Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 17. kapitola


Neskrotný milenec - 17. kapitolaBella s Edwardom odchádzajú do Volterry na dva dni kvôli slávnosti jeho bratov. Koho tam stretne?

 

17. kapitola

„Preboha, prečo si mi nezavolal skôr? Vieš, čo sa všetko mohlo stať?“ rozčuľoval sa Edward do telefónu a potichu vrčal.

„Edward, upokoj sa. Všetko sme zvládli a všetci prežili, už si viac netrúfnu, boli to nejakí amatéri, tak sa hlavne upokoj,“ povedal mu Demetri pokojným hlasom.

„Máte jedno veľké šťastie, že tam nie som,“ zavrčal do mobilu.

„Už sa trasiem, braček. Potom nezabudni prísť, v sobotu robíme slávnosť nad tým víťazstvom,“ oznámil mu hrdo Demetri. Edward sa musel veľmi dobre ovládať. Volterru totižto napadli neznámi upíri, ale našťastie sa garda aj s jeho bratmi ubránili. Toto sa im ešte nikdy nestalo. Žeby znova niekto po toľkých storočiach túžil po zosadení troch bratov, aby mohol vládnuť niekto iný?

„Musíš všetko oslavovať? Skoč si na lov a máš oslavu,“ odvetil mu Edward pokojnejšie a trošku znudene.

„Príď a hotovo. Inak, čo vlastne robíš, je počuť nejaký mľaskavý zvuk?“ pýtal sa ho Dem podozrievavo. Edward sa pobavene pozrel na Bellu, ktorá mu perami prechdzádzala po hrudi a bozkávala ju.

„Nič, Dem. Tak v sobotu, maj sa,“ odvetil mu rýchlo a vytiahol si Bellu vyššie.

„Ty moja diablica, ešte stále nemáš dosť?“ spýtal sa jej laškovne a rukami skĺzol na jej zadoček, ktorý jemne hladil.

„Nie, nedokážem sa ťa nabažiť. Nemôžeš mi dať okúsiť jednu z najlepších vecí z celej existencie, a potom ma od nej odradzovať.“ Zoširoka sa usmiala a bradu mu hrýzla zubami.

„Bella, bude ťa zháňať Henry alebo Esme. Nemôžeme byť celý deň v posteli.“

Bella sa blažene usmiala. „Máš pravdu, nemôžeme byť v posteli jeden deň, my v nej musíme byť tak týždeň, ale ani vtedy by som sa ťa nenabažila.“ Edward sa zachvel pod jej zvodým hlasom. Ani si nevedela predstaviť, čo s ním robí, keď mu toto rozpráva.

„Poď so mnou v sobotu do Volterry,“ šepol jej prosebne a pohladil ju po strapatých vlasoch.

„Henry bude chcieť ísť so mnou,“ odvetila mu.

„Tak mu o tom nehovor, povedz mu, že ideš za nejakou priateľkou a na druhý deň sa vrátiš,“ presvedčoval ju, rukou vkĺzol medzi ich nahé telá a dotkol sa jej vzrušených pŕs. Bella slastne privrela viečka a potichu zastonala.

„Dobre,“ šepla súhlasne vzrušeným hlasom. „Dáme ešte jedno kolo?“ Edward sa blažene usmial nad jej vášnivosťou a stiahol ju dravo pod seba.

O dva dni neskôr

„Vyzeráš neodolateľne,“ šepol Edward Belle, keď za ním prišla k autu, aby mohli ísť do Volterry.

„Vďaka, tiež ti to pristane.“ No nebola to tak celkom pravda, Edward vyzeral viac ako dokonalo. Bellu strašne vzrušoval ten oblek, čo mal na sebe. Bol proste sexi, neuveriteľne neodolateľný.

„Čo si povedala Henrymu?“

„Že potrebujem menší oddych, tak idem na dlhšie nákupy, ktoré mi zaberú dva dni.“ Prefíkane sa usmiala a nasadla na stranu spolujazdca. Edward pobavene pokrútil hlavou a sadol si za volant.

