Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 22. kapitola

Stephenie Meyer


Neskrotný milenec - 22. kapitolaTáto kapitolka je viac-menej oddychová. Edward a Bella si užívajú svoju lásku. Opäť vám veľmi ďakujem za komenty. :)

 

22. kapitola

Edward musel ešte na jeden deň odísť do Volterry, aby konečne vyriešili ich problém s upírmi z Francúzska. Do veľkej sály prišiel s úsmevom ako slniečko, čo si ihneď všimli jeho bratia.

„Náš braček sa usmieva tým priblbým zamilovaným úsmevom, je to absolútne isté, sú spolu,“ povedal Demetri Emmettovi so smiechom.

„Áno, Dem, sme spolu,“ odvetil im Edward. Emmett sa v sekunde postavil a objal Edwarda, no použil trochu viac sily a zvalil ho na zem. Edward sa od neho znechutene odtiahol, zatiaľ čo sa Demetri na nich veselo bavil.

„Zlez zo mňa, ty obluda,“ zavrčal Edward na Emmetta. Keď z neho zliezol, Edward sa postavil a upravil si oblečenie. Sadol si na trón k svojim bratom a dúfal, že už konečne všetko vybavia a ešte dnes bude môcť ísť za Bellou.


Bella stále ležala v posteli, ani sa neobťažovala obliecť. Možno takto ostane, pokiaľ nepríde Edward. Stále mala pred očami ten jeho zaľúbený výraz, keď jej vyznával city. Nikdy by neverila, že by niečo také mohlo vyjsť z jeho úst. Nikdy by neverila, že by cítil to, čo ona k nemu. Cítila sa tak pobláznene zaľúbená, bol to krásny pocit. Milovala ho, a to bolo v tejto chvíli najdôležitejšie.

Ale stále ju trápilo, že to nemôže povedať svojej najlepšej priateľke, ani svojej matke. Ale raz bude musieť pravda vyjsť na povrch. Nebude chcieť skrývať ich vzťah. Ktorá žena by sa nechcela na verejnosti pochváliť takým mužom. Určite ju bude odsudzovať veľa upírok, ale bolo jej to jedno. Verila v jeho sľub, že ju nikdy nepodvedie, ale ako mohla vedieť, že nepodľahne zvádzaniu. Ale snažila sa na to nemyslieť, verila mu. A keď videla ten jeho zbožný pohľad, nedalo sa mu neveriť.

Blažene sa usmiala a konečne sa postavila z postele. Na zemi bola Edwardova košeľa, ktorú si už neobliekal na tričko, ako to mal predtým. Zdvihla ju zo zeme, priložila si ju k tvári a zhlboka sa nadýchla. Jeho vôňa bola tak intenzívna, sladká a dokonalo mužská. Obliekla si ju na nahé telo a vyšla na balkón. Bol príjemný podvečer, s úsmevom sledovala zapadajúce slnko, ktoré vytváralo nádherný úkaz na oblohe. More sa jemne vlnilo a zmývalo pláž. Milovala to tu.


„Takže sme dohodnutí?“ spýtal sa Edward takmer netrpezlivo toho upíra, ktorý sa stále nevedel rozhodnúť, či berie ich ponuku.

„Dobre, bolo mi radosťou s vami spolupracovať, bratia Volturiovci,“ odvetil im a zmizol zo siene.

„Konečne,“ vydýchol Edward takmer šťastne a už stál na nohách. Demetri s Emmettom sa naraz zasmiali. No Edward už nereagoval, vybehol z hradu, ani si neobťažoval zobrať auto a letel za Bellou. Vedel, že behom tam bude skôr, našťastie, Bella žila len niekoľko stoviek míl od Volterry. Človek pri tejto vete asi vybuchol od smiechu, no pre upíra to bolo blízko.

Bella stála na terase takmer celú noc. Jej jedinou myšlienkou bol Edward. Sledovala pláž, keď sa tam zrazu niečo mihlo. Šmuha zastavila a Bella zbadala Petera. Oči jej zbystrili a uvidela jeho zaujatý pohľad, ako si ju prezeral. Zoširoka sa usmial a zmizol. Bella sa zmätene pozerala na pláž, no nechala to tak. Musela si priznať, že predtým ju zaujal, až oslnil, ale tým Edwardovým priznaním jej ostal chladný. Bol príťažlivý, až z neho sršala sexualita ako z Edwarda, ale nebol to Edward.

