Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 10.část


Další dílek. Nechá si Nessie svoje miminko nebo ne? Jak Jacob zareaguje, když zjistí, že je Nessie s ním těhotná? Tak hezké počtení. P.s.: Kují za vaše komentáře.

Další den ráno jsem se šla obléct do toho co mi ještě včera připravila Alice. Připravila mi úzké černé rifle baleríny, žluté tričko a černou zimní bundu, protože venku už vkonec listopadu. Přestože mi venku nebude zima jsem si tu bundu vzala, nechci vzbudit podezření v La Push.

Vyrazila jsem hned ráno svým autem, poprvé jsem ho řídila. Do La Push jsem přijela v poledne.

 

Nejdřív jsem šla k Emily, jí pozdravit.

,,Ahoj‘‘ pozdravila jsem, když jsem vešla do domu, už zase plánovali s Alicí svatbu, která má být na první jarní den. To už budu v 6 měsíci, Carlisle říkal, že moje těhotenství postupuje stejně jako u normálního člověka. Aspoň jedna pozitivní zpráva.

,,Ahoj Nessie‘‘ pozdravila mě nadšeně Emily, která držela Sama za ruku. Sam jen kývl hlavou směrem ke mně. Vypadali úchvatně, bylo to jak z telenovely, tak dokonalý zamilovaný pár. Tohle nikdy já mít nebudu.

,,Už jsi byla za Jacobem?‘‘ zeptala se mě Alice vážně.

,,Ne teď jsem přijela, zrovna se tam chystám.‘‘ odpověděla jsem. Emily s Sam se tvářili zmateně, ale dál se neptali asi nechtěli vyzvídat.

,,Nessie, líbí se ti tyhle šaty?‘‘ zeptala se mě Emily a ukazovala do katalogu na nádherné šaty.

,,Ty jsou nádherné.‘‘ odpověděla jsem jí upřímně, byly jako z pohádky. Vanilkové s vlečkou, prostě dokonalé.

,,Jsem ráda, že se ti líbí, budeš je mít na sobě.‘‘ oznámila nadšeně. To asi těžko, ale nebudu jí kazit radost, ale budu jít to muset říct. Její nadšení pohaslo, když uviděla můj obličej.

,,Ty nejsi nadšená? Nelíbí se ti? Můžeme je změnit.‘‘ zeptala se Emily zklamaně když jsem jí neodpovídala. Nechtěla jsem jí zklamat, takže musím s pravdou ven.

,,Ne, jsou nádherné, ale já nemůžu jít na tu svatbu za družičku.‘‘ Mohla jsem, ale nemůže mít družičku jak nafukovací balon, nechci jí kazit svatbu.

,,Proč?‘‘ zeptala se s hrůzou v hlase. Rychle jsem musela odpověď, než začne panikařit.

,,No víš, já jsem..těhotná, to proto jedu za Jacobem. Prosím Same nic mu neříkej, chci mu to říct sama. Nechci aby měl pocit, že se ke mně musí vrátit jen proto, že jsem sním těhotná. Je tu i jiná možnost.‘‘ Když jsem řekla tu poslední větu Alice zavrčela. Nelíbilo se jí, že je možnost potratu, ale byla. Nejsem ještě definitivně rozhodnutá, ale uvažuji o ní.

,,Samozřejmě mu nic neřeknu, ale on má hlídku, tak já jí jdu vzít za něj. Zatím ahoj‘‘ zvedl se a políbil Emily na rozloučenou. Chvíli jsem si s nimi povídala.

,,Už bych měla jít.‘‘ řekla jsem zvedla jsem se ze židle a jela jsem k Jakobovi. To zvládnu, říkala jsem si celou cestu až k jeho domu.

 

Zastavila jsem se před jeho domem. Chvíli jsem hledala odvahu a pak vystoupila z auta. Vyšla jsem schody na verandu zhluboka se nadechla a zaklepala. Slyšela jsem zvuk jak se někdo otráveně zvedl a šel otevřít.

Otevřeli se dveře a tam stál Jacob. Když mě viděl jeho výraz se měnil, nejdříve šok, překvapení a radost.. Viděla jsem mu na očích jak je upřímně rád, že jsem tady. Hned mě objal.

,,Jsem rád, že tě vidím Nessie.‘‘ zašeptal mi do ucha. Až mu to řeknu, hned změní názor. Pomyslela jsem si.

