Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 23. kapitola


Neskrotný milenec - 23. kapitolaPresne ako ste odhadli v komentoch, Peter si nedá pokoj, čo aj uvidíte v tejto kapitolke.

 

23. kapitola

 

Bola taká krásna. Keď som ju videl stáť na tej terase len v košeli, bol som ohromený. Asi nevedela, že jej presvitá, no moje oči to uvideli okamžite. Mala dokonalé krivky, mal som tak neuveriteľnú chuť sa ich dotýkať. Keď som si predstavil, čo robí s tým volterrským hajzlom, bolo mi zle. Očividne to tajili, keďže o tom nevedela ani Rose. Mal som to šťastie, že jej najlepšia priateľka je na mojej strane a dokonca sa mi ju snaží dohodiť.

Mal som v pláne ju síce uniesť, ale tak by ma nikdy nezačala milovať. Budem musieť využiť všetky svoje zbrane, keď bude Edward vo Volterre.

Jedno som už vedel určite. Zaľúbil som sa do tej ženy. Bola ako anjel v tele diabla. Ešte nikdy som nevidel tak krásnu upírku, nesmierne ma priťahovala. A viem, že ma bude aj ona milovať. Možno neskôr, ale bude. Dal by som za ňu všetko. Ukradla mi rozum pre svoju krásu a neskrotnosť.

Už som mal pred očami, ako bozkávam tie jej plné pery. Naposledy, keď som s ňou tancoval, sa mi takmer podlamovali nohy. A to som vraj jeden z najsilnejších upírov, pri nej nie som. Už som nemal ani chuť vládnuť. Nech si Volturiovci ten trón aj zožerú, teraz som chcel len ju. Mal som už len dve prekážky. Jeho a jej tvrdohlavosť, ako som si stihol všimnúť.

„Peter! Poď na lov!“ zakričala na mňa Rose. Hneď som bol pri nej a galantne som sa usmial.

„Poďme,“ pokynul som jej rukou.

Keď sme dolovili, Rose sa na mňa zvláštne pozrela. „Musíme niečo prebrať,“ oznámila mi a oprela sa o strom.

„Čo konkrétne?“ spýtal som sa jej.

„Nebudem chodiť okolo horúcej kaše, tak sa ťa to spýtam narovinu. Páči sa ti Bella?“ Tak, a teraz čo mám povedať, aby mi neutrhla hlavu? Ale už som vedel, čo chce počuť.

„Neskutočne,“ priznal som. Čakal som, že po mne skočí, ale ona sa zoširoka usmiala.

„Skvelé, môžem ti pomôcť dostať ju,“ povedala mi s vážnou tvárou. Prehrnula si zlaté vlasy a premýšľala nad svojim plánom, s ktorým sa mi hneď zverila.

 

„Stále nemáš dosť, ty potvorka?“ pýtal sa pobavene Edward Belly a pretočil sa s ňou tak, aby mu ležala na hrudi a on pod ňou.

„Nikdy nebudem mať dosť,“ zavrčala a zubami sa mu zahryzla do krku. Edward sa hurónsky zasmial a pevne ju chytil za pás.

„Keby som bol človek, aj sa tých tvojich tesákov bojím, ale teraz ma nimi nevystrašíš,“ odvetil jej so smiechom a dlaňami ju pohladil po celej dĺžke nahého chrbta až po zadok, kde s radosťou ostal dlhšie. Bella na ňom sedela, chichúňala sa a nechtami mu prechádzala po svalnatej hrudi.

„Neprovokuj,“ zavrčal a prudko ju stiahol pod seba. Človeka by to očividne vystrašilo, ale ju to rozosmialo. Ale keď sa jeho tvrdé pery prisali na tie jej, objala ho pevne okolo krku a nohami silno zovrela jeho pás. Dravo sa dobiedzal do jej pier, sal jej ich a hriešnymi rukami ju hladil po tele.

„Edward, zvoní ti mobil,“ oznámila mu Bella, keď sa odtrhol od jej pier a začal počúvať, čo sa deje aj v okolí. Edward si povzdychol, zvalil sa vedľa nej a zo stola si zobral mobil.

„Demetri,“ povzdychol si znudene a zobral to.

„Čo je?“ spýtal sa ho Edward nevrlo. Bella si medzitým ľahla na jeho telo a perami mu začala sať pokožku na krku.

