Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámá pomoc - 5. kapitola

ghhmj


Neznámá pomoc - 5. kapitolaAhojky. Přináším vám další kapitolu. Alice má plán, který nesmí selhat. Dnes se konečně trošku sblíží. Nečekejte nic zásadního. Je to oddechová kapitolka. Příští vám to vynahradím.

 Neznámá pomoc

 5. kapitola

Bella se ploužila školní chodbou do jídelny, protože chtěla oddálit své rozhodnutí ohledně nakupování s Alicí. Slíbila Tess, že začne znovu, a tohle je dobrá šance. Ale co když... Ne. Nesmí myslet na takové věci. Vešla do jídelny a nabrala si na tác jídlo a pití. Posadila se ke svému stolu a pohledem přelétla prostor jídelny. Nemusela dlouho hledat, protože Alice se na ni usmívala z protějšího stolu. Bella se nesměle ošila, protože neměla ráda pohledy ostatních lidí. Alice neseděla sama. Vedle ní seděl blonďatý chlapec, který ji držel za ruku s propletenými prsty. Vedle něj seděla krásná blondýna připomínající anděla a kluk, který ji držel okolo ramen, byl černovlasý a svalnatý. Její pohled se zastavil na posledním členovi rodiny. Upoutaly ji jeho černé oči připomínající noc. Ve tváři měl smutek, ale proč? Chlapec odvrátil od Belly pohled ve chvíli, kdy si Bella prohlížela jeho tvář se zatajeným dechem. Všichni vypadali božsky, jako padlí andělé. Jejich bledá pleť zářila v kontrastu s ostatními, kteří okupovali jídelnu. Bella od nich odtrhla pohled, když k ní přistoupila Alice oděná do luxusních značek oblečení.

„Ahoj,” usmála se Alice a přisedla si k Belle. „Tak jak ses rozhodla?” zeptala se jí netrpělivě, i když věděla odpověď.

„No, já nevím... Hm... Asi jo,” řekla rozpačitě Bella a trochu se pousmála.

„Skvělé,” zatleskala nadšeně Alice. „Odpadla nám poslední hodina a myslím, že tobě taky. Mohly bychom vyrazit hned. Co ty na to?” ptala se vesele s jiskřičkami v očích.

„Teoreticky?!” odpověděla Bella pomalu a hrála si nervózně s víčkem od láhve s pitím.

„Pojedeme mým autem. Můj bratr Edward ti mile rád auto odveze domů a já tě potom odvezu!” nadiktovala jí Alice podmínky a mrkla na Edwarda. V duchu mu poslala vzkaz, že si na její vůni bude muset zvyknout, protože budou nerozlučné kamarádky.

„Dobře. Tak se uvidíme na parkovišti. Zatím. Pá,” odtancovala Alice ke svým sourozencům plná nadšení.

Bella dojedla zbytek řízku s bramborovou kaší a odložila tác na odkládací pult. Prošla budovou školy k východu. Přelétla parkoviště pohledem a zastavila se u dvou nových automobilů, které vypadaly jako květinky mezi šrotem. Jedno auto byl offroad značky Jeep a druhé bylo žluté Porsche, u kterého postávala netrpělivě Alice. Bella prošla kolem studentů za ní.

„Ahoj,” pozdravila Bella nervózně a podala jí klíče od staré rachotiny jménem Chevrolet. Byla nesvá. Dlouho s nikým nenavázala kontakt, kromě svých rodičů, a bála se, aby jí nějaký člověk znovu neublížil. Nebyla zvyklá, že by se o ni někdo zajímal.

„Ahoj. Počkej, představím tě sourozencům,” řekla Alice celkem klidným hlasem na to, že na parkovišti čekala déle, než si myslela.

Bella si hlasitě povzdechla a šla za Alicí.

„Lidi, tohle je Bella. Bello, tohle jsou moji sourozenci Emmett, Rose, Jasper a Edward,” představila je Alice. Bella je všechny obdařila nesmělým úsměvem, až se zastavila u Edwarda. Oči měl opět černé a ona, bez jakéhokoliv jeho úmyslu jí ublížit, cítila strach, až jí brněla kůže a vstávaly chloupky na rukou. Hlasitě polkla a vykoktala ze sebe pozdrav.

