Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 16. kapitola

Stephenie Meyer


Neskrotný milenec - 16. kapitolaEdward sa konečne dočká a Bella sa mu plne oddá. No na konci sa nám to trochu zamotá. Ide Henrymu naozaj len o majetok alebo ide o viac? Postupne vám to budem odhaľovať.

 

16. kapitola

 

Prstom jej prešiel po krvavočervených perách, ktoré sa pod jeho dotykom akoby zväčšili, čím ho lákali k lačným bozkom. No prstami sa posúval nižšie po jej hrdle, kľúčnych kostiach, až k jej prsiam. Ukazovákom obkrúžil tie oblé tvary, sklonil k nim hlavu a prisal sa na jednu z bradaviek. Bella pod ním dychčala a vzpínala sa.

„Edward, stačí,“ šepla cez zatnuté zuby. Edward sa len pousmial a celou plôškou jazyka jej oblizol tie ružovkaské hroty na prsiach.

„Bože,“ zavrčala a schmatla ho za vlasy.

Ale Edward sa nenechal od nej odtiahnuť, schmatol jej ruky a dal jej ich nad hlavu. Telom sa posunul nižšie po jej plochom brušku, až k jej miestočku, ktoré voňalo vzrušením. Bella pevne zovrela viečka a prsty zaborila do vankúša nad jej hlavou, keď jej jazykom prešiel po celom ženstve. Otvoril tie dva lupienky a vnikol do nej prstom. Bella nahlas zavrčala a do vzduchu vyleteli pierky z vankúša, ktorý roztrhla. Vrčala a zatínala zuby s prichádzajúcim orgazmom. Edward jej jednou rukou hladil prsia a druhou ju dráždil. V nohaviciach ho nepríjemne bolelo, ale musel Bellu poriadne pripraviť. A vtedy si uvedomil, že to bude prvýkrát, čo sa bude milovať s pannou. To ho ešte viac vzrušilo a popohnalo ďalej. Pridal na rýchlosti a prstom ju dráždil viac a viac, až Bella vykríkla a prudko sa prehla v chrbte.

„To... ja nemám slov,“ šepla zničene. Znova sa cítila ako nejaká hadrová bábika. Elektrizovalo jej celé telo, cítila, ako sa jej sťahovalo lono okolo jeho prstov.

„Si úžasne vlhká, Bella,“ šepol a Bella mala chuť sa začervenať, našťastie, nemohla.

Edward zaľahol jej telo a pozrel sa jej do zlatých očí. V lone ucítila jeho mohutný úd, ale zatiaľ ju len dráždil. Mala chuť vykričať, aby si ju okamžite zobral, ale mala svoju hrdosť. Vedela, že tým trápi aj jeho. Prisal sa k jej plným perám a jazykom sa dožadoval pozornosti toho jej. Ich bozky boli divoké až zvieracie.

„Povedz to, Bella,“ šepol jej a zubami hrýzol jej spodnú peru, jemne ju ťahal a obšťastňoval jazykom.

„Nie,“ šepla mu späť, nereagovala na jeho prosbu. Ona určite nebude tá, ktorá ho bude prosiť, aby si ju vzal a ukázal jej tú slasť, o ktorej tak hovoril.

„Povedz to, miláčik, viem, že ma chceš.“ No keď uvidel, že mu to nepovie, išiel na to inou taktikou. Tvárou skĺzol po jej krku a zubami jej prešiel po prsiach. Tá citlivosť bradaviek ju ničila, dráždil ju viac a viac, musela zatínať zuby, aby tie slová nepovedala. Zmohla sa len na stony. Vrtela sa pod ním a zmietala sa v slastnom opojení jeho dotykov a bozkov. Obhrýzal jej bradavky a prstom znova dráždil jej maličký hrášok slasti.

„Bože!“ kričala a nechty mu zarývala do chrbta.

„Stačia dve slová, miláčik,“ šepol jej do ucha a skúsol jej lalôčik. Oblizoval jej ucho, čím jej spôsoboval krásne pocity.

„Nenávidím ťa,“ dostala zo seba. Edward sa rozosmial a tvrdo do nej vnikol dvomi prstami. Bella sa prehla v panve a vykríkla. Nemienila sa vzdať, nechala, aby ju sladko trýznil. No stačil jej jeden pohľad na jeho vztýčený úd, takmer sa jej zatočila hlava.

„Edward, urob to, nevydržím to. Potrebujem ťa,“ šepla takmer bolestne. Edward sa samoľúbo sa usmial. Uvelebil sa medzi jej stehnami a špičkou údu sa dotkol jej lona. Bella sa trochu nervózne napla, aj keď vedela, že vďaka jej upírskej podstate ju to nemôže bolieť. Ale prvýkrát je prvýkrát. Edward sa na ňu nežne usmial a prisal sa k jej perám, v tej chvíli do nej vnikol až na samé dno. Nahlas zastonal, obklopila ho jej úzkosť, čo ho veľmi príjemne dráždilo.

