Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepřemožitelní - Epilog

the host stills


Nepřemožitelní - EpilogVšechno jednou končí, i má povídka došla ke svému konci. Její hrdinové se tu s námi dnes loučí a ukazují nám poslední části jejich životů. Tento epilog v sobě ukrývá tajemství. Je v něm velký zvrat, který by nejspíš nikdo nečekal. Každý, kdo četl poslední kapitoly, by si ho měl přečíst, protože změní jejich dění. Děkuji za vaše komentáře, které mě vždy potěšily.

Příběh dívky, která hledala svůj osud a nakonec ho našla po boku upíra, který jí ukázal, jak se dá šťastně žít, byl smutný i veselý. Jejich láska překonala překážky, které jim osud a Volturiovy přichystali. V lásce je síla, jak se říká. Elisabeth v ní našla dost sil na to, aby se vzbouřila a chránila upíry, kteří jí pomohli. Chránili ji a ukázali jí nový směr života. Musela udělat něco, co ji do dnešního dne mrzí. Stále ji trápí výčitky svědomí. Musela zničit svého jediného bratra, svou vlastní krev. Svou skutečnou rodinu. Udělala to, aby mohla začít žít nový život. Život beze strachu a bolesti.


 

Pohled života:

Dnes není den velké bitvy, není den velkého smutku a přesto jedna dívka sedí u hrobu. Je v malém městě, kde strávila svůj lidský život. Mezi staré náhrobky patří i jeden, který patří dvojčatům, kteří společně zahynuli, jak si všichni mysleli. Všude kolem je tma a dívka smutně pozoruje jména, která zdobí náhrobky.

Milované děti, které tu odpočívají vedle svých rodičů.

Alexandr a Elisabeth Toresovi.

Zde je jediná vzpomínka, která jí zůstala na bratra, kterého musela zničit. Položila na hrob rudou růži a sklopila hlavu. Velmi často navštěvuje toto místo a dává na hrob květiny, kterými vyjadřuje svou lítost. Už dávno bratrovi odpustila to, že se ji i její rodinu pokusil zabít, protože věděla, že on za to nemohl. Mohla za to přehnaná oddanost Volturiovým. Volturiovy si uvědomili, jakou chybu udělali, protože přišli o svou sílu. Jejich oslabení využili ti, kteří stáli proti nim. S velkými potížemi vyhráli a přežili, ale jsou velmi oslabení. Oslabení a přesto stále velmi mocní. Od té doby si ke Cullenovým nic nedovolili. Dívka za sebou uslyšela kroky, ale nezvedla hlavu. Věděla, kdo přichází, protože kroky nemohli patřit nikomu jinému než upírovi. Tak lehké kroky člověk nedokáže.

„Nesmutni, Elis,“ ozval se hlas chlapce. Dívka se na něj otočila a zadívala se do jeho zlatých očí. Na její tváři se zračilo ohromné překvapení. Překvapení, které se prolínalo s nesmírnou radostí.

„Kde se tu bereš? Ty žiješ?“ vydechla po chvíli a doběhla chlapce obejmout. Upíří rychlost se jí zdála příliš pomalá.

„Ano, žiji. Když jsi mě zničila, tak můj popel našla Penelope, která má moc oživit upíry. Zachránila jen mě a ukázala mi život, který jsi žila těch několik dní ty. Poznal jsem svou velkou chybu. Zamiloval jsem se do ní a zůstali jsme spolu spokojeně žít. Často sem chodím, ale nikdy jsem se neodvážil jít za tebou. Dnes jsem musel, protože jsem tě chtěl požádat o odpuštění.“ Mluvil rychle a dívka ho fascinovaně pozorovala. Nemohla spustit zrak z jeho krásné tváře. Tak dlouho si myslela, že svého bratra zabila. Tak dlouho smutnila a on žil. A to, z čeho měla největší radost, bylo to, že byl šťastný. Stejně tak jako ona.

„Já bych měla požádat tebe. Oba jsme byli ukvapení a já jsem se bála. Odpustila jsem ti už dávno, ale doufám, že i ty mi budeš moci odpustit,“ zadoufala a dívala se svému bratrovi upřeně do očí, ve kterých se objevila láska. Láska k sestře, k životu. Myslela si, že opět mluví se svým bratrem, když byl ještě člověk. Tolik lásky a pochopení u něj za dobu, kdy byl upír, neviděla.

„Když jsem našel Penelope, tak jsem si nedovedl představit, že by mi ji chtěl někdo vzít. Odpustil jsem ti již dávno, pojď, rád bych ti ji představil.“ Dívka se na něj usmála a ruku v ruce utíkali za její rodinou, za kterou přišla i jeho milá. Láska byla cítit všude a oni se radovali z toho, že všechno dobře dopadlo. Uběhlo spoustu let a jim konečně nebrání vůbec nic v tom, aby zapomněli. K čemu by jim byla jejich moc, když by jim nezajistila lásku? I přes bolest a utrpení ji našli. Držela je nad vodou, i přestože neuměli plavat.

Carlisle a Esme získali další dvě děti, kterým mohli věnovat svou lásku. Alice našla svou spřízněnou duši, která byla ochotná s ní chodit nakupovat. Emmett našel dalšího vtipálka, i když se mu Alex nemohl vyrovnat. Elisabeth našla svého  ztraceného a znovunalezeného bratra. Po dlouhé době cítila, že je všechno v pořádku a jejich štěstí už nic nebrání. Přitočil se k ní upír s bronzovými vlasy, který měl v očích ohromnou lásku, která jí patřila.

A tak se loučím s tímto příběhem. S upíry, kteří v něm vystupují a jejich životy, které se zde odehrávají. A jedno vám mohu říci. Oni nikdy nezemřeli, protože si vždy dokázali pomoci. A kdyby náhodou někdy byli zničeni, tak v našich srdcích zůstanou dál, jako vzpomínka na pár dlouhých večerů, které jsme si krátili čtením.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepřemožitelní - Epilog:

 1
3. Katerine
18.08.2012 [12:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Maku
29.05.2011 [14:43]

no Lucy ty jsou prostě Paní spisovatelka s velkém P...tvoje první povídka a tak úžasná fakt nádhera...opravdu se mi to moc líbilo a ten konec no prostě smekám...vydej to budeš miliardářka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lina
27.05.2011 [20:06]

No, wow... prostě nádhera, je milé jednou za čas narazit na něco kvalitního, čtivého a ne jen ty rádoby smysluplné výplody, kterých je bohužel požehnaně! Dala bych celé povídce 78% velmi slušný výkon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!