Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevhodná láska - 1. kapitola

<3


Nevhodná láska - 1. kapitola

Edward Cullen, vévoda z Vennstru, nesnáší, když za ním matky, které udělají všechno pro to, aby vhodně provdaly své dcery, stále lezou. Proto, když na plese uvidí Isabellu Swanovou, mladší sestru svého lidského přítele, dostane brilantní nápad. Aby se zbavil všech vdavekchtivých slečen, předstírá náklonnost ke krásné Isabelle. Isabella je ale velice podezřívavá. Ano, už dlouho čeká na někoho, jako je vévoda z Vennstru, ale je nad její chápání, že zrovna on se může dvořit jí… Vše jí zapadne do sebe, když vyslechne hádku mezi ním a jejím bratrem. Zničená Isabella se ale ve vteřině rozhodne, chce si hrát – tak ať! 

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimálně 1500 slov.

 

Nevhodná láska.jpg (532×400)

 1. kapitola

Zamilování zavírají při líbání oči, jelikož chtějí vidět srdcem... 

„Příteli!“ zvolal nadšeně Eric Swan a podal ruku svému starému kamarádovi. „Jak je to, proboha, dlouho, co mé oči nemusely snášet ten tvůj arogantní úšklebek?“ smál se. Ale napříč jeho slovům se mu po Edwardovi doopravdy stýskalo. Seznámili se na Etonu v momentě, kdy Eric máčel jednomu klukovi hlavu v záchodě. Edward mu pak poskytl velice chladnou přednášku o dobrých způsobech, ve které se objevovaly i praktické ukázky, které Ericovi nebyly zrovna příjemné.

„Swane! Taky tě vždycky rád vidím…“ utrousil Edward suše. Chvíli na sebe oba dva mlčky zírali; pak se propukli v smích a vletěli si do náruče.

„Jak jde život? Stále napadáš chudáky?“ prohodil Edward a promnul si pěst.

„Ale… Kdepak! Vedu naprosto spořádaný život – čestný skautský! Ale povídej o sobě, jak to, že ses tak najednou rozhodl opustit nomádský život, že by honba za ničím už nebyla tak zajímavá? Anebo ses prostě rozhodl, že zachráníš svého nejlepšího přítele od roje vdavekchtivých slečinek…?“

Můj nejlepší příteli, kdybych věděl, že máš trable, vůbec bych sem nejezdil…“ Když po něm Eric hodil ublížený pohled, hned pokračoval. „Ale samozřejmě jsem na tebe byl hodně zvědavý – myslel jsem si, že už budeš ženatý. Copak ti žádná slečinka nezamotala tu tvojí bláznivou hlavu?“

„Na rozdíl od tebe, já mám i jiné povinnosti. Má mladší sestra právě vstoupila do společnosti, jelikož nemáme matku a otce moc nezajímá, že má vůbec nějaké děti, tak jsem převzal povinnost dohazovačky sám,“ zamumlal si Eric pod nos a kývl na hostinského o dvě piva.

„Ach… ovšem. Tvá sestra. Isabella, pokud si dobře vzpomínám. Nějak si nedovedu vybavit její tvář…“ zamyslel se Edward.

Ovšem jen hraně. Trvalo mu sekundu, než si vzpomněl na všechno, co se Ericovi rodiny týkalo. Takže moc dobře věděl, že se s Isabellou ještě nikdy nesetkal.

Skenoval tvář svého přítele, svého jediného přítele – pokud tedy nepočítá své dva bratry – a usoudil, že se na něm toho velmi změnilo. Jeho tvář už nebyla tak mladistvá, jako když se poprvé setkali. Ano, stále měl v očích ty jiskřičky, ale obličej mu již za ta léta ztvrdl. Stal se z něj muž. Nastala u něj změna, která se Edwardovi nikdy stát nemůže.

Poloupírství s sebou nese jisté nedostatky. Ale jinak si neměl na co stěžovat.

„Asi to bude proto, že jsem ti ji nikdy nepředstavil…“ odtušil Eric a zahleděl se do svého džbánu s pivem.

„Škoda, na druhou stranu chápu. Jestli je stejně tak divoká jako ty, asi by bylo těžké držet od ní ruce dál,“ dodal škádlivým tónem Edward.

„Neopovažuj se na ni šáhnout!“ vykřikl Eric.

„Proboha! Uklidni se, chlape. Dělal jsem si legraci. Fakt netoužím se usadit! A už vůbec ne se sestrou svého přítele. Neznáš pravidlo? Sourozenci přátel jsou zakázané ovoce! A fakt netoužím na sebe poslat hněv budoucího hraběte z Wallworu!“

Edward se podíval do svého džbánu. Možná ta tekutina nebyla stejně dobrá jako krev, ale dokázala mu přesto trochu zamotat hlavu. Chvíle nedobrovolné extáze, chvíle požitku, kdy se cítil jako člověk. Jen na chvíli, pak se zase propadnout do stereotypní práce upíra. Jít do lesa, ulovit si snídani a vrátit se do svého domu. Rutina.

