Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 12.část

Bojíš se?


Další kapitolka, strašně děkuji za komentáře, ktreré mě moc podporují ve psaní. Dnes se dozvíte jak to dopadlo s Nessie. Hezké počtení. Pls komentáře, kritiku.

,,Miláčku, jsem tady s tebou, nikam nepůjdu.‘‘ slíbil a políbil mě. Ten polibek nebyl jako ostatní, byl plný strachu. Otevřela jsem oči. Vypadal strašně, měl hluboký kruhy pod očima a výraz plný bolesti a strachu.

,,Co je s naším miminkem?‘‘zeptala jsem se a ochranitelky jsem si objala břicho. Dřív jsem si nedokázala představit že si ho nechám, teď jsem si nedokázala představit, že ho ztratím.

***

,,Je v pořádku, Carlisle ho zachránil i tebe, po zbytek svojí existence mu budu vděčný. Teď musíš odpočívat.‘‘ řekl Jacob a zívl. To říká ten pravej.

,,Kdy ty jsi naposledy spal?‘‘ zeptala jsem se a přejela mu prsty po fialových kruzích pod očima.

,,Musím tu být s tebou.‘‘ vyhýbal se odpovědi.

,,Neodpověděl si na mojí otázku.‘‘ zkusila jsem to znovu.

,,Včera 4 hodiny.‘‘ odpověděl s klidem. Připadalo mi to, jako by byl na sebe pyšný, že tu vydržel co nejdéle u mě.

,,Jacobe to nesmíš, nemůžeš se takhle vyčerpávat kvůli mně!‘‘

,,Nessie, uklidni se, nesmíš se stresovat.‘‘ uklidňoval mě. Jezdil mi po dlani prsty. Bylo to příjemné.

,,Jdi si prosím lehnout.‘‘ prosila jsem ho. Nesouhlasně zakroutil hlavou. ,,Prosím, Jaku, jdi si prosím lehnout do mého pokoje. Prosím. Neboj nic se mi nestane. Dám na nás pozor. Udělej to kvůli mně.‘‘ zkoušela jsem to dál. Nechtěla jsem aby se takhle vyčerpával.

,,Dobře, ale ty si taky odpočiň ať nasbíráš sílu.‘‘ Jen jsem přikývla.

Jacob odešel, za chvíli jsem slyšela chrápání z vedlejšího pokoje. Napila jsem se vody která stála na stole.

 

Někdo zaklepal a pak vešel, byl to Edward.

,,Můžu jít dál?‘‘ zeptal se nevinně u dveří, měl strach že ho vyženu.

,,Jasně, pojď dál.‘‘ Během vteřiny přešel místnost a seděl v křesle u mé postele.

,,Nessie, prosím odpusť mi, můžeš mi odpustit? Neměl jsem takhle reagovat, je mi to strašně líto.‘‘ Byl rozrušený mluvil strašně rychle. Normálnímu člověku by ta slova splynula i já jsem měla co dělat abych mu rozuměla. Chytil mě za ruku, kde jsem měla napojenou infuzi.

,,Můžu ti to odpustit, když mi slíbíš, že už to nikdy neuděláš, bála jsem se, málem jsi Jakoba zabil. To už nesmíš nikdy udělat, i kdyby mi sebevíc ublížil. Slibuješ?‘‘ Nic by mi neublížilo tak, jako kdyby někdo ublížil Jakobovi.

,,Nessie..‘‘ snažil se z toho vykroutit, tak to neberu.

,,Tak slibuješ?‘‘ zeptala jsem se znova.

,,Slibuju‘‘ odpověděl pouze.

,,Díky‘‘ zašeptala jsem, byla jsem vyčerpaná, ale proč vždyť jsem byla mimo 3 dny, jak můžu být vyčerpaná.

,,Nemysli na to a odpočiň si.‘‘ Dal mi pusu na čelo a odešel.

Hned jsem usnula.

 

Začala jsem se probouzet, zase mě držela něčí ruka.

,,Jaku‘‘ zakřehotala jsem, stále se mi můj hlas nelíbil.

,,Nejsem Jacob, snad ti vystačí Chris. Jacob ještě spí.‘‘ zašeptal, všichni okolo mě mluvili potichu a pomalu aby mě nerozrušili. Začalo mi to lézt na nervy.

,,Neměl bys být ve škole?‘‘ zeptala jsem se zvědavě. Kvůli mně nemusí kašlat na školu.

,,Před chvílí jsem se vrátil a pak jdu na rande se Sam, měla jsi pravdu, je strašně milá.‘‘ usmál se. Bylo vidět, že jí má upřímně rád.