A vtom sa jej okolo pásu omotali svalnaté ruky. Bella takmer zakričala, ale ucítila jeho vôňu. Blažene sa usmiala a položila svoje ruky na tie jeho.

„Si tu skoro,“ povedala mu s veľkou dávkou radosti v hlase.

„Musím priznať, že takto rýchlo som ešte v živote neutekal,“ priznal Edward a tvár si zaboril do jej vlasov. Nasal ich vôňu a slastne privrel viečka. Takto v objatí tam stáli hodnú chvíľu, sledovali hviezdy, ktoré skrášľovali oblohu nad morom.

„To je krása,“ šepla Bella.

„Pri tebe je to nič,“ odvetil jej Edward vážnym hlasom a otočil ju k sebe. Potreboval jej vidieť do tváre. Jej zlaté oči naňho pozerali s takým zbožným pohľadom, až sa takmer roztopil od tej nádhery.

„Si neskutočne krásna, Bella, až sa mi podlamujú nohy,“ povedal jej úprimne. V tejto chvíli mala chuť sa začervenať, ale našťastie nemohla. Len sa sladko usmiala a prstami mu prešla po perách. To erotické napätie, ktoré medzi nimi iskrilo, muselo byť cítiť na míle. Ich pohľady sa nedokázali od seba odtrhnúť, ich telá sa na seba nenápadne pritískali a ich mysleľ v tej chvíli neexistovala.

„Čo sa to deje, Edward?“ spýtala sa ho šepky a omámene.

„To je láska, Bella, je to neuveriteľné,“ odpovedal jej zbožne a konečne sa sklonil k jej krvavočerveným perám, ktoré vynikali na jej bielej tvári. Pritisol na ne tie svoje s poriadnou dávkou vášne ju pobozkal. Ich pery sa do seba zaklienili a vášnivo sa pohybovali, čím sa ich telá rozpaľovali. Edward jej zrazu rukou podlomil nohy, zobral si ju do náručia a neustále ju bozkával. Začali sa v ňom prebúdzať upírske zmysly, ale zastavil ich, chcel byť k nej tak nežný, akoby bola človek.

Položil ju na posteľ a zboku sa k nej pritisol. V tento moment sa s ňou nechcel milovať, chcel si užívať jej prítomnosť, ktorá ho robila šťastným. Hľadel jej do tváre, keď si zrazu všimol na nočnom stolíku svoju obľúbenú knihu.

„Čítaš Shakespeara?“ spýtal sa jej zaujato.

„Áno,“ šepla a podala mu Rómea a Júliu zo stolíka. Edward sa oprel o pelesť postele a začal čítať z knižky. Bella sa mu oprela o rameno tak, aby mu videla do tváre. Edward čítal a čítal ďalej, Bella pozorovala jeho tvár. Sledovala jeho ostré hrany tváre, rozplývala sa nad jeho dlhými mihalnicami. Jej oči priťahovali pery, ktoré boli stvorené na to božské bozkávanie. Jedným slovom, bol krásny. Počúvala jeho ľúbezný hlas a nechávala sa unášať do doby Rómea a Júlie, ktorú jej predčítal. Cítila sa neuveriteľne krásne, dokonalo. 

Keď dočítal, pozrel sa na ňu a zoširoka sa usmial na jej blaženú tvár.

„Poďme na pláž,“ šepla mu Bella.

„Dostala si chuť na nočný kúpeľ v mori?“ spýtal sa jej pobavene.

„Keď pôjdeš bez toho trička, tak áno,“ odvetila mu so smiechom. Edward v sekunde odhodil zo seba tričko a Bella sa rozčarovane pozrela na jeho svalnatú hruď.

„A teraz si ty dáš dole tú košeľu,“ povedal jej s vážnou tvárou a čakal, až si ju vyzlečie.