„Čo povieš ostatným, keď ma s tebou uvidia?“ spýtala sa ho cestou.

Edward sa zoširoka usmial. „Predstavím ťa ako svoju milenku,“ odpovedal jej a za šoférovania ju pobozkal na zvodné pery, ktoré čakali na jeho bozky plné vášne a skrytých slov.

„Môže sa to dozvedieť moja matka a Henry,“ povedala mu trochu skleslo.

„Tak ťa predstavím ako svoju... kamarátku.“ Zasmial sa nad tým slovom. „Ale nemysli si, že ťa počas celej doby pustím od seba. Nedám nikomu možnosť, aby bol s tebou sám. Si príliš žiadostivá a ešte som nevidel vášnivejšiu upírku, tak si musím dať na teba pozor.“

Bella sa blažene usmiala a neustále po ňom pokukovala. Už dva dni sa nemohli stretnúť, lebo jej matka a Henry si dožadovali pozornosti. S Henrym to bolo dosť zvláštne. Ich vzťah sa nikam neposunul, občas jej dal jeden bozk, chytil ju za ruku, ale to bolo všetko, no stále s ňou bol. Nechápala to. Ale jej matka sa vždy tak blažene na ňu usmievala, keď ich videla spolu.

„Mala by si mu dať kopačky, tak by sme mohli byť spolu aj na verejnosti,“ poznamenal Edward cestou. Belle sa tento nápad veľmi páčil, ale to nemohla.

„Teraz nemôžem, mojej matke by to ublížilo,“ šepla bolestne.

„Si s ním len kvôli svojej matke?“ spýtal sa jej prekvapene.

„Ja neviem, Edward. Len mám pocit, že náš vzťah je na bode nula, nič sa medzi nami nedeje,“ povzdychla si.

„To je dobre, ani si nechcem predstaviť, že sa ťa dotýka.“ Edward sa na ňu zaškeril, riadeniu nevenoval takmer žiadnu pozornosť.

„Nechajme to tak, chcem si užiť, že sme spolu sami, už to boli dva dni, Edward.“ Zmučene sa naňho pozrela a pohladila ho po stehne.

„Bella, neprovokuj. Tá tvoja nehanebnosť ma raz zabije, aj keď som nesmrteľný.“ Bella sa zachichotala nad jeho slovami. Vždy, keď sa naňho pozrela, mala pocit, že ho miluje každou sekundou viac. Bol dokonalý, nedokázala si predstaviť lepšieho manžela. Rýchlo tie myšienky zatrhla. Mala chuť mu vykričať, ako veľmi ho miluje, ale tým by ho od seba asi odlákala. Musela sa uspokojiť s týmto mileneckým vzťahom, ktorý mali.

„V noci sa môžeme vypariť zo slávnosti a ja si ťa konečne plne vychutnám,“ šepol jej, keď už parkoval pred Volterrským hradom. Bella sa zachvela pod jeho slovami a v sekunde sedela na jeho kolenách. V aute bolo dosť tesno, tak sa naňho natlačila celým svojim telom. Edward ucítil na svojej hrudi jej vztýčené, vzrušené bradavky. Prstami jej stisol zadok a perami sa prisal na jej krk.

A vtom zamrzol. Odtiahol sa od jej tváre a čiernymi očami sa zahľadel do tých jej.

„Bella? Ty nemáš nohavičky?“ spýtal sa jej a takmer zavzdychal.

„Nie, na čo mi budú? A okrem toho, keď ma budeš vyzliekať, budeš mať menej práce,“ šepla mu laškovne do ucha a pohrýzla ho doň.

„Čo som to s tebou urobil, Bella?“ spýtal sa jej zmučene. Stále držal jej zadoček uvedomoval si, že nemá pod šatami nič. Toto mu nemala robiť.

