Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 17.část

Cosmopolis


Další dílek. Děkuji za vaše komentáře, vždycky mě moc potěší. Prosím o vaše názory. :)

Vyzvala jsem ho na souboj. Nechala jsem ho vyhrát, ale taky jsem utrpěla škrábance na pravý ruce, ale brzo se to zahojí, sice ne rychle jako Jakovi, ale pozítří už to tam nebude. Ani moc krve neteklo, Jasper se statečně držel, ale pak radši utekl do lesa. Byla jsem na něj pyšná, je to velký pokrok v jeho sebeovládání. Cestou ke Cullenům do vily jsme si utahovali trošku z Emmetta, ale ten se nedal vyprovokovat, ochotně nám to vracel.

Dojeli jsme k vile a já jsem šla na chvíli dovnitř. Musela jsem se ujistit, že ty škrábance na rukou není nic vážného. Jasper měl dobrou nálada, asi byl na sebe pyšný a taky měl právo. Vystoupila jsem z auta a šla jsem ke dveřím. Bella hned přiběhla a otevřela dveří dřív, než jsem stačila chytit za kliku.

,,Jsem ráda, že jsi přišla. Strašně moc se mi po tobě stýskalo.‘‘ pištěla radostí a objala mě. Držela mě tak silně div mě nerozdrtila, začala mi drtit ruku a já jsem sykla bolestí. Její pohled spočinul na škrábancích na mé ruce.

,,Co se ti stalo?‘‘ zeptala se vyděšeně Bella. Hned přiběhl Edward a čekal taky na vysvětlení. Nic jsem neříkala a vešla dovnitř. Viděla jsem Jakoba jak se zvedá a jde k nám. Neříkal nic, že by se sem stavil.

,,Ahoj, co tady děláš?‘‘ zeptala jsem se a přešla k Jakovi.

,,Co to máš na ruce?‘‘ zeptal se a neodtrhl od ní oči. Věděla jsem jak trpí, když se mi něco stane.

,,Kvůli tomu jsem tady, chtěla jsem aby se na to Carlisle podíval. To byla malá nehoda, vyzvala jsem Emmetta na souboj a nedávala pozor.‘‘ začala jsem s vysvětlováním. Všechny oči spočinuli na Emmetta. Viděla jsem Belle a Jakovi na očích zlobu a nenávist.

,,Ale kdyby jste jí viděli, byla dobrá.‘‘ začal Emmett na obranu. Jacob hluboce zavrčel a připravoval se k útoku. Rychle jsem mu položila ruce na hruď a zašeptala: ,,Klid Jaku. Měli by jste vidět Jazze.‘‘ odvedla jsem je od tématu. Přehrála jsem si to v hlavě, několikrát. Jak zdržel dech a vydržel, nezaútočil na mě.

,,Jak si to dokázal? Jsem na tebe pyšný bráško.‘‘ řekl Edward s údivem a poklepal Jazzovi na rameno.

Šla jsem za Carlislem aby se mi podíval na mojí ruku. Chvíli zkoumal zranění, ale nic vážného to nebylo, jak jsem si myslela. Jen mi to preventivně zavázala obinadlem, aby se mi tam nedostala infekce.

,,Nepůjdeme?‘‘ zeptala jsem se Jakea. Věděla jsem, že mu to tady není moc příjemný.

,,Jestli chceš.‘‘ zeptal se. Jen jsem přikývla a rozloučila se se všemi. Jake přijel mým autem.

 

Vystoupila jsem a vešla do domu. Uvařila jsem večeři, i když jsem neměla hlad, teď když jsem byla na lovu tak pár dní nebudu muset jíst.

,,Co se stalo na tom lovu?‘‘ zeptal se mě Jacob, když dojedl. Jen jsem se natáhla a položila jsem mu dlaň na tvář. ,,Ukázala‘‘ jsem mu co se stalo, jak jsme se pohádali v autě a jak jsem vyzvala Emma na souboj, abychom jsme se usmířili.

,,Už nikdy s ním na lov nejdeš.‘‘ řekl Jake vážně. ,,Aspoň ne sama, měl jsem jít s tebou. Tohle by se nemuselo stát.‘‘ pokračoval Jake. Vyčítal si to, ale to neměl.

,,Byla to moje vina nedávala jsem pozor a nemusíš semnou chodit, vím jak to nesnášíš.‘‘ řekla jsem a vzala talíře do dřezu.

,,Myslím, že to zvládnu.‘‘ Nevím jestli přesvědčoval mě nebo sebe. ,,Jak myslíš.‘‘ řekla jsem pouze. Nevěděla jsem co mu mám odpovědět. Stejně si prosadí svou a když sám chce.

,,Co chceš zítra dělat?‘‘ zeptal se. Nevím, zítra budu muset jít na rozlučku se svobodou, kterou uspořádala Alice a Rose. Bude to určitě něco velkého – připravovala to Alice. Budu asi zítra nabírat síly.

,,Mohly by jsme zůstat tady, ale pokud nechceš nechám to na tobě.‘‘ nebyla jsem si jistá co chce Jake dělat.

,,Dobrý nápad, měla by jsi si odpočinout.‘‘ souhlasil semnou. Vzal mi obličej do dlaní a políbil mě.

 

Šla jsem se osprchovat a dávala si pozor abych zbytečně nenamočila obvazy. Nechala jsem teplou vodu postupně uvolňovala moje svaly. Po vysprchování jsem si šla lehnout, Jake už na mě čekal. Jak jsem vešla rozzářil se mu na obličeji úsměv. Lehla jsem si k němu a vdechovala jeho vůni. Zavřela jsem oči a nechala se unést do říše snů.