„Takže… Ty už máš vhodnou kandidátku na budoucích padesát let do manželské postele?“ zeptal se Edward.

„Cha! Po tom fakt mé srdce neprahne. Mám plán – vhodně provdám Isabellu, zdědím třeba i nějaký ten titul po svém lhostejném otci. A pak se usadím někde hodně daleko, kde si budu moct dovádět podle libosti,“ zasnil se.

„Tvá sestra nemá nápadníky?“ podivil se Edward. Z Ericova vyprávění o jeho sestře usoudil, že je docela pěkná, navíc musí být i přátelská a něco vydržet, když je sestrou Erica.

„Nápadníky? No jistě… Ale žádné vhodné. Ačkoli lord Mattdrew byl docela přijatelný, ona ho z nějakého mně neznámého důvodu odmítla.“

„Nemusel si ji nechat, aby ho odmítla,“ poznamenal Edward.

„Jo, jasně. To ji neznáš! Když na tebe udělá ten nevinný kukuč… Bože, polituj všechny, se kterými přijde do styku. Zvláště manžela, ten to s ní nebude mít snadné.“

Edward sledoval svého přítele se stále rozšiřujícím úsměvem. Už to rozhodně nebyl ten mladý naivní hoch, jenž toužil dobýt svět mávnutím prstu. Měl doopravdy starost o svou sestru, cítil k němu respekt. On sám má dvě sestry, i když už jsou vdané a obě se díky své podstatě o sebe dokážou postarat, navíc mají dost silné ochránce, cítil k nim jistou dávku ochranářského instinktu. Chránit je - před vším a přede všemi.

„Přijdeš zítra na ten maškarní ples?“

„Maškarní ples…?

„Ano, pořádá ho paní Sotterfeedová – na počest svých dcer. Věř mi. Je jim přes dvacet pět a stále nemají žádného nápadníka – podle mě se už nevdají. Staré panny.

„Uvidím… Ale nemám moc zájem se dobrovolně vrhnout do náruče matek, které pro vhodnou svatbu svých dětí udělají cokoli. Vážně cokoli! Nezmínil bych se o tom, kdyby jim bylo pod čtyřicítku, ale vážně! Sedmdesát!“ vydechl Edward. Ano, možná přeháněl, ale co…

„Úctyhodný věk…“ zasmál se Eric.

***

Isabella stála před obrovským zrcadlem a skepticky se dívala na svůj odraz. Je jí jedno, co říkají ostatní, ale zelená jí prostě nesluší. Dychtivě se zadívala na alabastrové šaty, jež ležely na její posteli. Byly decentně ozdobené jemně růžovými růžemi – povzdychla si.

Tak moc toužila vypadat dnes jako princezna, ale byla si dobře vědoma, že v těchhle šatech bude spíše připomínat ropuchu s čokoládovými vlasy. Proč její bratr stále ještě nepochopil, že ona chce nápadníky k sobě přilákat, ne odpudit.

Doopravdy, to, co ze sebe po chvíli vydala, by dohnalo i ďábla k slzám.

„Slečno, jste už připravena na ples?“ zeptala se jí Sophie, které vešla do pokoje zahalená kupy bot.

„Sophie, proboha, vždyť tolik bot já ani nemám. Kde jsi je sehnala?“ vyjekla překvapená Isabella a zběsilýma očima rentgenovala výšku podpatku na každém páru. Možná že v něčích očích působí střevíce jako krásný doplněk k plesové róbě, ale pro Isabellu měly spíše význam nebezpečí. Byla téměř vždy nulová pravděpodobnost, že na nich během večera neupadne, či někomu nešlápne na nohu. Vážně, od ní by se měly tyhle nebezpečného stroje držet šest mil z dosahu.

„Ale slečno, jistě víte, že vás bratr pro vás nakupuje boty, šaty, mašle do vlasů – prostě všechno, o čem dámy sní, na každém svém kroku!“

„Tím je to jasné – chce se mě zbavit!“ Isabella přikývla razantně hlavou.

Sophie se zachichotala.

„Ale slečno, to jistě není pravda. Navíc, ty boty mají podpatek tak nanejvýš pět centimetrů dlouhý. Už jste zvládla i horší strasti,“ nesouhlasila Sophie a položila boty na zem.

