Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neštvi mě, Nessie! 1. kapitola

účes


Neštvi mě, Nessie! 1. kapitolaV této kapitolce vás čeká únos. A v příští se už konečně dostaneme k podstatě děje.
Jsem hrozně ráda, že se vám to líbí. I když je to třeba jen smajlík, mám z toho velikou radost. Děkuji všem, co si můj článek přečetli a okomentovali. :D

1. kapitola

 

Seděla jsem na parapetu a zírala na východ slunce, jehož paprsky mě zlehka hladily po kůži. Užívala jsem si tu chvíli a slastně přivřela oči. Další krásný den. Dnes na práci nemám nic jiného než převalování z jednoho boku na druhý. Možná bych si mohla jít zaběhat. Zdejší příroda je okouzlující. Svěží tráva, překrásné květiny a zpěv ptáků. Tomu říkám krása.

Z mého bloumání mě vyrušil zvláštní pach. Pach, na který jsem při svých cestách mnohokrát narazila, nikdy však nebyl tak intenzivní. Až dráždivě sladký pach upíra. Vykoukla jsem z okna a zahlédla je. Před mým domkem stály hned čtyři zahalené postavy. I když jsem jim neviděla do obličeje, šel z nich strach. Taková zvláštní odpudivá aura, která mi napovídala, ať utíkám, kam to jen půjde. Hlavně pryč od těch záhadných postav. Nemeškala jsem ani vteřinu a vyskočila jsem oknem na druhé straně domku. Moje instinkty se nikdy nepletly. Zanedlouho jsem ty příšerné pachy cítila znovu. Běžely za mnou. To mě popohnalo k větší rychlosti. Bylo pravidlo, upírky jsou rychlejší, ale upíři zase silnější. Vhledem k jejich dusavému dupotu jsem odhadovala, že to budou tři muži a žena.

Žena však byla o hodně pomalejší než já. Téměř se vyrovnávala rychlosti těch mužů. Nebyla zvyklá běhat, to bylo jisté. Na tu holku si budu muset dát obzvláště pozor. Ta jistě bude mít dar. A pokud úplně zavrhla fyzický boj, tak bude velmi silný.

Znala jsem tyto krajiny líp, takže jsem měla jistou výhodu. Jak dlouho ale vydržím? Brzy doběhneme na konec lesa a pak jsou jen útesy. Pokud bych jim nechtěla uplavat, musím se jich zbavit a to hned.

Až teď jsem si uvědomila, že už jejich kroky neslyším. Nejistě jsem zpomalila a ohlédla se. Nikde jsem je neviděla. Vítězně jsem se usmála. Nevím, kdo byli a ani nemám nejmenší tušení, co po mně chtěli. Ale ať ty osoby byly kdokoli, už tady nejsou. Obrátila jsem se a chtěla vyjít zpět. Vyděšeně jsem vykřikla a couvla o několik kroků. Přede mnou stál jeden z nich. Divoce jsem na něj zavrčela.

„Pojď s námi dobrovolně a obejde se vše bez násilí," křikl ke mně ten muž. Zašklebila jsem se.

„To raději skončím v pekle!" S dalším zavrčením jsem jej přeskočila. Jeho kroky jsem slyšela těsně za mými.

Byla jsem unavená po dlouhém běhu, ale odmítala si svou slabost přiznat. Měla jsem jít na lov! Kdo však mohl tušit, že mě z ničeho nic napadne tlupa upírů? Za sto let jsem o jediného nezavadila a teď je tu mám hned čtyři najednou.

Cítila jsem ty jejich pachy snad všude. Nemohla jsem se nadechnout, aniž by mi nos nedráždil ten odporně sladký pach. Zuřivě jsem zavrčela na další postavu, která se z ničeho nic objevila po mém boku. Jeho mrtvě studené ruce mě strhly na stranu a povalily na zem. Než se celou váhou do mě stačil opřít a tím zabránit útěku, odkopla jsem ho nad sebe a vyšvihla se na nohy. Než dopadl, stačila jsem ho vší silou kopnout do boku. Odletěl daleko ode mě.

Znovu jsem se rozeběhla. Utíkala jsem, jak mi jen nohy stačily. Moje mysl by utíkala ještě dál, ale moje tělo reagovalo jinak. Donutilo mě zpomalit. Za svou existenci jsem ještě nikdy nebyla tak unavená. Věděla jsem, že se jejich kroky přibližují, a že už prakticky nemám šanci. Ty poslední zbytky energie co mi zbyly, si nechám na boj. Jestli se mnou chtějí něco dělat, tak se dobrovolně nenechám. Navíc mám výhodu. Já jsem alespoň trochu odpočatá. Postavila jsem se do bojové pozice a čekala. Netrvalo jim to dlouho a doklusali až ke mně. Všichni jsme na sebe divoce vrčeli. Jeden z těch mužů po mně skočil. Bezproblémově jsem uhnula a on proskočil prázdným vzduchem těsně kolem mě. To ho však naštvalo ještě víc. Ostatní se na nás pobaveně koukali. Brali to spíš jako zábavu. V jejich už napůl odkrytých tvářích bylo vidět pobavení, nikdo nečekal, že jim ještě vyklouznu. Ani já v to nedoufala.

Už mi vše bylo jedno. Schválně jak se budou tvářit, až jim tu jejich gorilu srazím na kolena. Zasyčela jsem na něj. To ho pobídlo k dalšímu útoku. Tentokrát jsem se vyhnout nestačila. Vzal mě za ruku a odhodil na daleký strom. Špatná volba. Než jsem zády stačila narazit na drsnou kůru stromu, lehce jsem se otočila a od onoho stromu se odrazila. Byla jsem jako střela. Neměl nejmenší šanci uhnout. Strhla jsem ho na zem a přišpendlila na zemi tak, aby se nemohl pohnout. Divoce jsem mu zavrčela do ucha. Chtěla jsem mu utrhnout hlavu, ale to už mě držely dva páry silných rukou. Trhala jsem sebou, vrtěla a syčela. Nic však k mojí svobodě nepomohlo. Začala jsem se smiřovat s osudem a nechala jsem se táhnout pryč od domova, pryč od všeho co jsem znala.

Pryč od svého poklidného života. Věděla jsem, že tohle nepřežiji, a kdybych měla náhodou takové štěstí, tak už nic nebude stejné jako dřív.

 

 

<<<---shrnutí--->>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neštvi mě, Nessie! 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!