,,Jacobe! kdo přišel? Jestli je to Paul tak ho hned pusť dovnitř.‘‘ křičel někdo z obýváku. Podívala jsem se a tam seděla ta holka co se s nim objímala. Jacob si jí nevšímal a já jsem si jí měřila pohledem, strašně jsem na ní žárlila. Jacob byl jenom můj a ničí jiný, musím za něj bojovat, už se nevzdám, ne po dnešku co jsem ho zase viděla. Všechna zloba na něj se vytratila, zase jsem ho milovala, odpustila bych mu všechno.

,,Můžu si s tebou promluvit?‘‘ zeptala jsem se ho. Čekala jsem na jeho odpověď, třeba mu nebudu stát ani za to.

,,Jasně, jasně. Půjdeme se projít na pláž?‘‘ zeptal se. To mi připadalo jako dobrý nápad, tam nás nikdo nebude rušit. Jen jsem přikývla.

 

(Pusťte si http://www.youtube.com/watch?v=U1YWCQzx76E)

Šli jsme vedle sebe na pláž, ani jeden nic neříkal. Došly jsme na pláž a tam si Jake stoupl přede mě, abych nemohla jít dál.

,,Nessie, proč semnou nemluvíš?‘‘ zeptal se Jacob s bolestí v hlase. Sakra to mu budu vysvětlovat i tohle?

,,Viděla jsem tě sní nemusíš nic předstírat, já to chápu, ale..‘‘ nestihla jsem do dokončit Jacob mi skočil do řeči.

,,S kým jsi mě viděla?‘‘ zeptal se zmateně. Bude mě ještě víc trápit. Nevím jestli tohle unesu. Dala jsem mu dlaň na jeho teplou tvář a ukázala jsem mu ten den, co jsem ho viděl s tou holkou, která dneska seděla u nich na gauči. Začal se smát.

,,Co je tady k smíchu?‘‘ zeptala jsem se nabručeně. Mě to opravdu nepřipadalo k smíchu. Nemusím tady být, pokud se mi chce vysmívat.

,,Nessie, to je jen Rachel.‘‘ Začal Jacob s vysvětlováním. Viděl, že jsem to moc nepobrala.

,,Je to moje sestra.‘‘ Pokračoval. Do hajzlu, to mě nenapadlo, proto se ptala na Paula, ten se do ní před 7lety otiskl.

,,Je hezký, že žárlíš, ale mohly jsme si to tom promluvit ještě ten den, kdyby si nezareagovala tak přihloupě.‘‘ pokračoval Jacob. Měl pravdu, moje reakce jsou přehnaný, jsem divná. Mohly jsme si o tom v klidu promluvit a nemuselo to obnášet tolik trápení.

,,Promiň‘‘ zašeptala jsem. Přitáhl si mě a já jsem mu zabočila obličej na prsa. Vzpomněla jsem si jak jsem se provinila s Chrisem, začalo mě hryzat svědomí.

,,Miluju tě Nessie.‘‘ zašeptal mi Jacob do vlasů.

,,Prosím neříkej to.‘‘ zašeptala jsem. Znechucená sama sebe. Jak jsem to mohla Jakovi udělat.

,,Proč?‘‘ zeptal se zmateně. Ukázala jsem mu co se stalo s Chrisem, neúplně, spíš jsem mu to jen převyprávěla. Začal se trochu třást.

,,Jaku, je mi to tak líto.‘‘ Chtěla jsem se ho dotknout. Uhnul mi ani se mu nedivím.

,,Ne, musím se uklidnit.‘‘ přitiskl si pěsti na spánky a vypadalo to, že počítá. Jo, počítal.

Když se uklidnil, přestal počítat a otevřel oči a přešel ke mně. Vzal mi obličej do dlaní a políbil mě zlehka na rty. Odtáhl se.

,,Miluješ mě ještě?‘‘ zeptal se pouze.

,,Samozřejmě‘‘ odpověděla jsem. Byla to pravda, nedokážu si představit život bez Jakoba. Ale ještě jsem mu neřekla to nejhlavnější – že jsem těhotná.

,,Odpustíš mi?‘‘ zeptala jsem se. Připravená přijmout jakoukoliv odpověď. Nic neříkal jen mě zase políbil.

,,Musím ti ještě něco říct.‘‘ ruce se mu napjaly a začal se zase třást. Jeho ruce mi drtily lícní kosti.

,,Jakeu klid, to bolí, prosím pusť mě. Au.‘‘ Hned mě pustil.

,,Neboj, už to nesouvisí s Chrisem. Je to mezi námi dvěma.‘‘ Okamžitě se uklidnil, jen se mu třásly konečky prstů.