Edward slastne privrel viečka a snažil sa počúvať, čo mu Dem hovorí.

„Utiekol Jeremy,“ oznámil mu Demetri. Edward v tej chvíli zamrzol, Bella si to všimla, tak sa k nemu posadila a zmätene naňho pozerala. Nikdy nepočula o nejakom Jeremym.

„Ihneď zober so sebou Jane, Aleca a pár najlepších mužov z gardy. Prehľadajte každý milimeter okolo Volterry, potom sa posúvajte ďalej. Ja sa k vám pripojím o pár hodín a nechaj aspoň dvadsať upírov na hrade. Nevieme, či môže ísť o nejaký plánovaný útok na Volterru,“ hovoril mu naliehavo a tváril sa pri tom strašne vážne. Potom zložil a pozrel sa na Bellu.

„Budem musieť nutne odísť, utiekol nám jeden upír,“ oznámil jej naliehavo.

„Odkiaľ utiekol? Kto?“ Bella bola zmätená, bála sa oňho, aj keď nemusela.

„Pod Volterrou je menšie väzenie. Je tam pár upírov, ktorí majú príliš silné schopnosti, no ohrozovali nimi ľudí alebo upírov. Nemôžeme ich zabiť, nikdy nemôžeme vedieť, kedy sa nám budú hodiť. A Jeremy bol jeden z nich. Je silný ako ja, ale má úžasnú schopnosť. Dokáže upíra obrať o všetku silu jedným pohľadom do očí. Človeka tým dokáže aj zabiť, no upírov oslabuje. Dá sa to veľmi dobre využiť. Len nechápem, ako sa odtiaľ dostal. Musel mu niekto pomáhať, toto sa nám ešte nikdy nestalo. Musíme ho nájsť, potrebujú aj moju pomoc,“ vysvetlil jej rýchlo. Vyskočil z postele a začal sa obliekať.

Bella smutne sedela na posteli a sledovala ho. Ten sa na ňu nežne usmial a podišiel k jej posteli. Posadil sa k nej a chytil jej tvár do dlaní.

„Budem sa snažiť prísť čo najskôr, ale musím ho nájsť, príliš veľa ľudí je v nebezpečenstve,“ šepol jej zničene a naliehavo sa prisal na jej pery. Bella ho pevne objala, ako by sa už nikdy nemali vidieť.

„Dávaj mi na seba pozor,“ šepla starostlivo.

„Nič sa mi nestane, neboj sa,“ uistil ju a ešte raz ju naliehavo pobozkal. Potom ho už nebolo. Bella sa zvalila na posteľ. Už jej chýbal, ale nedalo sa nič robiť. Edward je jeden z vládcov Volterry, takže musím rátať s tým, že má aj dosť povinností.

 

„Potrebujem na vzduch,“ povedala si sama pre seba, keď preležala v posteli ďalšie hodiny a vdychovala do seba Edwardovu vôňu, ktorá tam po ňom ostala. Obliekla si jednoduché modré šaty a vydala sa na pláž. Jemný vietor jej príjemne hladil tvár a rozvial vlasy.

Mala strach o Edwarda, ale vedela, že sa o seba postará. Bola naňho hrdá, že sa tak stará o ľudí.

„Nečakal som ťa tu,“ ozval sa za ňou hrubý hlas. Bella sa prudko otočila a uvidela Petera len v šortkách. Oči jej uviazli na jeho dokonalej svalnatej hrudi. Musela si povzdychnúť pri tom pohľade. Peter sa samoľúbo usmial a podišiel k nej bližšie.

„Prečo by si ma tu nečakal? Predsa tu bývam,“ odvetila mu uvoľnene, ale stále bola vyvedená z miery.

„To áno, ale myslel som, že svoj čas tráviš s Edwardom v posteli,“ povedal jej pobavene. Bella naňho vypleštila oči a sprudka sa nadýchla. Chcela hneď prostestovať, ale asi o tom naozaj vedel. Toto nie je dobré.

„Ako o tom vieš?“ spýtala sa ho zmätene a hlavne vystrašene. O ich vzťahu ešte nemal vedieť nikto.

„Mám oči a uši, keď som v noci prechádzal okolo tvojho domu, počul som nejaké divné zvuky, a to nehovorím o tom dovádzaní v mori.“ Prefíkane sa usmial a natiahol k nej ruku. Prstom ju pohladil po líci, neuhla sa, ale bola z neho znechutená.

