Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neštvi mě, Nessie! Prolog

xD Bez komentáře :D


Neštvi mě, Nessie!  PrologBella je upírka. Co se však stane, když dostane na hlídání pubertální a naprosto neposlušnou dívku? A jak do příběhu zapadá Edward?

Prolog

Jmenuji se Isabella Swan. Na první pohled se mohu zdát jako normální osmnáctiletá dívka. Ale opak je pravdou. Je mi více než sto let. Jsem upírka.

Až moc dobře si pamatuji na svůj lidský život a především na svou přeměnu. Můj život byl dokonalý. Rodiče byli bohatí a měli dostatek peněz, aby mě mohli rozmazlovat. Díky své kráse jsem se také velmi šťastně vdala a měla dceru. Můj muž byl pozorný, citlivý a hlavně mě velmi  miloval. Co víc by si dívka jako já mohla přát? Žila bych šťastně i dál, ale to by nesměla nastat ta osudná noc.

Šla jsem zrovna od přítelkyně i s mou malinkou dcerou. Nemohla jsem se však zbavit pocitu, že nás někdo sleduje. Raději jsme přidaly do kroku. Zašuměl vítr a v ten samý okamžik jsem na krku ucítila řezavou bolest. Pomalu, ale jistě ze mě vysávala život. Než jsem v ohromných mukách bolesti, upadla do černé tmy, uslyšela jsem dětský pláč. Pláč mé dcery. Probudila jsem se v nějakém sklepě. Jediné na co jsem myslela, bylo utéct. Proklouzla jsem malým okénkem a utíkala. Utekla jsem na několik týdnů do lesů. Trvalo mi dlouho, než mi došlo, co se stalo. Nemohla jsem se vrátit. Kdyby lidé zjistili, co jsem, zabili by jak mě, tak i mou milovanou rodinu.

Nejhorší na tom všem bylo, že jsem nevěděla, co se stalo s mou dcerou. Jednou jsem se odvážila oknem nahlédnout do domu, kde jsem dříve bydlela. Dceru jsem nikde neviděla, za to jsem až moc dobře vnímala mého muže. Stál uprostřed místnosti a házel kolem sebe věci. Když mu došla energie, svalil se na zem a vzlykal. Tak moc jsem si přála k němu dojít a utěšit ho! Říct, že jsem v pořádku. To jsem však nemohla. Na okenní římsu jsem položila zásnubní prsten a utekla.

Stěhuji se z místa na místo již sto let. Nikde nemám přátele. Držím si lidi od těla, jak nejdéle to jde. Nemohu být v jejich blízkosti. Jak z obavy že bych jim ublížila, tak i protože jim závidím. I když mají nejhnusnější život, jak to jen jde, pořád jim je co závidět. Opravdový život.

Toho netvora ve mně jsem se snažila co nejvíce potlačovat. Zjistila jsem, že abych přežila, tak mi postačí i zvířecí krev. Lidé si o nás udělali představy. Jakožto děsivá monstra, která se bojí slunce a jsou nezničitelní. V některých ohledech nebyli daleko od pravdy. Po přeměně se pořád vytvářejí nové a nové buňky. Jenomže naše tělo už je nepotřebuje, tak se začíná vylepšovat. Ztvrdla nám pokožka. Pro obranu. Naše smysly se automaticky zlepšily.

A slunce? Ano je pravda, že se ho bojíme, ale ne že by nám něco dělalo, čistě jen ze zvyku. Když se proměníme, jsme vyděšení a schováme se. Trvá i několik let, než si uvědomíme, co se stalo. Za tu dobu si zvykneme na život, ve kterém necítíme nic z naší lidskosti. Slunce hřeje. A to je pro upíra něco děsivého, něco co nezná a automaticky se brání a schovává. A tak to jde celý jeho život.

Já byla jiná. Já jsem naopak na slunce chodívala velice ráda. Připomínalo mi, že pořád, i když hluboko uvnitř. Že tam pořád něco je.

Moje sebeovládání bylo také důvodem, proč se mi naprosto změnil život. Zase...

 

 

---Shrnutí --->>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neštvi mě, Nessie! Prolog:

 1
2. edward
20.03.2014 [23:04]

hezké akorát mi prišlo kruté to s tim snubákem Emoticon Emoticon Emoticon jinak dobrý Emoticon Emoticon

20.10.2011 [17:05]

Sima777krásne....veľmi pekné to je dúfam že budeš pokračovať...:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!