„Ukázal si mi rozkoš a ja si ju chcem vychutnávať celú existenciu,“ šepla a zliezla z neho. Edward vyletel z auta a otvoril jej rýchlo dvere ako pravý gentlman. Chytil ju jemne okolo pásu, no jeho ruka skĺzla nižšie. Bella naňho zavrčala.

„Prepáč, to samo,“ odvetil jej nevinne a posunul ruku vyššie.

„Správaj sa slušne,“ upozornila ho.

„Ja sa správam slušne, ja tu nie som bez spodného prádla.“ Laškovne sa usmial, odmenou mu bolo zavrčanie jeho sladkej milenky. Len čo vstúpili dnu, už sa mu každý zo stráže uklonil. Z veľkej sály sa už ozýval hluk, už sa začala slávnosť. Stráž im otvorila dvere, Edward Belle ešte viac stisol pás, keď sa na ňu obdvne pozreli všetci upíri v miestnosti.

„Musím ísť ešte za bratmi,“ povedal jej, keď ich uvidel ako naňho kývajú.

„Len choď, počkám ťa tu.“ Pokynula mu rukou, aby išiel. Zatváril sa trochu neisto, ale nakoniec išiel.

Bella podišla k stolom, kde boli poháre s krvou. Zobrala si jeden, z ktorého ucítila krv pumy, a jedným hltom ju vypila.

„Taká krásna žena a stojí tu sama,“ ozval sa za ňou neznámy hlas. Otočila sa a uvidela vysokého upíra, ktorý si prehliadal jej telo. Musela priznať, že sa jej veľmi páčil, bol krásny. Mal čierne, strapaté vlasy, ostré rysy tváre, zvodné pery, bol veľmi vysoký. A hlavne bol očarujúci.

„Nie som tu sama,“ odpovedala mu, keď sa trochu vzchopila.

„Aha, no nevadí. Ja som Peter,“ predstavil sa jej a jemne ju pobozkal na vrch dlane. Bella sa zachvela pod tým dotykom.

 

16. kapitola - 18. kapitola


Veľmi ma potešili vaše komenty, tak som napísala ďalšiu kapitolku. Dúfam, že sa vám páčila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 17. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
21.11.2011 [17:08]

Melanie99poháre s krvou?:D trochu divne ale fajn :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2011 [18:04]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [15:56]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. vesper
30.06.2011 [21:04]

vesperjéééj, scéna při telefonování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon co je to za podivné mlaskání? Emoticon ...to bylo boží!!!
njn Bella se nezdá... ale mám pro ni fakt velké pochopení...
a to, jak vykývala s Henrym a odjela do Volterry...statečná holka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No do háje ale scéna: Bella, ty nemáš nohavičky? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon booože. Tvoje povídky by si měli číst impotentní pánové a bylo by po problému... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Afrodita_Alice_Cullen
28.06.2011 [22:39]

neeeee.Ty vado to je napínavý(nikdy si nehty nekoušu,ale kvůli téhle povídce už nehty nemám Emoticon )a je to super už se těšim na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Domik
28.06.2011 [19:25]

Domikhonéém další!

30. Jula
28.06.2011 [18:40]

A už tam je!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Nejradši bych ho rychle někam odpálkovala i s Henrym Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [18:31]

WhiteTieTak já opět musím říct, že tvá povídka je jednou z mých nejoblíbenějších. Doufám, že další kapitola přibude brzy, protože mě velice zajímá, jak to dopadne s Bellou, Edwardem a Peterem. Doufám, že s Peterem nás akorát poškádlíš, ale že Bella a Edward nakonec budou spolu. Patří totiž prostě k sobě, i když si to ani jeden nechtějí připustit. Tak nás moc dlouho netrap a vlož co nejdřív další díl. Emoticon

28. kiki88
28.06.2011 [17:36]

kiki88To vypadá špatně! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [17:33]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!