„Nič pod ňou nemám,“ šepla mu zdráhavo. Edward sa laškovne usmial a jeho ruka sa nenápadne dostávala k jej košeli. Bella v sekunde vykĺzla z postele, letela cez terasu a skočila z nej až na pláž. Keď ho začula za sebou, rozosmiala sa a skočila do mora. Edward sa vrhol za ňou ako žralok a o pár sekúnd ju chytil. Ovinul si ruky okolo jej pásu a pritisol ju na svoje telo.

„Kam mi utekáš?“ spýtal sa jej laškovne a prstom skĺzol na jej gombíky od košele.

„Nikam,“ odpovedala mu nevinne a čakala, čo urobí ďalej. Cítila ako sa jej uvoľňuje košela, rozopínal jej gombík za gombíkom a letmo sa dotýkal pod vodou jej odhalenej pokožky. Bella privrela viečka a slastne si vychutnávala jeho dotyky. Z ramien jej stiahol košelu a ostala nahá. Na svojej hrudi cítil jej krásne prsia, snažil sa nemyslieť na to, ale robilo mu to dosť veľký problém.

„Je ti to príjemné?“ spýtala sa ho Bella vzrušeným hlasom.

„Ani by si neverila ako,“ odvetil jej šepky. Tvár si položil na jej rameno a jemne ju hrýzol do krku. Ani jednému z nich nešlo teraz o sex, chceli si užívať túto chvíľku, keď sa na seba pritískali nahými telami.

„Bol si už niekedy zaľúbený alebo ti išlo vždy len o sex?“ spýtala sa ho po chvíli. Toto ju nesmierne zaujímalo. Mal množstvo mileniek, ani nechcela vedieť koľko, ale predsa len musel niekedy cítiť k niekomu lásku.

„Nie, nebol som. Jedinú osobu, ktorú som kedy miloval, bola moja nevlastná matka,“ šepol jej, ale počula v jeho hlase, že o tom nechce rozprávať. Nechala to tak a ovinula mu ruky okolo krku. Ešte niekedy sa ho na to spýta?

„Ako myslíš, že bude Esme reagovať, keď sa o nás dozvie?“ spýtal sa jej tentoraz Edward trochu pobaveným hlasom.

„Nechcem si vyberať medzi tebou a mojou matkou, ale bude musieť pochopiť, že nemôžem byť večne s ňou. A okrem toho, dúfam, že vyjde môj plán.“ Šibalsky sa usmiala.

„Aký plán?“

„Zavolala som jednému upírovi, aby ju zobral konečne do spoločnosti. Už skôr mal o ňu záujem a ja dúfam, že si konečne získa jej srdce. Dokonale sa k sebe hodia a moja mama potrebuje muža, ktorý ju bude milovať,“ odpovedala mu Bella s úškrnom.

„Dala si sa na dohadzovačskú dráhu?“ spýtal sa jej laškovne.

Bella sa naplno rozosmiala, Edward ju fascinovane sledoval a kochal sa pohľadom na jej smiech. Bola preňho anjelom, ktorý do jeho nekonečnej existencie vniesol všetko, čo si mohol len priať. Lásku, šťastie, radosť...

 

21. kapitola - 23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 22. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
35. cornelia17
17.02.2012 [20:00]

zbožnuju tuhle povídku Emoticon Emoticon Emoticon

34. viki
12.07.2011 [21:29]

Hezké !

12.07.2011 [15:54]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. kiki88
12.07.2011 [12:00]

Jeje! Nestíhám! Hned musím jít na další kapitolu! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. míša
12.07.2011 [9:20]

to je skvele!!!!!!!!

30. marcela
12.07.2011 [8:53]

To je prostě bomba. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Mili1
12.07.2011 [7:48]

Mili1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. AMO
12.07.2011 [6:28]

AMOJo....dokonalost sama. Romantika a láska...kéž by to vydrželo co nejdéle. Jenže asi něco chystáš, když je tu ten druhý.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [5:15]

WhiteTieMoni, jako vždy - dokonalé. Netřeba slov! Emoticon

26. Lampas
11.07.2011 [23:29]

LampasNo, okrem toho, že kapitola bola dokonalá a poviedka úžasná, (ja viem, všetci to vedia!) stále rozmýšľam nad Petrom. Nenastane po tejto idylickej" kapitole zvrat? Ticho pred búrkou...

Milujem tento príbeh... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!