Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 11.část


Další díl, promiňte je kratší, ale je to záměrný - chci vás napínat xD. Tak doufám, že mi to odpustíte... Dnes se dozví Edward a Bella o Nessině těhotenství... Hezké počtení.

Jeli jsme směr Denali.

,,Jak dlouho už máš ten prstýnek?‘‘ zeptala jsem se. Docela by mě to zajímalo.

,,Ten den jak si mě viděla s Rachel jsem tě chtěl požádat o ruku, ale ty jsi nedorazila. Poslal jsem Sama aby se zeptal Alice kde jsi. A on mi vyřídil, že si o tebe nemám dělat starosti.‘‘ Až teď mi to došlo, proto semnou chtěl naléhavě mluvit. Nedíval se na mě. Koukal se před sebe na silnici.

,,Je mi to líto, už nikdy nebudu takhle reagovat. Slibuju.‘‘ slíbila jsem mu. Byla ode mě hloupost takhle reagovat.

,,Neomlouvej se, hlavně že jsme zase spolu.‘‘ naklonil se aby mě mohl zase políbit.

 

,,Vůbec jsem dneska netušil, že přijedeš, Sam když mě šel vystřídat, tak myslel jen na dítě, myslel jsem že Emily je těhotná, vůbec si mě nenapadla ty, ale jsem rád, že se to stalo.‘‘ hladil mě po ruce celou cestu až na Aljašku.

Dojeli jsme k domu, viděla jsem všechny auta, takže už jsou doma.

,,Prosím, teď na nic nemysli‘‘ zašeptala jsem Jakobovi, měla jsem strach, že ho Edward zabije hned. Když mi Jacob držel dveře od auta, dlouhou chvíli jsem ještě seděla.

,,Snad se nebojíš.‘‘ uchichtl se.

,,O sebe ne, ale ty by si se měl začít bát, ale neboj budu tě bránit, kdyby ti chtěl ublížit. Nesmíme, ale podceňovat Bellu, moc dobře si pamatuju co ti udělala, když zjistila, že mi říkáš jak lochneský příšeře.‘‘ musela jsem se nad tím zasmát. Vystoupila jsem z auta a šla ruku v ruce s Jacobem do domu.

 

Otevřeli jsme dveře. Jacob mi je přidržel. Na gauči už skoro všichni seděli i Bella s Edwardem.

,,Co tu chceš pse?‘‘ zeptal se Edward. Byl nepřátelský to mě naštvalo.

,,Můžeš se chovat slušně?‘‘ zeptala jsem se ho. Edward se na mě zmateně podíval.

,,Nessie on ti ublížil.‘‘ řekl Edward, zklamaný mojí reakcí.

,,Nedorozumění‘‘ řekla jsem pouze a posadila jsem se s Jacobem na sedačku naproti Edwardovi a Belle. ¨

,,Co se ti stalo Nessie?‘‘ zeptala se mě Bella. Dívala se na moje lícní kosti, takže určitě myslela ty modřiny.

,,Malá nehoda.‘‘ odpověděla jsem v klidu. Nechtěla jsem to nějak dál hrotit, už tak měl Jacob výčitky svědomí.

,,To ti udělal ten pes že jo?‘‘ dál provokoval Edward.

,,Nech ho napokoji. Byla to moje vina.‘‘ řekla jsem. Jacob se na mě jen nesouhlasně podíval.

,,Můžu konečně říct proč jsme tady?‘‘ zeptala jsem se když se Edward uklidnil. Slyšela jsem Emmetta z kuchyně jak zamumlal něco jako. ,Tak u toho chci bejt‘.  Bella jen přikývla.

,,Důvod proč jsme tady s Jacobem je ten, že…‘‘ všimla jsem si jak Edward provrtává Jakoba pohledem.

,,Jak jsem ti řekla chovej se k němu slušně nebo odjedeme.‘‘ začala jsem hysterčit, on prostě nikdy nepřekoná tu averzi vůči Jakovi.

,,Nessie klid.‘‘ uklidňoval mě Jake. Hladil mě po ruce, tím mě uklidňoval.

,,Jsme tady, protože jsem s Jacobem…těhotná.‘‘ vybafla jsem to na ně. Edward se na mě zmateně podíval a pak si všiml prstýnku na mé levé ruce.

,,Nessie? Ono ti to ublíží!‘‘ začala šílet Bella, to říká ta pravá před sedmy lety jí říkaly to samé, ale u mě těhotenství probíhá normálně.

,,Nemusíš mí strach, u mě těhotenství probíhá normálně, bude to člověk jako Jacob‘‘  Než jsem se rozkoukala Edward vyjel po Jakobovi. Držel ho pod krkem a přitlačil ho ke zdi.

,Ty si mi zbouchnul dceru.‘‘ křičel Edward, když se vzpamatoval. Slyšela jsem přes vrčení.

Hned jsem za nimi vyběhla.

,,Já tě zabiju, ty hajzle.‘‘ křičel dál Edward. To už jsem byla u něj a chtěla ho odtáhnout. Vůbec to nešlo.

,,Emmette, prosím pomoc mi.‘‘ křičela jsem co nejvíc.

,,Tati, hned ho pust!‘‘ křičela jsem dál.

,,Nessie jdi pryč.‘‘ křičel rozzlobeně Edward. To už ho konečně držel Emmett. Edward se s nim pral, ale Emmett je naštěstí silnější.

,,Já Jakoba miluju, já nevím proč to nemůžeš pochopit, budeme se brát a bude mít dítě a jestli se neuklidníš tak se můžu od-‚‘‘ Nestihla jsem to doříct. Strašně mě bolelo břicho. Bylo to jako by mi někdo vrazil baseballovou pálkou do břicha. A pak už jsem padala. Cítila jsem na sobě teplé ruce, které mě zachytily – Jacob.

,,Nesahej na ní.‘‘ křičel na něj Edward, ale Jake si ho nevšímal.

,,Miluju tě.‘‘ zašeptala jsem a pak jsem upadla do bezvědomí.

 

Začala jsem se probírat. ,,Miláčku, tak se prober, prosím, miluji tě.‘‘ šeptal mi Jacob do dlaně.

,,Jak ještě dlouho?‘‘ zeptal se někoho naléhavě.

,,Až bude připravená, tak se probudí.‘‘ řekl Carlisle.

,,Už jsou to tři dny.‘‘ řekl s bolestí v hlase. Nesnášela jsem to, když mu něco působilo bolest.

,,Jacobe‘‘ zachraptila jsem. Měla jsem totálně vyschnuto v krku. Bolelo mě když jsem mluvila.

,,Miláčku, jsem tady s tebou, nikam nepůjdu.‘‘ slíbil a políbil mě. Ten polibek nebyl jako ostatní, byl plný strachu. Otevřela jsem oči. Vypadal strašně, měl hluboký kruhy pod očima a výraz plný bolesti a strachu.

,,Co je s naším miminkem?‘‘zeptala jsem se a ochranitelky jsem si objala břicho. Dřív jsem si nedokázala představit že si ho nechám, teď jsem si nedokázala představit, že ho ztratím.

Předchozí // Další

_______________________________________________________________________________________________________

Nevím jestli mám nechat Nessie potratit, tak se chci zeptat Vás. Pls piště do komentářů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 11.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!