„Myslím, že keby sa to dozvedela Rose, nebola by asi príliš nadšená,“ odvetil jej so širokým úsmevom.

„To by si neurobil,“ šepla Bella zmučene a striasla sa pri tej predstave, že by prišla o najlepšiu priateľku.

„A čo keby áno?“ Tentoraz ju celou dlaňou pohladil po líci, Bella sa prudko odtiahla, ale schmatol ju za ruku a pritisol ju k sebe.

„Čo odo mňa chceš?“ zavrčala naňho a zúrivo mu pozerala do pokojných očí.

„Možno to nepoviem Rose, ale...“

„Ale?“ spýtala sa ho netrpezlivo. Mala chuť ho prehodiť cez ten útes, ale toľko sily nemala.

„Chcem, aby si ma pobozkala,“ povedal jej spokojne. Bella naňho vypleštila oči, on to naozaj myslel vážne. Bella sa rýchlo postavila na špičky a dala mu bozk na líce. Ale keď sa išla odtiahnuť, chytil ju za bradu a hľadel jej na ústa.

„Takto nie, Bella,“ šepol jej a drsne sa prisal na jej pery. Bella sa bránila rukami, snažila sa ho odstrčiť od seba. Ale najhoršie bolo, že jej pery začali po chvíli spolupracovať. Neskutočne ju vzrušoval. Bože, čo to robím? Rýchlo sa od neho odtiahla a vražedne sa mu pozrela do očí.

„Toto sa už nikdy neskúšaj urobiť,“ zavrčala naňho a rukou si utrela ústa. Peter sa na ňu blažene usmieval. Stále cítil jej sladké pery, mal chuť na viac, ale nemohol sa na ňu hneď vrhnúť, tak by zmaril celý svoj plán.

„Nie, Bella, toto bol len začiatok. Ak nechceš, aby Rose vedela o tebe a Edwardovi, budeš mi to musieť nejako splatiť.“

„Prečo mi to robíš? Čo som ti urobila?“ spýtala sa ho zničene.

„Nič, Bella. Len si mi ukradla rozum svojou krásou, neskutočne sa mi páčiš, že si to ani nevieš predstaviť. No už musím ísť, Rose ma bude určite hľadať. Už sa teším na ďalšie naše stretnutie, kde mi splatíš ďalšiu časť.“ Mrkol na ňu a zmizol.

Bella nahlas zavrčala a celou silou udrela do skaly, ktorá bola pri nej. „Dočerta!“

 

22. kapitola - 24. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 23. kapitola:

 1 2 3   Další »
13.04.2012 [14:13]

VampiresLovePetere fu*ck you ! Emoticon

29. Jula
12.07.2011 [21:50]

Petera už přímo nesnáším Emoticon

28. Domik
12.07.2011 [21:34]

DomikTen Peter mě tak štve. Emoticon Doufám, že se Bella nedá a Edward si jí ubrání. Moc se těším na další díl!

27.
Smazat | Upravit | 12.07.2011 [21:27]

Prosím... ať Edward utrhne Peterovi hlavu ... prosím prosím ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [20:42]

BellaSwanCullen8debil, idiot, demnt.... Emoticon Emoticon Emoticon toto bude ešte zlé Emoticon sakra aj s ním Emoticon len nech sa čím skôr vráti Edward...

inak skvelá kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon

25. Afrodita_Alice_Cullen
12.07.2011 [19:03]

prasák Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ,ale doufám,že nezačne být nebezpečnější Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [18:41]

CarolinexPzabi ho..zabi ho...je hnusny..super kapitola... Emoticon

23. winna
12.07.2011 [17:31]

nesnáším Petera.D, je děsnej:D

22. AMO
12.07.2011 [16:49]

AMOZřejmě je nějaký provokatér v gardě a ten pomáhá Peterovi a bohužel i Rose. A myslím si, že Bella se nenechá vydírat. Vždyť sama říkala, že Edwarda miluje a když to řekl i on... A ta její rádoby kamarádka??? Pokud by ji nepochopila a přestala se s ní stýkat??? O to lépe, znamenalo by to, že ona nebyla dobrá přítelkyně. To samé si myslím o matce. Kdo z rodičů by nepřál svému dítěti štěstí!!!!
Takže Petera poženeme pryč. A Edwardovi budeme pomáhat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [16:11]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!