Bella ucítila jeho tvrdú, pulzujúcu mužnosť až na samom dne. Ani len nedokázala popísať tie pocity, ktoré ju obklopili. Musela si priznať, že priam dychtila po ešte väčšom uspokojení. Jednoducho... bola nadržaná, netrpezlivá.

„Prosím, Edward, ukáž mi tú slasť, o ktorej si hovoril, chcem ju pocítiť,“ šepkala mu naliehavo a hľadela do jeho vzrušených čiernych očí. Štíhle nohy si ovinula okolo jeho pásu, lapala po dychu, keď sa v nej začal pohybovať, no zdalo sa jej to príliš pomalé. Bola príliš netrpezlivá.

„Zober si ma rýchlejšie, Edward,“ šepla mu naliehavo a prstami mu škriabala chrbát. Edward na nič nečakal. Divoko sa v nej pohyboval. Bella mu držala pevný zadok a tlačila ho oproti sebe. Obaja nahlas vrčali a nechali sa unášať vášňou a slasťou. Zvádzal ju svojimi pohybmi, bol neskutočne vášnivý. Teraz veľmi dobre rozumela tomu, čo hovorili jej priateľky. Len upíri môžu pocítiť takú slasť. Tá neukojiteľnosť v jej tele bola nekonečná, nemohla ju skrotiť.

A vtom to pocítila. Stačil ešte jeden pohyb a privedie ju do raja, kde sú len oni dvaja. Mierne jej nadvihol panvu a tvrdo prirazil. Z ich úst vyšlo zvieracie zavrčanie s hlasnými stonmi. Obom sa zatienila myseľ, telá sa im chveli, no Bella ho potrebovala ešte viac. Sama nevedela, čo robí, no stiahla ho pod seba a vyhupla mu na boky. V bronzových chĺpkoch sa mu týčilo vzrušenie, Bella naňho bez váhania nasadla. To, čo pocítila ju ohromilo, bolo to ešte intenzívnejšie než predtým. Divoko sa na ňom hýbala, stonala, rukami sa dotýkala jeho hrude...

Edward ju zhypnotizovane pozoroval. Nemohol uveriť, že táto upírka bola pred chvíľou naozaj panna. To, čo s ním teraz robila, ho odzbrojilo. Nikdy také vzrušenie nepocítil. Nedokázal pri nej myslieť, sledoval, ako sa jeho úd stráca v tej vlhkosti.

Ani po piatykrát nemala Bella dosť, ale Edward ju už zastavil. Toto bolo asi prvýkrát, čo sa neúnavný upír cítil tak... ani nemal slov.

„Zabiješ ma, Bella,“ vydýchol nepotrebný vzduch a takmer unavene sa zasmial.

„Si nesmrteľný,“ šepla mu laškovne a prstami hladkala jeho dokonalú hruď. Edwarda to poriadne vzrušovalo, ale museli si urobiť krátku prestávku.

„Pri tebe nie.“ Hrdelne sa zasmial a ľahol si na bok oproti nej. Z očí jej stále vyžarovali plamienky, bola tak necudná a vášnivá. Vedel to už predtým, teraz sa mu to len potvrdilo.

„Bolo to neuveriteľné.“ Blažene sa usmiala, prstami mu hrabla do bronzových vlasov. Izba bola nasiaknutá sladkou vôňou ich milovania. Bella sa k nemu ešte bližšie natlačila a prehodila si nohu cez jeho pás.

„Bella, nerob to,“ upozornil ju a očami hypnotizoval jej telo. „Si tak vášnivá a neukojiteľná.“

Bella sa blažene usmiala nad jeho slovami. Jemne sa hrala s jeho chĺpkami na hrudi, hladila ho, ani nevedela, ako ho to strašne vzrušovalo. Aj keby žil ďalších stotisíc rokov, myslel by neustále na túto noc plnej vášne a na túto ženu, ktorá sa mu plne oddávala.

„Toto by si s Henrym nezažila, čo?“ spýtal sa jej uštipačne. Bella mu dala pohlavok, ale preňho to bolo ako pohladenie.

„Možno nie, ale dáva mi aspoň pocit istoty a viem, že ma dokáže milovať. Možno mi to ešte nepovedal, ale vidím to, Edward,“ odpovedala mu s vážnym hlasom.

„Je to klamár, Bella, nikdy ťa nebude milovať,“ odvetil jej so zamračenou tvárou.

„A ty by si ma dokázal milovať?“ spýtala sa ho narovinu a sledovala jeho zlaté oči. Obočie sa mu trochu skrivilo. Dostala ho a on to vedel.

