Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nic není nemožné... - 2. kapitola


Nic není nemožné... - 2. kapitolaTereza si myslí, že se zbláznila. Ale pravda je jiná...

„Co je pravda?“ otázal se mě lékař. Podívala jsem se, kde je mamka. V ordinaci nebyla. Ani sestřička. Asi šly vyplňovat nějaké papíry.

„Vy jste Carlisle Cullen!“ zasyčela jsem.

„Ano, jsem. Co je na mém jménu tak udivující?“ Když pan Cullen dořekl tato slova, před očima se mi promítla celá Twilight sága. Vlastně by se dalo říct, že se mi před očima promítl celý žvot.

„Nic. Jenom… Vaše jméno je trochu netypické pro Českou republiku.“

„Já vím. S rodinou jsem se sem přistěhoval z USA asi před třemi lety.“

„Tím se všechno vysvětluje,“ vzdechla jsem. Přemýšlela jsem, jak nejlépe bych mu mohla sdělit, že vím, že je upír. Ale nakonec jsem došla k závěru, že by to moc moudré nebylo.

„Takže teď ti zašiju tu ránu na hlavě a pak tě pošlu na rentgen.“

„Jistě. Sice jsem se praštila do hlavy, ale blbá nejsem,“ řekla jsem bez přemýšlení. Chtěla jsem to vzít zpátky, ale doktor se zasmál. A pak všechno nabralo hrozně rychlý spád. Ránu jsem měla zašitou během deseti minut, na rentgenu jsem se taky moc dlouho nebyla. Nakonec jsem dostala sádru, protože jsem měla naštíplou kost. Celkově moje zranění čítalo čtyři stehy a jednu sádru.

„Takže za týden se mi přijdeš ukázat.“

„Ano. Teda jestli mi to z té mé děravé hlavy nevypadne. Mockrát vám děkuji,“ řekla jsem vesele. Byla jsem na odchodu, když se ozvalo zaklepání. Polekaně jsem sebou škubla. Tušila jsem, kdo přijde.

„Dále,“ vyzval lékař toho „neznámého“. Dveře se otevřely a dovnitř vešel kluk s bronzovými vlasy a onyxovýma očima - Edward. Měla jsem co dělat, abych nezačala panikařit.

„Potřebuji s tebou mluvit,“ skoro zašeptal Edward. Bylo mi jasné, že musím okamžitě odejít, abych nezaslechla něco, za co bych mohla klidně umřít.

„Ještě jednou vám děkuji. Na shledanou,“ řekla jsem a rychle odešla z místnosti, aniž bych počkala na odezvu. Sotva jsem zavřela dveře, zůstala jsem stát. Nemohla jsem se hnout. Bylo to rozhodování – zůstat v blažené nevědomosti, nebo si zariskovat a něco vyslechnout?

„Carlisle, ona to ví. Ona zná náš původ. Její myšlenky mluvily za vše.“ Bylo mi jasné, že je nejvyšší čas se vytratit. Začala jsem utíkat. Zastavila jsem se až u auta. Nasedla jsem a zabouchla dveře.  Mamka přišla asi po minutě. Nic neříkala. Mlčky sedla za volant a odvezla nás domů. Tentokrát cesta uběhla rychle.

„Konečně doma… Jdu do postele, jsem unavená,“ zívla jsem. Mamka byla pořád taková zaražená. Zavrtěla jsem hlavou a odebrala se do pokoje. Zavřela jsem dveře a rozbrečela se. Vůbec jsem nevěděla, jestli mám smůlu nebo štěstí. Netušila jsem, co bych měla dělat. Byla jsem zmatená. Podívala jsem se na hodiny. Bylo půl jedenácté.

„Notak, Terko, musíš se sebrat. Tohle jsi přece vždycky chtěla, nebo ne? Co by za to daly ostatní holky?“ zamumlala jsem si pro sebe. Najednou se ozvalo zaťukání na okno. Podívala jsem se, ale nikdo u okna nestál. Jak by také mohl, když jsme bydleli ve druhém patře?

„Už začínám bláznit. To, co se stalo před hodinou a půl, mohl být pouhý sen, tak proč tak plaším?“ vyjevila jsem svoje myšlenky nahlas. Ale pořád jsem při tom zírala na okno. K ničemu to však nevedlo, tak jsem toho nechala. Sedla jsem si na postel. A přemýšlela. Až jsem jsem z toho pravděpodobně usla.