„Když to říkáš, Sophie, ale přes to bych se cítila pohodlněji v jezdeckých botách.“

„Slečno, to ne! Na tenhle ples půjdete! Dnes určitě najdete svého prince – cítím to!“ prohlásila Sophie jistě a podala své paní první pár na vyzkoušení.

„Jak si mám v tomhle,“ ukázala Isabella na svou dnešní róbu, „najít manžela? V tomhle by o mě nezavadil ani slepý!“

„Jste krásná…“ zamumlala Sophie a podívala se na odraz své paní do zrcadla. Ano, slečna Isabella byla nehorázně krásná, až trestně, podle slov některých umělců. Ale k smůle mnoha mladíkům, byla velice vybíravá. Přála si lásku! A bylo jí jedno, jestli její princ bude bez haléře, či prchat před policií.

A v tom byl ten problém – její srdce bylo - Ne pusté, ne ledové nebo nicotné, jak se někteří opovážili říct, spíš nedobytné. Jen tak si do něj nikoho nevpustila. Kdo ví proč, ale ani ty nejbohatší nepozvala Isabella dál než do přijímacího pokoje svého domu. Podle jejích slov – žádný nebyl ten pravý…

 

„Vzdávám to, slečno. K těm šatům nejdou ani jedny boty, ta látka je příliš…“

„Excentrická? Pustá? Zářivá? Nehezká?“ nabízela Isabella vhodná slova.

„… veselá. K vám mi, s prominutím, moc nejde,“ dokončila Sophie a bezradně zakroutila hlavou.

„To nevadí, já si vezmu tyhle,“ zahlaholila vesele Isabella a hnala se k bílým šatům.

„Ty jsou překrásné, proč jste mi neřekla, že máte po ruce tak hezké a nechala jste mě pachtit se s il vestito verde,“ zabručela napůl italsky.

„Čekala jsem na správný moment…“ zasmála se Isabella a obrátila se k Sophii o pomoc se šněrováním…

***

Edward stál před rozlehlým panstvím lady Sotterfeedové, kolem něj proudily davy lidí, všichni v maskách, a nadšeně štěbetaly o tom, kdo je kdo. Bylo to… zvláštní. Myslel si, že v tuhle dobu už zde všichni budou, popřípadě ještě nikdo, a on se stihne schovat někde v zapadlé části domu. Teď mohl jen stát a nechat se drbat od debutantek.

Navzdory tomu, že měl přes oči černou masku, ho všichni poznali.

„Edwarde, tak jsi tady… Já už myslel, že mě necháš na holičkách…“ Dral se k němu Eric.

„Jak bych si tohle mohl nechat ujít?“ zamumlal Edward a hodil zmučený pohled na svého kamaráda.

„Chlape, zmínil jsem se o tom, že tohle měl být maškarní ples?“ zeptal se Eric a očima zhodnotil Edwardův převlek.

„Zmínil ses o tom…“ poznamenal Edward.

„Aha, takže za koho jdeš? Za své dvojče?“ zachechtal se Eric a rychle ucouvl z dosahu Edwardovy pěsti.

„Nějaký vtipný, to tě brzy přejde… A kde máš vůbec svou sestru?“ snažil se opatrně přesunout Ericovu pozornost na něco jiného…

„Myslím si, že uvnitř…“ odtušil.

„Tak moment – ona může být uvnitř, ale my tady musíme trčet?“ rozhořčil se naoko Edward.

„Ženská privilegia, s tím nic nenaděláš,“ utrousil Eric suše…

Oddělovač by Chriss.jpg (678×48)

Asi bych měla na konec něco říct, ale vážně mě nic nenapadá.

Snad jen, že mám ráda sarkasmus, tak se s ním u mě asi často setkáte. Ale v téhle povídce vážně nečekejte nějaké extra zvraty, prostě jen oddechovka ke kafíčku… ;)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevhodná láska - 1. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
01.07.2012 [14:45]

VampiresLoveMoc fajn nápad ... Tohle je a určitě ještě bude pěkný Emoticon

43. MargotRathobe
25.06.2012 [19:35]

Wow, tento děj mě naprosto pohltil. Jsem hroozně zvědavá, jak to všechno bude pokračovat. Emoticon Emoticon Skvělý nápad a i úžasně napsané. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.06.2012 [0:35]

AfroditaAliceCullenJe to vážně úžasné. Emoticon Emoticon

41. MyLS
24.06.2012 [20:41]

MyLSpěkné

24.06.2012 [17:46]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

39. Adus15
22.06.2012 [14:49]

Adus15No páni. To je krása,takové povídky miluju. Vypadá to víc než dobře a hodně zajímavě, tak rychle další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2012 [22:21]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2012 [19:44]

forewertwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. lucka2010
20.06.2012 [19:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. Rena16
20.06.2012 [19:20]

Rena16 Emoticon páni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!