Alice si všimla náhlého strachu, který čišel z jejích očí. V rychlosti podala Edwardovi klíče a postrčila Bellu do auta, která stála přimražená na jednom místě. Normální člověk by utekl, ale ona ne. I když se ho bála, nebrala na vědomí nějaké velké nebezpečí. Staly se jí mnohem horší věci v životě.

 

„Tak, Bello, pověz mi něco o sobě!?” vyptávala se Alice.

„Není to nic zajímavého. Spíš mi řekni něco o sobě ty!” ošila se Bella a koukala na Alici prosebně, protože nechtěla mluvit o svém životě.

„Dobře, jak víš, mám čtyři sourozence. Všichni jsme adoptovaní, protože Esmé, naše matka, nemůže mít děti. Ona je architektka a otec Carlisle je doktor. Rose chodí s Emmettem a já s Jasperem. Edward zatím nenašel svou vyvolenou,” povyprávěla Alice ve zkratce rodinnou historii.

Po hodině rychlé jízdy, kdy Bella několikrát instinktivně brzdila Alice, dojely na parkoviště nákupního centra. Po dlouhém přemlouvání Belly Alice zaplatila oblečení, které jí vybraly. Alice tentokrát nebyla jako tajfun, protože věděla, že se musí k Belle přibližovat krůček po krůčku, aby ji nevystrašila. Po dvou hodinách nakupování ji odvezla domů a rozloučily se.

 

Milý deníčku,

dnes jsem poznala Aliciny sourozence. Zaujal mě Edward. Měl temné oči, ostře řezané rysy a bronzové vlasy. Vypadal božsky, ale cítila jsem strach. V jeho očích jsem viděla, že je nebezpečný. Nedává mi to smysl. Proč bych se ho měla bát? I když jsem měla strach, neměla jsem chuť utéct. Celá jejich rodina je zvláštní. Alice povídala, že jsou adoptovaní, tak proč si jsou tolik podobní?! Všichni až na Edwarda mají zlaté oči a všichni jsou tak bledí.

Tess by ze mě měla radost. Dnes jsem byla s Alicí nakupovat. Je pravda, že jsem přišla na jiné myšlenky. Jako vždy Tess měla pravdu. Alice se zdá přátelská, ale pořád jsem na vážkách, jestli jí mohu věřit. Něco uvnitř mě mi říká, věř jí.

Nakoupila mi různé oblečení a kosmetiku. Pomalu ani nevím, jak se co používá, ale ona mi to určitě ráda vysvětlí. Nechtěla jsem, aby za mě platila, ale co jsem měla dělat? Nechtěla se nechat odbít. Popravdě řečeno dnes jsem si to vážně užila. Poprvé po dlouhé době se cítím normálně. Ne šťastná, ale ani ne v depresích, které mnou cloumaly. Děkuju, že jsi mě vyslyšel.

 

                                                                                                               Tvá Bella



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámá pomoc - 5. kapitola:

 1
10. martty555
03.07.2012 [11:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. marcela
19.06.2012 [9:10]

Emoticon Emoticon Emoticon

10.06.2012 [9:55]

GraceNádhera! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nemám slov... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.05.2012 [14:12]

LuMo12krása Emoticon som rada, že si Bella s Alice vyšla a tiež som rada, že ju Alice zoznámila so súrodencami. Emoticon teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2012 [21:33]

monokl009jůůůůůů prosím další krásná kapitola... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lucka2010
04.05.2012 [20:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2012 [17:12]

MilaBellaCullenMoc pěkné, jen tak dál Emoticon

3. D.C.T
04.05.2012 [16:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2012 [15:54]

Sanasamináááádhera .....to že Edi nedokáže zniesť Bellinu krv už viem ale iskra nepreskočila hlavne z Ediho strany?????? ..... rýchlo pokračko prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
04.05.2012 [15:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!