 

 

Když jsem se probudila, všechno mě bolelo. Není divu, když jsem spala v sedě. Hodiny ukazovaly jedenáct hodin. Podívala jsem se z okna. Venku hustě pršelo. Měla jsem žízeň, tak jsem se šla napít. Doma nikdo nebyl, po všech jako by se slehla zem. Když jsem se napila, převlékla jsem se. Se zasádrovanou rukou to šlo dost těžko, ale zvládla jsem to. Učesala jsem se, vyčistila zuby a při tom si plánovala, co budu dělat. Z mého rozjímání mě vytrhl zvonek. Šla jsem otevřít. Ve dveřích stáli Edward a Carlisle Cullenovi.

„Přejete si?“ zeptala jsem se otráveně. Ale ve skutečnosti jsem byla zvědavá, co mi chtějí říct, a taky trochu vystrašená. V hlavěmi pořád zněla ta slova ze včerejší noci.

„Dobrý den, můžeme si promluvit?“ zeptal se Carlisle.

„Jistě, pojďte dál pane Cullene. I vy, Edwarde.“ Oba dva napochodovali k nám do bytu. Odvedla jsem je do obývacího pokoje.

„Posaďte se.“ Cullenovi si sedli.

„O čem chcete mluvit? Co vás zajímá, pane Cullene?“

„Prosím, říkej mi Carlisle. A nevykej mi. Při běžném hovoru na to nejsem zvyklý,“ řekl Carlisle.

„Dobře. Ale proč jste přišli?“ Ani jsem se nemusela ptát a odpověď jsem hned věděla.

„Ty víš, co jsme. Jak jsi na to mohla přijít? A chápeš, že tím, co všechno znáš, se vystavuješ nebezpečí? Chápeš, že můžeš přijít o život?“ spustil Edward.

„Já jsem na to ani tak nepřišla. Ony existují knihy, které vás popisují, napsala je Stephenie Meyerová,“ začala jsem vysvětlovat. Edward s Carlisleem pozorně poslouchali. Řekla jsem jim všechno, co jsem věděla. Všechno, co jsem znala.

„Klidně vám ty knihy ukážu.“

„To budeš moc hodná.“ Odkráčela jsem do pokoje, čapla všechny čtyři knihy a vrátila se zpátky do obýváku. Carlisle s Edwardem je hned začali zkoumat.

„Nemůžu tomu uvěřit,“ zašeptal Carlisle.

„Nápodobně. Skoro každá holka sní o tom, že vás potká. A mně se to zřejmě jako jediné podařilo.“

„Tohle je velmi vážná situace. Ty všechno víš. Kromě toho Volterra je až moc blízko,“ řekl Edward.

„Ale co s tím uděláte?“ zeptala jsem se.

„Budeme tě muset nějak chránit,“ odpověděl téměř neslyšně Carlisle.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nic není nemožné... - 2. kapitola:

 1
13.06.2011 [13:54]

Terezinkaparádní!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LuMo12
05.06.2011 [15:09]

Holka zlatá tak toto je absolútne geniálna poviedka. Som nadmieru zvedavá, čo bude ďalej! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [12:45]

PetraCullenAhhh! opět nádherná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Carlisle nezklamal!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ani Edward přehnaně nezareagoval jak v Others in the same! Emoticon Oba mají moc milý přístup k Tereze :-). A to se mi na tom moc líbi! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jsem zvědavá, jak zbytek Cullenů zaregauje na Terezu. :-) Emoticon Emoticon Emoticon Bella je ještě člověk hmm??? Emoticon Emoticon Emoticon a je s nimi V ČR? Emoticon To se mi nějak nezdá, ale když to říká Carlisle tak je to zřejmě pravda. Emoticon Úsměv se mi rozšířil ještě víc a mám dojem, že tam zůstane už navždycky! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No jsem zvědavá, co bude dál. :-) Emoticon Na málo komentářů se zvysoka vykašli! Emoticon Emoticon A piš rozhodně dál, protože já se už nehorázně těším na 3. kapitolu! Emoticon Emoticon TAk mě dál nenápinej, protože se to nedělá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já chci dalšííí kapitoluuuuuuuuuu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Moooccc se mi to opět líbilo! Emoticon Emoticon Emoticon Máš talent tak ho jen tak nezahoď! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jestli ho zahodíš a smažeš tuto povídku, pro nedostatek komentářů tak si tě podám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Piš dááááál!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!