,,Tak jí pozdravuj.‘‘ chyběla mi Sam, za těch pár dní mi přirostla k srdci.

,,Za chvíli přijde Carlisle tě vyšetřit a taky se asi vzbudil Jacob a stejně musím jít za Sam. Tak zatím ahoj. Ještě se přijdu za tebou podívat.‘‘

,,Ahoj, budu čekat.‘‘ rozloučili jsme se.

Opravdu za chvíli se vrátil Jacob a pak přišel i Carlisle.

 

,,Jak se cítíš?‘‘ zeptal se Carlisle. Jacob stál u mě a držel mě za ruku a trpělivě čekal co se bude dít. Vytáhla jsem si tričko aby mi mohl udělat ultrazvuk. Gel mě příjemně chladil na kůži.

,,Tak tady. To je vaše miminko.‘‘ ukázal na ultrazvuk a natočil ho k nám.

,,Miluju tě.‘‘ zašeptal mi Jacob do ucha.

,,Já tebe taky.‘‘ Něžně mě políbil. ,

Alice strčila hlavu do dveří.

,,Můžeme?‘‘ zeptala se. Jen jsem přikývla. Při pohledu na moje dítě mi bylo jasný, že už s Cullenovými zůstat nemůžu, musím být v La Push, kde má Jacob svojí smečku, když teď budu paní Blacková. Edward zavrčel. Podívala jsem se na něj.

,,Promiň‘‘ omluvil se a vyšel z pokoje. Bella šla hned za ním. Asi nechtěl být v mé hlavě. Já vím berou mě pořád jako sedmiletou holčičku, ale já už taková nejsem. Budu mít svůj vlastní život a svou rodinu, Jakovi by nebylo příjemné bydlet v domě plném upírů a ještě k tomu na Aljašce daleko od jeho smečky. Byla jsem rozhodnutá, po svatbě (která musí být co nejdříve) opustím svojí rodinu, abych mohl Jacob trávit čas se svojí smečkou.

 

,,Alice?‘‘ zeptala jsem se.

,,Ano?‘‘zeptala se, byla zvědavá na co se chci zeptat, to u ní nebylo normální.

,,Když už jsem zasnoubená, mohla by jsi mi prosím uspořádat svatbu?‘‘ zeptala jsem se jí, její zvědavost náhle vyhasla a ani jsem neviděla žádný nadšení.

,,Alice, Nessie je zmatená. Neměla by si jí takhle napínat‘‘ napomenul jí Jazz.

,,Jacob už mě o to pořádal, přípravy jsou v plném proudu.‘‘ Usmála se na mě, ona měla ten nejkrásnější usměv na světě. Podívala jsem se zmateně na Jakoba.

,,Myslel jsem, že to budeš chtít a Alice je dokonalá na přípravu svateb, Edward s Bellou měli nádhernou svatbu. Měla by jsi s Esme otevřít nějakou agenturu.‘‘ rozplýval se Jacob.

,,Já vím, Alice je dokonalá.‘‘ usmála jsem se na ní. Byla jsem ráda, že to bude Alice připravovat, bude to nádherná svatba.

,,Stačí jen vybrat datum.‘‘ pokračovala Alice, viděla jsem jak si to představuje.

,,Co nejdřív, nechci být kulatá nevěsta.‘‘ Opravdu jsem  nechtěla vypadat jako vánoční koule na stromeček.

,,Mě by to nevadilo.‘‘ zašeptal mi Jacob do ucha. Je mu by to doopravdy bylo jedno, hlavně že už budu jeho.

,,Carlisle, kdy Nessie bude moc vstávat.‘‘ zeptala se Alice chvíli o něčem diskutovali, ale bylo to tak rychle, že jsem jím vůbec nerozuměla.

,,Svatba může být za tři týdny, to znamená 13. prosince.‘‘ plánovala dál Alice. Jacob nic nenamítal. Jen jedno přání jsem měla.

,,Chci aby naše svatba byla ve Forks.‘‘ Všichni se na mě otočili.

 ,,Já..já jsem si myslela, že by Jake chtěl pozvat smečku… a oni by nepřišli sem, ne všichni…‘‘ bylo mi nepříjemné jak na mě všichni koukají.

,,Samozřejmě, budeš mít svatbu kde budeš chtít.‘‘ přišla ke mně Alice a dala mi pusu na čelo.

,,Chce s tebou mluvit Edward s Bellou.‘‘ řekla a odtančila s ostatními ke dveřím. Jen Jacob nikam nešel.

,,Chtěj semnou jen mluvit.‘‘ Uklidňovala jsem ho zase vedle mě trochu třásl.