 

Ráno mě probudil kravál v kuchyni. „Sakra! Co jsem udělal špatně?!“ křičel Jake. Namáhavě jsem vymotala nohy z deky a šla do kuchyně. Viděla jsem šedou mlhu a Jakea stojícího u sporáku.

„Proboha co to tu děláš?!“ zeptala jsem se s úsměvem. Bylo to kouzelný vidět zoufalého Jake nad sporákem.

„Ahoj, promiň nechtěl jsem tě vzbudit.‘‘ přešel ke mně a líbl do vlasů.

„To nic. Vidím, že právě v čas, jinak by jsi to tady podpálil a to by se moc Billymu nelíbilo.‘‘ Smála jsem se mu. Nevěděla jsem, že je tak špatný kuchař.

,,A já se tak snažil, chtěl jsem abys měla snídani do postele, ale tak trochu to nevyšlo.‘‘ zašeptal mi do vlasů a přitáhl si mě k sobě. Byl tak sladký, když se takhle snažil.

,,Děkuju. Co kdybych ty vajíčka uvařila já a pak jsme se spolu vrátili do postele.‘‘ navrhla jsem a zvedla hlavu abych mu viděla do očí.

,,Dobře.“ Přitakal s nadšením a políbil mě na mé rty.

Musela jsem z pánve seškrábat připálená vajíčka a pak jsem uvařila nové. Naservírovala jsem je na talíř a k nim ještě opekla toustový chléb. Jacob se na mě celou dobu díval a usmíval se na mě pokaždé, když jsem se na něj podívala.

,,Hotovo‘‘ řekla jsem a otočila jsem se k Jakovi s talíři. Vzal si je ode mě a šli jsme spolu zpátky do jeho pokoje.

 

Lehla jsem si do postele a čekala až se ke mně připojí. Prohlížela jsem si ho, přejela jsem ho od hlavy až k patě. Byl úžasný na sobě měl jen kalhoty a nejúžasnější bylo na tom to, že už zítra bude jen můj.

„Co si mě tak prohlížíš, uvádíš mě do rozpaků.‘‘ usmál se na mě a přisedl si ke mně. Bylo mi trapně, prokoukl mě.

„Miluju tě.‘‘ jen jsem zašeptala. Vzal mě okolo ramen a podal mi talíř.

„Já tebe taky.“

Celé dopoledne jsme s Jakem strávili v posteli. Snědli jsme si naší snídani, Jake na mě naléhal aby mě pomohl krmit. Naléhal na mě tak moc, až jsem mu nakonec podlehla. Nelítostně se blížil čas večer, kdy pro mě přijede Alice a pojedeme na rozlučku. Nechtěla jsem nikam jet, ale pokud bych nikam neodjela Jake by semnou taky tady zůstal a já mu to nechci kazit a navíc Alice by mi to stejně nedovolila. Zazvonil mi mobil, vymotala jsem se z Jakeova objetí abych ho mohla zvednout.

 

„Halo?“ promluvila jsem do sluchátka. Jacob přišel ke mně a objal mě kolem pasu.

„Ness, tady Alice. Já jen, že zhruba za hodinu jsme u tebe, musím tě upravit. Já jen abychom vás nevyrušili.‘‘ mluvila do sluchátka Alice. To už přijedou za hodinu? Jak dlouho mě chtějí oblékat.

,,Nemohly by jste přijet až večer?‘‘ zeptala jsem se zoufale. Jacob mě začal líbat na krk. Začala jsem zrychleně dýchat a přestala vnímat svět kolem sebe.

,,Jacobe! Mohl by jsi prosím toho nechat? Potřebuju aby se soustředila.‘‘ mluvila vážně Alice. Věděla jsem, že to Jake slyšel, ale nenechal se zastrašit a taky jsem věděla, že pokud se nezačnu okamžitě soustředit tak si pro mě Alice přijde hned.

,,Jakeu.‘‘ zasténala jsem a odtáhla se od něj.

,,Děkuju, takže přijedeme zhruba za hodinu i s Edwardem, Jazzem a Emmettem.‘‘ Přestala jsem dýchat. Cítila jsem jak se mi krev ztrácí z obličeje. Proč přijedou všichni?

,,Dýchej‘‘ zašeptal mi do ucha Jake. Hned jsem se nadechla. Jacob nevypadal znepokojeně.

,,Proč přijedete všichni? Stalo se něco?‘‘ zeptala jsem se. Neviděla jsem důvod proč by přijeli všichni, jen kdyby se něco stalo.

,,Nic se neděje. Myslíš si, že by si Emmett nechal ujít rozlučku se svobodou?‘‘ zeptala se mě Alice se smíchem. To dávalo smysl.

,,Ale já jsem si myslela, že je to dámská jízda.‘‘

,,To je, oni jdou s Jacobem.‘‘ řekla klidně Alice. Moje tělo se hned napjalo. Vůbec neměla o Jakea strach. Vždyť tam bude s Edwardem, který už mu jednou ublížil a kdyby nebylo Emmetta tak i zabil. ,,To je v pohodě.‘‘ šeptal mi do ucha Jake.

,,Dobře, promluvíme si o tom až přijedete.‘‘ ukončila jsem to.

,,Není o čem se bavit. Uvidíme se potom.‘‘ rozloučila se Alice a zaklapla telefon. Podívala jsem se zoufale Jakoba, ale ten byl úplně v klidu. Ujišťoval mě, že to bude v pořádku, ale měla jsem stejně strach.

Předchozí // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 17.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!