„Vidíš? Nič nevravíš, Edward. Viem, že by si to nikdy nedokázal a...“ Edward jej položil prsty na pery, aby už nič nehovorila. Prevalil ju pod seba a nechali sa znova uniesť do víru vášne a slasti. Bella sa ho nedokázala nabažiť, ale ďaleko v mysli mala stále svoju otázku. Bola trochu sklamaná, že jej nepovedal, že by ju dokázal milovať. Čakala to, ale predtým si naivne myslela, že mu ide aj o niečo iné než o jej telo.

Edward bol trochu vyvedený z miery po tej otázke. Tušil, že by nikdy nedokázal nikoho milovať, ale pri Belle sa začína meniť. Cíti sa s ňou tak úžasne. Jeho pocity sú v tej chvíli strašne zmätené a nerozpoznateľné. Cíti pri nej niečo, čo ešte nikdy nepocítil pri hociktorej žene, ktorú mal v posteli. S Bellou to bolo iné. Krajšie, úprimnejšie... proste nádherné.

 

Henry sa pred chvíľu rozlúčil s Esme, že si potrebuje ísť niečo vybaviť do mesta. Bella mu povedala, že ide za Rose, tak musel využiť svoju šancu.

„Ach, Henry, konečne,“ privítala ho mladá upírka sa vrhla sa mu okolo krku. Henry sa úprimne zasmial a zatočil ňou. Taký bol šťastný, že s ňou konečne je.

„Prepáč mi to, ale nedarilo sa mi to. Už ju mám konečne vo svojej moci, no stále je príliš tvrdohlavá a bystrá,“ objasnil jej.

„Ak to do piatich dní nevýjde, budeme ju musieť uniesť, nič iné nám nezostáva. Peter ju už chce vidieť o dva týždne. Vieš predsa aký bol plán? Mala súhlasiť so svadbou s tebou, aby odtiaľto odišla, no potom sa mala zaľúbiť do Petera. Ak to takto nepôjde, budeme musieť použiť násilie. Peter už stráca trpezlivosť, chce ju mať čo najskôr,“ hovorila vážnym hlasom. Henry prikývol a pritiahol si ju k sebe.

„Našťastie, Bella patrí medzi najslabších upírov, nedokázala by sa nijako ubrániť a ohroziť náš plán. Neboj sa, už len pár dní. Nemôžem sa dočkať, až sa s ňou Peter ožení. Mne už lezie na nervy, ale bola by skvelou vládkyňou nášho sveta, už viac nebudeme potrebovať Volterru, budeme silnejší,“ uistil ju Henry vážnym hlasom.

 

15. kapitola - 17. kapitola

 


Opäť vám ďakujem za komenty pri minulej kapitolke, snáď vás ešte táto poviedka nenudí a páčila sa vám aj táto kapitolka. :) A ešte vám môžem prezradiť, že Peter bude mať ešte dosť veľkú úlohu v tejto poviedke.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 16. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
11.07.2011 [17:17]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [11:46]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon no páni to bylo úžasné a úžasná kapitola...ta bella to je dračice Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

37. vesper
30.06.2011 [20:40]

vesperjo a málem bych zapomněla: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. vesper
30.06.2011 [20:39]

vesperno, pokud jsem psala minule, že je Eda ďábel... tal Bella je... no já nevím... ďáblicw je neoriginální...Bella je prostě drsná! vášnivá je slabé slovo. A přehozené role, kde Bella trhá polštáře je sexy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Moja zlatá, ty moc dobře víš, že erotické scény jsou tvůj šálek čaje... myslím, že tvůj Robo z tebe musí šílet... nech ho občas vydechnout Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
zkrátka postelová scéna byla best Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

No a Henry je zamilovaný??? to bych do něj neřekla... ale proč ne. Musím ale říct, že tento fakt jej v mých očích polidštil, pokud to je u upíra možné... Emoticon
No a Peter? néé, Bella by přece proti Edovi nešla... ne?
No ale hlavně ji Peter nesmí získat!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [10:58]

forewertwilighthajzl jeden... vsichni do nej!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc pekna kapitolka, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [19:37]

A do prdele!!!! Ježiš, kdo je to Peter??? A co to mělo znamenet, že by byla skvělou vládkyní upířího světa a že už nebudou potřebovat Volturiovi až se za Petera vdá.
Takových otázek a jsem z toho úplně na trní. Takovéhle šoky mi nedělej. Těším se na další dílek až se nám odtajní další záhadné zákoutí téhle povídky.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [13:26]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [22:17]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [22:07]

IsabellaMarieLilyVolturiKrása!!! Doufám, že už si to eda uvědomí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. Judys
26.06.2011 [21:20]

JudysZačíná se to zajímavě vyvíjet. Jestli Bellu unesou, tak by se ji mohl Edward snažit vypátrat, protože by si mezitím uvědomil, že ji miluje. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!