,,Prosím, můžete se k sobě chovat normálně?‘‘ zeptala jsem se zoufale.

,,Dobře, budu se snažit, ale nikdy mu neodpustím co ti udělal.‘‘ zase vytahoval, to jak jsem zkolabovala.

,,On nechtěl, on za to nemohl, stalo by se to jindy, měla jsem štěstí - byl tady Carlisle.‘‘ Políbila jsem ho a vyšel ze dveří. Minuli se ve dveřích s Edwardem, neušel mi jejich pohled.

 

Sedli si ke mně na postel. ,,Nessie, nejsi na to moc mladá?‘‘ zeptala se Bella mateřsky.

,,Mami‘‘  začala jsem a chytila jí za ruku.

,,není na co čekat, já ho miluju a navíc budeme mít rodinu, tak na co čekat? Stejně by to přišlo dřív nebo později. Jacob mě chtěl požádat o ruku už dávno před tím.‘‘ Byla to pravda, nebylo na co čekat, chci ho, chci aby byl oficiálně jen můj. Nemohla jsem se dočkat až budu jeho.

,,Nessie, proč se chceš stěhovat? Můžeš být tady s námi, my by jsme ti pomáhaly.‘‘ prosila mě dál, hrála na mě přes city, já jsem taky chtěla zůstat, ale nemohla jsem tu zůstat kvůli Jakobovi, ten by nemohl tady zůstat, tak daleko od smečky a navíc Edward ho tu nechce.

,,Jacob nemůže být daleko od smečky. A nebylo by mu moc příjemný, že by bydlel v domě plném upírů.‘‘

,,A proto se přestěhuješ ke smečce psů.‘‘ řekl sarkasticky Edward.

,,Mě to nevadí je to moje druhá rodina a udělám to, co je pro Jakoba nejlepší.‘‘ prostě už jsem se rozhodla. Nemůžu tady bydlet s Jacobem, když ho Edward tak nenávidí.

,,Tak se vy přestěhujte zpátky do Forks nebo do Port Angeles.‘‘ Stejně si myslím, že by Carlisle mohl zase pracovat ve Forks.

,,Takže tě nepřesvědčím aby si zůstala s námi?‘‘ zeptala se naposledy Bella, obličej zkřivený bolestí.

,,Mami, mám tě ráda, budu vás jezdit navštěvovat. Slibuji. Nechci vás ztratit jen kvůli tomu, že jsme upíři.‘‘

,,Mám tě ráda holčičko, neboj něco vymyslíme.‘‘ dala mi pusu na tvář a odešla spolu s Edwardem.

 

,,Nemusíš se kvůli mně s nimi hádat.‘‘ vešel do pokoje Jacob. Přešel místnost a stoupl si k posteli na které jsem ležela.

,,Oni musí pochopit, že teď budu paní Blacková a budu chtít být s tebou.‘‘ Šibalsky se na mě usmál, tohle se mu líbilo a mě ostatně taky. Naklonil se ke mně a políbil mě na rty. Vjel mi dlaněmi do vlasů. Zajela jsem mu rukama po tričko, chci jeho, teď hned. Hladila jsem ho po jeho svalech, když jsem mu chtěla přetáhnout tričko přes hlavu, odtáhl se. Zavrčela jsem.

,,Nessie, tady ne.‘‘ zašeptal a opřel si čelo o to moje.

,,Proč ne?‘‘ zeptala jsem se nespokojeně.

,,Protože na to není vhodná doba a jsme v domě plném upírů, což mě malinko znepokojuje.‘‘ Mohla jsem to tušit, muselo mu být nepříjemné být tady, ale stejně se nevzdám.

,,Před nedávnem ti to nevadilo.‘‘ zkoušela jsem to dál.

,,Ale to jsi neměla rizikové těhotenství. Dál se o tom bavit nebudem!‘‘ Viděla jsem, že mi nepodlehne, je to marné.

,,Dobře, budu hodná.‘‘ slíbila jsem.

,,Děkuju, a stejně Edward by mě pak asi zabil.‘‘ uchechtl se. Zlostně jsem zavrčela, nelíbilo se mi když si dělal srandu na tohle téma.

,,Nessie, nemůžeš se mu divit, záleží mu na tobě, asi bych se zachoval stejně. Má tě rád. Záleží mu na tobě.‘‘ Jacob měl v něčem pravdu, ale stejně může se chovat líp k Jakovi.

,,Měla by jsi si odpočinout, načerpat síly. Budeš je potřebovat.‘‘ Položil si hlavu na postel a já jsem ho hladila ve vlasech. Hrál si s mými prsty, kde jsem měla zásnubní prstýnek od něho.

Předchozí // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 12.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!