,,Promiň nechtěl jsem ti ublížit.‘‘ pohladil mě něžně po lícní kosti, kterou mi před chvíli drtil. ,,To nic Jaku, nic se nestalo.‘‘ řekla jsem mu a pohladila jsem ho prsty po tváři.

,,Budeš mít modřinu. Promiň‘‘ začal se zase omlouvat. Vysvětlila jsem mu že se nic nestalo. Seděli jsme tam chvíli.

,,Nechtěla jsi mi něco říct?‘‘ zeptal se, tím prolomil ticho.

,,Jo, chtěla.‘‘ řekla jsem a probodávala jsem pohledem kamínky na zemi. Vzal mi obličej do dlaní.

,,Tak začni‘‘ pobídl mě nedočkavě.

,,Chci jen aby si věděl, že po tobě nic nechci, nemusíš se kvůli tomu na mě vázat.‘‘ začala jsem. Díval se zase na mě zmateně.

,,Nessie, prosím jdi k věci.‘‘ řekl netrpělivě.

,,Já jsem… těhotná….s tebou‘‘ řekla jsem a sklopila oči. Dlouho nic neříkal jen hleděl do dálky.

,,Chci ti jen říct, že můžu jít na interrupci, Carlisle mi to dohodne, nemusíš být semnou jen kvůli tomu..‘‘

,,Cože?! Co to tady říkáš, Nessie to ať tě ani nenapadne, to já nedovolím.‘‘ začal vyšilovat. Rychle si stoupl a začal házet rukama okolo sebe. Nikdy jsem ho takhle rozrušeného neviděla.

,,Jestli budu muset domluvím se s Alicí a ta tě bude hlídat.‘‘ začal plánoval jak by mi v tom zabránil. Uklidnila jsem ho, že je to v pohodě, nikam nepůjdu, když nebude chtít.

,,Co Edward, byl na tebe zlý? Když se to dozvěděl, že jsi těhotná.‘‘ zeptal se s bolestí v hlase.

,,On..on to neví ani Bella.‘‘ řekla jsem mu.

,,Jinak už by jsi to dávno věděl a asi by ti něco udělal, on by mě neposlechnul, určitě by ti ublížil a to já bych mu nikdy neodpustila.‘‘ V tom jsem si byla jistá, nikdy bych neodpustila tomu, kdo by ublížil Jakobovi.

,,Asi bych měla jet zpátky.‘‘ podívala jsem se na nebe, nechtěla jsem přijet moc pozdě, Bella by pak vyšilovala, ještě když neví co se děje a kde jsem. Stoupla jsem si k odchodu.

,,Nessie…‘‘ Chytil mě Jacob rychle za ruku než jsem mohla odejít. Poklekl si na koleno, nejdřív jsem nechápala co dělá, ale pak když začal: ,,Reneesme Carlie Cullen, jsi pro mě vším na světě, jediná kterou budu kdy milovat. Vezmeš si mě?‘‘ tak mi to došlo. On mě žádal o ruku. Klekla jsem si k němu na zem.

,,Nemusíš si mě brát jen kvůli tomu, že budeme mít spolu dítě.‘‘ zašeptala jsem a chtěla jsem ho políbit. Tohle jsem po něm nechtěla.

,,To není kvůli tomu‘‘ vytáhl malou, černou krabičku. Už mě chtěl požádat o ruku dávno. ,,Čekal jsem jen na vhodnou příležitost.‘‘ zašeptal a otevřel krabičku.

,,Ano, ráda se stanou tvojí ženou.‘‘ zašeptala jsem a políbila jsem ho navlíkl mi na levý prostředníček prstýnek. Byl nádherný dominoval na něm krásný diamant. Musel být drahý.

,,Měla bych jet, Bella na mě bude čekat. Musím jim to říct.‘‘ Zvedla jsem se a Jacob semnou.

,,Pojedu s tebou nenechám tě v tom samotnou.‘‘ vzal mě za ruku a šli jsme k nim domu pro moje auto.

Šla jsem na stranu řidiče, ale Jacob mě chytil kolem pasu a zašeptal mi do ucha: ,,Kam si myslíš, že jdeš?‘‘

,,Do auta‘‘ řekla jsem mu pobaveně. A už otevírala dveře. Strhl mě stranou a vzal mě do náručí. Prošel semnou kolem auta na stranu spolujezdce.

,,Musíš teď dávat na vás pozor a snad si nemyslíš, že po té zkušenosti v září, tě nechám řídit.‘‘ usmál se a letmo mě políbil. Nemusel mi to připomínat, nebyla to moje vina a navíc Edward už měl nové auto.

Předchozí  // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 10.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!