hned převléknout. Když jsem si oblékala uniformu, nemohla jsem se ubránit znechucenému úšklebku. Umělá tkanina mě škrábala na kůži a nepropouštěla žádný vzduch.

„Ehm, Isabello?” Přede mnou stál pan Erneshaw, můj šéf.

„Ano, pane? Děje se něco?” Začala jsem tápat v paměti, jestli jsem neudělala něco zle. Jeho výraz totiž nevypadal na to, že bych měla dostat přidáno. Možná si někdo stěžoval...

„Isabello, dnes je prvního,” řekl mi opatrně, jako by to pro mě byla zdrcující zpráva. „Máš příští tři dny volno.” Sakra! Když mi před čtyřmi měsíci ohlásili, že si musím vybrat alespoň část dovolené, plácla jsem první datum, co mi přišlo na mysl.

„Omlouvám se, pane. Úplně jsem na to zapomněla.” Pan Erneshaw se na mě znepokojivě díval, zatímco jsem čekala na jeho odchod, abych se zas mohla převléknout. Ale on se k odchodu nějak neměl.

„Isabello, nevím, jak to říct.” Nervozně si přejel vrásčitou rukou po zátylku a díval se do země.

„Prostě to řekněte,” pobídla jsem ho, i když jsem věděla, že to, co mi chce říct, se mi nebude vůbec líbit. Byla jsem zvyklá na to, že jsou lidé v mojí přítomnosti nesví, že o mě v práci mluví jako o podivínce, co s nikým nemluví a nedá dohromady větu, která by obsahovala víc než pět slov, neustále kouká do prázdna a každou chvíli brečí. Ale pan Erneshaw mě litoval. Jasně jsem to na něm poznala. Nestála jsem o lítost, soucit nebo něčí pomoc.

„Moc se tu s nikým nebavíš. Na tom by nebylo nic špatného, ale zdá se mi, jako bys ani v soukromí neměla přátele. Je to tak?” zeptal se opatrně, jako by mluvil k vystrašenému dítěti.

Zavrtěla jsem hlavnou. „Ne, pane.”

„A rodinu máš?”

„Ano, pane. Otec žije ve Washingtonu a matka na Floridě.”

Po tváři pana Erneshawa proběhl náznak uspokojení. Teď řekne, abych se s nimi více stýkala. „Možná bys mohla využít ty následující tři dny k tomu, abys je jela navštívit.” No, co jsem říkala.

Jak se z toho vykroutit? Ten muž je na mě milý a nemusí být. „Víte, ráda bych je navštívila, ale oba mají moc práce. Jen bych je rušila.” Lhala jsem, až se mi od pusy prášilo. Ale kdybych jela za mámou, neustále by po mně chtěla odpovědi, které jsem jí nemohla dát. Odpovědi na to, proč to všechno skončilo. A u mého otce bylo až příliš vzpomínek.

„A co zkusit vyrazit ven. Pokusit se s někým seznámit, nebo si najít nějaký koníček. Není dobře, když je tak mladá dívka sama.” Pak se usmál, hodil ještě jeden soucitný pohled a odešel. Když se za ním zavřely dveře, zuřivě jsem ze sebe servala uniformu.

O dvacet minut později jsem už seděla na lavičce a čekala na autobus. Nesnášela jsem jízdu veřejnou dopravou. Skoro pokaždé tam byl nějaký slizký chlápek, co na mě v jednom kuse zíral a nebo bezdomovec, který nevábně voněl. Ale ti mi zas tak nevadili, jelikož se dali snadno ignorovat. Nejhorší bylo, když jsem jela společně s nějakou štastnou ženou a jejím dítětem. Maličkým drobečkem, který je odkázan na svou matku. Spoléhá na to, že se o něj bude starat a chránit ho... Přestaň! Nebyla to tvoje chy... Samozřejmě, že za to můžeš jen ty. Nikdo jiný. Je to tvá vina...

Jen díky dlouhé praxi v ovládání emocí jsem se bez zbytečných scén dostala zase zpátky domů. Počítala jsem každý schod téhle pětipatrové budovy bez výtahu a uklidňovala sama sebe, že za chvíli budu ve svém bytě, kde si můžu ztropit scénu, jakou jen budu chtít. Odemkla jsem si dveře, pořádně do nich vrazila a byla doma. Klíčky jsem dala do misky a sundala si slabý kabát. V Salemu nebyla touhle dobou zima. Chtěla jsem jít do kuchyně a vybrakovat ledničku, jelikož jsem se zapomněla ráno opět nasnídat, ale došla jsem jen nakonec úzké chodby, než jsem celá zkoprněla.

Byl tam. Žádala jsem ho, aby mě navždycky nechal, ale jasně jsem ho viděla, jak se opírá o zeď a upírá na mě nenávistný pohled. „Co tu děláš, Edwarde?”

 

 


 

Doufám, že se první kapitola líbila. Někomu to asi nedává smysl, ale postupně budu přidávat flashbacky, aby bylo všechno jasné. Navíc je Bella tak trochu blázen, takže její myšlenkové pochody nechápu ani já.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nouzový východ - 1. kapitola:

 1 2   Další »
17. Vampirek
12.02.2012 [18:27]

Prosím rychle další. Strááášně mě zajímá, co se bude dít dál. Moc tě prosím, nenapínej nás Emoticon

16. upírek
11.02.2012 [16:39]

co je maličký upírek a co je velky upírek a co je megáccký upír no to asi nikdo neví ale mě se nejvíc líbil ten EDWARDO kdybych si měla vybrat mezi EDWARDWM a mojím miláčkem ondrou tak bych si vybrala samozřejmě ondráška já to vím že sem ublížila EDWARDOVY ale ondrášek je pro mě víc než nějaký maličký upírek nebo velký upírek nebo MEGÁÁÁÁÁÁÁCKÝ UPÍR no já si myslim že sem si vybrala dobře ale nevím jak byste si vybrali vy tak mi prosím odepuste jestli to teda jde prosím a ještě jedna otázka i když ja mám docela ráda upíri ale nechtela bych jimi být ale jestli vy jo tk to je pro mě hrůza protože jestli na mě vnoci vibafnete taj ja se po... smíchy ale i když asi ne smíchy ale pláčem prostože já bych začala zřvat a všechno co jde dělat bych prostě dělala a jak jste na
vy s upírama??????????????????????????????? www.stmivani.eu/components/images/emoticons/smile06.gif Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. monca
10.02.2012 [21:38]

toje film co jse videla za celej muj rivot nejhesči na svete

14. Adus15
10.02.2012 [10:05]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.02.2012 [22:55]

SilvarenZačala jsi moc pěkně, těším se na další! Emoticon Emoticon Emoticon

09.02.2012 [17:37]

NespoutanaPěkný, určitě si počkám na další kapitolku :)

11. TSD
09.02.2012 [13:36]

TSDPáni to je hustý.... ta poslední věta mě dostala asi nejvíc.... slib mi že rychle napíšeš další kapitolu jinak umřu.... Moc si ti to povedlo..... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Rena16
09.02.2012 [2:27]

velmi dobře napsáno.Hodně mě to zaujalo. Emoticon Emoticon

08.02.2012 [21:25]

LadyLilianneúžasné... a tie flashbacky sú veľmi dobrý nápad.. :) máš veľmi pekný štýl písania - taký zaujímavý, čítam to na jeden dych... :)) Emoticon Emoticon
ps: hlásim sa k čitateľom tejto poviedky... :D len aby si vedela... Emoticon

08.02.2012 [21:20]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!